Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
twitter:ranomikromo twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:17:46On my way to Groningen.. Schijnt een mooi feest'je te zijn in de buurt vanavond reageer retweet
en ze mag er niet langsquote:
Dat zou wel wat zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:19 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ranomikromo twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:17:46On my way to Groningen.. Schijnt een mooi feest'je te zijn in de buurt vanavond reageer retweet
Dalles van het Noorden door al dat gas denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wassenaaj van 't Noojden.
opzich welquote:
wtf is oogtv ?quote:
aha weer wat geleerdquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lokale tv en radio in Gruningen
komt door al die Apple producten de ultieme wraak van Steve Jobsquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:22 schreef TripleS het volgende:
Jezus , krijgen alle pubers tegenwoordig kanker ofzo? Wat een faalchat zeg
geen Fokker dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:25 schreef kiezer het volgende:
Haha playerhij is in elk geval niet verlegen/autistisch...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef Ties02 het volgende:
Irritante kakkinderen ga naar huis dood
ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef Wokkel het volgende:
"Olivier..ja dat verwacht ik ook wel"
illumenaatie ouwequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:28 schreef kiezer het volgende:
[..]
Hoe trekt die stream dat?zelfs bij professionele sites gaat dat normaal mis...
ustream.tv is een professionele sitequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:28 schreef kiezer het volgende:
[..]
jah man die wordt gwn op een thuisservertje gehost echt knap!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:28 schreef kiezer het volgende:
[..]
ben ik ook wel benieuwd naarquote:
Ja okquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef Asphias het volgende:
[..]
ustream.tv is een professionele site
Of van die kneuzen op twitter.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:33 schreef Woffel het volgende:
Treurig ook die bedrijven die de chat volspammen met reclame
Sterf even oid
quote:Neem nu een rekening van Aegon en bespaar 10% #Haren.
wow bedankt manquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Als ik vanavond die livestream gozer tegenkom doe ik wel de groetjes aan het FOK! Forum
boks ouwequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Als ik vanavond die livestream gozer tegenkom doe ik wel de groetjes aan het FOK! Forum
Op m'n Facebook zie ik er zelfs bedrijven gewoon op inspringen, o.a. de nationale vacaturebank met een oproep voor schoonmakers in Haren en Axe speelt er ook al op inquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:33 schreef Woffel het volgende:
Treurig ook die bedrijven die de chat volspammen met reclame
Sterf even oid
http://www.zie.nl/projectx/quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:34 schreef Max-Westerman het volgende:
bij mij doet de stream het niet meer?
Die politievoorlichter was zo enorm gespannen, die gaat al door het lint als je een liedje neuriet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:34 schreef Asphias het volgende:
grote vraag is natuurlijk of er iemand het lef heeft z'n subwoofer voor 3 minuten aan te zetten voordat ie opgepakt wordt door de politie.
Zo wouden ze het wel doen over komen, wel goed gedaan opzichquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:35 schreef Flanxx het volgende:
huh, ik dacht dat die ricardo gewoon een randome dude op 't station was
jammer weer dit
AH, verkeerd gedachtquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
serieus???
d8 dat hij gwn hetro was :S
nee alleen een huis xDquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:36 schreef andreas612 het volgende:
zal d'r ook een boom in de fik gaan vanavond?
http://www.hahgay.com/quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:36 schreef Flanxx het volgende:
[..]
AH, verkeerd gedacht
GAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYY
dat betekent dat jij geen gay-dar hebt en dus ook geen homo bentquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
serieus??? zou je niet zeggen dan
Dit is fok, allemaal heteroseksuele alfa mannen van 2m en 120kg @8%, penis van 25cm, Audi A8 en 8k netto in de maand.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach ja, paar rukkertjes op een zolderkamer lopen te katten.
Ricardo is een held, hij doet het uitstekend.
Drank? AH? Of zelf meegenomen in een rugzakje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:37 schreef andreas612 het volgende:
dak gaat er al af..
waar halen ze uberhaupt drank en muziek vandaan?
je hebt 't tegen een fokker, dus die kans zit er dik inquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:39 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Drank? AH? Of zelf meegenomen in een rugzakje?
Nog nooit naar een feestje geweest?
Je hebt nog veel te leren mien jung.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
serieus??? zou je niet zeggen dan
twitter:pusblaas twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:38:15Lucile Werner over ProjectX: ik hoop dat het allemaal soepel loopt #ProjectXHaren reageer retweet
twitter:pusblaas twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:38:28Frank Boeijen over Project X: Het boeit me allemaal niet #ProjectXHaren reageer retweet
Dat bordje zou ik niet volgen, dan kom je heul erg anders terechtquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:35 schreef kiezer het volgende:
Hehegewoon op de officiele Warsteiner-Facebook page... [ afbeelding ]
hoezo die jonge ziet dr toch gewoon goed uit hij verzorgt zichzelf alleen ben je dan al een homo tegenwoordig???quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Je hebt nog veel te leren mien jung.
oke, er verscheen een glimlach op mijn gezichtquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:40 schreef Ties02 het volgende:
twitter:pusblaas twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:38:15Lucile Werner over ProjectX: ik hoop dat het allemaal soepel loopt #ProjectXHaren reageer retweet
twitter:pusblaas twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:38:28Frank Boeijen over Project X: Het boeit me allemaal niet #ProjectXHaren reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:40 schreef Ties02 het volgende:
twitter:pusblaas twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 13:36:50het schijnt dat dat dikke wijf van de plus de wegafzetting is voor #ProjectXHaren reageer retweet
Hoe kun je dat nou niet zien?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
hoezo die jonge ziet dr toch gewoon goed uit hij verzorgt zichzelf alleen ben je dan al een homo tegenwoordig???
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:40 schreef Flanxx het volgende:
[..]
je hebt 't tegen een fokker, dus die kans zit er dik in
Jammer hij blijft niet heel de avondtwitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 12:57:55@Deesazter klopt! Ik kan er helaas niet superlang bij zijn, maar er gewoon even rondlopen voor ze
reageer retweet
Ricardo tweet gewoon!!twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:38:39De grap van de vergelijking van Merthe's straat en Downing Street vanavond in #dwdd komt van mij
reageer retweet
AH/Aldi/Koopavond; AH tot 22.00quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:37 schreef andreas612 het volgende:
dak gaat er al af..
waar halen ze uberhaupt drank en muziek vandaan?
twitter:ricardobrouwer twitterde op maandag 10-09-2012 om 01:10:31Met de liefste @arent20 op #Schiermonnikoog http://t.co/BaIKIn1y reageer retweet
Heeft niks met z'n verzorging te maken, maar alles met z'n houding, z'n manier van praten en z'n algehele voorkomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
hoezo die jonge ziet dr toch gewoon goed uit hij verzorgt zichzelf alleen ben je dan al een homo tegenwoordig???
Niet dat het boeit wat zijn geaardheid is maar hij is redacteur bij gay.nl, zegt wel genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hou op man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ricardobrouwer twitterde op maandag 10-09-2012 om 01:10:31Met de liefste @arent20 op #Schiermonnikoog http://t.co/BaIKIn1y reageer retweet
jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom worden nou de hele tijd foto's van die Ricardo gepost?
Is het zo erg dat hij homo is?
Waar dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat bordje zou ik niet volgen, dan kom je heul erg anders terecht
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:41 schreef Ties02 het volgende:
twitter:pusblaas twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 13:36:50het schijnt dat dat dikke wijf van de plus de wegafzetting is voor #ProjectXHaren reageer retweet
er is wel beeld maar er gebeurt weinig?quote:
hebben eve pauzequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is wel beeld maar er gebeurt weinig?
Is de prijs van de roem.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:43 schreef Max-Westerman het volgende:
twitter:ricardobrouwer twitterde op maandag 27-08-2012 om 22:41:44Zwaar verliefd... http://t.co/Up9pSIeB reageer retweet
ja, 't verschil is alleen dat z'n accu over 1 uur leeg is, die van de satbus nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het leukste aan die stream vind ik dat je dus blijkbaar met een eenvoudige camera, een microfoon en een 3G mobieltje een live broadcast kan maken waar tienduizenden zo niet veel meer mensen naar kunnen kijken.
Sta je daar met je Sat uplink wagen van een miljoen ofzo
We are all journalists.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het leukste aan die stream vind ik dat je dus blijkbaar met een eenvoudige camera, een microfoon en een 3G mobieltje een live broadcast kan maken waar tienduizenden zo niet veel meer mensen naar kunnen kijken.
Nogal ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:43 schreef Max-Westerman het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ricardobrouwer twitterde op maandag 27-08-2012 om 22:41:44Zwaar verliefd... http://t.co/Up9pSIeB reageer retweet
Ben je jaloers?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ricardobrouwer twitterde op maandag 27-08-2012 om 22:41:44Zwaar verliefd... http://t.co/Up9pSIeB reageer retweet
Paar reserve accus meenemenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, 't verschil is alleen dat z'n accu over 1 uur leeg is, die van de satbus niet
Zelfs die hebben meer succes bij de vrouwen dan henquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef 16meter het volgende:
dit is fok man
allemaal ekte stoere alfa autisten op die zolderkamers, die houden niet van hommo's
Hoe oud ben je? 12? Doe niet zo kinderachtigquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
mooie tijdenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
lolquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef Wokkel het volgende:
Laat ie zich even nemen ofzo? Waar blijft die?
? welke linkquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef VeX- het volgende:
Omg die link met Justin Bieber kan echt niet.
Nee dan is het duidelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar niet door vertellen graag
twitter:driekracht twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 17:46:06tip voor nederlandse breivik: honderden inferieure plebsjongeren in haren reageer retweet
Je hebt iig geen zender of krant meer nodig om journalistiek te bedrijven, dat kunnen journalisten nu gewoon zelf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We are all journalists.
doen, nu is het niet leuk voor onsquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zit de stream te kijken, beetje sneue bedoening daar
weet nog niet zeker of ik eens langs zal gaan om ze eens te leren wat feesten is
Absoluut, het wachten is op de camera waar het ingebouwd zit.quote:
Inplaats daarvan blijf je op zolderquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
weet nog niet zeker of ik eens langs zal gaan om ze eens te leren wat feesten is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zware spoiler, eigen risico
Wat verwacht je dan ook van Haren???quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ja want half 6 is een goede tijd om te feestenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:48 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Inplaats daarvan blijf je op zolder
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
omg, hij is gay. dat had ik nooooooooooooooooit zien aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zware spoiler, eigen risico
dit, randstadquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook van Haren???
Stelletje kakkers
In de randstad zou dit een succes kunnen worden.
tenzij de ME klaar staat om je in elkaar te meppen
lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zware spoiler, eigen risico![]()
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Hij doet het in opdracht van DutchView, ik denk dat hij ervoor betaald krijgquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
Als die gozer straks de telefoonrekening krijgt kan hij duizenden euro's betalen.
twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 12:41:49Zometeen voor DutchView Webcasting naar Project X in Haren! reageer retweet
Mwoh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zware spoiler, eigen risico
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Hij zei het wachtwoord en naam van die stream toen de camera nog draaidequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Maar dat kanaal is gehackt ofzo, gezien de titel?
In de randstad zou dat sowieso gebeuren. Ik zie het echt niet gebeuren dat bijvoorbeeld Aboutaleb zegt "laat ze maar op een voetbalveldje feesten". Gewoon gelijk arrestaties.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook van Haren???
Stelletje kakkers
In de randstad zou dit een succes kunnen worden.
tenzij de ME klaar staat om je in elkaar te meppen
Project x.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Maar dat kanaal is gehackt ofzo, gezien de titel?
Waarom zou dat duizenden euros zijn? 3 G flatrate, Zo een stream neemt niet zoveel bandbreedte..quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
Als die gozer straks de telefoonrekening krijgt kan hij duizenden euro's betalen.
heb wel eens een illegaal feestje in amsterdam meegemaakt die ze gewoon door lieten gaan hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef Piye het volgende:
[..]
In de randstad zou dat sowieso gebeuren. Ik zie het echt niet gebeuren dat bijvoorbeeld Aboutaleb zegt "laat ze maar op een voetbalveldje feesten". Gewoon gelijk arrestaties.
Anonymous we are ledsjunquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Project x.
Ik wil dit feest niet verpesten, maar jullie van project x zijn zoo dom dat je het wachtwoord in de chat hebben gezet... Groetjes Anonymous...
oke staat genoteerdquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef sp3c het volgende:
ben wel gelijk klaar met dat gezeur over homo's trouwens ...
inderdaad mensen die daar problemen van makenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef sp3c het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oke staat genoteerd
verder nog wat?
Aboutalebquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef Piye het volgende:
[..]
In de randstad zou dat sowieso gebeuren. Ik zie het echt niet gebeuren dat bijvoorbeeld Aboutaleb zegt "laat ze maar op een voetbalveldje feesten". Gewoon gelijk arrestaties.
kom ik evt nog op terugquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oke staat genoteerd
verder nog wat?
Tuurlijk er zijn zoveel illegale feestjes, maar als er opeens op facebook rondgaat dat duizenden mensen naar een woonwijk in de randstad gaan komen om daar te feesten zouden ze echt niet zeggen "weet je wat? feesten jullie lekker op dat voetbalveldje daar".quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
heb wel eens een illegaal feestje in amsterdam meegemaakt die ze gewoon door lieten gaan hoor
Gewoon, ik vraag me af wat voor respectloos figuur achter jouw schermnaam schuilgaat.quote:
Dat zijn vaak de homo's die nog niet uit de kast zijn gekomen. Een soort jaloezie voor wat ze allemaal moeten missen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef sp3c het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de homo's die nog niet uit de kast zijn gekomen. Een soort jaloezie voor wat ze allemaal moeten missen.
Homo's zijn gay.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef sp3c het volgende:
Driehoek Gouda/Utrecht/Gorinchem zou idd ideaal zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:56 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Aboutaleb
Nee doe dan net buiten de stad. Bernisse, Westvoorne, etc.... Eventueel Hoogvliet Rotterdam. Gouda
nee hoor, open en eerlijk homo, dus niet bepaaldquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Awww, wat schattig, iemand voelt zich aangesproken.
nixquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |