aanradertjequote:
twitter:NSCommunicatie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:18:14Reist u per trein naar station #Haren? Vergeet dan niet uit te checken alvorens de ME u afvoert. reageer retweet
geil plan. weet niet of dat dat kan ivm reeksen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:20 schreef Pino112 het volgende:
Zullen we weer [Radio3 #3576] doen ipv 3FM? Vorig jaar niet gedaan maar is toch wel bijpassend...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:20 schreef Pino112 het volgende:
Zullen we weer [Radio3 #3576] doen ipv 3FM? Vorig jaar niet gedaan maar is toch wel bijpassend...
Was het lekker?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Nondeju ik weet bijna nog wat ik heb gegeten toen je werd geboren. *kras*
en toen ik geboren werd? 8-2-82quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Nondeju ik weet bijna nog wat ik heb gegeten toen je werd geboren. *kras*
Het zullen vast aardappelen met groenten zijn geweest, tenzij het woensdag was, dan was het nasi of bami, of als het zaterdag was, macaroni. Of vrijdag of zondag friet.quote:
Dat klinkt zo ongeveer als het 90's ritme van m'n ouders. Ik was dat zo spuugzat op den duurquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zullen vast aardappelen met groenten zijn geweest, tenzij het woensdag was, dan was het nasi of bami, of als het zaterdag was, macaroni. Of vrijdag of zondag friet.
Bij mij thuis hadden ze zo'n ritueel
WIGGLE WIGGLE
mijn lijst is een combi van wat ik toen luisterde (en nog steeds minimaal ok vind) en wat ik nu goed vind maar toen eigenlijk nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
De 90's beoordeel ik als de platen hoe ik die in die periode (tussen 1-10 jaar) ervoer. Toen luisterde ik niet naar Radiohead, Nirvana, REM en Oasis, die neem ik dus niet mee in mijn lijst. Ik laat wel muziek als Backstreet Boys, Spice Girls en Aqua uit mijn lijst.
Dan kom ik tot de volgende lijst:
R. Kelly - I Believe I Can Fly (wat een magisch lied was dat destijds voor mij)
Eagle Eye Cherry - Save Tonight
Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue
Chumbawamba - Tubthumping
Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing
Heerlijke tijd was datquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
90's.....toen ik nog lelijk, verlegen en sociaal minder vaardig was.....
en van de mijne! op donderdag bijna standaard krieltjes met vis (want markt) en zondag soep of friet. en dan meestal dinsdag en woensdag iets exotisch.....bami, nasi, macaroni, lasagna en later cajun. dinsdag vers en dan woensdag (of vrijdag) opgewarmdquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat klinkt zo ongeveer als het 90's ritme van m'n ouders. Ik was dat zo spuugzat op den duur
ehm.....nee, niet voor mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heerlijke tijd was dat, aussie's cavello's
.
Ik kan het zo nog op ratelen, we aten potverdorie praktisch elke maandag doperwten. Ik kan nog steeds geen doperwten zien of luchtenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en van de mijne! op donderdag bijna standaard krieltjes met vis (want markt) en zondag soep of friet. en dan meestal dinsdag en woensdag iets exotisch.....bami, nasi, macaroni, lasagna en later cajun. dinsdag vers en dan woensdag (of vrijdag) opgewarmd
Bij mij welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met nadruk op "je".![]()
ik heb alleen Thunderdome 15 (die met fuck the macarena), verder was ik toch meer van de pop en de rock en begin vd 00's kwam daar metal in allerlei variaties bijquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij wel, hardcore
. Achteraf heb ik zoiets van
, maar toen was het leuk
.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:33 schreef Cee het volgende:
Mijn '90s lijstje.oh, D:Ream en Fastball. ik ga ff kijken of we nog steeds de enige 2 met D:Ream zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met nadruk op "je".
edit: nope, er zijn er al 5 ofzo![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik was en ben gewoon pop, top40 enz, maar dat was toen toch ook wel een grootdeel, iig qua kleding enzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb alleen Thunderdome 15 (die met fuck the macarena), verder was ik toch meer van de pop en de rock en begin vd 00's kwam daar metal in allerlei variaties bij
eensch, en Toen ik je zag van Hero en VVT van IOS vind ik ook mooi NL spul. en Over de Muur natuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Als je het over Nederlandse hits hebt die ontzettend zijn bijgebleven, wat voor de Nederlandse canon van zo'n lijst eigenlijk belangrijk is dan horen Acda en De Munnik - Niet Of Nooit Geweest en Van Dik Hout - Zo Stil In Mij ook in meer lijsten voor te komen.
Wij zetten gewoon die trend keihard door.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, D:Ream en Fastball. ik ga ff kijken of we nog steeds de enige 2 met D:Ream zijn...
edit: nope, er zijn er al 5 ofzo![]()
![]()
true, true.quote:
Gisteren pas? Man man man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren ge-unfollowed. Het werd me allemaal te veel.
ik heb die 2e single van D:Ream nog op single gekocht. U R The Best Thing heette die volgens mij. stonden geloof ook nog 5 of 7 remixen op! dat ding duurde 45minuten!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Wij zetten gewoon die trend keihard door.
Ik heb een Euromast.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
mijn 1e singletjes waren er 4 tegelijk:
The Radios - She goes Nana
Bob de Rooij - Ik heb een Euromast
Ace of Base - Wheel of Fortune
2 Unlimited - Tribal Dance.
en mijn 1e album.... The Greatest of 1993 vol. 3 met oa Freddy Mercury, 4 Non Blondes en Urban Cookie Collective![]()
Ik heb een Euromast heb ik nog geplaybackt met carnaval op school. op 13-jarige leeftijd vol in m'n kruis graaienquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een Euromast.Geweldig.
M'n eerste cd-singletje was 'If' van Janet Jackson. Eerste cassettesingle was Smells like teen spirit.
Ik vond Coen mss nog wel de beste.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef Qunix het volgende:
Ondanks de houterige bewegingen deed Coen het best leuk en DomienWat een meid!
Ik ben begonnen bij The Greatest Hits 1993 vol.2quote:[b]Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/37202]
en mijn 1e album.... The Greatest of 1993 vol. 3 met oa Freddy Mercury, 4 Non Blondes en Urban Cookie Collective![]()
was het met I'm a Scatman of met Scatman's World?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:45 schreef CindieY het volgende:
Mijn eerste cd was een verzamelaar met hits/muziek zoals Scatman. Ik kan zo ongeveer nog uit m'n geheugen opdiepen hoe het hoesje er uit zag, maar ik heb geen idee meer hoe dat album heette.
Neenee, het was een verzamelaar, maar Scatman stond er opquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was het met I'm a Scatman of met Scatman's World?
papapapa ski badababap, badabadabap, ski badapapapquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neenee, het was een verzamelaar, maar Scatman stond er op
Als ik een liedje voorbij komen, weet ik zeker dat ik weer herinner dat die er ook op stond, maar nu kom ik niet verder dan datquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
papapapa ski badababap, badabadabap, ski badapapap![]()
![]()
profiteur!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:48 schreef Cee het volgende:
M'n eerste cd had ik gewonnen. Via radio 3.
En de 4 erna ook.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Bitter Sweet Symphony, zelfs als kleine asskicker zat ik aandachtig naar die man te kijken die voor niemand opzij ging, behalve dan die vrouw met krukken (oeps, daar gaat het idee van de videoclip.)
clip is vet, nummer vind ik niks meer. vroeger wel, tegenwoordig word ik er niet warm of koud meer vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Bitter Sweet Symphony, zelfs als kleine asskicker zat ik aandachtig naar die man te kijken die voor niemand opzij ging, behalve dan die vrouw met krukken (oeps, daar gaat het idee van de videoclip.)
Ik had ook nog geen cd-speler maar gelukkig kregen we al snel een heuse stereo-toren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Sersjee het volgende:
Mijn eerste:
[ afbeelding ]
Ik had nog geeneens een cd-speler toen ik die kreeg...
Puur kippenvel, al bij het introquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
clip is vet, nummer vind ik niks meer. vroeger wel, tegenwoordig word ik er niet warm of koud meer van
dan moet je nog vrijgezel zijn....wel geluk in t spel, maar niet in de liefdequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ook nog geen cd-speler maar gelukkig kregen we al snel een heuse stereo-toren.
Die m'n moeder had gewonnen.Het zit in de genen.
Oh ligt het daaraan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet je nog vrijgezel zijn....wel geluk in t spel, maar niet in de liefde
Fijne avondquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:54 schreef minthy het volgende:
Fijne avond, ik ga een avond ergens op een bank hangen
ach, misschien heb je wel liever prijzen dan een levenspartnerquote:
hang ze!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:54 schreef minthy het volgende:
Fijne avond, ik ga een avond ergens op een bank hangen
Maar nieuwe liedjes lukt me dat dan weer niet bijquote:
Call me maybe lukt welquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar nieuwe liedjes lukt me dat dan weer niet bij.
Dat is een liedje, van toen ken ik er meerderequote:
Oh, ik brul alles mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar nieuwe liedjes lukt me dat dan weer niet bij.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
Veenstra klinkt een beetje Stenders uit Almelo![]()
dat komt door 538quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
Hoe komt het toch dat die amateurs altijd zo gesjeesd praten.
Echt hequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
Hoe komt het toch dat die amateurs altijd zo gesjeesd praten.
NEEEE Dat zeg ik fout, Domien klinkt als gerard in '95quote:
dat vindt de jeugd stoerquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat 538ieiieee zo gesjeesd prateniieeeee hallekiedeeee.
Domien!11!11quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
http://go.3fm.nl/90s-requ(...)ek-naar-oude-liefdes
ik weet nog wel n meisje....
nee, zo heet ze niet....ze zat bij mij in de klas en ik ben vanaf groep 3 of 4 t/m de 3e klas op haar geweestquote:
yup, een Stenders uit Almelo en een Domien avant la lettrequote:
90s, mooie tijden toen zij met dr schreeuwbek nog niet op de radio was.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, een Stenders uit Almelo en een Domien avant la lettre![]()
en door die plaat is het onterecht dat Hanson in Songpop onder one hit wonders valt!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:23 schreef alors het volgende:
Ik had Where's The Love in mijn lijstje gezet
No Mercy en Bill Withers worden ook zo maar plompverloren in die categorie gezet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en door die plaat is het onterecht dat Hanson in Songpop onder one hit wonders valt!
Bill Withers?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
No Mercy en Bill Withers worden ook zo maar plompverloren in die categorie gezet.
No Mercy hadden toch Where do you go en When I Do? Bill Withers weet ik zo niets vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
No Mercy en Bill Withers worden ook zo maar plompverloren in die categorie gezet.
de kerstversie van Baby don't go is geweldig!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef alors het volgende:
Ik heb Close II You niet in mijn lijstjemaar volgens mij stond ie ook niet in de shortlist... daar stonden wel meer nummers niet in trouwens
Het is maar goed dat die meuk niet in de shortlist stondquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de kerstversie van Baby don't go is geweldig!
I just want you heheherequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die meuk niet in de shortlist stondNu heb ik het nog in m'n hoofd ook
clip van The Real Thing vond ik vet. met die vent op skates. en dat ie dan zo'n ruimte-achtig pak aanhadquote:
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:31:57Haha Sander en ik staan in de EPPO! http://t.co/MT7VLcL7 #klusjesmannen reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
wahahaha:twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:31:57Haha Sander en ik staan in de EPPO! http://t.co/MT7VLcL7 #klusjesmannen reageer retweet
Titanicquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, misschien wel een idee om deze week alleen maar 90's films te kijken
heb ik dit jaar al gezien...en ik heb 1 stelregel: een film mag ik max 1x per kalenderjaar kijkenquote:
OV?quote:
ow jaquote:
Het enige is dat vriend Stipe wat verstaanbaarder werd...quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:42 schreef Againzender het volgende:
Mooie van REM is dat ze al sinds de jaren 80 zulke mooie muziek maken, in de 90s braken ze bij het grote publiek door, terwijl ze niet echt van stijl. veranderden.
Dat heb ik blijkbaar verdrongen. Waarschijnlijk met een reden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
When you're Gone![]()
![]()
ooit live gedaan op de TMFawards door De Kast en Tooske![]()
Die kon als enigste tenminste nog zingen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Verschrikkelijk, die krijsende Spicegirl.
Staat mij ook nog bij jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
When you're Gone![]()
![]()
ooit live gedaan op de TMFawards door De Kast en Tooske![]()
ook....quote:
Ze konden allemaal wel zingenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die kon als enigste tenminste nog zingen.
daar g aan je haren toch recht van overeind staan?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef henkde_j het volgende:
Interessantere radio
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
tja, was te verwachten met die hypequote:
Daar was het dus op wachten met dat tuig...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef henkde_j het volgende:
Interessantere radio
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
Dit. Al die mensen die dachten dat dit met een sisser zou aflopen...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, was te verwachten met die hype
Amen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit. Al die mensen die dachten dat dit met een sisser zou aflopen...
kansloze bosmongolen zijn het. voortplantingsorganen verwijderen lijkt mij een goed idee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar was het dus op wachten met dat tuig...
Een inwoner van Haren die met hockeystick in z'n tuin staat om die te bewaken. Liever hij dan ik...quote:
Op z'n Harensquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef henkde_j het volgende:
Meneer die met hockeystick z'n tuin bewaakt
Hoho, niet te snel over 'vmbo lui'. Dat zijn inderdaad vooroordelen, laat dat duidelijk zijn. Zelfs TV Noord zendt de radio-uitzending uit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik schaam me diep voor mijn leeftijdgenoten. Ik snap de vooroordelen voor VMBO lui nu wel.
Het meerendeel klopt....quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoho, niet te snel over 'vmbo lui'. Dat zijn inderdaad vooroordelen, laat dat duidelijk zijn. Zelfs TV Noord zendt de radio-uitzending uit.
Is het heel flauw als ik zeg "snap je dat nu pas? dan ben je wel VMBO ja".quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik schaam me diep voor mijn leeftijdgenoten. Ik snap de vooroordelen voor VMBO lui nu wel.
Ik ga pas kijken als de politie met scherp gaat schieten. Sneue rakkers zie ik al vaak genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga pas kijken luisteren als de politie met scherp gaat schieten. Sneue rakkers zie ik al vaak genoeg.
Nee, weet ik wel langer, maar ik kan het nu wel definitief vincken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is het heel flauw als ik zeg "snap je dat nu pas? dan ben je wel VMBO ja".
Momenteel even niet nee, want ze zullen zo straks vast weer heel ongepast voorwerpen naar buiten smijten, wellicht zelfs op brandende auto's...quote:
Ik merk het ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Momenteel even niet nee, want ze zullen zo straks vast weer heel ongepast voorwerpen naar buiten smijten, wellicht zelfs op brandende auto's...![]()
Link staat hierboven, Radio Noord. Er is een journalist die daar hartstikke live verslag staat te doen. "De ME wint weer een stukje terrein. Er gaat weer een dranghek de lucht in." Dat soort werk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Qunix het volgende:
Ik luister 3FM, want heb geen idee waar jullie luisteren.
Heb het al vanaf het begin enorm triest gevonden, dat hele 'Project X'quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Link staat hierboven, Radio Noord. Er is een journalist die daar hartstikke live verslag staat te doen. "De ME wint weer een stukje terrein. Er gaat weer een dranghek de lucht in." Dat soort werk.
+1. ik hoop dat bij al die mensen volgende week de complete woning wordt gesloopt. josties.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het al vanaf het begin enorm triest gevonden, dat hele 'Project X'.
Dit. Er is zelfs al een film van, dus om nu nog zoiets te gaan doen is echt te suf voor woorden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het al vanaf het begin enorm triest gevonden, dat hele 'Project X'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
de Vengaboys??? waren die NL????Wessel Van Diepen_O_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De held. Nakatomi!
Klapte er bij mij ook al uit. Nu via TV Noord luisteren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Damnit, net even de RTV Noord-stream gestopt, en nu zit 'ie vol...
Ook op TV noord te volgenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Damnit, net even de RTV Noord-stream gestopt, en nu zit 'ie vol...
Ja, die heb ik dus ook niet... Ziggo weer met z'n regio-gebaseerde regionale omroepen. Ik heb hier dus wel Fryslan, maar geen Noord...quote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:16:32Radioverslaggever Goos (RTV Noord) wordt door de ME, zonder waarschuwing, de grond op geslagen, wegens doen van liveverslag. #projectXharen reageer retweet
jij bent een Fries??quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus ook niet... Ziggo weer met z'n regio-gebaseerde regionale omroepen. Ik heb hier dus wel Fryslan, maar geen Noord...
Mja, dat is de ME hè. Iedereen die in de weg staat, gewoon omver rammen. Maar goed, rellen bij je huis zijn zo niet tof, zelf ook al meegemaaktquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
zelfs Domien is onder de indruktwitter:Domien twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 21:16:32Radioverslaggever Goos (RTV Noord) wordt door de ME, zonder waarschuwing, de grond op geslagen, wegens doen van liveverslag. #projectXharen reageer retweet
en daarom vraag ik me af hoe de "party-x-gangers" het zouden vinden als er 2000man op hun huis af zouden stormen.....quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, dat is de ME hè. Iedereen die in de weg staat, gewoon omver rammen. Maar goed, rellen bij je huis zijn zo niet tof, zelf ook al meegemaakt
bweh,stream wil niet en ik heb alleen analoge tvquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
Live danwel recente beelden op TV Noord nu.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit. Er is zelfs al een film van, dus om nu nog zoiets te gaan doen is echt te suf voor woorden.
Het kan iedereen overkomen dat je PER ONGELUK een openbaar event maakt, maar om dan meteen een nieuwe te starten en iedereen te hypen om er heen te gaan..quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. ik hoop dat bij al die mensen volgende week de complete woning wordt gesloopt. josties.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bweh,stream wil niet en ik heb alleen analoge tv
Henk Mouwe. KOP HOUWE!quote:
Wat een kutvolkquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me denken aan Oost-Groningers...
Ohja, die rel was ik ook nog vergeten. Geheel onwetend op een donderdagavond naar het centrum van Veendam, zat net in de derde klas ofzo. Pekelders tegen Veendammers, heel het centrum vol. ME, politie te paard, wat niet meer. Oost-Groningersquote:
Ah, kunnen we hier op de satelliet ook ontvangen, ook maar ingeschakeld dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
Darude-Sandstormquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
pfoe, ik vind dit geen fijne sandstorm. te druk. en ik vind no limit en sla mn hoer omhoog niet matchen. maar dat ben ik
dat is wel een lekker nummer jaquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Stuk voor stuk oppakken. Godverdomme tuig.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef henkde_j het volgende:
Als ik in Haren zou wonen:
[ afbeelding ]
pssj, whateverquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
What got your man have to do with me?
bij upc digitaal heb je zo'n beetje alle regionale zenders. bij ziggo alleen die van jouw provinciequote:
Die en die van de omliggende provincies. Dus ik als NH-er heb ook alles uit Z-H, Flevoland, Utrecht en Friesland. Geloof ik, ik kijk er nooit naar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij upc digitaal heb je zo'n beetje alle regionale zenders. bij ziggo alleen die van jouw provincie
Veel meer joh. Ik heb tig regionale zenders. En Groningen is voor mij niet eens 'omringend'.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij upc digitaal heb je zo'n beetje alle regionale zenders. bij ziggo alleen die van jouw provincie
ok, dan heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel meer joh. Ik heb tig regionale zenders. En Groningen is voor mij niet eens 'omringend'.
ZH zijn er dus zelfs 2, West en Rijnmond.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die en die van de omliggende provincies. Dus ik als NH-er heb ook alles uit Z-H, Flevoland, Utrecht en Friesland. Geloof ik, ik kijk er nooit naar.
O ja, naar West kijk ik soms voor de zaterdag Topklasse. Leuke commentatoren hebben die gasten!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ZH zijn er dus zelfs 2, West en Rijnmond.
ja, die rimbimbimjingle is volgens mij ook van een ome henk cd. of het lijkt er heel veel opquote:
dat dus. stelletje josties.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef DaMook het volgende:
Niet normaal dat zoiets in rellen uit moet lopen.
heequote:
Het is weer een special, dus ik ben er weer eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |