twitter:driekracht twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:46:06tip voor nederlandse breivik: honderden inferieure plebsjongeren in haren reageer retweet
Je hebt iig geen zender of krant meer nodig om journalistiek te bedrijven, dat kunnen journalisten nu gewoon zelf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We are all journalists.
doen, nu is het niet leuk voor onsquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zit de stream te kijken, beetje sneue bedoening daar
weet nog niet zeker of ik eens langs zal gaan om ze eens te leren wat feesten is
Absoluut, het wachten is op de camera waar het ingebouwd zit.quote:
Inplaats daarvan blijf je op zolderquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
weet nog niet zeker of ik eens langs zal gaan om ze eens te leren wat feesten is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zware spoiler, eigen risico
Wat verwacht je dan ook van Haren???quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ja want half 6 is een goede tijd om te feestenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:48 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Inplaats daarvan blijf je op zolder
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
omg, hij is gay. dat had ik nooooooooooooooooit zien aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zware spoiler, eigen risico
dit, randstadquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook van Haren???
Stelletje kakkers
In de randstad zou dit een succes kunnen worden.
tenzij de ME klaar staat om je in elkaar te meppen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zware spoiler, eigen risico![]()
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Hij doet het in opdracht van DutchView, ik denk dat hij ervoor betaald krijgquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
Als die gozer straks de telefoonrekening krijgt kan hij duizenden euro's betalen.
twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 12:41:49Zometeen voor DutchView Webcasting naar Project X in Haren! reageer retweet
Mwoh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |