Ohja, die rel was ik ook nog vergeten. Geheel onwetend op een donderdagavond naar het centrum van Veendam, zat net in de derde klas ofzo. Pekelders tegen Veendammers, heel het centrum vol. ME, politie te paard, wat niet meer. Oost-Groningersquote:
Ah, kunnen we hier op de satelliet ook ontvangen, ook maar ingeschakeld dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
Live danwel recente beelden op TV Noord nu.
Darude-Sandstormquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
pfoe, ik vind dit geen fijne sandstorm. te druk. en ik vind no limit en sla mn hoer omhoog niet matchen. maar dat ben ik
dat is wel een lekker nummer jaquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Stuk voor stuk oppakken. Godverdomme tuig.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef henkde_j het volgende:
Als ik in Haren zou wonen:
[ afbeelding ]
pssj, whateverquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
What got your man have to do with me?
bij upc digitaal heb je zo'n beetje alle regionale zenders. bij ziggo alleen die van jouw provinciequote:
Die en die van de omliggende provincies. Dus ik als NH-er heb ook alles uit Z-H, Flevoland, Utrecht en Friesland. Geloof ik, ik kijk er nooit naar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij upc digitaal heb je zo'n beetje alle regionale zenders. bij ziggo alleen die van jouw provincie
Veel meer joh. Ik heb tig regionale zenders. En Groningen is voor mij niet eens 'omringend'.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij upc digitaal heb je zo'n beetje alle regionale zenders. bij ziggo alleen die van jouw provincie
ok, dan heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel meer joh. Ik heb tig regionale zenders. En Groningen is voor mij niet eens 'omringend'.
ZH zijn er dus zelfs 2, West en Rijnmond.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die en die van de omliggende provincies. Dus ik als NH-er heb ook alles uit Z-H, Flevoland, Utrecht en Friesland. Geloof ik, ik kijk er nooit naar.
O ja, naar West kijk ik soms voor de zaterdag Topklasse. Leuke commentatoren hebben die gasten!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ZH zijn er dus zelfs 2, West en Rijnmond.
ja, die rimbimbimjingle is volgens mij ook van een ome henk cd. of het lijkt er heel veel opquote:
dat dus. stelletje josties.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef DaMook het volgende:
Niet normaal dat zoiets in rellen uit moet lopen.
heequote:
Het is weer een special, dus ik ben er weer eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |