HA! Ik wist het!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef Kwisted het volgende:
Jaa ik heb nieuws! De krampjes zijn weeen! Ik heb al 3cm ontsluiting, de boel is goed verweeekt en ik ben gestript. T deed geen pijn. Als t goed gaat heb ik vandaag mijn meisje!
Zoniet, n afspraak staan voor inleiden maandag. Nu net thuis en zit op n stapel handdoeken te nestelen op de bank. Voel me nog prima, al doet de kramp ietsje meer zeer. T boelt nu gewoon als ongesteld zijn vind ik.
Jeuj!
Dit is nieuws voor mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:30 schreef Logician78 het volgende:
Ik dan ook nog maar eens
Stats: 4,5jr samen, niet getrouwd wel in de planning. 3 jongens uit vorige relatie. 1e kindje van ons samen in de maak. (dit wordt de 1e voor mijn huidige partner). 2 honden.
Nog geen datum hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit is nieuws voor mijGaan jullie trouwen ja?
Hier dan ook nog maar eens![]()
8 jaar samen, ik 24, hij 29, dit is ons eerste kindje. Verder hebben we nog 2 katten.
Oké, nou dat is toch juist superromantisch johquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:35 schreef Logician78 het volgende:
Waarschijnlijk er na, we gaan geen groot feest oid houden gewoon saampjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |