Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:26 schreef freecell het volgende:
Het leven is te kort om oncomfortabele kleren te dragen
Liemerscare. Maar ik heb in het ziekenhuis gekraamd dus geen kraamzorg gehad. Ik heb me nu in elk geval weer daar ingeschreven. Heb ook goede ervaringen gehoord.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kyara, van welk bureau had jij kraamzorg de vorige keer? Was je er tevreden over?
Oké bedankt! Ga dat binnenkort allemaal eens uitzoekenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
Liemerscare. Maar ik heb in het ziekenhuis gekraamd dus geen kraamzorg gehad. Ik heb me nu in elk geval weer daar ingeschreven. Heb ook goede ervaringen gehoord.
Succes!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef Kwisted het volgende:
4cm en vliezen gebroken. Ik trek me terug, want.. Au!
Dit vind ik ook lekker!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:35 schreef Kyara het volgende:
Waar koop je die alcoholvrije chardonnay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh, dan hebben we gewoon een andere vorm buik denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef pessie het volgende:
Lot, ik heb ook lage broeken maar het gebied direct boven mn schaambot zwelt altijd helemaal op, en daar zit dan mn knoop en dat zit erg vervelend, al helemaal als je al veel last van je buik hebt door gezwollen darmen. Zodoende. Oh, en wat betreft dat elastiekje: broeken zijn duur genoeg om een maand langer mee te kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |