HA! Ik wist het!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef Kwisted het volgende:
Jaa ik heb nieuws! De krampjes zijn weeen! Ik heb al 3cm ontsluiting, de boel is goed verweeekt en ik ben gestript. T deed geen pijn. Als t goed gaat heb ik vandaag mijn meisje!
Zoniet, n afspraak staan voor inleiden maandag. Nu net thuis en zit op n stapel handdoeken te nestelen op de bank. Voel me nog prima, al doet de kramp ietsje meer zeer. T boelt nu gewoon als ongesteld zijn vind ik.
Jeuj!
Dit is nieuws voor mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:30 schreef Logician78 het volgende:
Ik dan ook nog maar eens
Stats: 4,5jr samen, niet getrouwd wel in de planning. 3 jongens uit vorige relatie. 1e kindje van ons samen in de maak. (dit wordt de 1e voor mijn huidige partner). 2 honden.
Nog geen datum hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit is nieuws voor mijGaan jullie trouwen ja?
Hier dan ook nog maar eens![]()
8 jaar samen, ik 24, hij 29, dit is ons eerste kindje. Verder hebben we nog 2 katten.
Oké, nou dat is toch juist superromantisch johquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:35 schreef Logician78 het volgende:
Waarschijnlijk er na, we gaan geen groot feest oid houden gewoon saampjes
Ah, thx!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:13 schreef DaviniaHR het volgende:
zet hem op, kwisted!![]()
@venco, het hartje van het kindje lijkt te knipperen, vandaar de knipper.
Leuk indd!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef Suikertante het volgende:
Venco, ik heb over een week mijn termijnecho, best kans dat ik dan op jouw datum uit ga komen! 5 mei hebben ze geschat toen ik net 6 weken was namelijk. Dus we gaan bijna gelijk op, gezellig!
Een maand is 4,5 week, 40 weken tellen, niet 9 maanden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:45 schreef vencodark het volgende:
Btw, bedenk mij net. Hoe kan ik 3 mei uitgerekend zijn als ik nu 8 weken ben?![]()
Over 7 mnd is 21 april.
Ah, natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een maand is 4,5 week, 40 weken tellen, niet 9 maanden.
Spannend!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef Kwisted het volgende:
De vk komt zo kijken, ben benieuwd. Ik wil centimeters!!
Ik weet nog wel een leuke meisjesnaamquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:56 schreef papillion het volgende:
Over namen tsja, we hadden direct DE jongens naam
Omdat ik bij de bevalling van de dochter van mijn beste vriendin was heb ik dit soort dingen al live zien gebeurenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:26 schreef Kyara het volgende:
Suiker, en dan de 1e keer dat je die naam ook hardop uitspreekt tegen derden. Toen de gyneacoloog vroeg hoe hij heette toen hij net warm en glibberig op mijn buik lag en mijn man toen zijn volledige naam uitsprak......... *kippenvel*![]()
![]()
Wat bijzonder!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Omdat ik bij de bevalling van de dochter van mijn beste vriendin was heb ik dit soort dingen al live zien gebeurenDat is wel heel erg leuk hoor, ik vind dat echt een voorrecht. En ja, dat moment waarop ze de naam vroegen was echt heel bijzonder!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef Kwisted het volgende:
4cm en vliezen gebroken. Ik trek me terug, want.. Au!
Jaaaaaaaaaaa! Veel succes!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef Kwisted het volgende:
Succes! Zet hem op!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef Kwisted het volgende:
Ik begin er nu aan te wennen. En voel me zeker een stuk geruster.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef L0t.. het volgende:
Kwisted, succes!!
Tally, wat fijn! Voel je je nu ook geruster?
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:26 schreef freecell het volgende:
Het leven is te kort om oncomfortabele kleren te dragen
Liemerscare. Maar ik heb in het ziekenhuis gekraamd dus geen kraamzorg gehad. Ik heb me nu in elk geval weer daar ingeschreven. Heb ook goede ervaringen gehoord.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kyara, van welk bureau had jij kraamzorg de vorige keer? Was je er tevreden over?
Oké bedankt! Ga dat binnenkort allemaal eens uitzoekenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
Liemerscare. Maar ik heb in het ziekenhuis gekraamd dus geen kraamzorg gehad. Ik heb me nu in elk geval weer daar ingeschreven. Heb ook goede ervaringen gehoord.
Succes!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef Kwisted het volgende:
Dit vind ik ook lekker!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:35 schreef Kyara het volgende:
Waar koop je die alcoholvrije chardonnay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh, dan hebben we gewoon een andere vorm buik denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef pessie het volgende:
Lot, ik heb ook lage broeken maar het gebied direct boven mn schaambot zwelt altijd helemaal op, en daar zit dan mn knoop en dat zit erg vervelend, al helemaal als je al veel last van je buik hebt door gezwollen darmen. Zodoende. Oh, en wat betreft dat elastiekje: broeken zijn duur genoeg om een maand langer mee te kunnen doen
Oh, dat herken ik wel ja, is bij mij meestal ook bij veel gedoe bovenin. Het voelt bij mij dan alsof mini de zeesterpositie oefent en ik het daar gewoon niet kan ontspannen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef Mangostine het volgende:
En het blijft ook pijnlijk als mijn buik weer ontspant. Geïrriteerd, zeg maar.
Zeker, heerlijk hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:18 schreef Fieder het volgende:
Lekker toch Enf?
Gek he die data? Ik heb dat nu soms al, kreeg bijv vandaag een werkmail over n studiedag in februari. Dan ben ik er lekker niet
Woon je gewoon in de buurt?:oquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
Liemerscare. Maar ik heb in het ziekenhuis gekraamd dus geen kraamzorg gehad. Ik heb me nu in elk geval weer daar ingeschreven. Heb ook goede ervaringen gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:23 schreef pessie het volgende:
Mango goed dat je hebt gebeld!
Ik ben ook nieuwsgierig naar updates!
Zo maar even naar het centrum de schade opnemen
OhoowwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier rustig aan vandaag!
Rebel, dat lukte mij ook van de een op de andere dag ineens niet meer, vanuit lighouding zo uit bed hupsen... Valt dan ineens tegen he, dat je lichaam niet doet wat jij wil
![]()
Fijn dat de ruggenprik z'n werk doet!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef Kwisted het volgende:
Kort berichtje, had niet gedacht dat ik er toe in staat zou zijn haha.
Ik lig sinds 19u in t ziekenhuis en heb n ruggeprik gehad. Details later. Voel me nu heel goed, heb 7cm ontsluiting. Rond middernacht zal ze komen. Nu is t n beetje saai.. Afwachten dus tot het moment supreme!
Wooooww Mango, dat is snel gegaan zeg!! Een zoon!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef Mangostine het volgende:
Hoiik heb een baby
![]()
Vanochtend om 9.49u is onze zoon Max geboren. Met ks, dat was toch wel even stress, maar viel uiteindelijk mee.
Max is supermooi, puntgaaf en doet het belachelijk goed. 48cm en 3070 gram. Een tevreden vent.
Ik ben de gelukkigste moeder ever en heb daardoor nergens last van
nog bedankt voor jouw dms. Mede daardoor besloot ik toch maar naar mijn ouders te gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:38 schreef Troel het volgende:
Gefeliciteerd!
(en ik was heel blij toen ik vanochtend vroeg las dat je toch naar de verloskamers was gegaan, je beschreef precies wat ik toen voelde).
+1quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:47 schreef Kyara het volgende:
ik dacht echt dat je een meisje zou krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Whiiieee!! Toch al! Gefeliciteerd met jullie zoonquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef Mangostine het volgende:
Hoiik heb een baby
![]()
Vanochtend om 9.49u is onze zoon Max geboren. Met ks, dat was toch wel even stress, maar viel uiteindelijk mee.
Max is supermooi, puntgaaf en doet het belachelijk goed. 48cm en 3070 gram. Een tevreden vent.
Ik ben niet echt wakker... Ik las 'Max, met ks...' dus ik dacht even, 'huh, Maks?'quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef Mangostine het volgende:
Hoiik heb een baby
![]()
Gefeliciteerd met jullie dochter!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:21 schreef Kwisted het volgende:
Onze dochter F.leur is vanmorgen om 5.07u geboren. T was best wel heftig. Ze is met de pomp gehaald omdat ze wel 4495gr weegt en n sterrekijker was. Ik heb veel pijn en we moeten nog in t ziekenhuis blijven. Details als ik me beter voel.
We zijn wel kei trots en blij, ze is prachtig!!
Mango, gefeliciteerd!!
Ik heb een geboortekaartje staan hier met die spellingquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben niet echt wakker... Ik las 'Max, met ks...' dus ik dacht even, 'huh, Maks?'
Proficiat
Oohhh, zo herkenbaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Mangostine het volgende:
Kwisvan harte met je dochter! Ik weet nu dat alle gelukwensen slechts een schaduw van de werkelijkheid zijn... Dus geniet!
Max heeft de bv al enigszins door. Hij is heel rustig en tevreden. Ondertussen kijk ik scheel van vermoeidheid. Komt zo nog bezoek en daarna ga ik zó hard bijslapen.
Maar mijn baby geeft me energieecht alle cliché's zijn waar, ik knal uit elkaar van verliefdheid.
Wtfquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Uhh .. ik sta 13e op de lijst nu?![]()
Waar is die tijd gebleven dat ik op plaats 101 stond?![]()
Wat moet ik me voorstellen bij sixties en seventies bedjes?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:44 schreef Suikertante het volgende:
Tico ik vind die sixties en seventies bedjes zo geniaal, die zijn allemaal onder de vijftig euro. Maar dat is mijn geluk, dat niet iedereen die leuk vindt!
Zulke! Ik vind deze niet allemaal even mooi trouwens, maar de onderste bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij sixties en seventies bedjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Dit is even tussendoor hoor, hoort natuurlijk eigenlijk in het babykamertopic![]()
![]()
De eigen bijdrage is extra pakket toch?quote:Op zondag 23 september 2012 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zag mijn verzekeringsmaatschappij niet staan op de website van de kraamzorg, dus heb ik gebeld; maar volgens die mevrouw maakte het niet uit omdat kraamzorg in de basisverzekering zit
Dan ga ik er maar vanuit dat Ditzo mijn extra pakket inderdaad voor alle kraambureaus vergoedt...quote:Op zondag 23 september 2012 09:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De eigen bijdrage is extra pakket toch?
Het verschilt per maatschappij of het er toe doet of niet.
FBTO maakte het niet uit maar Delta Lloyd moest het bureau goedkeuren bijvoorbeeld.
Eigen bijdrage is er wel, en of die vergoed wordt is afhankelijk van het aanvullende pakket. Bij een naturapolis is er vaak de voorwaarde dat er een overeenkomst is met de kraamzorginstellling. Bij een grote (niet al te budget-) verzekeraar en groter kraamzorgbureau is dat vaak geen probleem, maar sowieso handig om even na te gaan.quote:Op zondag 23 september 2012 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zag mijn verzekeringsmaatschappij niet staan op de website van de kraamzorg, dus heb ik gebeld; maar volgens die mevrouw maakte het niet uit omdat kraamzorg in de basisverzekering zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |