twitter:ricardobrouwer twitterde op maandag 27-08-2012 om 22:41:44Zwaar verliefd... http://t.co/Up9pSIeB reageer retweet
ja, 't verschil is alleen dat z'n accu over 1 uur leeg is, die van de satbus nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het leukste aan die stream vind ik dat je dus blijkbaar met een eenvoudige camera, een microfoon en een 3G mobieltje een live broadcast kan maken waar tienduizenden zo niet veel meer mensen naar kunnen kijken.
Sta je daar met je Sat uplink wagen van een miljoen ofzo
We are all journalists.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het leukste aan die stream vind ik dat je dus blijkbaar met een eenvoudige camera, een microfoon en een 3G mobieltje een live broadcast kan maken waar tienduizenden zo niet veel meer mensen naar kunnen kijken.
Nogal ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom worden nou de hele tijd foto's van die Ricardo gepost?
Is het zo erg dat hij homo is?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ricardobrouwer twitterde op maandag 27-08-2012 om 22:41:44Zwaar verliefd... http://t.co/Up9pSIeB reageer retweet
Ben je jaloers?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ricardobrouwer twitterde op maandag 27-08-2012 om 22:41:44Zwaar verliefd... http://t.co/Up9pSIeB reageer retweet
Paar reserve accus meenemenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, 't verschil is alleen dat z'n accu over 1 uur leeg is, die van de satbus niet
Zelfs die hebben meer succes bij de vrouwen dan henquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef 16meter het volgende:
dit is fok man
allemaal ekte stoere alfa autisten op die zolderkamers, die houden niet van hommo's
Hoe oud ben je? 12? Doe niet zo kinderachtigquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
mooie tijdenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
lolquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef Wokkel het volgende:
Laat ie zich even nemen ofzo? Waar blijft die?
? welke linkquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef VeX- het volgende:
Omg die link met Justin Bieber kan echt niet.
Nee dan is het duidelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar niet door vertellen graag
twitter:driekracht twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:46:06tip voor nederlandse breivik: honderden inferieure plebsjongeren in haren reageer retweet
Je hebt iig geen zender of krant meer nodig om journalistiek te bedrijven, dat kunnen journalisten nu gewoon zelf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We are all journalists.
doen, nu is het niet leuk voor onsquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zit de stream te kijken, beetje sneue bedoening daar
weet nog niet zeker of ik eens langs zal gaan om ze eens te leren wat feesten is
Absoluut, het wachten is op de camera waar het ingebouwd zit.quote:
Inplaats daarvan blijf je op zolderquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
weet nog niet zeker of ik eens langs zal gaan om ze eens te leren wat feesten is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zware spoiler, eigen risico
Wat verwacht je dan ook van Haren???quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ja want half 6 is een goede tijd om te feestenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:48 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Inplaats daarvan blijf je op zolder
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
omg, hij is gay. dat had ik nooooooooooooooooit zien aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zware spoiler, eigen risico
dit, randstadquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook van Haren???
Stelletje kakkers
In de randstad zou dit een succes kunnen worden.
tenzij de ME klaar staat om je in elkaar te meppen
lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zware spoiler, eigen risico![]()
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Hij doet het in opdracht van DutchView, ik denk dat hij ervoor betaald krijgquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
Als die gozer straks de telefoonrekening krijgt kan hij duizenden euro's betalen.
twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 12:41:49Zometeen voor DutchView Webcasting naar Project X in Haren! reageer retweet
Mwoh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zware spoiler, eigen risico
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Hij zei het wachtwoord en naam van die stream toen de camera nog draaidequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Maar dat kanaal is gehackt ofzo, gezien de titel?
In de randstad zou dat sowieso gebeuren. Ik zie het echt niet gebeuren dat bijvoorbeeld Aboutaleb zegt "laat ze maar op een voetbalveldje feesten". Gewoon gelijk arrestaties.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook van Haren???
Stelletje kakkers
In de randstad zou dit een succes kunnen worden.
tenzij de ME klaar staat om je in elkaar te meppen
Project x.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Maar dat kanaal is gehackt ofzo, gezien de titel?
Waarom zou dat duizenden euros zijn? 3 G flatrate, Zo een stream neemt niet zoveel bandbreedte..quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
Als die gozer straks de telefoonrekening krijgt kan hij duizenden euro's betalen.
heb wel eens een illegaal feestje in amsterdam meegemaakt die ze gewoon door lieten gaan hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef Piye het volgende:
[..]
In de randstad zou dat sowieso gebeuren. Ik zie het echt niet gebeuren dat bijvoorbeeld Aboutaleb zegt "laat ze maar op een voetbalveldje feesten". Gewoon gelijk arrestaties.
Anonymous we are ledsjunquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Project x.
Ik wil dit feest niet verpesten, maar jullie van project x zijn zoo dom dat je het wachtwoord in de chat hebben gezet... Groetjes Anonymous...
oke staat genoteerdquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef sp3c het volgende:
ben wel gelijk klaar met dat gezeur over homo's trouwens ...
inderdaad mensen die daar problemen van makenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef sp3c het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oke staat genoteerd
verder nog wat?
quote:
Aboutalebquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef Piye het volgende:
[..]
In de randstad zou dat sowieso gebeuren. Ik zie het echt niet gebeuren dat bijvoorbeeld Aboutaleb zegt "laat ze maar op een voetbalveldje feesten". Gewoon gelijk arrestaties.
kom ik evt nog op terugquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oke staat genoteerd
verder nog wat?
Tuurlijk er zijn zoveel illegale feestjes, maar als er opeens op facebook rondgaat dat duizenden mensen naar een woonwijk in de randstad gaan komen om daar te feesten zouden ze echt niet zeggen "weet je wat? feesten jullie lekker op dat voetbalveldje daar".quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
heb wel eens een illegaal feestje in amsterdam meegemaakt die ze gewoon door lieten gaan hoor
Gewoon, ik vraag me af wat voor respectloos figuur achter jouw schermnaam schuilgaat.quote:
Dat zijn vaak de homo's die nog niet uit de kast zijn gekomen. Een soort jaloezie voor wat ze allemaal moeten missen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef sp3c het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de homo's die nog niet uit de kast zijn gekomen. Een soort jaloezie voor wat ze allemaal moeten missen.
Homo's zijn gay.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef sp3c het volgende:
Driehoek Gouda/Utrecht/Gorinchem zou idd ideaal zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:56 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Aboutaleb
Nee doe dan net buiten de stad. Bernisse, Westvoorne, etc.... Eventueel Hoogvliet Rotterdam. Gouda
nee hoor, open en eerlijk homo, dus niet bepaaldquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Awww, wat schattig, iemand voelt zich aangesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |