abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 13 april 2024 @ 14:53:53 #201
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213191280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:41 schreef Viesdik het volgende:

[..]
sinds discovery
Pertinent onwaar
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zaterdag 13 april 2024 @ 14:54:53 #202
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213191285
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:46 schreef Aether het volgende:
‘Star Trek: Strange New Worlds’ Renewed For Season 4; ‘Lower Decks’ To End With Season 5
https://trekmovie.com/202(...)o-end-with-season-5/
Leuk voor snw jammer voor lower decks
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 13 april 2024 @ 15:19:10 #203
491163 Viesdik
pi_213191439
quote:
88s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Pertinent onwaar
Een onomstotelijk vaststaand feit.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 april 2024 @ 18:49:52 #204
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_213193587
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:41 schreef Viesdik het volgende:

[..]
sinds discovery
Grootste onzin!
Eerste interraciale kus in TOS,
zowel homoseksualiteit als genderidentiteit werd in TNG's The Outcast al aangestipt
Dax en Lenara Kahn kustten elkaar in DS9 Rejoined
Enterprise had Stigma, een aflevering over hoe je door de samenleving werd behandeld na een bepaalde ziekte (T'Pol had die opgelopen na een onvrijwillige mindmeld), dat stipte verkrachting en AIDS patienten en hun stigma aan. Paste Tense van DS9 ging over armoede en hoe daar verkeerd mee wordt omgegaan, met alle gevolgen van dien.
Vrouwen als officiers, een Rus en een Japanner en een Afro-Amerikaan aan boord in TOS, in fucking jaren 60!

Star Trek is altijd een serie geweest die maatschappelijke zaken aankaartte. Niet pas sinds Discovery!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_213194105
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Grootste onzin!

Star Trek is altijd een serie geweest die maatschappelijke zaken aankaartte. Niet pas sinds Discovery!

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213194231

1968 schokkend !! interraciale kus in Star Trek....
woke volgens de normen van toen in Amerika ???
https://en.wikipedia.org/wiki/Kirk_and_Uhura%27s_kiss
pi_213194318
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 19:31 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
1968 schokkend !! interraciale kus in Star Trek....
woke volgens de normen van toen in Amerika ???
https://en.wikipedia.org/wiki/Kirk_and_Uhura%27s_kiss
Niet zo zwart wit.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 13 april 2024 @ 21:04:57 #208
491163 Viesdik
pi_213196140
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Grootste onzin!
Eerste interraciale kus in TOS,
zowel homoseksualiteit als genderidentiteit werd in TNG's The Outcast al aangestipt
Dax en Lenara Kahn kustten elkaar in DS9 Rejoined
Enterprise had Stigma, een aflevering over hoe je door de samenleving werd behandeld na een bepaalde ziekte (T'Pol had die opgelopen na een onvrijwillige mindmeld), dat stipte verkrachting en AIDS patienten en hun stigma aan. Paste Tense van DS9 ging over armoede en hoe daar verkeerd mee wordt omgegaan, met alle gevolgen van dien.
Vrouwen als officiers, een Rus en een Japanner en een Afro-Amerikaan aan boord in TOS, in fucking jaren 60!

Star Trek is altijd een serie geweest die maatschappelijke zaken aankaartte. Niet pas sinds Discovery!
Blijf lekker leven in je wereld van waanzin leugens en bedrog, maar wat je zegt slaat als een kut op een tang.
Er is een verschil tussen 1 aflevering besteden aan het idee van een samenleving waarin mensen geen geslacht meer hebben, of moedwillig je casting selecteren op kenmerken van genderdysforie.
  zaterdag 13 april 2024 @ 21:12:21 #209
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_213196329
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 21:04 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Blijf lekker leven in je wereld van waanzin leugens en bedrog, maar wat je zegt slaat als een kut op een tang.
Er is een verschil tussen 1 aflevering besteden aan het idee van een samenleving waarin mensen geen geslacht meer hebben, of moedwillig je casting selecteren op kenmerken van genderdysforie.
Het is een serie die zich in de toekomst afspeelt, je zou denken dat ze tegen die tijd toch wat minder bekrompen zijn.

Zeuren over gender of geslacht in fantasie series en films is sowieso nutteloos.. he tis fantasie, niet echt..
pi_213197266
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:46 schreef Aether het volgende:
‘Star Trek: Strange New Worlds’ Renewed For Season 4; ‘Lower Decks’ To End With Season 5
https://trekmovie.com/202(...)o-end-with-season-5/
En dan noemt Paramount+ zich the home of star trek :(

Stekker uit Discovery :'(, stekker uit Lower Decks, geen captain seven spin off na Picard

:'(

Hopelijk mag SNW wel langer dan 5 seizoenen blijven ;( In het huidige streamingtijdperk is dat helaas al vreselijk lang.

[ Bericht 2% gewijzigd door wolfrolf op 13-04-2024 22:07:43 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 april 2024 @ 23:06:24 #211
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_213198455
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 21:04 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Blijf lekker leven in je wereld van waanzin leugens en bedrog, maar wat je zegt slaat als een kut op een tang.
Er is een verschil tussen 1 aflevering besteden aan het idee van een samenleving waarin mensen geen geslacht meer hebben, of moedwillig je casting selecteren op kenmerken van genderdysforie.
De lijst is ellenlang
Hoezo wereld van waanzin, leugens en bedrog? Het is niet 1 aflevering. TOS was voor die tijd bijv iedere aflevering. En de maatschappij-kritische afleveringen kwamen ook nadien met enige regelmaat voorbij. Wat dacht je van Avery Brooks als lead voor DS9, of alle hierboven genoemde voorbeelden.

Als iemand blijkbaar Star Trek nooit heeft gezien voor wat het daadwerkelijk was, en met oogkleppen of vooroordelen lijkt te kijken, dan ben jij het wel.

Maar gezien je UI denk ik dat we tegen de plank aanpraten die je voor je bekrompen hoofd hebt. Je wil blijkbaar niet horen wat de meesten hier zeggen, en alleen maar zeiken op de huidige Star Trek series, of nee, eigenlijk alleen Discovery.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 13 april 2024 @ 23:56:56 #212
491163 Viesdik
pi_213199325
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 23:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
De lijst is ellenlang
Hoezo wereld van waanzin, leugens en bedrog? Het is niet 1 aflevering. TOS was voor die tijd bijv iedere aflevering. En de maatschappij-kritische afleveringen kwamen ook nadien met enige regelmaat voorbij. Wat dacht je van Avery Brooks als lead voor DS9, of alle hierboven genoemde voorbeelden.

Als iemand blijkbaar Star Trek nooit heeft gezien voor wat het daadwerkelijk was, en met oogkleppen of vooroordelen lijkt te kijken, dan ben jij het wel.

Maar gezien je UI denk ik dat we tegen de plank aanpraten die je voor je bekrompen hoofd hebt. Je wil blijkbaar niet horen wat de meesten hier zeggen, en alleen maar zeiken op de huidige Star Trek series, of nee, eigenlijk alleen Discovery.
Bespaar me aub dit soort infantiele discussies, totaal geen (star) trek in.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 april 2024 @ 09:42:11 #213
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_213203002
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Bespaar me aub dit soort infantiele discussies, totaal geen (star) trek in.
Misschien moet je dan geen infantiele opmerkingen in dit topic gooien. Als je iets ongefundeerds vermeld, kun je reactie verwachten. Helemaal niet raar op een forum, een plek waar het juist gaat om discussies en reageren :W
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 14 april 2024 @ 10:47:52 #214
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_213203802
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef Viesdik het volgende:

Bespaar me aub dit soort infantiele discussies, totaal geen (star) trek in.
Wat kom je hier doen dan butje.
Ik ga naar huis.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 14 april 2024 @ 12:22:33 #215
491163 Viesdik
pi_213204840
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2024 10:47 schreef nietzman het volgende:

[..]
Wat kom je hier doen dan butje.
Mijn mening geven :)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 april 2024 @ 00:20:03 #216
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_213223873
Discovery S5 bijgekeken tot aflevering 3, het ziet er naar uit dat dit seizoen daadwerkelijk goed is. Valt tot nu toe niet tegen.
S1 was rommelig maar had Jason Isaacs en Philippa Georgiou, de timesetting en veranderde esthetics kon ik echt niets mee
S2 meer van hetzelfde, maar dan zonder Isaacs. Echter, het Enterprise trio maakte de boel redelijk goed en het resulteerde in de verplaatsing van Discovery naar de toekomst, waar het meer tot haar recht kwam. SNW liet uiteindelijk zien hoe je Star Trek in die periode WEL moet maken
S3 was het oplossen van het burn-raadsel, alles kwam net als S2 neer op de laatste aflevering, alsof de rest van het seizoen alleen maar filler was, en de conclusie was gewoonweg bagger
S4 rondom Booker en die extra-terrestrials, het had wel wat, maar ook hier weer ging alles uiteindelijk om de laatste aflevering van het seizoen
S5 lijkt zelfde stomme format te hebben, maar qua verhaal, vertellen, interactie en verwijzingen lijkt het eindelijk een beetje tot zijn recht te komen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_213226475
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 00:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Discovery S5 bijgekeken tot aflevering 3, het ziet er naar uit dat dit seizoen daadwerkelijk goed is. Valt tot nu toe niet tegen.
S1 was rommelig maar had Jason Isaacs en Philippa Georgiou, de timesetting en veranderde esthetics kon ik echt niets mee
S2 meer van hetzelfde, maar dan zonder Isaacs. Echter, het Enterprise trio maakte de boel redelijk goed en het resulteerde in de verplaatsing van Discovery naar de toekomst, waar het meer tot haar recht kwam. SNW liet uiteindelijk zien hoe je Star Trek in die periode WEL moet maken
S3 was het oplossen van het burn-raadsel, alles kwam net als S2 neer op de laatste aflevering, alsof de rest van het seizoen alleen maar filler was, en de conclusie was gewoonweg bagger
S4 rondom Booker en die extra-terrestrials, het had wel wat, maar ook hier weer ging alles uiteindelijk om de laatste aflevering van het seizoen
S5 lijkt zelfde stomme format te hebben, maar qua verhaal, vertellen, interactie en verwijzingen lijkt het eindelijk een beetje tot zijn recht te komen
grappig wel deze opsomming

voor mij in een korte notendop
Seizoen 1 kan ik me nauwelijks herinneren. Ja iets met een stomme klingon oorlog ofzo.
Seizoen 2 en 3 vond ik geloof wel vet, dikke scifi heb die seizoenen aardig rap achter elkaar gebinged wat misschien ook wel hielp.
Serie 4, zonder netflix geld. Dat was voor mijn gevoel te zien. veel te veel pratende hoofden en een big bad die extreem oninteressant was.
Seizoen 5 alleen aflevering 1 nog gezien. Veelbelovend begin in elk geval.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 16 april 2024 @ 13:13:06 #218
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_213226812
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 12:32 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
grappig wel deze opsomming

voor mij in een korte notendop
Seizoen 1 kan ik me nauwelijks herinneren. Ja iets met een stomme klingon oorlog ofzo.
Seizoen 2 en 3 vond ik geloof wel vet, dikke scifi heb die seizoenen aardig rap achter elkaar gebinged wat misschien ook wel hielp.
Serie 4, zonder netflix geld. Dat was voor mijn gevoel te zien. veel te veel pratende hoofden en een big bad die extreem oninteressant was.
Seizoen 5 alleen aflevering 1 nog gezien. Veelbelovend begin in elk geval.
s1 vind ik leuk. S2 was wat minder, 3 ben ik mee gestopt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_213229417
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 13:13 schreef stinkie het volgende:

[..]
s1 vind ik leuk. S2 was wat minder, 3 ben ik mee gestopt
Seizoen 2 heb ik hard van genoten juist, dankzij Captain Pike.

Ieder zijn meug! :P
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')