Ja ik ben wel echt fan van Voyager.quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik ben het begonnen met kijken als 'just for kids' en ik werd positief verrast door de verhaallijnen, het ingaan op en uitdiepen van de personages, en de link met Voyager. Zeker seizoen 2, waarin ook Wesley Crusher terug komt, schud het 'kidsshow' volledig van zich af, met best wel ingewikkelde verhaallijn.
Voyagerquote:Op zaterdag 28 maart 2026 23:12 schreef Cockwhale het volgende:
Star Trek Academy ga ik iig nooit aanraken. Discovery nog wel uitgekeken, omdat ik seizoen 1 en 2 wel aardig vond. Strange New Worlds is zo nu en dan ook goed te doen. Picard was eerste seizoen wel aardig, seizoen 2 matig, maar 3 best sterk. Section 31 ook nooit gekeken, maar gezien de cijfers waarschijnlijk ook maar niet doen.
Voyager blijft favoriet, want pure nostalgie. TNG ook. DS9 ook sterk. Wat ze allemaal delen, is dat van elk de eerste twee seizoenen het minst zijn. Enterprise vond ik persoonlijk ook gewoon een heerlijke ST. Blijf het zonde vinden dat ie na seizoen 4 gecanceld is.
Vond de laatste twee afleveringen wel weer okay, al met al best een leuke star Trek serie. Beetje meer original Series achtig dan gestoeld op de nieuwere series. En inderdaad dat high school sausje is wel een handige kapstok maar beter als het niet de overhand heeft.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
Nu Starfleet Academy tot aflevering 8 gezien.
Wordt toch wel steeds matiger met al dat high school dramaIk kijk het seizoen af omdat ik er nu al 8 uur in geïnvesteerd heb, maar snap wel dat dit weinig kijkers trekt.
Serie 2 ga ik waarschijnlijk wel skippen.
Wel veel zin in SNW seizoen 4 deze zomer
Aflevering 9 gezien en die is inderdaad dik in orde. Lekker intens.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vond de laatste twee afleveringen wel weer okay, al met al best een leuke star Trek serie. Beetje meer original Series achtig dan gestoeld op de nieuwere series. En inderdaad dat high school sausje is wel een handige kapstok maar beter als het niet de overhand heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |