abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2026 @ 14:22:58 #101
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220428036
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik ben het begonnen met kijken als 'just for kids' en ik werd positief verrast door de verhaallijnen, het ingaan op en uitdiepen van de personages, en de link met Voyager. Zeker seizoen 2, waarin ook Wesley Crusher terug komt, schud het 'kidsshow' volledig van zich af, met best wel ingewikkelde verhaallijn.
Ja ik ben wel echt fan van Voyager.

Maar fuck Wesley Crusher en die shill die hem speelt.

Dat is echt zo'n naargeestig mannetje. Alles voor een paycheck die gast.

Zat ook elke keer bij die Picard shows en previews enzo. En dan alles ophypen en het was allemaal zo geweldig :').

Ook zo gaar dat ze hem in Picard hebben gestopt uiteindelijk. Maarja zo iemand die zoveel shillt voor Trek verdiend wel een plaatsje hoor

Verder niets tegen Wesley in TNG, met uitzondering van die Indianen aflevering enzo waar hij uiteindelijk ook zegt ik ga weg bij Starfleet.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 19:36:20 #102
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_220454065
Ben inmiddels bij aflevering 6 en die vind ik wel erg leuk :) ben ook benieuwd hoe dit verder gaat. Die nus blijkt een leuke slechterik
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_220455753
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
[ x ]
is dit een grapje van jou?
_O-
pi_220455836
Star Trek Academy ga ik iig nooit aanraken. Discovery nog wel uitgekeken, omdat ik seizoen 1 en 2 wel aardig vond. Strange New Worlds is zo nu en dan ook goed te doen. Picard was eerste seizoen wel aardig, seizoen 2 matig, maar 3 best sterk. Section 31 ook nooit gekeken, maar gezien de cijfers waarschijnlijk ook maar niet doen.

Voyager blijft favoriet, want pure nostalgie. TNG ook. DS9 ook sterk. Wat ze allemaal delen, is dat van elk de eerste twee seizoenen het minst zijn. Enterprise vond ik persoonlijk ook gewoon een heerlijke ST. Blijf het zonde vinden dat ie na seizoen 4 gecanceld is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')