quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
Veenstra klinkt een beetje Stenders uit Almelo![]()
dat komt door 538quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
Hoe komt het toch dat die amateurs altijd zo gesjeesd praten.
Echt hequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
Hoe komt het toch dat die amateurs altijd zo gesjeesd praten.
NEEEE Dat zeg ik fout, Domien klinkt als gerard in '95quote:
dat vindt de jeugd stoerquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat 538ieiieee zo gesjeesd prateniieeeee hallekiedeeee.
Domien!11!11quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
http://go.3fm.nl/90s-requ(...)ek-naar-oude-liefdes
ik weet nog wel n meisje....
nee, zo heet ze niet....ze zat bij mij in de klas en ik ben vanaf groep 3 of 4 t/m de 3e klas op haar geweestquote:
yup, een Stenders uit Almelo en een Domien avant la lettrequote:
90s, mooie tijden toen zij met dr schreeuwbek nog niet op de radio was.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, een Stenders uit Almelo en een Domien avant la lettre![]()
en door die plaat is het onterecht dat Hanson in Songpop onder one hit wonders valt!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:23 schreef alors het volgende:
Ik had Where's The Love in mijn lijstje gezet
No Mercy en Bill Withers worden ook zo maar plompverloren in die categorie gezet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en door die plaat is het onterecht dat Hanson in Songpop onder one hit wonders valt!
Bill Withers?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
No Mercy en Bill Withers worden ook zo maar plompverloren in die categorie gezet.
No Mercy hadden toch Where do you go en When I Do? Bill Withers weet ik zo niets vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
No Mercy en Bill Withers worden ook zo maar plompverloren in die categorie gezet.
de kerstversie van Baby don't go is geweldig!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef alors het volgende:
Ik heb Close II You niet in mijn lijstjemaar volgens mij stond ie ook niet in de shortlist... daar stonden wel meer nummers niet in trouwens
Het is maar goed dat die meuk niet in de shortlist stondquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de kerstversie van Baby don't go is geweldig!
I just want you heheherequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die meuk niet in de shortlist stondNu heb ik het nog in m'n hoofd ook
clip van The Real Thing vond ik vet. met die vent op skates. en dat ie dan zo'n ruimte-achtig pak aanhadquote:
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:31:57Haha Sander en ik staan in de EPPO! http://t.co/MT7VLcL7 #klusjesmannen reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
wahahaha:twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:31:57Haha Sander en ik staan in de EPPO! http://t.co/MT7VLcL7 #klusjesmannen reageer retweet
Titanicquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, misschien wel een idee om deze week alleen maar 90's films te kijken
heb ik dit jaar al gezien...en ik heb 1 stelregel: een film mag ik max 1x per kalenderjaar kijkenquote:
OV?quote:
ow jaquote:
Het enige is dat vriend Stipe wat verstaanbaarder werd...quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:42 schreef Againzender het volgende:
Mooie van REM is dat ze al sinds de jaren 80 zulke mooie muziek maken, in de 90s braken ze bij het grote publiek door, terwijl ze niet echt van stijl. veranderden.
Dat heb ik blijkbaar verdrongen. Waarschijnlijk met een reden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
When you're Gone![]()
![]()
ooit live gedaan op de TMFawards door De Kast en Tooske![]()
Die kon als enigste tenminste nog zingen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Verschrikkelijk, die krijsende Spicegirl.
Staat mij ook nog bij jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
When you're Gone![]()
![]()
ooit live gedaan op de TMFawards door De Kast en Tooske![]()
ook....quote:
Ze konden allemaal wel zingenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die kon als enigste tenminste nog zingen.
daar g aan je haren toch recht van overeind staan?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef henkde_j het volgende:
Interessantere radio
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
tja, was te verwachten met die hypequote:
Daar was het dus op wachten met dat tuig...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef henkde_j het volgende:
Interessantere radio
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
Dit. Al die mensen die dachten dat dit met een sisser zou aflopen...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, was te verwachten met die hype
Amen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit. Al die mensen die dachten dat dit met een sisser zou aflopen...
kansloze bosmongolen zijn het. voortplantingsorganen verwijderen lijkt mij een goed idee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar was het dus op wachten met dat tuig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |