abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 21 september 2012 @ 15:50:13 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117067524
Star Trek was oorspronkelijk een door Gene Roddenberry bedachte Amerikaanse sciencefiction-televisieserie die tussen 1966 tot 1969 werd uitgezonden. Uiteindelijk groeide het Star Trek-universum uit tot een succesvolle media-franchise met vijf televisieseries, een animatieserie, tien speelfilms, tientallen computerspellen en honderden boeken, stripboeken, technische handleidingen en encyclopedieën. Verder bestaat er sinds 1998 in Las Vegas een Star Trek-attractiepark, genaamd Star Trek: The Experience en worden er over de hele wereld regelmatig Star Trek-conventions georganiseerd: grote bijeenkomsten voor fans (de 'trekkies'), waar vaak acteurs uit de series te gast zijn. In de Verenigde Staten is er minstens elk weekend een ST convention.

Roddenberry bedacht een utopische toekomstwereld, waarin een verenigde Aarde de meeste moderne wereldproblemen heeft opgelost: vervuiling, honger, armoede en conflicten tussen mensen onderling behoren grotendeels tot het verleden. Door uitvindingen als synthetische replicators en sneller dan licht-technologie heeft de mensheid, met hulp van buitenaardse volken, in het Melkwegstelsel koloniën gesticht. De mensheid heeft samen met enkele buitenaardse volken een overkoepelende organisatie van werelden opgericht: de Verenigde Federatie van Planeten. De verhalen in de diverse Star Trek-media volgen vooral de officieren en burgers in dienst van Starfleet, de militaire onderzoeksinstelling van de Federatie die met haar ruimtevloot vooral diplomatieke en onderzoeksmissies uitvoert en tevens de krijgsmacht vormt.

De avonturen van de verschillende televisieseries en films spelen zich hoofdzakelijk af in de 23e en 24e eeuw, enkele tijdreizen uitgezonderd. Men is bekend met een aanzienlijk deel van de Melkweg, die is verdeeld in vier kwadranten. In het Alfa-kwadrant bevinden zich grote delen van de Federatie en het Cardassiaanse Rijk, in het Beta-kwadrant bevinden zich onder andere het Klingonrijk en het Romulaanse Rijk, het Gamma-kwadrant, dat via het Bajoraanse wormgat met het Alfa-kwadrant is verbonden, wordt geregeerd door de Dominion en het Delta-kwadrant, waarin de Voyager jarenlang rondzwierf, herbergt onder andere de Kazon, Ocampa en Hirogen. Ook de Borg komen uit het Delta-kwadrant.

Star Trek werd voor het eerst uitgezonden in 1966. Sindsdien zijn er zes series gemaakt door Gene Roddenberry en zijn opvolgers. Sommige daarvan waren een groot succes, andere wat minder.

The Original Series (TOS) - Dit is de door Gene Roddenberry geschreven serie, met de naam Star Trek. Het is het verhaal van het ruimteschip USS Enterprise NCC-1701 (kortweg: Enterprise), dat driehonderd jaar in de toekomst, vanaf het jaar 2265, op een vijfjarige missie is om het heelal te verkennen. De serie sprak oorspronkelijk maar een kleine groep kijkers aan en stond naar verluidt jaarlijks op de nominatie om geschrapt te worden. Toen bleek dat deze kleine groep kijkers behoorde tot een erg selecte doelgroep (hoger opgeleiden), werd de serie interessant voor adverteerders.

The Animated Series (TAS) - Na het stoppen van de oorspronkelijke serie bleek die in de herhaling steeds populairder te worden. Dit was in 1973 een van de redenen voor het maken van een tekenfilmserie, waarbij de stemmen van de vaste personages gedaan werden door de acteurs die ze in de oorspronkelijke serie ook gespeeld hadden. De serie ging verder waar het verhaal van de oorspronkelijke serie ophield. Dat wil zeggen dat de laatste twee jaar van de missie ingevuld werden.

The Next Generation (TNG) - Deze nieuwe serie speelde zich honderd jaar later af, in het jaar 2364, rond een nieuwe Enterprise met een nieuwe bemanning. Hoewel het eerste seizoen van The Next Generation kritiek kreeg, onder andere omdat de afleveringen te zoet zouden zijn, was dit eerste seizoen goed genoeg om de serie te prolongeren. Met nieuw materiaal, en met beduidend meer middelen dan de oorspronkelijke serie uit de jaren '60, werd The Next Generation uiteindelijk een enorm succes. Er werden in de periode 1987-1994 in 7 seizoenen 177 afleveringen van uitgezonden. In 1991 overleed Gene Roddenberry.

Deep Space Nine (DS9) - Zoals de oorspronkelijke serie een missieduur van vijf jaar had, zo was het ook duidelijk dat de succesvolle serie The Next Generation niet altijd maar door kon blijven draaien. Daarom werd een volgende serie opgezet, met een ander thema. In plaats van een ruimteschip dat bij planeten langsging werd het centrale thema een ruimtestation ver in de ruimte, op een plaats waar veel ruimteschepen langskwamen.

Voyager (VOY) - Dit schip raakt op haar eerste missie door toedoen van het wezen Caretaker (verzorger) verzeild in het Delta-kwadrant, 70.000 lichtjaar van de Aarde. Voyager kent een sterke rode draad, namelijk de lange thuisreis van het ruimteschip Voyager, en de zoektocht naar mogelijkheden deze reis te verkorten.

Enterprise (ENT) - Deze serie gaat over een eerdere Enterprise, van 2151. Deze tijd, meer dan honderd jaar gesitueerd voor de oorspronkelijke serie, is de tijd waarin de mensheid begint aan het onderzoeken van de ruimte met ruimteschepen die sneller dan het licht kunnen vliegen, nu zij schepen ontwikkeld heeft die 'Warp 5' halen. Het is het begin van Starfleet, en in deze tijd worden de technieken en protocollen ontwikkeld die in de latere series algemeen bekend zijn. In het eerste jaar was dat ook meteen de zwakke plek van de serie, omdat de karakters nog veel moesten leren, maar de kijkers veel minder. In de volgende seizoenen heeft de serie echter duidelijk meer vaart gekregen. De serie is begonnen in 2001, en heeft in totaal vier seizoenen en 98 afleveringen gedraaid.

Overzichtje in uitzendvolgorde:
TOS, James Kirk (William Shatner)
TAS, James Kirk (William Shatner)
TNG, Jean Luc Picard (Patrick Stewart)
DS9, Benjamin Sisko (Avery Brooks)
VOY, Kathryn Janeway (Kate Mulgrew)
ENT, Jonathan Archer (Scott Bakula)

Poll: Wat is de beste ST serie?
TOS
TNG
DS9
VOY
ENT
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is de beste captain?
Kirk
Picard
Sisko
Janeway
Archer
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Welke serie zag je het eerst?
TOS
TNG
DS9
VOY
ENT
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Hoe oud ben je?
Jonger dan 20
Tussen 20-30
Ouder dan 30
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wat is je geslacht?
Vrouw
Man
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het irritantste VOY character?
Janeway
Chakotay
Tuvok
Kim
Torres
Paris
Neelix
Kes
Seven
Doctor
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het irritantste DS9 character?
Sisko
Jadzia Dax
Quark
Kira
Worf
O´Brien
Rom
Bashir
Jake
Odo
Ezri Dax
Nog
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het irritantste TNG character?
Picard
Worf
O´Brien
Data
Riker
Yar
Troi
Beverly Crusher
Pulaski
Wesley Crusher
LaForge
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het irritantste ENT character?
Archer
T´Pol
Tucker
Reed
Maywheather
Sato
Phlox
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het irritantste TOS character?
Kirk
Spock
McCoy
Scott
Chekov
Uhura
Sulu
Chapel
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het beste VOY character?
Janeway
Chakotay
Tuvok
Kim
Torres
Paris
Neelix
Kes
Seven
Doctor
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het beste DS9 character?
Sisko
Jadzia Dax
Quark
Kira
Worf
O´Brien
Rom
Bashir
Jake
Odo
Ezri Dax
Nog
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het beste TNG character?
Picard
Worf
O´Brien
Data
Riker
Yar
Troi
Beverly Crusher
Pulaski
Wesley Crusher
LaForge
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het beste ENT character?
Archer
T´Pol
Tucker
Reed
Maywheather
Sato
Phlox
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie is het beste TOS character?
Kirk
Spock
McCoy
Scott
Chekov
Uhura
Sulu
Chapel
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

***Deze openingspost is hier te vinden!***
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 21 september 2012 @ 15:50:33 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117067535
er was volgensmij nog geen deel 7 :o

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117069088
Er zijn vast wel wat leuke plaatjes beschikbaar die in de OP (erbij) kunnen die Star Trek beter weergeven dan de hele lap tekst die er nu staat ;)
  Moderator vrijdag 21 september 2012 @ 16:25:44 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117069194
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:23 schreef MaxMark het volgende:
Er zijn vast wel wat leuke plaatjes beschikbaar die in de OP (erbij) kunnen die Star Trek beter weergeven dan de hele lap tekst die er nu staat ;)
vast :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117071749
Goud kan je niet bijdrukken
pi_117136198
Star Trek O+
  zondag 23 september 2012 @ 08:22:05 #8
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_117140189
Ik vind DS9 de beste serie uit het star trek universum en op zich zelf staand 1 van de beste series ooit gemaakt. Wat me vooral aanspreekt is dat de serie later eigenlijk 1 lang doorlopend verhaal is.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  Moderator zondag 23 september 2012 @ 12:58:44 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117145035
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 08:22 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vind DS9 de beste serie uit het star trek universum en op zich zelf staand 1 van de beste series ooit gemaakt. Wat me vooral aanspreekt is dat de serie later eigenlijk 1 lang doorlopend verhaal is.
Dat vind ik 1 van de minste (er zitten wel goede afleveringen in) maar good prophets tegen bad prophets kom op zeg hoe star wars wil je het maken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117146150
Dat had vrij weinig met star wars te maken....
pi_117146263
Leuk dat ik dit topic tegen kom 8D. Niet een die hard star trek fan maar heb wel alle series in m'n bezig waarvan voyager origineel :) VOY is dan ook de beste Star Trek :)
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 13:36:40 #12
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117811746
hihi tuvok en chekov gaan een film maken :D

http://www.kickstarter.com/projects/145553614/star-trek-renegades

Moet zeggen dat er veel leuke acteurs meewerken
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 13:37:36 #13
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117811786
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat had vrij weinig met star wars te maken....
Tuurlijk heeft het weinig met star wars te maken, maar ik vind juist de nuance in star trek leuk... en daar werd het heel erg goed tegen kwaad.. beetje te makkelijk.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117812102
Ik snap echt niet hoe het kan dat Voyager zo hoog wordt gewaardeerd.

Tevens terugvindpost.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 13:49:41 #15
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117812179
quote:
8s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik snap echt niet hoe het kan dat Voyager zo hoog wordt gewaardeerd.

Tevens terugvindpost.
Omdat dat voor velen hier de star trek van hun jeugd was... voor mij is dat next generation :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117812276
Tja, toen mijn moeder nog de Hoeder van de Afstandsbediening was werden herhalingen van TOS gekeken, toch ga ik niet beweren dat dat de beste serie was.

Als ik thuis ben zal ik even naar http://www.startrekofgodsandmen.com/ surfen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 13:54:30 #17
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117812323
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Tja, toen mijn moeder nog de Hoeder van de Afstandsbediening was werden herhalingen van TOS gekeken, toch ga ik niet beweren dat dat de beste serie was.

Als ik thuis ben zal ik even naar http://www.startrekofgodsandmen.com/ surfen.
Ik vond Voyager wel een stuk leuker dan DS9... maar van alle series vind ik TNG het leukst.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117812531
Picard is sowieso de leukste kapitein. En Wesley verdwijnt van de boot dus dat is ook een pré. Ik moet TOS eens een keer downloaden (kuch-aanschaffen-kuch) om te herkijken. Het is al zo lang geleden dat ik die serie heb gezien dat het (misschien zelfs onkijkbaar) verouderd is.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 14:02:40 #19
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117812643
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
Picard is sowieso de leukste kapitein. En Wesley verdwijnt van de boot dus dat is ook een pré. Ik moet TOS eens een keer downloaden (kuch-aanschaffen-kuch) om te herkijken. Het is al zo lang geleden dat ik die serie heb gezien dat het (misschien zelfs onkijkbaar) verouderd is.
heb 2 jaar geleden alles weer gekeken (op de animated series na) en TOS is inderdaad wel vrij 'taai'
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117812735
Maar wel de uniform jurkjes!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:07:01 #21
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_117812795
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar wel de uniform jurkjes!
En de standaard ensign die op een away mission het leven laat _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 14:07:17 #22
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117812801
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar wel de uniform jurkjes!
Die komen ook nog één keertje terug in DS9 O+
Dax is toch wel het interessante personage in DS9 samen met Garak
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117812883
In de eerste paar afleveringen van TNG zijn er ook uniform jurkjes te zien en als ik me niet vergis lopen er ook mannen in rond. :P Gelijkheid voor allen in naam van Gene.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 15:27:56 #24
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117815702
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Tja, toen mijn moeder nog de Hoeder van de Afstandsbediening was werden herhalingen van TOS gekeken, toch ga ik niet beweren dat dat de beste serie was.

Als ik thuis ben zal ik even naar http://www.startrekofgodsandmen.com/ surfen.
deel 1 van dat of gods and men gekeken en het is eigenlijk best goed, zeker voor een online low budget ding.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_117890381
quote:
2s.gif Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat vind ik 1 van de minste (er zitten wel goede afleveringen in) maar good prophets tegen bad prophets kom op zeg hoe star wars wil je het maken.
Precies. Al die spirituele rommel verpest de serie wel een beetje. Bij het terugkijken sla ik de afleveringen waarin kais, orbs en/of prophets centraal staan, doorgaans over.
pi_118371097
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 18:08:14 #27
147091 janeway
live long and prosper
pi_118425935
Leuk een startrek Topic.. Hahaha..
Ik ben dus een VOY fan.. Ik heb zelfs een modelbouw ding van Voyager op de kast liggen..
Ik keek in de tijd TNG en VoY gelijkertijd. Op de BBC en op een nederlandse zender..
Erg leuk..
Leuk die foto's van de diverse Captains op de Confentie in London
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 12:46:28 #29
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119013083
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_119023252


Gefeliciteerd, hji is vandaag jarig *O*
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 17:26:00 #31
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119023306
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]

Gefeliciteerd, hji is vandaag jarig *O*


wat een hipster :D captain proton!

geweldige zet trouwens om in voyager en ook in tng dat ze de geschiedenis van een paar honderd jaar niet vergeten waren... zou net zo raar zijn als dat wij niet meer weten wat windmolens zijn of indianen...




star wars maakt mijn inziens daar bijvoorbeeld enorme fouten in.. binnen 1 generatie is vergeten dat er zoiets als jedi waren, terwijl ze zo'n 30 jaar daarvoor de galaxy beheerden :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_119156730
Bij het kijken van TNG is me iets opgevallen. Als je schuin van onder naar de kont van de Enterprise kijkt zit er bij de aantiteling een opening achterin (Cloaca? Shuttlebay?) maar ergens tijdens het tweede of derde seizoen is die opening in de aflevering zelf weg, tijdens de aantiteling is de cloaca er wel nog steeds.

Vond het wel een geinig foutje.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 10:35:48 #33
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119156796
Oh ik zie dat het neil armstrong filmpje het niet meer doet.. was wel tof neil armstrong die tijdens een bijeenkomst voor doohan zei dat hij ook een engeneer was en jaloers was op scotty omdat de schepen waarin hij vloog nog niet eens 1 warp haalde.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 november 2012 @ 11:27:45 #34
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_119158071
quote:
2s.gif Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat vind ik 1 van de minste (er zitten wel goede afleveringen in) maar good prophets tegen bad prophets kom op zeg hoe star wars wil je het maken.
Ik ben het wel met PalmRoyale eens. Hoewel het Bajor/Kai geneuzel inderdaad af en toe wat minder is, is DS9 een serie waarin karakterontwikkeling erg goed was, en niet alleen voor de principal cast, maar ook secundair. Denk maar aan Rom, Nog, Dukat, Ziyal en uiteraard Garak. Zelfs Morn (ik hou wel van een running-gag in een serie) heeft een achtergrondverhaal.
Voyager had dat ook wel een beetje, maar schipperde toch een beetje tussen het 'bad-guy/planet of the week' gedoe wat TNG heel erg had, en de langlopende rode draad zoals DS9 dat had.
Daarbij, de hele Dominion invasie gaf een donker randje aan het utopische toekomstbeeld, dat vond ik best interessant om te zien. Afleveringen als Homefront/Paradise Lost, The Siege of AR-558 en uiteraard In The Pale Moonlight
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_119159107
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ik ben het wel met PalmRoyale eens. Hoewel het Bajor/Kai geneuzel inderdaad af en toe wat minder is, is DS9 een serie waarin karakterontwikkeling erg goed was, en niet alleen voor de principal cast, maar ook secundair. Denk maar aan Rom, Nog, Dukat, Ziyal en uiteraard Garak. Zelfs Morn (ik hou wel van een running-gag in een serie) heeft een achtergrondverhaal.
Voyager had dat ook wel een beetje, maar schipperde toch een beetje tussen het 'bad-guy/planet of the week' gedoe wat TNG heel erg had, en de langlopende rode draad zoals DS9 dat had.
Daarbij, de hele Dominion invasie gaf een donker randje aan het utopische toekomstbeeld, dat vond ik best interessant om te zien. Afleveringen als Homefront/Paradise Lost, The Siege of AR-558 en uiteraard In The Pale Moonlight
Dat aspect van DS9 is op zich beter dan in andere series, maar er zitten wel heel veel afleveringen tussen waar werkelijk helemaal niets gebeurd. Bovendien heeft TNG een aantal echt briljante afleveringen waar geen enkele DS9-aflevering aan kan tippen; denk bijvoorbeeld aan "The Inner Light" en "Tapestry".
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 12:33:13 #36
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119160252
Ja ik ben het ook wel met je eens wat die dominion invasie betreft DS9 heeft in zijn latere seizoenen toch wel erg goede afleveringen gehad. Maar als geheel vond ik het wat minder... misschien ook wel omdat het een space station betrefde en niet een crew op een schip... kan mijn vinger er niet helemaal op leggen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 11:51:30 #37
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_119307546
quote:
In December of 1966, Dot record executives approached the producers of Star Trek with the idea of releasing a Star Trek themed album. There were already Star Trek toys, cereal prizes, model kits and every other kind of product that a kid would want, so why not a record? Desilu Studios exceutive, Herbert F. Solow, responded to the Dot proposal with the following memo:

"I think we should push any record company that wants to do an outer space or Vulcan or any other single record or album, be it straight dramatic music, weird music, Nichelle Nichols singing, Bill Shatner doing bird calls or even the sound of Gene Roddenberry polishing a semi-precious stone on his grinder."
http://www.maidenwine.com/home.html
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_119639539
quote:
Around the Star Trek world in 150 years
Author David Goodman talks to Ars about writing history for an entire galaxy

If humanity were to make contact with other intelligent life forms in the universe, how would our civilization respond? Would countries and individuals scramble for power? Or would humans band together to focus on the exploration of other planets and their cultures? The universe of Star Trek has been exploring these questions for decades, and the storylines of the TV shows offer a speculative vision of what humanity might do if it makes contact.


[...]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_120060550
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 23:05:45 #40
137949 Disana
pi_120062138
Benedict Cumberbatch _O_.
Amen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 december 2012 @ 00:05:02 #42
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_120063206
En dit is nog maar de announcement teaser. De 'gewone' teaser komt volgende week, samen met de release van The Hobbit
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_120432340
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator maandag 17 december 2012 @ 21:14:59 #44
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_120434170
oh eens kijken !
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_120434337
Ik heb hier laatst een post gedaan. Waar is die?
  Moderator maandag 17 december 2012 @ 22:23:45 #46
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_120439120
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb hier laatst een post gedaan. Waar is die?
Hier: TV / Star Trek #7: of hier TV / Star Trek #7:
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 december 2012 @ 08:13:59 #47
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_120449273
Of hier?
TV / Star Trek #9: waar ENT wel ST waardig was.
(Ik weet ook niet waarom er tegelijkertijd een deel 7 en een deel 9 loopt)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_120449379
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 08:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Of hier?
TV / Star Trek #9: waar ENT wel ST waardig was.
(Ik weet ook niet waarom er tegelijkertijd een deel 7 en een deel 9 loopt)
Zal wel een kromming in ruimte/tijd zijn :P

Ik weet niet wat ik van die preview moet denken: Ik hoop dat het wel een StarTrek film blijft en niet een 13 in een dozijn actiefilm. We'll see.
pi_125212520
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 22:19:54 #50
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_125331690

dit is fan fiction maar wel met veel oude cast :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 15 april 2013 @ 22:24:37 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_125332040
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:23 schreef MaxMark het volgende:
Er zijn vast wel wat leuke plaatjes beschikbaar die in de OP (erbij) kunnen die Star Trek beter weergeven dan de hele lap tekst die er nu staat ;)
Eej jonguh, daar ben ik een middag druk mee geweest! Maar OK, je hebt een punt.
Resistance is futile.
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 22:27:25 #52
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_125332221
quote:
hmm die nieuwe films voelen gewoon niet heel star trek (vooral niet in trailers)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 15 april 2013 @ 22:27:35 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_125332235
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:08 schreef janeway het volgende:
Leuk een startrek Topic.. Hahaha..
Ik ben dus een VOY fan.. Ik heb zelfs een modelbouw ding van Voyager op de kast liggen..
Ik keek in de tijd TNG en VoY gelijkertijd. Op de BBC en op een nederlandse zender..
Erg leuk..
Leuk die foto's van de diverse Captains op de Confentie in London
Whehe. OK captain, help me find my humanity.

:P

Ik ben zwaar fan van alles maar VOY blijf ik het beste vinden.
Resistance is futile.
  maandag 15 april 2013 @ 22:33:20 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_125332634
Ik heb de polls uit de wiki OP gehaald.
Resistance is futile.
pi_125379177
Laatste trailer Star Trek Into Darkness

Ik weet het niet hoor, of dat wel zo'n goeie film wordt... 't ziet er vooral spectaculair uit en dat is in mijn optiek niet per definitie een pluspunt.

En.. waar zijn de Klingons?
pi_125409063
ah, wél Klingons dus! :D Die ene heeft een Bat'leth.

  Moderator woensdag 17 april 2013 @ 19:40:13 #57
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_125409317
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:34 schreef Nemephis het volgende:
ah, wél Klingons dus! :D Die ene heeft een Bat'leth.

[ afbeelding ]
gelukkig.. ik denk ook dat deze trailer voornamelijk gemaakt is om eventuele nieuwe fans aan te trekken en niet de oude fans die toch wel gaan.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_125953073
Blu ray aanbiedingen bij bol, dus als iemand nog een seizoentje op wil pikken is dit misschien de kans. Normaal zijn die TNG sets bijvoorbeeld rond de 60 euro, nu 40 :)
Seizoen 3 komt er aan :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_125953143
Het duurt echt al eeuwen voor ik de bluray binnen heb gekuikt -O-
pi_126865049
Bedrijf bouwt werkende Star Trek-lichaamscanner
Het uiteindelijke design van de Scout Tricorder van het bedrijf Scanadu is rond. Het gaat om een soort lichaamsscanner die in Star Trek-films werd gebruikt.

De Scout Tricorder is een apparaatje dat in staat is om met sensoren lichaamsfuncties te scannen. Het idee is voortgekomen uit de Star Trek-films en -series waar een soortgelijke scanner me de naam tricorder ook wordt gebruikt.

Scanadu kwam vorig jaar voor het eerst met een prototype van de Scout toen het meedeed aan de Tricorder X-prize. Hierbij werden bedrijf en uitvinders opgeroepen om een werkende versie van het Star Trek-apparaat te maken.

Evenals het eerste protoype is het met de nieuwe Scout mogelijk om onder andere lichaamstemperatuur, ademhaling, bloeddruk en stresslevels te meten.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:51:17 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126882533
Coole gadget!

Nu nog wachten op de eerste transporter pads.
Resistance is futile.
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 09:08:13 #62
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_126892018
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:51 schreef Seven. het volgende:
Coole gadget!

Nu nog wachten op de eerste transporter pads.
Toch altijd leuk dit soort dingen van die injectie zonder naalden (zoals in star trek) zijn ze ook al steeds verder mee :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:20:14 #63
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_127206117
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Moderator donderdag 30 mei 2013 @ 15:44:08 #64
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_127207328
Hmm ik moet zeggen dat ik het nogsteeds jammer vind dat ze in de nieuwe films star trek hebben gereboot door de tijdlijn aan te passen. Het lijkt gewoon een zet die het de regisseur makkelijker moet maken. Terwijl het juist zo tof zou zijn om nog verder vooruit in de tijd te kijken... en je hoeft dan ook niet volledig in canon te blijven, kijk maar hoe wij dingen verdraaien en niet meer weten die 300 jaar geleden zijn gebeurt. (maar natuurlijk niet alles) dat had in star trek best gekunt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:01:03 #65
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_127208157
Och, zolang het een vette film oplevert, kan het mij niet boeien in welke tijd het speelt :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_131416853
Nu op Canvas (het vroegere België 2) is TNG bezig!
pi_131449431
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:21 schreef thabit het volgende:
Nu op Canvas (het vroegere België 2) is TNG bezig!
Ik zag het vorige week ja. Wel leuk om het weer eens op reguliere tv te zien.
  zondag 22 september 2013 @ 18:31:34 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_131450792
Ik heb SyFy, kijk regelmatig een aflevering van DS9 en TNG HD.
Resistance is futile.
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 09:37:54 #69
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_131470307
Hmm ik vond into darkness eigenlijk maar matig, het mist een beetje de star trek 'slimheid' en is veranderd in laten we dingen opblazen/kapot schieten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_131470352
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 09:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Hmm ik vond into darkness eigenlijk maar matig, het mist een beetje de star trek 'slimheid' en is veranderd in laten we dingen opblazen/kapot schieten.
J.J Abrams heeft dan ook geen enkele ST serie of film gezien,hij was nooit een fan van. _O-
pi_131470360
Ik vond het wel geinig. Khan deed goed zijn best. En lens flares!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 09:44:44 #72
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_131470468
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 09:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik vond het wel geinig. Khan deed goed zijn best. En lens flares!
:D ja camera techniek is er niet beter op geworden in de nieuwe tijdlijn :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 13:53:17 #73
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_131477124
Ik ben toch stiekem erg benieuwd wat dat star trek renegades team gaat maken... klinkt veel meer star trek dan wat abrams doet.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_131501775
http://imgur.com/a/caYim

quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben toch stiekem erg benieuwd wat dat star trek renegades team gaat maken... klinkt veel meer star trek dan wat abrams doet.
Welke renegades team? :P
  Moderator woensdag 25 september 2013 @ 10:08:41 #75
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_131543683
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:59:59 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132021383
Ben nu alle afleveringen van tng, voyager en ds9 in één map aan het proppen en dan kan ik gewoon met shuffle modus een random aflevering kijken O+. tos hoef ik niet :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_132021814
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef jogy het volgende:
Ben nu alle afleveringen van tng, voyager en ds9 in één map aan het proppen en dan kan ik gewoon met shuffle modus een random aflevering kijken O+. tos hoef ik niet :').
LOL

waarom niet TOS??Space Seed(S1E24) is nodig voor WoK. :P

JJ Abrams-ST Khan vind ik helemaal niks :r
pi_132021896
19 nov :9
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:09:07 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132021979
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

LOL

waarom niet TOS??Space Seed(S1E24) is nodig voor WoK. :P
Ik erger me altijd lichtelijk aan de original series, ik weet dat ik nu een ketter ben en uit de shuttle bay gegooid moet worden zo het vacuüm in maar ik blijf bij mijn mening :%.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:09:56 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132022037
Nu voyager S06e20 aan het kijken 8-).

Ok, tng en ds9 zit er nog niet in maar toch!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_132022518
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik erger me altijd lichtelijk aan de original series, ik weet dat ik nu een ketter ben en uit de shuttle bay gegooid moet worden zo het vacuüm in maar ik blijf bij mijn mening :%.
Je moet blij zijn,want An Unearthly Child(1ste aflevering in de serie,1963) tot The War Games Part 10(Juni 1969) van Doctor Who waren allemaal in zwart-wit. :P
  Donald Duck held woensdag 9 oktober 2013 @ 22:22:03 #82
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_132022760
Ik ben nu ook met Voyager bezig, bijna bij het einde. Zitten soms wel tergend saaie afleveringen tussen, maar over het algemeen goed te doen. The Doctor is zwaar tof.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_132023631
Morgen komt er hier weer TNG en Enterprise op blu ray binnen *O* lekker verder kijken :)
Dat ze de rest ook maar snel gaan doen! :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:42:49 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132023816
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Je moet blij zijn,want An Unearthly Child(1ste aflevering in de serie,1963) tot The War Games Part 10(Juni 1969) van Doctor Who waren allemaal in zwart-wit. :P
Dat is het niet per se maar tos was gewoon een spektakel b serie uit die jaren, helemaal leuk verder maar ik hou meer van het sci-fi realisme van de nieuwe generaties. Maar ik zal tos ook wel een keer binnen halen maar hou ik wel uit mijn random star trek nerd map.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_132023981
quote:
17s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is het niet per se maar tos was gewoon een spektakel b serie uit die jaren, helemaal leuk verder maar ik hou meer van het sci-fi realisme van de nieuwe generaties. Maar ik zal tos ook wel een keer binnen halen maar hou ik wel uit mijn random star trek nerd map.
wat jij wil :+
pi_132024108
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef VixenFromHell het volgende:
Morgen komt er hier weer TNG en Enterprise op blu ray binnen *O* lekker verder kijken :)
Dat ze de rest ook maar snel gaan doen! :P
19 november seizoen 5 _O_
pi_132040722

*O*

Alleen jammer dat ze vanaf seizoen 3 besloten om Seizoen Saison op de hoesjes te zetten ipv Season :(
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  donderdag 10 oktober 2013 @ 21:01:22 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132048856
de map is 392 uur 13 minuten en 39 seconden lang :{. 16 dagen non stop dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_132084024
http://io9.com/bob-orci-i(...)-new-star-1443931866
Star Trek:Enterprise uitbouwen op :Y
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:29:06 #90
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_132085792
Ik heb TNG en Voyager wel vaak gezien maar nog nooit de Serie die erna kwam Star Trek: Enterprise 2001-2005.

Daar hoor ik eigenlijk ook nooit iemand over, weten jullie hoe die is? is het waard om die te gaan kijken?
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:37:36 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132086238
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef ZodiaX het volgende:
Ik heb TNG en Voyager wel vaak gezien maar nog nooit de Serie die erna kwam Star Trek: Enterprise 2001-2005.

Daar hoor ik eigenlijk ook nooit iemand over, weten jullie hoe die is? is het waard om die te gaan kijken?
Ik vond em wel tof :). Net iets anders (meer actie en intrige) dan wat je tot dan toe gewend was maar wel jammer dat het gecanceld was.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:00:55 #92
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132087187
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik vond em wel tof :). Net iets anders (meer actie en intrige) dan wat je tot dan toe gewend was maar wel jammer dat het gecanceld was.
Inderdaad.

En, de laatste van het originele universe/sfeertje. Dat vind ik persoonlijk al reden genoeg :)

T zou zo mooi zijn als daar meer van zou komen, niet van die Abrams zooi :'(
Grijp ze!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:15:44 #93
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_132087703
Dan zal ik hem eens kijken, omdat ik er weinig over hoorde dacht ik dat het wel slecht zou zijn, niet zulke sterke characters zoals in TNG bv.
Maar zal hem eens kijken als ik de tijd heb. Dank!
^O^
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 01:08:06 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132091146
Wat is jullie top 10 favoriete afleveringen van tng,ds9 of voyager eigenlijk? Ik heb net per ongeluk "Tuvix" gekeken van voyager en die was wel weer indrukwekkend O+ ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Donald Duck held zaterdag 12 oktober 2013 @ 01:21:32 #95
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_132091495
Ben enkel nog Voyager aan het zien, enkele afleveringen daarvan die wel tof waren: Living Witness, Projections, Blink of an Eye, Year of Hell, Relativity
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:09:34 #96
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_132094236
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 01:08 schreef jogy het volgende:
Wat is jullie top 10 favoriete afleveringen van tng,ds9 of voyager eigenlijk? Ik heb net per ongeluk "Tuvix" gekeken van voyager en die was wel weer indrukwekkend O+ ;(.
Ehm...
The Visitor (DS9), The Inner Light (TNG), Best of Both Worlds (TNG), Way of the Warrior (DS9), Sacrifice of Angels (DS9), In the Pale Moonlight (DS9), Far Beyond the Stars (DS9), Little Green Men (DS9), Q-less (TNG), zoiets denk ik
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:59:57 #97
137949 Disana
pi_132094876
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 01:08 schreef jogy het volgende:
Wat is jullie top 10 favoriete afleveringen van tng,ds9 of voyager eigenlijk? Ik heb net per ongeluk "Tuvix" gekeken van voyager en die was wel weer indrukwekkend O+ ;(.
Een van mijn favoriete afleveringen is Darmok uit TNG.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:06:00 #98
277627 Seven.
We are Borg.
pi_132098685
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 01:08 schreef jogy het volgende:
Wat is jullie top 10 favoriete afleveringen van tng,ds9 of voyager eigenlijk? Ik heb net per ongeluk "Tuvix" gekeken van voyager en die was wel weer indrukwekkend O+ ;(.
Tuvix O+

Mijn favoriete afleveringen zijn toch wel Scorpion, End game, de laatste DS9 afleveringen, de aflevering waarin Sisko de Romulans aan hun stijve kapsels de oorlog intrekt, alle afleveringen die over the Doctor gaan.. Er zijn er zoveel favoriet eigenlijk, alleen de fillers was ik doorgaans niet echt van onder de indruk.
Resistance is futile.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:08:09 #99
277627 Seven.
We are Borg.
pi_132098738
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:29 schreef ZodiaX het volgende:
Ik heb TNG en Voyager wel vaak gezien maar nog nooit de Serie die erna kwam Star Trek: Enterprise 2001-2005.

Daar hoor ik eigenlijk ook nooit iemand over, weten jullie hoe die is? is het waard om die te gaan kijken?
Ja, die is de moeite waard. Het zal vast je favoriete serie niet worden maar elke Star Trek fan kan dit volgens mij wel waarderen. Het is oprecht Star Trek met exploration hoog in het vaandel. The Federation bestaat nog niet, dus nog geen prime directive, de kapitein breekt zo nu en dan de regeltjes.
Resistance is futile.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:24:55 #100
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132104167
Wat materiaal van Renegades


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grijp ze!
  Moderator zaterdag 12 oktober 2013 @ 19:40:09 #101
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_132105859
Ben erg benieuwd naar die renegades zo tof zijn als ze daar een nieuwe serie mee in de wacht kunnen slepen (is wel de bedoeling)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  † In Memoriam † zaterdag 12 oktober 2013 @ 19:43:52 #102
137949 Disana
pi_132105952
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 14:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, die is de moeite waard. Het zal vast je favoriete serie niet worden maar elke Star Trek fan kan dit volgens mij wel waarderen. Het is oprecht Star Trek met exploration hoog in het vaandel. The Federation bestaat nog niet, dus nog geen prime directive, de kapitein breekt zo nu en dan de regeltjes.
Helemaal mee eens. Heb er met plezier naar gekeken.
  maandag 14 oktober 2013 @ 00:13:11 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132145032
Het grote voordeel is uiteraard dat Enterprise volledig in breedbeeld is uitgezonden :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 14 oktober 2013 @ 23:50:00 #104
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132177075
Enterprise 01e05 unexpected is wel dik baas _O- .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_132178554
Omdat ST. Enterprise ook zo nieuw/recent is ten opzichte van de oudere series kijkt het wel een stuk beter. Al blijf ik persoonlijk DS9 het vlaggeschip vinden in de hele reeks.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:54:37 #106
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_132178747
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:45 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
DS9 het vlaggeschip
|:(
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:56:22 #107
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132180816
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:54 schreef Prowl het volgende:

[..]

|:(
_O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_132198107
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:54 schreef Prowl het volgende:

[..]

|:(
Duurde ff, maar ik snap 'm. Idd _O-.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:32:24 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_132211966
Je moet wel echt een Star Trek nerd zijn om erom te kunnen lachen. :P

BTW, zitten hier ook Breaking Bad fans? Een van de laatste afleveringen bevat een geniale discussie tussen Badger en Skinny Pete over Star Trek TOS inclusief hypothetische vreetwedstrijd. Ik kan nu verdomme geen linkjes posten aangezien er naast mij 1 ligt te snurken.
Resistance is futile.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:07:47 #110
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132239824
Voor als je niets te doen hebt, wel geinig:

Grijp ze!
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:12:41 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132240019
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:32 schreef Seven. het volgende:
Je moet wel echt een Star Trek nerd zijn om erom te kunnen lachen. :P

BTW, zitten hier ook Breaking Bad fans? Een van de laatste afleveringen bevat een geniale discussie tussen Badger en Skinny Pete over Star Trek TOS inclusief hypothetische vreetwedstrijd. Ik kan nu verdomme geen linkjes posten aangezien er naast mij 1 ligt te snurken.
Jup! ik heb em gezien! Die was wel briljant :')
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:19:54 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132240302

Ik zit mobiel dus ik hoop dat het werkt :D.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:57:55 #113
277627 Seven.
We are Borg.
pi_132242105
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef jogy het volgende:

Ik zit mobiel dus ik hoop dat het werkt :D.
Hahahaha, LOL!

_O-
Resistance is futile.
pi_132804740
Mocht iemand interesse hebben, ik zag net de blu ray set van Enterprise seizoen 3 bij bol in de pre order voor 37 euro ipv de normale 60 euro :X Scheelt toch een boel :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 11 november 2013 @ 10:24:41 #115
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133140776
Het kost me bijna mijn relatie maar ik heb toch bijna alle 4 de seizoenen van Enterprise gekeken, nog zo'n 12 afleveringen te gaan. Die serie is eigenlijk gewoon te vroeg heen gegaan ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 10:26:57 #116
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_133140829
quote:
17s.gif Op maandag 11 november 2013 10:24 schreef jogy het volgende:
Die serie is eigenlijk gewoon te vroeg heen gegaan
Inderdaad, niet eens de kans gekregen om tof te worden, de andere reeksen hebben ook zonder uitzondering hun leukste episodes in de latere seizoenen ....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 11 november 2013 @ 10:46:08 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133141280
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 10:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Inderdaad, niet eens de kans gekregen om tof te worden, de andere reeksen hebben ook zonder uitzondering hun leukste episodes in de latere seizoenen ....
Eerlijk gezegd kon ik me best goed vinden in het hele cowboy gedrag van de crew, minder politiek correct razend door de melkweg O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_133263390
quote:
17s.gif Op maandag 11 november 2013 10:24 schreef jogy het volgende:
Het kost me bijna mijn relatie maar ik heb toch bijna alle 4 de seizoenen van Enterprise gekeken, nog zo'n 12 afleveringen te gaan. Die serie is eigenlijk gewoon te vroeg heen gegaan ;(.
Zijn er VIER (4) seizoenen van die bagger gemaakt!?!? Ik heb jaren geroepen dat als ze Star Trek: Zo Groeit Gras maken dat ik het zal kijken maar Enterprise... Tjee, wat was dat matig.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 14 november 2013 @ 22:30:56 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133269384
Alleen kenners kunnen Enterprise waarderen als volwaardige serie.
Resistance is futile.
pi_133269748
ik vind enterprise juist erg gaaf en zonde hoe ze het einde hebben afgeraffeld :r
  donderdag 14 november 2013 @ 22:49:40 #121
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_133270146
Juist in het laatste seizoen werd het pas goed
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 november 2013 @ 08:31:31 #122
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133276601
quote:
15s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:49 schreef Prowl het volgende:
Juist in het laatste seizoen werd het pas goed
Inderdaad, 3-afleveringen arcs die erg Star Trek waardig waren
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:32:37 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133276613
quote:
8s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:19 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Zijn er VIER (4) seizoenen van die bagger gemaakt!?!? Ik heb jaren geroepen dat als ze Star Trek: Zo Groeit Gras maken dat ik het zal kijken maar Enterprise... Tjee, wat was dat matig.
Jij en de jouwe (Star(re) trek traditionalisten :r) zijn verantwoordelijk voor de vroegtijdige dood van deze helden serie ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_133276657
Ah een Star Trek topic *O*

Ik ben al fan sinds de jaren '80. En Enterprise vond ik ook wel aardige serie eigenlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_133297950
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ah een Star Trek topic *O*

Ik ben al fan sinds de jaren '80. En Enterprise vond ik ook wel aardige serie eigenlijk.
^O^ Ik sinds begin jaren '90. Ben nu seizoen 1 van ST:TNG aan het herkijken, elke zaterdag op België 2. Vind bijna alles van ST eigenlijk wel goed. De reboots die J.J heeft gemaakt zijn wat mij betreft het minst.
Life is what u make of it ;)
pi_133298137
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:13 schreef moosmax het volgende:

[..]

^O^ Ik sinds begin jaren '90. Ben nu seizoen 1 van ST:TNG aan het herkijken, elke zaterdag op België 2. Vind bijna alles van ST eigenlijk wel goed. De reboots die J.J heeft gemaakt zijn wat mij betreft het minst.
Waarom haal je trouwens niet de blu-rays binnen van tng? De kwaliteit is zoveel beter!
pi_133298202
Omdat ik geen blu-ray speler heb...
Life is what u make of it ;)
pi_133299589
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef moosmax het volgende:
Omdat ik geen blu-ray speler heb...
rips kuiken
pi_133306866
De series staan ook op Netflix (US). Zo kijk ik nu TNG, werkt geweldig.
pi_134753357
Ik ben nu halverwege seizoen 7. Ik heb seizoen 1 t/m 5 in blu ray gekeken en tot nu toe de rest gewoon normaal. Er zaten veel sterke afleveringen tussen en ook een aantal heel saaie. Wat ik wel jammer vond is dat er vaak 'alien' rassen waren die eigenlijk gewoon mensen waren met gekke kleding :')
pi_138578759
Alle blu ray sets nu 39,99 bij bol :) mocht iemand ze nog willen kopen! Normaal 60/70 euro.
Seizoen 6 van TNG staat er trouwens op als star trek next gen ipv generation ;)

Nu de rest nog, ik wil DS9 :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_138579888
Voyager mag ook wel op blu ray :)
pi_143013626
TNG wordt elke zaterdag weer uitgezonden op België2. S ochtends rond 10 uur en s avonds om 18:20 *O*
  zondag 3 augustus 2014 @ 23:13:41 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143035075
Ik heb alles al 2 keer gezien, VOY al 4 keer zelfs.

Mijn vriend wil er maar niet aan, hij valt steeds in slaap :') !!
Resistance is futile.
pi_143036110
quote:
15s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:13 schreef Seven. het volgende:
Ik heb alles al 2 keer gezien, VOY al 4 keer zelfs.

Mijn vriend wil er maar niet aan, hij valt steeds in slaap :') !!
Dumpen die hap.
  maandag 4 augustus 2014 @ 00:06:00 #136
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143037427
quote:
15s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:13 schreef Seven. het volgende:
Ik heb alles al 2 keer gezien, VOY al 4 keer zelfs.

Mijn vriend wil er maar niet aan, hij valt steeds in slaap :') !!
Hahahaha, OMG.

4x

En je vind het raar dat hij in slaap valt?
Wees blij dat hij de wil heeft weer wakker te worden.

Vind de sneer naar mijn IQ plotseling een stuk minder pijnlijk, nice.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 augustus 2014 @ 10:34:09 #137
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_143044857
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Florentius het volgende:

[..]

Hahahaha, OMG.

4x

En je vind het raar dat hij in slaap valt?
Wees blij dat hij de wil heeft weer wakker te worden.

Vind de sneer naar mijn IQ plotseling een stuk minder pijnlijk, nice.
Is an sich niet raar. DS9 heb ik al 4x gezien. 1x tijdens originele airing op BBC, daarna rondom 1999/2000. Vlak nadat ik een relatie had samen met mijn huidige vrouw (in een chronologische volgorde van compleet Star Trek), dus dat moet rondom 2004/2005 zijn geweest en onlangs hebben we de gehele 7 seizoenen er weer eens doorgejaagd met z'n tweeën.
Als een serie al 20 jaar op de teller heeft staan, dan is dat niet zo raar.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:18:21 #138
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143071408
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Florentius het volgende:

[..]

Hahahaha, OMG.

4x

En je vind het raar dat hij in slaap valt?
Wees blij dat hij de wil heeft weer wakker te worden.

Vind de sneer naar mijn IQ plotseling een stuk minder pijnlijk, nice.
Relax, het is maar fok :*
Resistance is futile.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:18:50 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143071426
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Is an sich niet raar. DS9 heb ik al 4x gezien. 1x tijdens originele airing op BBC, daarna rondom 1999/2000. Vlak nadat ik een relatie had samen met mijn huidige vrouw (in een chronologische volgorde van compleet Star Trek), dus dat moet rondom 2004/2005 zijn geweest en onlangs hebben we de gehele 7 seizoenen er weer eens doorgejaagd met z'n tweeën.
Als een serie al 20 jaar op de teller heeft staan, dan is dat niet zo raar.
Is DS9 serieus 20 jaar oud?!
Resistance is futile.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:25:03 #140
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143071659
Ja maar verwacht niet dat je partner wakker blijft ^^

@7 Te lang geen sex gehad om nog te kunnen relaxen. :(
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:31:40 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143071923
quote:
4s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:25 schreef Florentius het volgende:
Ja maar verwacht niet dat je partner wakker blijft ^^

@7 Te lang geen sex gehad om nog te kunnen relaxen. :(
:*
Resistance is futile.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:25:35 #142
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143079300
;( het wordt echt tijd voor een nieuwe serie... -O-
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:38:27 #143
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_143079487
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Is DS9 serieus 20 jaar oud?!
De serie liep van 3 januari 1993 t/m 2 juni 1999 (aldus wiki).
Voyager mag volgend jaar ook 20 kaarsjes uitblazen, die begon in 1995.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_143079511
20 jaar! :o Het blijft m'n favoriete ST serie O+
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:41:06 #145
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143079540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

De serie liep van 3 januari 1993 t/m 2 juni 1999 (aldus wiki).
Voyager mag volgend jaar ook 20 kaarsjes uitblazen, die begon in 1995.
Voyager heb ik ook gewoon gekeken toen hij uitgezonden werd... ik word oud.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_143079855
DS9: Dominion War :9 *O*
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:04:15 #147
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143079979
Bij DS9 vond ik die prophets zo vervelend... good prophets bad prophets :{w we zijn toch geen star wars.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_143080711
Maar dat werd dan wel weer fantastisch goed gemaakt door karakters als Gul Dukat, Quark, Odo, Garak, Weyoun, Kai Winn, etc O+
pi_143101531
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar dat werd dan wel weer fantastisch goed gemaakt door karakters als Gul Dukat, Quark, Odo, Garak, Weyoun, Kai Winn, etc O+
Goed geschreven, een paar sterke karakters idd, maar te donker voor Star Trek naar mijn idee. ST heeft altijd een positieve inslag voor de toekomst gehad, maar met een all-out war was dat ver te zoeken.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 augustus 2014 @ 09:23:22 #150
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_143115309
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:14 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Goed geschreven, een paar sterke karakters idd, maar te donker voor Star Trek naar mijn idee. ST heeft altijd een positieve inslag voor de toekomst gehad, maar met een all-out war was dat ver te zoeken.
Dat vond ik juist erg treffend. ST had al eerder zijn grimmige kanten, Klingons, Romulans, Borg. Maar nu werd happy happy Aarde toch even bij de lurven gegrepen en kon je de donkere, vaak verborgen kant duidelijker zien. De tegenstelling DS9 en Aarde vond ik dan ook erg mooi naar voren gebracht in bepaalde afleveringen (Paradise Lost/Homefront bijv.)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_143115402
DS9 is een leuke serie als je al het spirituele gezeik over prophets, orbs, kais, etc overslaat.
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 09:39:12 #152
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143115613
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:28 schreef thabit het volgende:
DS9 is een leuke serie als je al het spirituele gezeik over prophets, orbs, kais, etc overslaat.
Dit maar gelukkig hebben we dax :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:39:27 #153
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_143115621
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 13:23 schreef Broodboor het volgende:
TNG wordt elke zaterdag weer uitgezonden op België2. S ochtends rond 10 uur en s avonds om 18:20 *O*
TNG niet gewoon op de Amerikaanse Netflix kijken :').
* Bart is inmiddels weer halverwege S1.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:29:33 #154
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_143123575
Ik heb m op DVD.
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 16:55:36 #155
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143128826
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:29 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik heb m op DVD.
M is toch van james bond?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_143138117
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat vond ik juist erg treffend. ST had al eerder zijn grimmige kanten, Klingons, Romulans, Borg. Maar nu werd happy happy Aarde toch even bij de lurven gegrepen en kon je de donkere, vaak verborgen kant duidelijker zien. De tegenstelling DS9 en Aarde vond ik dan ook erg mooi naar voren gebracht in bepaalde afleveringen (Paradise Lost/Homefront bijv.)
Ik zeg ook niet dat het slecht gedaan is, maar het is tegen de star trek geest. Het idee van ST is juist dat de mensheid volwassen is geworden, maar in DS9 zie je dat er juist helemaal niets veranderd is tov de huidige stand van zaken. Quark zei dat in een aflevering ook eens, iets in de trent van 'ondanks alle mooie verhalen en schone schijn, als hij in het nauw wordt gedreven toont een mens z'n ware aard'.
Geeft interessante tv, en ik heb er ook van genoten, maar het gaf me niet dat star trek gevoel.
pi_143144891
De star trek geest is dan ook erg naïef imho
  zondag 24 augustus 2014 @ 02:40:19 #158
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143762274
Ik mis Captain Proton, jullie ook?

Hier een korte fix:

pi_147195936
Riker: What is it?
Picard: Q wants to do me a favor.
Riker: I'll alert the crew.
Extremistisch gematigd.
pi_147196322
Haha, dankzij deze kick besloot ik nog weer even te kijken wat bol op dit moment als prijs had voor TNG seizoen 7. En nu is ie 35 euro :), eerder was ie 65 :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 17 december 2014 @ 04:54:20 #161
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_147661136
Binnenkort maar weer eens opnieuw beginnen met DS9.

Verreweg de beste Star Trek. Veel meer intrige en diepgang in zowel de verhaallijn als de karakters.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 17 december 2014 @ 05:01:45 #162
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_147661138
Beste Star Trek moment ooit trouwens:


Kan em herinneren dat ik er zelfs 15 jaar geleden kostelijk om moest lachen :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 december 2014 @ 08:57:52 #163
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_147662062
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 04:54 schreef star_gazer het volgende:
Binnenkort maar weer eens opnieuw beginnen met DS9.

Verreweg de beste Star Trek. Veel meer intrige en diepgang in zowel de verhaallijn als de karakters.
Ja, dat heb ik nu ook altijd gevonden! :)
DS9 (en B5) maakte de weg vrij voor series met een sterke verhaallijn door de serie heen. Iets wat tegenwoordig vrij normaal is. Maar daarvoor was het voornamelijk 'monster/planet of the week', met klein beetje rode draad (zoals TNG).
Dat naast de principal cast de secundaire ook enorm wordt uitgediept is erg goed gedaan. Personages zoals Dukat, Rom, Kai Winn, Tora Ziyal, Damar, Weyoun, Keiko, Kassidy, Nog en uiteraard Garak. Maar zelfs iemand als Morn.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 18 december 2014 @ 05:48:52 #164
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_147696496
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik nu ook altijd gevonden! :)
DS9 (en B5) maakte de weg vrij voor series met een sterke verhaallijn door de serie heen. Iets wat tegenwoordig vrij normaal is. Maar daarvoor was het voornamelijk 'monster/planet of the week', met klein beetje rode draad (zoals TNG).
Dat naast de principal cast de secundaire ook enorm wordt uitgediept is erg goed gedaan. Personages zoals Dukat, Rom, Kai Winn, Tora Ziyal, Damar, Weyoun, Keiko, Kassidy, Nog en uiteraard Garak. Maar zelfs iemand als Morn.
Garak _O_

Daarnaast is de dynamiek tussen Quark en Odo ook geweldig :D De ultieme haat-liefde relatie. Kunnen niet met elkaar, maar ook niet zonder elkaar.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_148875308
Deze week, vanaf vanavond, zend RTL7 een aantal Star Trek films uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_150119274
Live long and prosper :'(

'Mister Spock' overleden
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_150120102
RIP
pi_150120306
Leonard Nimoy, 'Star Trek's' Spock, dead at 83

http://edition.cnn.com/20(...)moy-spock/index.html

noooo my hero

:(
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 februari 2015 @ 19:25:33 #169
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_150120362
Nee.... ;(

Hij was een goed acteur, van TOS nog de beste. Plus, hij was erbij, vanaf het allereerste begin (The Cage, nog zonder Kirk), totaan de laatste film.
Star Trek heeft een held verloren
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_150120507
;(
pi_150133446
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 09:10:25 #172
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_150137858
RIP ;(
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 09:27:41 #173
277627 Seven.
We are Borg.
pi_150138017
Sad.
Resistance is futile.
pi_150174118
R.I.P. Live long and prosper Mr. Spock


Het beroemste gebaar


En waar het vanaf komt


[ Bericht 14% gewijzigd door -CRASH- op 01-03-2015 12:44:21 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_150612099
NU op RTL5 Star Trek Into Darkness
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:59:13 #176
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_150766506
Nice, ik wist niet dat FOK! een Star Trek topic had. :)
Nederlands is mijn goedste vak
pi_150766650
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef Goedzooi het volgende:
Nice, ik wist niet dat FOK! een Star Trek topic had. :)
Je kunt het echt letterlijk niet zo gek verzinnen, of er is op Fok! wel een topic over :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:04:13 #178
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_150766667
Dat is zo :P
Nederlands is mijn goedste vak
pi_150773452
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:59 schreef Goedzooi het volgende:
Nice, ik wist niet dat FOK! een Star Trek topic had. :)
Een hele reeks zelfs. Je avatar is wel heiligschennis in dit topic, trouwens :P
Extremistisch gematigd.
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:31:01 #180
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_150774208
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:11 schreef P8 het volgende:

[..]

Een hele reeks zelfs. Je avatar is wel heiligschennis in dit topic, trouwens :P
Ik weet het :P, maar ik vind zowel Star Trek als Star Wars leuk. Star Trek wel veel meer hoor. ^O^
Nederlands is mijn goedste vak
pi_150803098
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:11 schreef P8 het volgende:

[..]

Een hele reeks zelfs. Je avatar is wel heiligschennis in dit topic, trouwens :P
Die avatar is in een Star Wars topic ook heiligschennis hoor :o
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:18:12 #182
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_150838082
Ik doe graag aan heiligschennis! All hail the Pah-wraiths!!!
Nederlands is mijn goedste vak
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:34:37 #183
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_151669998
Alexander Siddig in game of thrones _O_
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  Moderator dinsdag 14 april 2015 @ 09:37:22 #184
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_151671073
Ik moet zeggen dat ik die nieuwe renegades trailer best wel tof vind... zou best wat leuks kunnen zijn. Best veel oude star trek acteurs ook voor een niet officiele release.

http://startrekrenegades.com/home/
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 14 april 2015 @ 09:45:31 #185
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_151671267
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die nieuwe renegades trailer best wel tof vind... zou best wat leuks kunnen zijn. Best veel oude star trek acteurs ook voor een niet officiele release.

http://startrekrenegades.com/home/
Ik hoop alleen dat het niet alleen maar actie wordt.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Moderator dinsdag 14 april 2015 @ 09:55:42 #186
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_151671531
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:45 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik hoop alleen dat het niet alleen maar actie wordt.
Inderdaad, opzich wat ik zo hoor van het plot is er wel genoeg ruimte voor leuke morele dilemma's
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 16 april 2015 @ 10:58:58 #187
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_151736084
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die nieuwe renegades trailer best wel tof vind... zou best wat leuks kunnen zijn. Best veel oude star trek acteurs ook voor een niet officiele release.

http://startrekrenegades.com/home/
Ziet er wel vet uit. ^O^
Nederlands is mijn goedste vak
pi_151819507
quote:
ISS-astronaut maakt in de ruimte Star Trek-selfie
De Italiaanse astronaut Samantha Cristoforetti heeft de harten van heel veel Star Trek-fans gestolen.
Zij nam in het International Space Station een korte pauze van haar werkzaamheden om een selfie te maken, verkleed als Captain Janeway, de hoofdpersoon uit Star Trek-serie Voyager. Zij plaatste de foto zaterdag op Twitter. [,,,]
AstroSamantha twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 13:59:24 "There's coffee in that nebula"... ehm, I mean... in that #Dragon. http://t.co/9MYrqIOXnI reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 19 april 2015 @ 11:13:43 #189
277627 Seven.
We are Borg.
pi_151819562
quote:
12s.gif Op zondag 19 april 2015 11:10 schreef Aether het volgende:

[..]

AstroSamantha twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 13:59:24 "There's coffee in that nebula"... ehm, I mean... in that #Dragon. http://t.co/9MYrqIOXnI reageer retweet
[ afbeelding ]
^O^
Resistance is futile.
  maandag 20 april 2015 @ 14:36:45 #190
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_151859067
quote:
12s.gif Op zondag 19 april 2015 11:10 schreef Aether het volgende:

[..]

AstroSamantha twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 13:59:24 "There's coffee in that nebula"... ehm, I mean... in that #Dragon. http://t.co/9MYrqIOXnI reageer retweet
[ afbeelding ]
^O^ ^O^
Nederlands is mijn goedste vak
  Moderator maandag 20 april 2015 @ 15:24:48 #191
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_151860472
quote:
12s.gif Op zondag 19 april 2015 11:10 schreef Aether het volgende:

[..]

AstroSamantha twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 13:59:24 "There's coffee in that nebula"... ehm, I mean... in that #Dragon. http://t.co/9MYrqIOXnI reageer retweet
[ afbeelding ]
_O_
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_153522482
quote:
Adam Nimoy "For the Love of Spock" Documentary On KickStarter
In November of 2014, Adam Nimoy, son of Leonard, began talking with his father about creating a documentary regarding the late actor's most iconic role for potential release on the 50th anniversary of the premier of Star Trek. With the actor sadly passing in late February, the project has become more of a celebration of Leonard Nimoy's life as a whole. To fund the project, Adam has turned to KickStarter to raise the relatively modest 600 thousand dollars (US) to complete the documentary.

[Full disclosure: I am the husband of one of the models Nimoy used for his "Full Body Project", and she might be interviewed as a part of the documentary; However, cutting room floors being what they are, even virtually, that's not a guarantee she would actually be IN the doc.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 14 juni 2015 @ 21:04:58 #193
277627 Seven.
We are Borg.
pi_153530813
Uhuru heeft een hersenbloeding gehad!!
Resistance is futile.
  Moderator zondag 14 juni 2015 @ 22:47:51 #194
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153535097
voor de mensen die de kickstarter ondersteund hadden was die star trek renegades film te kijken in een ruwe versie, helaas geen tijd voor gehad nog.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Donald Duck held zondag 14 juni 2015 @ 22:57:22 #195
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_153535459
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2015 16:28 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik overweeg om dat project te steunen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_154009188
quote:
Financiën voor documentaire over Spock rond
Adam Nimoy heeft via kickstarter genoeg geld binnengehaald voor zijn documentaire over zijn overleden vader, Star Trek-acteur Lenoard Nimoy. Zachary Quinto, die Nimoy opvolgde als Mister Spock, spreekt de film in.

Nimoy haalde in vier weken tijd ruim zeshonderdduizend dollar op. For the Love of Spock gaat over de acteercarrière van Leonard Nimoy en zijn persoonlijke groei.

Adam Nimoy verwerkt ook zijn eigen leven in de documentaire en hoe het was om op te groeien met Mr. Spock en een beroemde vader.

De filmmaker kondigde de plannen voor de film begin dit jaar aan, kort na de dood van zijn vader.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Donald Duck held vrijdag 3 juli 2015 @ 22:30:23 #197
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_154043379
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:28 schreef Aether het volgende:

[..]

*O*
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:01:12 #198
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_154976367
De star trek renegades film is af hij komt in augustus uit...

dit stond in de laatste kickstarter update

quote:
And...
Stay tuned for a big announcement about the future of Renegades!
Did we say big announcement?
We meant HUGE!
Stay tuned!
Ik hoop zo een nieuwe serie!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_154978825
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:01 schreef Bosbeetle het volgende:
De star trek renegades film is af hij komt in augustus uit...

dit stond in de laatste kickstarter update

[..]

Ik hoop zo een nieuwe serie!
Geregisseerd door Tuvok zie ik _O_
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 11:20:54 #200
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_154978943
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 11:16 schreef Max23 het volgende:

[..]

Geregisseerd door Tuvok zie ik _O_
Yup :) Ik vond het idee wel leuk dat er de Federation langzaam afbrokkelt en er ergens zomaar een planeet gemasked is door een space-time vervorming. En dat ze dan een crew van renegades nodig hebben om het te stoppen. Leuk spanningsveld tussen de "nette" federation en de wat meer outlaw renegades die ze toch nodig hebben om hun klussen op te knappen...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_155011632
Ik hoop dat er weer eens een Star Trek serie aangekondigd gaat worden. Het is te lang geleden man...
pi_155012714
Dat zou heel mooi zijn :Y
Toevallig dacht ik dat laatst ook, dat het nu wel heel lang geleden is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 21:30:10 #203
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155306872
Net star trek:renegades gekeken erg vermakelijke pilot :) kwaliteit laat veel te wensen over maar het was goed te zien dat dit best ergens naartoe kan *D het plot was ook best okay... (veel open eindjes die nog best goed geëxploreerd kunnen worden)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 10:08:23 #204
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155346823
quote:
We are very pleased to announce that Star Trek: Renegades will be producing further episodes!
As promised to our backers, we engaged the top entertainment attorney in LA who has exceptional connections to CBS and Paramount. For reasons we are not able to disclose, CBS cannot move forward with Star Trek Renegades at this time - or any Star Trek series for that matter.
We have nothing but praise for CBS. Their approach in allowing these independent productions supported by fans is enlightened and progressive. They deserve kudos for understanding that it is us -- the fans -- that keep Star Trek alive.
So, we are excited and pleased to announce that we will be moving forward with Renegades as an independently produced fan-supported Internet TV Series!
Our current film will be denoted as Episode 1 (the pilot) and we are actively writing Episodes 2 and 3. Walter Koenig has agreed to reprise Admiral Chekov in this two-part episode, with Episode 2 ending with a cliffhanger, and Walter has decided that Episode 3 will be his final performance as Chekov.
We are so honored to work with Walter, who will be an active participant in the writing and production.

In addition to most of our returning cast, we also plan to bring in many fellow Trek stars and their familiar characters to join us.
As we complete the final fulfillment of all our rewards, we will be announcing a new crowdfunding drive for the next two episodes.
Beyond that, however, we have an innovative new plan for funding subsequent episodes. Our goal is to produce 12 episodes a year, or roughly one per month! To accomplish this, we’ll use conventional episodic television production schedules, including shooting each episode in 7-8 days, editing and scoring the episode over the next month, then completing the VFX over the following 2-3 months. And this is now possible since we have the core Renegades team in place, and most of the difficult and time-consuming VFX work was accomplished for the pilot.
We hope you enjoyed Renegades and will continue to support our Series. We have multiple story arcs in the works which will extend over multiple episodes and even seasons!
We encourage you to go to our Facebook group for discussions on all the Renegades news! Get news on the pilot, future episodes, our future funding drives, not to mention all the news (and rumors) before they are announced to the public!
CBS wil/kan dus geen serie maken (zal wel met rechten en de films te maken hebben) en van renegades gaan ze een internet serie maken. Opzich wel grappig maar ik had gehoopt op een full budget serie.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_156135793
http://www.telegraaf.nl/p(...)ampaign=Headliner.nl

quote:
Star Trek-actrice gearresteerd
Actrice Jennifer Lien (41), die een rol had in de tv-serie Star Trek: Voyager, is in de boeien geslagen vanwege obsceen gedrag.
Jennifer is door agenten gearresteerd omdat ze jonge kinderen haar naakte lijf toonde. Ze zit momenteel nog in de gevangenis. Haar borgtocht is vastgesteld op 2500 dollar. Volgens Amerikaanse media wordt Jennifer obsceen gedrag ten laste gelegd.
Jennifers buurvrouw belde de politie omdat ze hoorde dat de voormalig actrice in haar tuin tekeer ging tegen een aantal buurtkinderen. Jennifer zou tijdens haar woedeuitbarsting haar blote borsten en achterwerk aan de kinderen hebben laten zien.
Toen de agenten arriveerden was Jennifer naakt. Ze zou zich hevig hebben verzet tijdens de arrestatie en gedreigd hebben de politie iets aan te doen. De actrice moet op 7 december voor de rechter verschijnen.
pi_156138802
En de mugshot erbij :X
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 16 september 2015 @ 12:57:43 #207
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_156138839
Brrrr.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_156140227
Gatverdamme :r
  woensdag 16 september 2015 @ 14:02:06 #209
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156140487
En als iemand Captain Picard mist dan kan je Blunt talk gaan volgen. wees wel bereidt op een heel andere kant van Patrick Steward ( _O- )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 16 september 2015 @ 17:00:47 #210
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_156145472
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2015 12:55 schreef Karstman het volgende:
En de mugshot erbij :X
[ afbeelding ]
Neeee
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_156160304
Jezus, Kes!! Ik wil weer een marathon doen. Het is zeker 4 jaar geleden.
Resistance is futile.
pi_156160406
Jee die is diep gezonken zeg..

Is een paar jaar geleden ook al opgepakt vanwege huiselijk geweld: http://tennessee.arrests.org/Arrests/Jennifer_Lien_8126433/
  donderdag 17 september 2015 @ 01:26:02 #213
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_156161061
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:25 schreef Seven. het volgende:
Jezus, Kes!! Ik wil weer een marathon doen. Het is zeker 4 jaar geleden.
Ik ook eigenlijk. DS9 dominion war :9~
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 17 september 2015 @ 12:52:42 #214
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_156167658
quote:
2s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:33 schreef Nemephis het volgende:
Jee die is diep gezonken zeg..

Is een paar jaar geleden ook al opgepakt vanwege huiselijk geweld: http://tennessee.arrests.org/Arrests/Jennifer_Lien_8126433/
Is al een tijdje aan de gang hoor, had ze tijdens de run van Voyager ook al niet drugs problemen? Of was dat er kort na?

[ Bericht 41% gewijzigd door Kleffe_Dop op 17-09-2015 12:59:54 ]
pi_156167718
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Is al een tijdje aan de gang hoor, had ze tijdens de run van Voyager ook al niet drugs problemen? Of was dat er kort na?
Geen idee. In ieder geval de hoogste tijd om hulp te zoeken voor haar.

Misschien heeft Deanna Troi nog wat goede adviezen :P
  donderdag 17 september 2015 @ 13:05:24 #216
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_156167909
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 01:26 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik ook eigenlijk. DS9 dominion war :9~
Toevallig las ik laatst een artikel over de weerstand die er vanuit Majel Barrett-Roddenberry, Berman en Piller was tegen de Domion Arc, en dat was niet gering; er werd publiekelijk met modder gesmeten.
Het zou te donker zijn, een doorlopende verhaallijn zou niet des star trek's zijn, het was niet de visie van een utopia die Roddenberry voor ogen had etc etc.
Wellicht begrijpelijk vanuit hun standpunt, maar voor DS9 is de Dominion Arc echt dé redding geweest, alle lof voor Behr, Moore en anderen die heel wat lef en sluwigheid hebben moeten gebruiken om het door te drukken.

Wat een verschil met het huidige televisie landschap, waarin doorlopende verhaallijnen aan de orde van de dag zijn...

Hebben jullie overigens ooit BSG gekeken met in het achterhoofd houdend dat dit Moore z'n visie was op Voyager? In feite is het 1 grote middelvinger van Moore naar Berman.
pi_157272389
Er schijnt een nieuwe Star Trek serie aan te komen, verder nog weinig info bekend.

http://www.spoilertv.com/(...)-in-development.html
  maandag 2 november 2015 @ 17:15:35 #218
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157272584
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:03 schreef Johnny Blaze het volgende:
Er schijnt een nieuwe Star Trek serie aan te komen, verder nog weinig info bekend.

http://www.spoilertv.com/(...)-in-development.html
O+ *O*
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  † In Memoriam † maandag 2 november 2015 @ 17:29:11 #219
137949 Disana
  † In Memoriam † maandag 2 november 2015 @ 17:31:40 #221
137949 Disana
pi_157272829
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 17:30 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:o *O*
Goed hè. Ik had begrepen dat er nooit meer een serie zou komen omdat het zo duur is.
pi_157272854
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Goed hè. Ik had begrepen dat er nooit meer een serie zou komen omdat het zo duur is.
Ik had het idd nooit verwacht. Mijn nerderige hartje wordt hier heel blij van O+
pi_157273276
O MIJN GOD O MIJN GOD O MIJN GOD O+
Ja doei.
  maandag 2 november 2015 @ 18:10:06 #224
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_157273448
*O*.
Ik ga naar huis.
pi_157273465
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* v *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Alleen erg benieuwd in wel tijdperk het dan zou afspelen van de star trek serie.
pi_157273635
Ik hoop met mijn hele hart na VOY/DS9. Gewoon 'door' O+
Ja doei.
pi_157273663
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop met mijn hele hart na VOY/DS9. Gewoon 'door' O+
Dit gewoon ^O^ Met af en toe een cameo van Picard en Sisko als admiraals.
  maandag 2 november 2015 @ 18:23:05 #228
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_157273714
Yesssss OMG
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 18:27:24 #229
5428 crew  miss_sly
pi_157273790
*O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 18:29:52 #230
9859 crew  Karina
Woman
pi_157273841
Oe nice *G*

Kan me niet schelen hoe of wat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_157274122
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop met mijn hele hart na VOY/DS9. Gewoon 'door' O+
Dat zou het ideaalst zijn! *O*
  maandag 2 november 2015 @ 19:02:02 #232
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_157274633
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop met mijn hele hart na VOY/DS9. Gewoon 'door' O+
Dit O+.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_157275104
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop met mijn hele hart na VOY/DS9. Gewoon 'door' O+
En dit _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 november 2015 @ 19:22:35 #234
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_157275180
quote:
17s.gif Op maandag 2 november 2015 18:21 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dit gewoon ^O^ Met af en toe een cameo van Picard en Sisko als admiraals.
Sisko is een halfgod bij de Prophets, niet echt een admiraal (hoewel hij altijd terug kan keren natuurlijk)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † maandag 2 november 2015 @ 19:33:26 #235
137949 Disana
pi_157275623
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Sisko is een halfgod bij de Prophets, niet echt een admiraal (hoewel hij altijd terug kan keren natuurlijk)
Ik weet, ik weet, maar ik kan stiekem wel een beetje hopen toch? :@ DS9 is altijd m'n favoriet geweest.
  † In Memoriam † maandag 2 november 2015 @ 19:42:31 #237
137949 Disana
pi_157275720
Mijn favorieten waren TOS, Enterprise, en TNG.
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 20:22:31 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157276658
^O^
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 20:23:13 #239
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157276678
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop met mijn hele hart na VOY/DS9. Gewoon 'door' O+
Ja niet terug en alsjeblieft geen alternate time lines...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 20:32:48 #240
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157276989
Ik snap nu ook waarom CBS niets wilde doen met renegades dit hadden ze vast al lopen :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 2 november 2015 @ 20:38:54 #241
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_157277157
Misschien is dat meer omdat Renegades vrij kut is. Met liefde alleen maak je geen series.
Ik ga naar huis.
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 20:43:00 #242
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157277259
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2015 20:38 schreef nietzman het volgende:
Misschien is dat meer omdat Renegades vrij kut is. Met liefde alleen maak je geen series.
Klopt het is ontzettend amateuristisch :')
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Redactie Frontpage / Sport maandag 2 november 2015 @ 20:47:19 #243
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_157277405
Ben pas onlangs begonnen met Star Trek kijken vanaf het begin. Nu in seizoen 2 van TOS. Vroeger wel wat afleveringen van ENT en vooral veel van VOY gezien. Om echter helemaal up-to-date te zijn voor begin 2017 lijkt me vrij onmogelijk... Ach, blij genoeg, dat er weer een nieuwe serie aankomt!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 november 2015 @ 21:20:39 #244
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_157278508
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 19:39 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik weet, ik weet, maar ik kan stiekem wel een beetje hopen toch? :@ DS9 is altijd m'n favoriet geweest.
Ook de mijne :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 2 november 2015 @ 21:24:27 #245
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_157278625
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop met mijn hele hart na VOY/DS9. Gewoon 'door' O+
Aangezien Alex Kurtzman de executive producer gaat zijn, kun je redelijk veilig stellen dat de serie zich binnen het universum van Abrams Trek zal afspelen.
Twee verschillende universes/interpretaties zou ook veel te verwarrend zijn voor de casual viewer.

Het lijkt mij logisch dat men wil kapitaliseren op de reboot van Abrams (movie tie-ins!), niet op het deel van de franchise dat als een nachtkaars uitging.

Fan bril af en even realistisch kijken. :)
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 21:29:03 #246
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157278773
hmm ik denk het ook conclusie onvolgbare verhalen -O- en elke keer als iets niet klopt kunnen ze de alternate time line kaart spelen -O-
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_157279094
TNG was briljant, maar elke serie die daarna kwam was slechter dan de voorgaande, dus ik verwacht er eerlijk gezegd niet al te veel van. Maar wie weet..
  maandag 2 november 2015 @ 21:41:56 #248
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_157279253
quote:
2s.gif Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm ik denk het ook conclusie onvolgbare verhalen -O- en elke keer als iets niet klopt kunnen ze de alternate time line kaart spelen -O-
Het is een andere interpretatie van Star Trek, zoals zoveel franchises een reboot hebben gekregen afgelopen jaren. Ik denk niet dat het eerlijk is om met de Star Trek canon op schoot erna te gaan kijken.

Wat ik belangrijker vind is dat er serieus werk gemaakt wordt van een meeslepende verhaallijn (hallo BSG), karakters en dialogen. De Abrams films zijn actie georiënteerd geweest, van een serie mag meer diepgang verwacht worden.
Het moet de kijker vanaf de eerste episode grijpen en niet halfbakken erin zoals seizoen 1 van ENT bijvoorbeeld. :O

De lat voor televisie series ligt tegenwoordig iets te hoog om nog weg te kunnen komen met een variant op Voyager z'n beruchte "Reset Button" en bad-guy of the week principe.
  † In Memoriam † maandag 2 november 2015 @ 21:54:15 #249
137949 Disana
pi_157283660
Een wens komt uit *O*
  dinsdag 3 november 2015 @ 00:54:48 #251
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_157283788
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2015 12:55 schreef Karstman het volgende:
En de mugshot erbij :X
[ afbeelding ]
HAHAHAHA briljant. Weer een herinnering voorgoed geruineerd. :D Wat een totale idioot.
  Donald Duck held dinsdag 3 november 2015 @ 01:01:32 #252
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_157283831
Op Reddit hebben ze een interessant idee
quote:
[–]deliciousleopard 1307 points 7 hours ago
I want the Borg Assimilation Adventures!
Each episodes spends 45 minutes portraying a new and wonderful race, and then the last 15 minutes show how the borg just assimilate the hell out of them and leave ruins in their wake.
permalinksavereportgive goldreply

[–]ornothumper 444 points 5 hours ago*
If it took place 1000 years in the past when the Borg were just starting out, you could see how each race drastically enhanced the Borg in some way in each episode.
In the season premiere, they wouldn't look anything like the Borg we know. They'd simply be a race of slightly cybernetically enhanced people who communicate (only partially) through transceivers. ...but otherwise, they are normal space faring people who are exploring and just experimenting with their collectivization technology. They are discovering how it's changing their culture... From music, to sex, to friendship, family.... Then alien races want to join too...
...and they aren't the bad guys at first. They "assimilate" people who are willing to join in the sector. Over time people start to fear them and are jealous of their abilities, so the Borg gradually are forced to finally defend themselves through forcible assimilation. They actually consider it merciful since the attackers aren't even killed - they are made equals in the collective, and their culture is preserved in the Borg's collective consciousness.
They could start out a deeply philosophical people who simply believe they can become more through closer bonding with their fellow sentient beings. The story has a lot of potential.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 09:16:41 #253
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157285828
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 01:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Op Reddit hebben ze een interessant idee

[..]

Dat klinkt heel erg tof :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2015 @ 09:33:15 #254
137949 Disana
pi_157286036
Zelfs Radio 1 kondigde de nieuwe serie aan. Ze deden het met een fan die hoopte dat ze niet zouden voortborduren op TOS. Aan het eind maakte hij een fout: Live Long and Prosperous.
pi_157286476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 01:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Op Reddit hebben ze een interessant idee

[..]

Dat lijkt me gaaf.

Ergens lijkt een serie omtrent de Klingons met aandacht voor politiek, oorlog, geschiedenis en cultuur mij ook nog steeds tof.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_157286495
Ik vraag me wel af of deze nieuwe serie zich afspeelt in de reguliere Star Trek canon of in de alternatieve wereld die is neergezet in de laatste twee films. Ik hoop dat eerste.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:04:03 #257
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157286561
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:00 schreef Nielsch het volgende:
Ik vraag me wel af of deze nieuwe serie zich afspeelt in de reguliere Star Trek canon of in de alternatieve wereld die is neergezet in de laatste twee films. Ik hoop dat eerste.
Alternatief universum. Sorry maar ik weet het zeker.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:04:16 #258
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_157286566
Het lijkt me vrij evident dat ze voort zullen borduren op de nieuwe canon.
Ik ga naar huis.
pi_157286653
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:04 schreef nietzman het volgende:
Het lijkt me vrij evident dat ze voort zullen borduren op de nieuwe canon.
Hopelijk dan wel enkele honderden jaren later en domineren de Klingons de galaxy na een succesvolle invasie van de Aarde.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_157306339
*O*
Ik ben alleen bang dat special effects een aanzienlijk deel van de serie in beslag gaan nemen :N
Als het minimaal zo goed is als ENT ben ik in elk geval zeer tevreden. ST:ENT was immers ook steengoed. Behalve dat ene stukje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extremistisch gematigd.
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 16:38:56 #261
137949 Disana
  zaterdag 7 november 2015 @ 09:22:54 #262
277627 Seven.
We are Borg.
pi_157376991
Ik ben met een ENT marathon bezig voor de derde of vierde keer.

En:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* !!!!!

Wish list:
-verder in de toekomst dan VOY
-een schip, geen space station
-geen white male captain in his late forties (wat te denken van een alien captain?)
-the borg, lots of them please
-veel politiek geladen afleveringen die inspelen op de actualiteit
-veel special effects, I like
-een Quark achtig figuur
-veel knipogen naar het verleden etc.
Resistance is futile.
  zaterdag 7 november 2015 @ 09:27:03 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_157377034
quote:
Zeiksnorren.
Resistance is futile.
pi_157385083
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:22 schreef Seven. het volgende:

Wish list:
-verder in de toekomst dan VOY
-the borg, lots of them please
Dit heeft plus- en minpunten. De Borg blijft een geweldige vijand en hun 'ras' heeft nog wel wat ruimte om uitgediept te worden. Zoals de VOY-afleveringen waarin er een soort droomwereld is van drones, waarin ze nog een soort individuele vrijheid ervaren _O_
Maar als de Borg een vijand is, is het bijna onoverkoombaar dat de serie zich afspeelt na VOY. En vrij recent na VOY is tijdreizen een vrij groot ding. Future Janeway kon immers relatief simpel terug om Present Janeway te helpen in de finale van VOY. Afleveringen waarin 'tijd' centraal staat, zijn doorgaans de betere imo, maar het is zo'n groot mijnenveld in sci-fi termen, en dat zie ik liever niet gebeuren :P
quote:
-een schip, geen space station
-geen white male captain in his late forties (wat te denken van een alien captain?)
-veel politiek geladen afleveringen die inspelen op de actualiteit
-veel special effects, I like
-een Quark achtig figuur
-veel knipogen naar het verleden etc.
En dit allemaal. Een alien captain, sowieso _O_
Extremistisch gematigd.
pi_157512053
Nu op Netflix.



Captains, The – 2011 9 1:36 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaires, Sociocultureel
Hoofdrollen: William Shatner, Patrick Stewart, Avery Brooks
Er zijn maar weinig acteurs die de rol van Starfleet-gezagvoerder hebben gehad. William Shatner interviewt andere 'captains' in deze aardige documentaire.

Chaos on the Bridge – 2014 AL 0:59 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaires, Sci-Fi, Sociocultureel
Hoofdrollen: William Shatner
William Shatner heeft deze documentaire geschreven en geregisseerd en vertelt het ware verhaal achter de scènes over het ontstaan van Star Trek: The Next Generation.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:13:19 #266
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159352049
Ik krijg nu al een harde lul van de gedachte alleen al..
ik wist dat het ooit weer terug zou komen..
hoop alleen dat het gaat aanslaan.. aangezien enterprise (laatste serie) in mijn optiek een flop was..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_159903106
Trek at 50: The quest for a unifying theory of time travel in Star Trek
It's 2016, meaning we now have many examples of Trek's time paradoxes to explore
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_160167223
Wanneer kunnen we iets verwachten?
  woensdag 24 februari 2016 @ 07:15:32 #269
381517 Zapata
held op sokken
pi_160167937
ik wil een nieuwe serie die zich afspeelt voor the next generation. En na de Kirk films. Daar hebben ze tenminste gave schepen en uniformen. en zijn ze nog in oorlog met de Klingons.


Trouwens, ik meende dat ergens in The next Generation series een opmerking was dat ze nog maar 10% van de melkweg ontdekt hadden.
pi_160168506
Data Briljant en mijn favoriet



Ben echt verslaaft en natuurlijk ook aan Stargate SG-1 Die verdient ook een eigen topic <O)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:17:47 #271
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160173774
Stargate heb ik nooit wat aan gevonden. Wat een neppe zooi vond ik dat.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_160174500
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:17 schreef MPC60 het volgende:
Stargate heb ik nooit wat aan gevonden. Wat een neppe zooi vond ik dat.
Stargate Universe was best ok vond ik, jammer dat het niet meer is :(
  woensdag 24 februari 2016 @ 14:20:31 #273
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_160175716
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 08:50 schreef MMXMMX het volgende:
Stargate SG-1 Die verdient ook een eigen topic <O)
TV / Stargate SG-1 Chevron 15: The End Of The Ori. Maar niet heus

Beetje dood :P
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:35:00 #274
242879 Onnoman
The On And Only
pi_160203394
quote:
2s.gif Op zondag 14 februari 2016 09:40 schreef Aether het volgende:
Trek at 50: The quest for a unifying theory of time travel in Star Trek
It's 2016, meaning we now have many examples of Trek's time paradoxes to explore
noem zelf eens je favoriete time travel paradoxen?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:35:37 #275
242879 Onnoman
The On And Only
pi_160203414
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 08:50 schreef MMXMMX het volgende:
Data Briljant en mijn favoriet

[ afbeelding ]

Ben echt verslaaft en natuurlijk ook aan Stargate SG-1 Die verdient ook een eigen topic <O)
ik schaam me kapot als ik iemand zeg hoevaak ik tng opnieuw gekeken heb :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Donald Duck held donderdag 25 februari 2016 @ 20:04:23 #276
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_160210903
Stargate krijgt wel een reboot in filmvorm, een trilogie. Totale reboot dan gelijk ook, echt vanaf nul gaan ze opnieuw beginnen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_160289096
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:35 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik schaam me kapot als ik iemand zeg hoevaak ik tng opnieuw gekeken heb :D
Dat je de tel bijhoudt joh >:) Ben zelf bij 10x of zo gestopt met tellen.

En dan moet ik de remastered versie nog kijken vanaf S4.
pi_160319784
Wanneer flikkeren ze Star Trek eens op Netflix verdomme....
  Moderator maandag 29 februari 2016 @ 18:59:09 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_160320460
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:23 schreef Odaiba het volgende:
Wanneer flikkeren ze Star Trek eens op Netflix verdomme....
Als ze dat zouden doen neem ik meteen een abonnement _O_ Maar dan ook gewoon alles, vanaf TOS.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160320731
quote:
99s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Als ze dat zouden doen neem ik meteen een abonnement _O_ Maar dan ook gewoon alles, vanaf TOS.
Alles series waren beschikbaar op de USA Netflix, maar de rechten zijn volgens mij vorig jaar verlopen.
  Moderator maandag 29 februari 2016 @ 19:11:41 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_160320783
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:09 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Alles series waren beschikbaar op de USA Netflix, maar de rechten zijn volgens mij vorig jaar verlopen.
Ah jammer hoor. En alle dvd's kopen vind ik ietwat te duur, downloaden is haast niet te doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160320816
quote:
99s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Ah jammer hoor. En alle dvd's kopen vind ik ietwat te duur, downloaden is haast niet te doen.
Klopt. Denk dat Netflix het geld wel heeft voor de rechten, maar dat ze het er niet voorover hebben. Ze kopen liever 1000 shit films.
pi_160321994
Wordt eens tijd dat ze Voyager naar HD remasteren.
pi_160323336
Ja ik hoop ook nog steeds op blu rays van Voy en DS9 ;(

Die van TNG zijn echt mooi, die heb ik ook allemaal gekocht. Wel altijd in de aanbieding, voor iets van 35 euro per seizoen. Niet heel goedkoop, maar het is te doen. Ben er wel blij mee :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_162130002
Gaat hier iemand nog naar Fedcon 25?
pi_162152199
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef DappereDodo77 het volgende:
Gaat hier iemand nog naar Fedcon 25?
Als je geen ticket hebt. Zal het nu moeilijk zijn om binnen te komen.
Online verkoop is afgesloten... en je kunt nog alleen tickets aan de kassa kopen.
En gezien dat William Shatner, George Takei, Karl Urban en nog meer Star Trek acteurs komen... Zal dat een enorme klus zijn.
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:26:58 #287
242879 Onnoman
The On And Only
pi_162154421
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Stargate krijgt wel een reboot in filmvorm, een trilogie. Totale reboot dan gelijk ook, echt vanaf nul gaan ze opnieuw beginnen.
thanx.. hoe weet je dat trouwens? kan je bron vermelden? best gaaf..

bij mij qua favoriet nog altijd:

1. star trek
2. stargate
3. starwars
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:30:14 #288
242879 Onnoman
The On And Only
pi_162154523
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Dat je de tel bijhoudt joh >:) Ben zelf bij 10x of zo gestopt met tellen.

En dan moet ik de remastered versie nog kijken vanaf S4.
wat maakt jou tot verslaafde? :D
is het de filosofie?

Ik zit er wel eens over te denken om mijn wilde zie in de verkoop te doen.. door gewoon heel arrogant een mail te sturen naar die gasten in de USA..

Star Trek is in mijn optiek in zijn huidige vorm uitgemolken.. die conclusie trok ik na Enterprise series met Archer..

De films moeten het momenteel hebben van de special effects (zeer vette effects).. echter heeft het weinig meer met star trek te maken als je het hebt over Gene's visie.. (Gene R. draait zich om in zijn graf)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:30:46 #289
242879 Onnoman
The On And Only
pi_162154547
quote:
99s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Als ze dat zouden doen neem ik meteen een abonnement _O_ Maar dan ook gewoon alles, vanaf TOS.
lol.. wist niet dat jij ook een trekkie was :D
meer aanknopingspunten haha
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 15:54:42 #290
9859 crew  Karina
Woman
pi_162155111
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:30 schreef Onnoman het volgende:

[..]

lol.. wist niet dat jij ook een trekkie was :D
meer aanknopingspunten haha
Trekkie is wat overdreven hoor. Vind het leuke series/films.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:56:59 #291
242879 Onnoman
The On And Only
pi_162155179
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Trekkie is wat overdreven hoor. Vind het leuke series/films.
een trekje dan
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_162155308
New Series To Stream Weekly, Debut in January

The new Star Trek series will debut in January, 2017 on CBS All Access and stream as a weekly series. CBS President Les Moonves made the revelations on Tuesday during a conference call with reporters. The new information comes just a day after CBS TV Studios confirmed that the upcoming Trek series will begin filming this fall in Toronto, Canada.

The new Star Trek series, from CBS Television Studios, has Bryan Fuller on board as producer/show runner, Nicholas Meyer as consulting producer, and Eugene Roddenberry and Trevor Roth as co-executive producers. In the U.S., a special premiere episode will air on the CBS Television Network and all subsequent first-run episodes will be available exclusively on CBS All Access. The series will also be available on television stations and platforms in other countries around the world.

See more at:http://www.startrek.com/a(...)sthash.8KXMXK2X.dpuf

zondag 8 mei 2016 @ 23:17 • 2

Adrie072

Een titel, plot, acteurs, helaas kan ik niets over melden.

Discussie onder het bericht gaat meer over het betalen ervoor, dan de inhoud.

Maar goed, ik ben wel benieuwd!
pi_162155334
Motorbloempje, kan die andere wel gesloten worden svp.
pi_162157726
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:02 schreef Adrie072 het volgende:
New Series To Stream Weekly, Debut in January

The new Star Trek series will debut in January, 2017 on CBS All Access and stream as a weekly series. CBS President Les Moonves made the revelations on Tuesday during a conference call with reporters. The new information comes just a day after CBS TV Studios confirmed that the upcoming Trek series will begin filming this fall in Toronto, Canada.

The new Star Trek series, from CBS Television Studios, has Bryan Fuller on board as producer/show runner, Nicholas Meyer as consulting producer, and Eugene Roddenberry and Trevor Roth as co-executive producers. In the U.S., a special premiere episode will air on the CBS Television Network and all subsequent first-run episodes will be available exclusively on CBS All Access. The series will also be available on television stations and platforms in other countries around the world.

See more at:http://www.startrek.com/a(...)sthash.8KXMXK2X.dpuf

zondag 8 mei 2016 @ 23:17 • 2

Adrie072

Een titel, plot, acteurs, helaas kan ik niets over melden.

Discussie onder het bericht gaat meer over het betalen ervoor, dan de inhoud.

Maar goed, ik ben wel benieuwd!
Wordt weer eens tijd dat er een nieuwe Star Trek komt.
En dat alle oudere series weer eens op tv (syfy channel) komen.

En Star Trek online komt naar de PS4
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
pi_162157845
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:30 schreef Onnoman het volgende:

[..]

wat maakt jou tot verslaafde? :D
is het de filosofie?

Ik zit er wel eens over te denken om mijn wilde zie in de verkoop te doen.. door gewoon heel arrogant een mail te sturen naar die gasten in de USA..

Star Trek is in mijn optiek in zijn huidige vorm uitgemolken.. die conclusie trok ik na Enterprise series met Archer..

De films moeten het momenteel hebben van de special effects (zeer vette effects).. echter heeft het weinig meer met star trek te maken als je het hebt over Gene's visie.. (Gene R. draait zich om in zijn graf)
Ik vond Star Trek Into the Darknes toch wel de vorm van de orginele hebben.
Dat was weer eentje met humor erin.
En aan de trailer te zien. Zit in Beyond ook weer die humor.

[ Bericht 3% gewijzigd door -CRASH- op 14-05-2016 12:20:11 ]
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
  Donald Duck held vrijdag 13 mei 2016 @ 19:51:54 #296
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_162160628
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:26 schreef Onnoman het volgende:

[..]

thanx.. hoe weet je dat trouwens? kan je bron vermelden? best gaaf..

bij mij qua favoriet nog altijd:

1. star trek
2. stargate
3. starwars
Het is een plan dat al echt jarenlang klaar stond, maar pas de laatste tijd is er meer concrete voortgang. Roland Emmerich, regisseur van de oorspronkelijk Stargate film, had altijd al een trilogie in gedachten. Maar hij liet de vervolgfilms vallen toen hij zich ging richten op Independence Day.
De Stargate-rechten kwamen in andere handen en dat leidde tot de drie series. De verhaallijn daarvan is echter totaal niet wat Emmerich zelf zou gedaan hebben in eigen vervolgfilms.
Dus dat wilde hij altijd al eens gaan 'rechtzetten'. Die kans neemt hij nu dus door helemaal opnieuw te beginnen.
http://sciencefiction.com(...)en-stargate-trilogy/
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 11:26:44 #297
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162174865
Ik hoop vooral dat er in de nieuwe serie een goede verhouding ethiek/actie zit in die nieuwe films is het mij teveel op actie gestoeld... star trek zijn toch wel een beetje diplomaten in de ruimte en dat sprak mij altijd wel aan.

Een ding wat ik zelf erg jammer vind is dat ik zelf steeds meer van wetenschap afweet zo is het bij VOY heel duidelijk dat ze heel erg putten uit moleculaire biologie maar het wel verschrikkelijk knullig vertalen naar de toekomst ( van die buitenaardse wezens die gewoon grote bacteriofagen zijn en hun DNA inspuiten in mensen met een enorme naald. Waarin spuiten ze het dan in hun maag :? en dat zou gewoon niets opleveren... ander voorbeeld is dat op een gegeven moment iemand leidt aan "fused michondias" maar de symptomen die daarbij horen zijn echt met geen enkele kracht van de wereld te linken aan het fuseren van mitochondiën sterker nog als je over spierweefsel praat dan zijn je mitochondiën al gefuseerd) Ik weet dat ze tech adviseurs inhuren om dingen een beetje plausibel te maken maar dit hadden middelbare school studenten al moeten kunnen ondervangen.

Ik volledig voor technobabble ik vind het heerlijk zelfs maar doe dan wel je best om het ergens op te laten lijken.


Waar het wel goed werkte was natuurlijk de borg die volledig gemodelleerd zijn naar mieren en/of bijen kolonies met een vleugje bacteriële evolutie.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_162175582
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
Wordt eens tijd dat ze Voyager naar HD remasteren.
Echt wel. Ik ben net weer begonnen met volgen en dat met dvd kwaliteit... Ik ben blij dat er eindelijk weer een nieuwe serie komt, maar waarom laten ze deze franchise zo slecht behandelen...
  maandag 16 mei 2016 @ 18:08:29 #299
228086 DappereDodo77
Always ahead
pi_162248943
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Als je geen ticket hebt. Zal het nu moeilijk zijn om binnen te komen.
Online verkoop is afgesloten... en je kunt nog alleen tickets aan de kassa kopen.
En gezien dat William Shatner, George Takei, Karl Urban en nog meer Star Trek acteurs komen... Zal dat een enorme klus zijn.
Valt mee, losse tickets werden tot diep in de ochtend nog verkocht. Ook de zaal binnenkomen was best makkelijk, ok, vaak met staanplaatsen, maar als je op tijd er bij was (lees: er alvast zat voor het vorige panel) was een zitplaats geen enkel probleem.

Wel viel het me tegen dat alles erg Duits was. Nu vind ik Duits een mooie taal, maar meer om iets eloquent te zeggen (of iemand tot de grond toe af te branden). Als Duitsers cool proberen te zijn dan activeert dat bij mij altijd de verkeerde hersencellen :')
  maandag 16 mei 2016 @ 18:25:09 #300
228086 DappereDodo77
Always ahead
pi_162249338
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 15:30 schreef Onnoman het volgende:

[..]

wat maakt jou tot verslaafde? :D
is het de filosofie?

Ik zit er wel eens over te denken om mijn wilde zie in de verkoop te doen.. door gewoon heel arrogant een mail te sturen naar die gasten in de USA..

Star Trek is in mijn optiek in zijn huidige vorm uitgemolken.. die conclusie trok ik na Enterprise series met Archer..

De films moeten het momenteel hebben van de special effects (zeer vette effects).. echter heeft het weinig meer met star trek te maken als je het hebt over Gene's visie.. (Gene R. draait zich om in zijn graf)
Wat is een wilde zie?

ST is inderdaad dood. De reboot is gewoon een serie actiebeelden achter elkaar geplakt. Toch wist Karl Urban nog te vertellen dat JJ heel goed de vertaling van de 60's Star Trek naar heden gemaakt heeft, waarbij het verhaal nog centraal staat, maar alles op een hedendaags tempo getoond wordt. Aldus Karl... :N
Walter Koenig wist het beter te zeggen, Great movie.... if I would've been five. That's just an old man's perspective. Misschien word ik ook oud...

ST is dood, maar we hebben een enorme bak aan tv-uren waar we op terug kunnen kijken. Daar kunnen we nog lekker van genieten. De aandacht voor de morele kant heeft mij altijd enorm getrokken. De manier waarop Patrick Steward Picard heeft neergezet is gewoon fantastisch. Misschien een beetje elitair, maar dat mocht ik wel. Bij DS9 probeerden ze dat in het begin ook, maar tijdens de Dominion oorlog kreeg dat een erg nare nasmaak. Moraliteit speelde nog steeds een rol, maar de serie werd me te donker. VOY, tsja, begon traag, werd op gegeven moment best goed, maar na de komst van 7 of 9 werd het wel minder, veel herhaling. Ik weet dat 't z'n fans heeft, maar goed, ik ben met TNG opgegroeid, dat zal ook wat uitmaken.

De originele serie heb ik gekeken, paar jaar geleden, maar sorry, ik kan er niet inkomen. Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, verschrikkelijk.
pi_162249368
:@ ik vond de nieuwe films best OK :@
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')