quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oke staat genoteerd
verder nog wat?
quote:
Aboutalebquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef Piye het volgende:
[..]
In de randstad zou dat sowieso gebeuren. Ik zie het echt niet gebeuren dat bijvoorbeeld Aboutaleb zegt "laat ze maar op een voetbalveldje feesten". Gewoon gelijk arrestaties.
kom ik evt nog op terugquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oke staat genoteerd
verder nog wat?
Tuurlijk er zijn zoveel illegale feestjes, maar als er opeens op facebook rondgaat dat duizenden mensen naar een woonwijk in de randstad gaan komen om daar te feesten zouden ze echt niet zeggen "weet je wat? feesten jullie lekker op dat voetbalveldje daar".quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
heb wel eens een illegaal feestje in amsterdam meegemaakt die ze gewoon door lieten gaan hoor
Gewoon, ik vraag me af wat voor respectloos figuur achter jouw schermnaam schuilgaat.quote:
Dat zijn vaak de homo's die nog niet uit de kast zijn gekomen. Een soort jaloezie voor wat ze allemaal moeten missen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef sp3c het volgende:
ben wel gelijk klaar met dat gezeur over homo's trouwens ...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de homo's die nog niet uit de kast zijn gekomen. Een soort jaloezie voor wat ze allemaal moeten missen.
Homo's zijn gay.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef sp3c het volgende:
ben wel gelijk klaar met dat gezeur over homo's trouwens ...
Driehoek Gouda/Utrecht/Gorinchem zou idd ideaal zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:56 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Aboutaleb
Nee doe dan net buiten de stad. Bernisse, Westvoorne, etc.... Eventueel Hoogvliet Rotterdam. Gouda
nee hoor, open en eerlijk homo, dus niet bepaaldquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Awww, wat schattig, iemand voelt zich aangesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |