Nee, ik denk heel de dag aan jou.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:45 schreef trovey het volgende:
Het is stil hier...iedereen aan het haarmasker.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, ik denk heel de dag aan jou.
Heb je het inmiddels al op je muur geplakt?quote:
Je doet ze in een glaasje dus je ziet er niets van...als je tenminste een gekleurd glas neemt dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
die lelijke dingen? brrrr al kreeg ik er geld bij
nee, ik moet het nog schilderen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je het inmiddels al op je muur geplakt?
Ik heb ze in een kastje staan waar geen echte kaarsjes in kunnen ivm brandgevaar. Je ziet er idd niks van (zolang ze goed branden). Oplader leek me wel handig, gepruts met die batterijen is altijd vervelendquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
die lelijke dingen? brrrr al kreeg ik er geld bij
Die heb ik, ik heb hem alleen al vorig jaar gekocht. Die kan dus niet ontploffen? Ik zie geen barcode. Er staat alleen op: 'model UX8-990105quote:
Geen idee.. zou het navragen bij de Action.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die heb ik, ik heb hem alleen al vorig jaar gekocht. Die kan dus niet ontploffen? Ik zie geen barcode. Er staat alleen op: 'model UX8-990105
Ja, o.a siliconenkit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:04 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze er kit? En zo ja, welke?
Siliconen en acryl wit. Volgens mij ook nog wat andere kleuren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:04 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze er kit? En zo ja, welke?
Mooi.quote:
Silicone gaat het worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Siliconen en acryl wit. Volgens mij ook nog wat andere kleuren.
Ze hebben volgens mij wel een gewone koptelefoon (dus geen in-ear), volgens mij ook met kekke kleurtjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:52 schreef ron1970 het volgende:
Goeiemiddag. kan iemand mij hier vertellen of ze nog koptelefoons bij de action hebben. maar dan met van die roze of paarse oorschelpen dus niet die dopjes die je in je oor stopt?
Ik heb een paar weken geleden een goedkope schuurmachine bij de Lidl gekocht en daar passen ze op. Maar volgens mij moeten ze wel op meer goedkope schuurmachines passen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand toevallig op welke schuurmachine die schuurdriehoekjes die je bij de action kan kopen, passen?
Een paar jaar geleden wel (niet dat ik ze nou echt nuttig vond) maar daar heb je nu niet veel meer aan.quote:
Ja die hebben wij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:22 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met een set voor je stopcontacten om in en uit te schakelen met afstandsbediening?
Ik heb bijv een stopcontact onder mijn bed, als je daar een ontvanger in zou stoppen en je zou op de afstandbediening knop drukken zou hij dan aan gaan?
ja maar wat heb je eraan? wat kan je ermee?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja die hebben wij.
En ja die werkt goed.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!
Lichten aan doen vanaf de bank.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar wat heb je eraan? wat kan je ermee?
ik heb er geen en ik kan niet zeggen dat ik het gevoel heb iets gemist te hebben, maar misschien is zo'n ding wel een verrijking in mijn leven
Maar het signaal gaat dus ook door dingen heen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja die hebben wij.
En ja die werkt goed.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!
Je plaatst een ontvanger tussen de stekker van bijv. een lamp/stekkerblok/ventilator en het stopcontact. En dan kan je dit aan zetten met de afstandsbediening. Ik heb thuis nogal wat kleine lampjes verstopt onder mijn meubels (sfeerlicht) en ik zet met 1 druk op de knop dus 5 lampen aan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er geen en ik kan niet zeggen dat ik het gevoel heb iets gemist te hebben, maar misschien is zo'n ding wel een verrijking in mijn leven
ah oke, dat heb ik allemaal niet, dus idd, ik heb niks gemistquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Je plaatst een ontvanger tussen de stekker van bijv. een lamp/stekkerblok/ventilator en het stopcontact. En dan kan je dit aan zetten met de afstandsbediening. Ik heb thuis nogal wat kleine lampjes verstopt onder mijn meubels (sfeerlicht) en ik zet met 1 druk op de knop dus 5 lampen aan.
Je kan ze toch ook afzonderlijk aanzetten ermee?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Je plaatst een ontvanger tussen de stekker van bijv. een lamp/stekkerblok/ventilator en het stopcontact. En dan kan je dit aan zetten met de afstandsbediening. Ik heb thuis nogal wat kleine lampjes verstopt onder mijn meubels (sfeerlicht) en ik zet met 1 druk op de knop dus 5 lampen aan.
Hier gaat ie dwars door het houten muurtje van het tuinhuis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar het signaal gaat dus ook door dingen heen?
Of moet je het echt richten?
Enig idee wat het setje kost? en uit hoeveel ontvangers het bestaat>
Ja je kan elke ontvanger toewijzen aan een letter. Maar je kan ook 5 ontvangers toewijzen aan 1 letter. Net wat je zelf fijn vindquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook afzonderlijk aanzetten ermee?
Gaat door dingen heen. 9,99 en er zitten 3 ontvangers bijquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar het signaal gaat dus ook door dingen heen?
Of moet je het echt richten?
Enig idee wat het setje kost? en uit hoeveel ontvangers het bestaat>
Hier ook, wij hebben bijvoorbeeld een lampje bij de schuur die we graag 's avonds ook aan hebben maar 's nachts zetten we hem weer uit. Hoef je niet helemaal naar de schuur te lopen om het licht uit te zetten. Je moet alleen een beetje 'die kant op' wijzenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:50 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hier gaat ie dwars door het houten muurtje van het tuinhuis.
Nice!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spul is geweldig en ruikt heerlijk!![]()
Heb die van Rituals wat maanden geleden gekocht, 7 Euro per fles!die van de Action zijn echt
een heel goed alternatief!
quote:Product Oplaadbare theelichten Merk TAKANELLA
Barcode 4047614000732
8711295918315 Datum 24 september 2012
Takanella BV waarschuwt dat door hen geleverde oplaadbare theelichten onveilig zijn. Bij het opladen kan de batterij van het theelichtje ontploffen. Takanella roept consumenten op om de theelichten niet meer te gebruiken en terug te brengen naar de winkel.
De terughaalactie betreeft oplaadbare theelichten met barcode 4047614000732 of 8711295918315. De theelichten zijn tussen 25 juli en 20 september verkocht bij onder andere Action en diverse tuincentra.
Als u deze producten gekocht heeft, controleer dan op de verpakking of bovengenoemde barcode heeft, met daarnaast de vermelding Takanella BV. Als dit het geval is, stop dan onmiddellijk met het gebruik van deze theelichten en breng ze terug naar de winkel waar u ze gekocht heeft. U krijgt het volledige aankoopbedrag retour.
Voor meer informatie over deze terughaalactie kunt u contact opnemen met Takanella BV via telefoonnummer 020 - 4940860 (bereikbaar via kantooruren).
Wachten tot januari/februari.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef tammepiet het volgende:
Kan iedereen in de gaten houden waar die kweekbakken / kassen nog verkocht worden? Thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Nee, vroeger.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Thanks zeker tot in juli ergens in de verkoop?
Ik loop wel eens bij Rituals binnen en elke keer weer loop ik er snel weer uit...die prijzenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spul is geweldig en ruikt heerlijk!![]()
Heb die van Rituals wat maanden geleden gekocht, 7 Euro per fles!die van de Action zijn echt
een heel goed alternatief!
Nou ik heb persoonlijk geen zit om steeds over de bank te moeten hangen om het licht aan te moeten doen. De lamp staat ingeklemd tussen de bank en de muur. Het is een vloerlamp. En ik heb regelmatig een spiertje verrekt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Oeh, is dit een gadget of een handschoen voor de winter?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
Die handschoenen met touchscreen vingersIdeaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, is dit een gadget of een handschoen voor de winter?Gewoon handschoenen, maar bij de duim en wijsvinger speciale stukjes waar je touchscreen op reageert. Op stof namelijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft te maken met twee soorten glas en zo
![]()
Op m'n iPod reageert stof in elk geval niet, en omdat ik nu veel reis is dit dadelijk ideaal, hoef je met min vijf niet steeds je handschoenen uit te trekken. EN JA IK BEN EEN KOUKLEUM![]()
En deze week maar voor 85 cent, ik heb meteen 2 paar gehaald.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
Nog nooit gezien...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef onderjas het volgende:
Kan iemand bevestigen dat ze papierklemmen hebben bij de action?
[ afbeelding ]
Oeh dat klinkt handigquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon handschoenen, maar bij de duim en wijsvinger speciale stukjes waar je touchscreen op reageert. Op stof namelijk nietHeeft te maken met twee soorten glas en zo
![]()
Op m'n iPod reageert stof in elk geval niet, en omdat ik nu veel reis is dit dadelijk ideaal, hoef je met min vijf niet steeds je handschoenen uit te trekken. EN JA IK BEN EEN KOUKLEUM
Alleen hele kleintjes in die versie, gekleurd met streepjes, bloemetjes erop. Liggen bij de kantoorartikelen en een verpakking kost, geloof ik, 0,99.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef onderjas het volgende:
Kan iemand bevestigen dat ze papierklemmen hebben bij de action?
[ afbeelding ]
Heel normaal bij Action, zomerspullen eruit en Kerstspullen erin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meen je toch niet he..... Bij de 100 nieuwe dingen.
Werkt goed dus?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
Bummer, moet grotere hebben. Toch bedankt voor het antwoorden!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Alleen hele kleintjes in die versie, gekleurd met streepjes, bloemetjes erop. Liggen bij de kantoorartikelen en een verpakking kost, geloof ik, 0,99.
Jupquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Werkt goed dus?lijkt me ook wel handig
Kleine handjes?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
JupWel one size fits all en mij zitten ze als gegoten..
Bij onze winkel (restverkoop winkel) krijgen we morgen de kerstspullen binnen. Ze beginnen rustig met 5 palletsquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meen je toch niet he..... Bij de 100 nieuwe dingen.
Ach als er in Augustus al elders pepernoten te koop zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Heel normaal bij Action, zomerspullen eruit en Kerstspullen erin.
he dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
En oh wat stond ik te tutten met die matroesjka'sIk gebruik alleen geen lippenbalsem, dus laten liggen.
Ik heb er al op Piscquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach als er in Augustus al elders pepernoten te koop zijnnu is het iig geen hartje zomer en 25 graden.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:54 schreef onderjas het volgende:
[..]
Bummer, moet grotere hebben. Toch bedankt voor het antwoorden!
Je kent de pluis in de pluizenfilter van je wasmachine....dat zijn vermalen verloren geraakte sokken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:45 schreef PureEvil het volgende:
Hmz, winterspul.....We moeten nog nieuwe sokken![]()
Echt...waar dat die dingen toch blijven????
Die winter (ski) sokken lijken ook wel fijn voor de jongens (als ze die in jongenskleur hebben tenminste)
Dus tijd voor Kerstquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach als er in Augustus al elders pepernoten te koop zijnnu is het iig geen hartje zomer en 25 graden.
Ah dat verklaard hetquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kent de pluis in de pluizenfilter van je wasmachine....dat zijn vermalen verloren geraakte sokken.![]()
Je bedoelt droogtrommel? Een wasmachine heeft geen pluizenfilterquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kent de pluis in de pluizenfilter van je wasmachine....dat zijn vermalen verloren geraakte sokken.![]()
Die vrouwelijke sokjes die ik tot nu toe ken zijn zo klein en zo dun dat het me niet verbaasd dat het uiteindelijk gewoon oplost in het water...quote:
Die Chinezen zijn dit jaar blijkbaar groter geworden....tja, betere voeding en zo met een groeiende economie.quote:
Nee maar wel een trommel die sokken en onderbroeken vreetquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je bedoelt droogtrommel? Een wasmachine heeft geen pluizenfilter
Ey, ik heb normale sokken. Van de actionquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die vrouwelijke sokjes die ik tot nu toe ken zijn zo klein en zo dun dat het me niet verbaasd dat het uiteindelijk gewoon oplost in het water...
Zou ik toch eens goed kijken naar je wasmachine want elke wasmachine heeft een pluizenfilter.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je bedoelt droogtrommel? Een wasmachine heeft geen pluizenfilter
Potver, moet ik weer langsquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Die Chinezen zijn dit jaar blijkbaar groter geworden....tja, betere voeding en zo met een groeiende economie.Ze blijken mij ook perfect te passen maar ja zijn natuurlijk wel stretch
en 85 cent deze week in de aanbieding dus snel erbij zijn.
quote:
Ik denk dat ik weet waar je het over hebt, maar dat is geen pluizenfilter joh. Geen idee hoe het wel heet maar pluizenfilter is wat in een droogtrommel zit. Ff googlen leert me dat het een afvoerfilter heet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou ik toch eens goed kijken naar je wasmachine want elke wasmachine heeft een pluizenfilter.Zal wel lekker vol zijn als je niet weet dat de machine er eentje heeft.
Ik weet niet beter dat het een pluizenfilter is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar je het over hebt, maar dat is geen pluizenfilter joh. Geen idee hoe het wel heet maar pluizenfilter is wat in een droogtrommel zit. Ff googlen leert me dat het een afvoerfilter heet?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar je het over hebt, maar dat is geen pluizenfilter joh. Geen idee hoe het wel heet maar pluizenfilter is wat in een droogtrommel zit. Ff googlen leert me dat het een afvoerfilter heet?
Jaquote:
Hoax, fokkers met een vriendinquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef Kloonhommel het volgende:
2 jaar geleden klaagde ik dat vrouwenstrings funest is en vrouwen ze niet meer moeten dragen, want mijn wasmachine pompte het water niet weg, wat bleek, zat de string van mijn toenmalige vriendin in de afvoerpomp.
Ik viel wel erg snel door de mand hè? Ik doe ook altijd alsof er ook echte vrouwen op FOK! zijn maar ik weet heus wel beter...quote:
Jupquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:25 schreef rene90 het volgende:
Hebben de meeste actions balpompen in hun assortiment? Kon niets op de site vinden (alhoewel ik de site nooit fijn gevonden heb).
Volgens mij niet, moet je toch echt bij aktiesport en dergelijke zijn. (zo een 10 euro dacht ik)quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:25 schreef rene90 het volgende:
Hebben de meeste actions balpompen in hun assortiment? Kon niets op de site vinden (alhoewel ik de site nooit fijn gevonden heb).
Weet je toevallig ook of de prijs/kwaliteit te doen is? Meestal is het of heel goed, of helemaal nietsquote:
Het is een E&L pomp met extra naaldje, goede pomp. Was niet zo duur, ligt wss bij het speelgoed als ze ze nog verkopen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of de prijs/kwaliteit te doen is? Meestal is het of heel goed, of helemaal niets.
Kijk eens aan, ik kijk nooit bij speelgoed. Jij dus wel?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het is een E&L pomp met extra naaldje, goede pomp. Was niet zo duur, ligt wss bij het speelgoed als ze ze nog verkopen.
Ja, liggen soms best toffe dingen tussen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ik kijk nooit bij speelgoed. Jij dus wel?
Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:43 schreef Mula het volgende:
Iemand een idee of de Action verhuisfittingen verkoopt?
Volgens mij stonden die laatst in de folder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:43 schreef Mula het volgende:
Iemand een idee of de Action verhuisfittingen verkoopt?
Ja, het is schandalig duur .. heb er 2 kaarsen gekocht. 30 euroquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik loop wel eens bij Rituals binnen en elke keer weer loop ik er snel weer uit...die prijzenalhoewel ik een paar weken geleden wel reservestokjes heb gekocht (voor maar liefste 1,80
)voor die geurdingen maar dat was meer omdat ik nergens anders lange bamboestokjes kon vinden...Action had ze niet.
We zijn echt verpest door de Action.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:24 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, het is schandalig duur .. heb er 2 kaarsen gekocht. 30 euro
Volgens mij wel..quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef Grijsbaard het volgende:
Weten jullie misschien of de action ook theedozen verkoopt? Van die kunstof of houten dozen met zo'n raampje bovenin en allemaal vakjes.
Verkopen ze.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef Grijsbaard het volgende:
Weten jullie misschien of de action ook theedozen verkoopt? Van die kunstof of houten dozen met zo'n raampje bovenin en allemaal vakjes.
Oké, dankje! Misschien vraag ik erg veel, maar hoe duur was hij en hoeveel vakjes zitten erin?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Verkopen ze.Ik heb gisteren een houten exemplaar gezien maar wellicht hebben ze er meer bij een andere afdeling in de winkel.
Even geen idee hoe duur, sorry en maar degene die ik had gezien had 6 of 9 vakjes....heb het even in het voorbijgaan gezien.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:46 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oké, dankje! Misschien vraag ik erg veel, maar hoe duur was hij en hoeveel vakjes zitten erin?
Bedankt allebei!
Oh sorry! Had het niet goed gelezen... Ik was in de veronderstelling dat je hem had gekocht..quote:Op woensdag 26 september 2012 13:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Even geen idee hoe duur, sorry en maar degene die ik had gezien had 6 of 9 vakjes....heb het even in het voorbijgaan gezien.
Zijn meestal wel 9 vakken toch??quote:Op woensdag 26 september 2012 13:48 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oh sorry! Had het niet goed gelezen... Ik was in de veronderstelling dat je hem had gekocht..
Nja, soms.. niet altijd... soms "maar 6" .. xDquote:Op woensdag 26 september 2012 13:59 schreef soapie het volgende:
[..]
Zijn meestal wel 9 vakken toch??
Ik heb er al 3 tot 4quote:Op woensdag 26 september 2012 13:48 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oh sorry! Had het niet goed gelezen... Ik was in de veronderstelling dat je hem had gekocht..
Haha hoezo ik heb zoveel thee? xDquote:Op woensdag 26 september 2012 14:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 tot 4, van 2 tot 12 vakjes.
Ik zuip me te pletter.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:08 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha hoezo ik heb zoveel thee? xD
Uiteraard zonder suiker.quote:
Oh, oke... Drink maar 1 smaak thee (gewone), dus let daar nooit op....quote:Op woensdag 26 september 2012 14:02 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nja, soms.. niet altijd... soms "maar 6" .. xD
Haha ik ben een jonge jongen en merk dat mijn huid er mooier van wordt.. Minder pukkeltjes enzo..quote:Op woensdag 26 september 2012 14:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Uiteraard zonder suiker.Proef je de thee tenminste
en wat beter voor de lijn.
Oké, ze hebben ook heel veel andere soorten lekkere thee!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Oh, oke... Drink maar 1 smaak thee (gewone), dus let daar nooit op....
Veel vocht (niet alcohol want dat droogt juist weer uitquote:Op woensdag 26 september 2012 14:19 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha ik ben een jonge jongen en merk dat mijn huid er mooier van wordt.. Minder pukkeltjes enzo..
Ik hou niet van die smaakjes, plus dat ik er altijd melk en suiker in doe....quote:Op woensdag 26 september 2012 14:25 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oké, ze hebben ook heel veel andere soorten lekkere thee!
Okee dat kan!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik hou niet van die smaakjes, plus dat ik er altijd melk en suiker in doe....
je moet ook dan niet alleen smaakjesthee drinken maar gewoon heel andere thee.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik hou niet van die smaakjes, plus dat ik er altijd melk en suiker in doe....
Ze hebben ze! 3 stuks voor ¤1.95!quote:Op woensdag 26 september 2012 08:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens mij stonden die laatst in de folder.
one size fits. even stukje teruglezen. ....quote:Op woensdag 26 september 2012 16:31 schreef Crientj het volgende:
Zijn die smartphone handschoenen one size fits all of in verschillende maten verkrijgbaar? Voor vrouwen met kleine handen geschikt?
One size fits all, maar mij zitten ze als gegoten en ik heb erg kleine handjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:31 schreef Crientj het volgende:
Zijn die smartphone handschoenen one size fits all of in verschillende maten verkrijgbaar? Voor vrouwen met kleine handen geschikt?
Blijkbaar zijn die Chinese mensjes zo gefabriceerd dat ze dezelfde mini-handjes hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
One size fits all, maar mij zitten ze als gegoten en ik heb erg kleine handjes.
Wow! 135 euro is wel echt het uiterste! wtf! voor een notitieboek? serieus?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:16 schreef trovey het volgende:
[..]
We zijn echt verpest door de Action.. Tijdje terug nog op een blog gereageerd op iemand die een notitieboek had gekocht met een cover van 135 euro
....kon ik toch niet laten om te zeggen dat ik voor een notitieboekje wel naar Action ga, ben ik voor maximaal 1 euro klaar.
Ik kan het niet laten om niet zoals de anderen in hemelse sferen te raken bij dit soort dingen, ik ga er expres tegenin.
Oud kwaaltje, had ik als tiener ook al.
Lolquote:Op woensdag 26 september 2012 13:16 schreef trovey het volgende:
[..]
We zijn echt verpest door de Action.. Tijdje terug nog op een blog gereageerd op iemand die een notitieboek had gekocht met een cover van 135 euro
....kon ik toch niet laten om te zeggen dat ik voor een notitieboekje wel naar Action ga, ben ik voor maximaal 1 euro klaar.
Ik kan het niet laten om niet zoals de anderen in hemelse sferen te raken bij dit soort dingen, ik ga er expres tegenin.
Ging dat niet om een notebook? Alsin laptop cover oid?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel reserve om uit de band te springen...altijd instanties die geld van me willen hebben....belasting, ziektekostenverzekering en noem maar op.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:29 schreef Miam het volgende:
[..]
Wow! 135 euro is wel echt het uiterste! wtf! voor een notitieboek? serieus?[
En ik snap je wel hoorik heb dat ook, maar soms moet ik gewoon eens uit de band springen enzo
quote:
Ben ik gelukkig niet de enige.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:32 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ging dat niet om een notebook? Alsin laptop cover oid?
Nog duur hoor![]()
Hebben ze ook groene thee @ Action?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:17 schreef nicolle10 het volgende:
Ik ben echt thee verslaafd en dan met name groene thee
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:41 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze broodroosters bij de Action?
Rooibostheequote:Op woensdag 26 september 2012 19:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hebben ze ook groene thee @ Action?
Ik vind die Lipton groene thee niet te zuipende groene thee van Jumbo echter
Nooit op. Groene thee dacht ik ook altijd dat het vies zou zijn, totdat ik die van de Jumbo eens proefdequote:Op woensdag 26 september 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
RooibostheeTot voorkort lustte ik het niet eens
Maar ineens
Ruikt naar natte verrotte bladeren....quote:Op woensdag 26 september 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
RooibostheeTot voorkort lustte ik het niet eens
Maar ineens
Ja, die grote dozen....twee kleuren dus je zou denken twee smaken maar in beide zit dezelfde thee.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hebben ze ook groene thee @ Action?
Ik vind die Lipton groene thee niet te zuipende groene thee van Jumbo echter
Ik hou wel van grote dozenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, die grote dozen....twee kleuren dus je zou denken twee smaken maar in beide zit dezelfde thee.
Paarse en witte of zwarte doos.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik hou wel van grote dozen
Dus een grote doos groene thee?
Whoops, sorry. Overheen gelezen.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:40 schreef soapie het volgende:
[..]
one size fits. even stukje teruglezen. ....
Ah fijn om te lezen. Morgen na t werk even langs de action.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
One size fits all, maar mij zitten ze als gegoten en ik heb erg kleine handjes.
Graag gedaan.quote:
Heb je dun of dik haar?Die voor dun tot normaal haar is een witte tube en die voor normaal tot dik haar een groene tube. Ik maak straks wel even een foto van een tube want het ding is, vreemd genoeg, niet via Google te vinden. Even de telefoon opladen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:24 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand een foto van dat pantene pro-v haarmasker dat zo fijn is? Ik zag er bij de action 1 maar weet niet of dat die ene is die jullie bedoelen
Ik zoek die voor dik haar! Ik heb er wel 1 voor dun haar gezien, maar volgens mij was dat geen witte tube maar een blauwe, aquanogiets stond eropquote:Op donderdag 27 september 2012 14:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb je dun of dik haar?Die voor dun tot normaal haar is een witte tube en die voor normaal tot dik haar een groene tube. Ik maak straks wel even een foto van een tube want het ding is, vreemd genoeg, niet via Google te vinden. Even de telefoon opladen.
Deze is voor dik haar.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:15 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik zoek die voor dik haar! Ik heb er wel 1 voor dun haar gezien, maar volgens mij was dat geen witte tube maar een blauwe, aquanogiets stond eropdankjewel vast!!
Oh, jij bent zo'n type....meteen inslaan voor de eerste 5 jaar....ja, dat ken ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:47 schreef Crientj het volgende:
En of het fijne handschoenen zijn. Ik kwam thuis met 9 paar :$ Flink inslaan voor ik ze straks niet meer kan vinden.
haha, ja. Best ergquote:Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n type....meteen inslaan voor de eerste 5 jaar....ja, dat ken ik.![]()
Ik heb heel veel enkele handschoenenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:10 schreef Crientj het volgende:
[..]
haha, ja. Best erg, maar heb sowieso al een handschoenen tic.
Haha, moet je doen! zal er vast en zeker leuk uit zienquote:Op donderdag 27 september 2012 15:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb heel veel enkele handschoenen, die kleine goedkope rekbare van de Action...het zijn net sokken, daar verdwijnt er ook altijd eentje van.
Zou het opvallen, twee verschillende kleuren als het donker is
of wacht, ik ga gewoon een nieuwe trend ervan maken.
![]()
Voordeel is dat die dingen ook niet echt een rechter- en linkerhandschoen hebben dus je zit altijd goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
Haha, moet je doen! zal er vast en zeker leuk uit zien
Ik durf niet te antwoorden omdat ik niet weet of er een dubbele bodem in deze vraag zit.quote:
Niet de goede. Ik zoek een goedkope broodrooster waar 1 snee in kan.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:09 schreef piepkuiken21 het volgende:
de Hema sowieso voor weinig (10 euro)
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik durf niet te antwoorden omdat ik niet weet of er een dubbele bodem in deze vraag zit.![]()
Het nieuwe motto van tomaat: liever een broodrooster met 1 snee dan 1 broodrooster in je snee.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Niet de goede. Ik zoek een goedkope broodrooster waar 1 snee in kan.
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het nieuwe motto van tomaat: liever een broodrooster met 1 snee dan 1 broodrooster in je snee.
Dankjewel!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Deze is voor dik haar.
[ afbeelding ]
Wat zal Pantene naar me overmaken voor deze reclame?![]()
![]()
Graag gedaan.quote:
Je leert het nooit he?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Geld van Pantene is inmiddels binnen...oeps.
![]()
Je moet toch ergens wat bijverdienen?quote:
Nou, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet toch ergens wat bijverdienen?Gun me nou eens wat!
Grote kans dat je daar net te laat voor bent...de zomerspullen zijn bij heel veel winkels al weg dus morgen heel snel zijn dan heb je misschien nog geluk....als ze ze al hadden.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:55 schreef Adelante het volgende:
Weet iemand of de Action tuinmeubelhoezen heeft?
quote:
Ik vandaag voor 43,28quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:46 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb gister voor 48,- (!!!) spullen gekocht bij de Action. Wow.
Jij hebt 't beter gedaan dan ik.. haha.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:56 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik vandaag voor 43,28![]()
buit van vandaag;
4 pak dino/elfenkoekjes
3 dubbelpak billendoekjes
2 strokransen
2 zhu zhu pets hamsters (alvast voor december)
4 dubbelpak boxershorts voor![]()
1 3pak sokken voor mezelf
4 3pak sokken voor de jongens
Dus geeneens allemaal rotzooi! meeste is nuttig
kijk je uit met je broodroostergedoe?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:41 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze broodroosters bij de Action?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk je uit met je broodroostergedoe?
http://www.telegraaf.nl/s/13005285
Dan gooi je het weg? het is maar een tip....quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Miam het volgende:
Ik heb dus een weekje geleden deze shampoo gekocht bij Action;
[ afbeelding ]
En nu heb ik haaruitval.
Eis je geld terug van Trovey!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
En nu heb ik haaruitval.
De secondelijm kost niet zoveel bij de Action.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
En nu heb ik haaruitval.
Ik kreeg van de week op het station een folder in mijn handen gedrukt over haaruitval.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
En nu heb ik haaruitval.
Staat toch voor dull tired hair...nou heeft Miam nu toch. Het haar is zo moe dat het wegloopt om een tukje te gaan doenquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Eis je geld terug van Trovey!!!
quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De secondelijm kost niet zoveel bij de Action.
Zwarte handschoenen waren hier ook nergens te vinden en ze hadden net aangevuld dus of ze überhaupt verkrijgbaar zijn.....quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
zo. gister ook weer een ritje action gemaakt (zaandaam) ik heb een zooi van die handschoenen gescoord, maar helaas hadden ze geen zwarte. dus vandaag nog maar een paar actions aandoen.
wie had nou ook alweer alle soorten stripers gekocht? hoeveel verschillende doosjes hebben ze nou eigenlijk? ik weet dat ik er zeker nog 1 mis (die met donker blauw en wit enzo) maar ik heb geen idee welke ik nog meer mis.
ik heb nu op de nagels van mijn rechter voet lieveheersbeestjes en links een experimenteel iets van blauwe glitters en rood/gele strepen
Dat komt omdat je inmiddels betere kwaliteit chocola gewend bent.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:40 schreef scrub_nurse het volgende:
de laatste x dat ik koetjesrepen heb gegeten,smaakten ze vlg mij heul anders dan vroeger
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:14 schreef Kloonhommel het volgende:
Iemand Pisces29 nog gespot? Ze is voor het laatst gezien in die roestbak van Miniem. Ben bang dat ze door de bodem is gezakt of per ongeluk achtergelaten is.![]()
Dan zou je het dus niet aan mij vragen....quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:08 schreef trovey het volgende:
Ik vraag het altijd als ik er niet bij kan.Vooral aan grote sterke mannen
...of gewoon lange slungels.
Eerst kijken of er een lange in de buurt staat, zo nee rondkijken naar vakkenvullers die lang genoeg zijn, zo nee lange klanten opzoeken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:08 schreef trovey het volgende:
Ik vraag het altijd als ik er niet bij kan.Vooral aan grote sterke mannen
...of gewoon lange slungels.
![]()
Ik ben niet echt lang, 1.82. Gelukkig kan ik overal goed bij.quote:Op zondag 30 september 2012 07:01 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Eerst kijken of er een lange in de buurt staat, zo nee rondkijken naar vakkenvullers die lang genoeg zijn, zo nee lange klanten opzoeken.
Het is wat gênant om in de rekken te moeten klimmen en na een paar gevallen & gebroken potjes doe ik dat nóg ongrager.
1.81 of 1.80.quote:Op zondag 30 september 2012 10:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ben niet echt lang, 1.82. Gelukkig kan ik overal goed bij.
Hoe lang ben jij tomaat52?
Met naaldhakken haal je de 1,82 gemakkelijk. Dan kan je kleine weerloze vrouwen helpen met het pakken van dingen die bovenaan en achteraan staan.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 10:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Met naaldhakken haal je de 1,82 gemakkelijk. Dan kan je kleine weerloze vrouwen helpen met het pakken van dingen die bovenaan en achteraan staan.
Ah ja, ik heb ook een HDMI-kabel van de Action. Werkt prima.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:05 schreef chansadres het volgende:
Gisteren even USB stick en HDMI kabel gehaald.
ik vind het maar abracadabra, want ik heb die hele beschrijving doorgeplozen, maar geen enkel werkzaam stofje kunnen ontdekkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:45 schreef trovey het volgende:
Ik heb gisteravond die puistjespads voor het eerst mogen testen. Even voorstellen: onderhuidse puist, pijnlijk en zichtbaar als rode vlek....pad opgedaan en gewoon gaan slapen, net het ding eraf gedaan en weg puist.Die dingen werken dus blijkbaar wel maar je moet ze wel voldoende tijd geven om hun werk te doen.
Heb ik ook lopen zoeken maar tot heden nog niet helemaal gevonden maar een beetje de werkzame stoffen kennende zal er wel iets van salicylzuur inzitten. Steenpuisten zijn overigens iets totaal anders dan een gewoon puistje hè maar mooi dat ze daar ook wat deden. In review lees je vaak dat mensen zo'n pad maar een half uurtje laten zitten en dat het ding dan niets doet en zo het produkt een slechte review krijgt maar een half uur...tja, wat wil je dan van een produkt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het maar abracadabra, want ik heb die hele beschrijving doorgeplozen, maar geen enkel werkzaam stofje kunnen ontdekken
ik heb ze trouwens gebruikt toen mijn zoontje een niet al te grote steenpuist op zijn wang had, af te plakken voor 's nachts. dat werkte goed.
Psst moven danquote:Op zondag 30 september 2012 10:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]![]()
Maar ik kom nog amper bij de Action.
Je bent m'n moeder niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Psst moven danof gewoon weer kopen.
Die heb ik vandaag zien liggen volgens mij! Ze hadden ook van die (vieze..quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je bent m'n moeder niet.![]()
Nee, wil toch binnenkort weer naar de Action gaan.
Edit: en nu helemaal:
[ afbeelding ]
![]()
ik had het niet als behandelmiddel gebruikt, maar puur als pleistermateriaal. ik had namelijk zitten googlen en het materiaal dat ze bij ons in de verzorging op wonden plakken (duoderm) is hetzelfde als waar die puistjespatch van zijn gemaakt. vandaar dus. en het werkte prima.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik ook lopen zoeken maar tot heden nog niet helemaal gevonden maar een beetje de werkzame stoffen kennende zal er wel iets van salicylzuur inzitten. Steenpuisten zijn overigens iets totaal anders dan een gewoon puistje hè maar mooi dat ze daar ook wat deden. In review lees je vaak dat mensen zo'n pad maar een half uurtje laten zitten en dat het ding dan niets doet en zo het produkt een slechte review krijgt maar een half uur...tja, wat wil je dan van een produkt?Geef het de tijd en het blijkt toch wel te werken. Meestal worden dat soort onderhuidse puisten 's avonds bij mij 's morgens een gele kop maar nu dus niet en de pijn is ook weg dus blijkbaar werkt het dus wel mits je het produkt even de tijd geeft en er meteen bij bent als je wat voelt.
Ja? Ik had vrijdag de tiramisu-versie meegenomen, die vind ik best heftig. Nu heb ik de milk-versie. Ben benieuwd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:14 schreef Mylene het volgende:
Milka Tender cake rolletjes zijn erg lekker.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zit er nu 1 vlak bij mij, niet goed voor de bezoekfrequentie
.
Verkopen ze er eigenlijk ook een klei die zacht blijft? Wil graag iets hebben om m'n handen een beetje soepel mee te houden als ik bij de PC zit.
Godzijdank niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je bent m'n moeder niet.![]()
Nee, wil toch binnenkort weer naar de Action gaan.
Edit: en nu helemaal:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Jaja, ga nu maar weer terug naar 40+....![]()
Hier alvast een linkje:
40+
Tuurlijk, een arm tomaatje beurs meppen..quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:53 schreef trovey het volgende:
[..]...ik kan je echter wel een flink pak slaag geven...
.
Klinkt fout?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je hebt wel de handigheid, zou best eens kunnen.
Zouden ze ook blenders hebben bij de Action?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tuurlijk, een arm tomaatje beurs meppen..
Jij bent overrijp?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tuurlijk, een arm tomaatje beurs meppen..
[..]
Klinkt fout?
hey doe eens liefquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Jaja, ga nu maar weer terug naar 40+....![]()
Hier alvast een linkje:
40+
Tomaten zijn gevoelig, daar moet je met liefde mee omgaan.quote:
Tomatensoep, puree, gebakken tomaat met ui op brood.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tomaten zijn gevoelig, daar moet je met liefde mee omgaan.
Ik neem aan dat ze langer verkrijgbaar zijn dan de aanbieding maar de hele winter ligt aan hun voorraad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:34 schreef Scriptascripta het volgende:
Ik heb de gehele topic reeks inmiddels gelezen, en ik begin de Action steeds meer te waarderen (zeker omdat ik er in mijn lunchpauze even heen kan wandelen).
Aan de kenners hier een vraagje; zijn die touchscreen handschoentjes de gehele winter meestal wel te verkrijgen of alleen als ze in de aanbieding zijn? Heb ze vorige week voor mezelf gekocht toen ze in de aanbieding waren, maar nu heb ik een paar enthousiaste vriendinnen die ze ook willen en die me morgen op pad willen sturen...
Dank je wel Trovey, ik ga morgen gewoon even kijken. Een half uurtje winkelen daar is geen strafquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze langer verkrijgbaar zijn dan de aanbieding maar de hele winter ligt aan hun voorraad.
En straks kom je thuis zonder de (vergeten) handschoenen maar wel tassen vol andere "meuk".quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Dank je wel Trovey, ik ga morgen gewoon even kijken. Een half uurtje winkelen daar is geen straf
Enkele reis Thailand voor Tomaat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Al dat gepraat over die touchhandschoentjes maakt me wel nieuwsgierig nu. Toen ik de action laatst onveilig maakte heb ik ze niet gespot.
Enne, laat tomaat eens met rust.Hij heeft alleen maar wat water en zon nodig plus een beetje vrouwenliefde.
Tomaat, kerel... gaat het nog? Ze bedoelen het niet zo...![]()
Kijk!quote:
Dat risico moet ik dan maar nemen. Tot nu toe heb ik mijn kooplust met zinnige aankopen bij de Action kunnen temmen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef trovey het volgende:
[..]
En straks kom je thuis zonder de (vergeten) handschoenen maar wel tassen vol andere "meuk".
Ik heb vandaag het product waarvoor ik juist naar de Action ging bij de kassa laten liggen, maar liep met een tas vol andere meuk de winkel uit...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef trovey het volgende:
[..]
En straks kom je thuis zonder de (vergeten) handschoenen maar wel tassen vol andere "meuk".
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het product waarvoor ik juist naar de Action ging bij de kassa laten liggen, maar liep met een tas vol andere meuk de winkel uit...
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:47 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Dat risico moet ik dan maar nemen. Tot nu toe heb ik mijn kooplust met zinnige aankopen bij de Action kunnen temmen!
Het is in ieder geval geen "vrouwending"quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het product waarvoor ik juist naar de Action ging bij de kassa laten liggen, maar liep met een tas vol andere meuk de winkel uit...
Ik wil volgend jaar naar Australië toe(tournee van de enig overgebleven Bee Geequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk!Dat is aardig van je. Nu nog iemand vinden die de terugreis wil betalen en tomaat kan zijn koffertjes inpakken.
Dit hoort in FHF, ff modje aanspreken of dit topic verplaatst kan worden. Brb...
Wel eens border security gekeken? Alleen al door dat programma pieker ik er niet eens over om naar Australië te gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:04 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Het is in ieder geval geen "vrouwending"
[..]
Ik wil volgend jaar naar Australië toe(tournee van de enig overgebleven Bee Gee)....helaas zegt de portemonnee wat anders.
Hoezo? als je je een beetje inleest voordat je die kant op gaat kan er weinig mis gaan volgens mij...quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wel eens border security gekeken? Alleen al door dat programma pieker ik er niet eens over om naar Australië te gaan.
Ja nja... Nee blijkbaar nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:04 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Het is in ieder geval geen "vrouwending"
Ik was niet van plan om rare etenswaren mee te nemen...alleen mezelf en een ticket.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wel eens border security gekeken? Alleen al door dat programma pieker ik er niet eens over om naar Australië te gaan.
We hebben Action in onze harten gesloten en dus waar we ook heen gaan, Action is altijd bij ons.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om rare etenswaren mee te nemen...alleen mezelf en een ticket.Maar ja...dromen en zo
...hopelijk komt hij in Europa en dan ook nog een beetje in de buurt, de laatste keer moest ik naar Londen toe en dat was nou ook niet echt goedkoop zo alles bij elkaar(en toen had ik de beschikking over meer geld
).
![]()
Maar weer terug naar de Action of is de Action ook al in Australië?
Hebben er hier wel meer last van en ja ook mannen....hoeveelheden motorolie kopen waar een andere persoon 30 jaar mee kan doen en zo.quote:
Hoeveel Action tegoedbonnen levert dat nou op?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
We hebben Action in onze harten gesloten en dus waar we ook heen gaan, Action is altijd bij ons.![]()
Dat ik dat kon uittikken, ik moet ff
Het gaat nog redelijk hoor...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Al dat gepraat over die touchhandschoentjes maakt me wel nieuwsgierig nu. Toen ik de action laatst onveilig maakte heb ik ze niet gespot.
Enne, laat tomaat eens met rust.Hij heeft alleen maar wat water en zon nodig plus een beetje vrouwenliefde.
Tomaat, kerel... gaat het nog? Ze bedoelen het niet zo...![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk!Dat is aardig van je. Nu nog iemand vinden die de terugreis wil betalen en tomaat kan zijn koffertjes inpakken.
Dit hoort in FHF, ff modje aanspreken of dit topic verplaatst kan worden. Brb...
Nou als dat de maatstaaf is dan ben ik geen manquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Hebben er hier wel meer last van en ja ook mannen....hoeveelheden motorolie kopen waar een andere persoon 30 jaar mee kan doen en zo.
Laat de mannen het maar niet horen, zeker niet de motoroliekopende vaste klanten in dit topic.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou als dat de maatstaaf is dan ben ik geen man
Aan de andere kant kopen de vrouwen zoveel haarshampoos en haarmaskers dat hun haar er gewoon van afvalt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Hebben er hier wel meer last van en ja ook mannen....hoeveelheden motorolie kopen waar een andere persoon 30 jaar mee kan doen en zo.
* tomaat52 Presentquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:35 schreef trovey het volgende:
[..]
motoroliekopende vaste klanten in dit topic.
Ho ho maar 3 tubes...en eentje is al bijna op want zo groot zijn die tubes nou ook weer niet in tegenstelling tot de motorolieverpakkingen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aan de andere kant kopen de vrouwen zoveel haarshampoos en haarmaskers dat hun haar er gewoon van afvalt.
Ik had jou ook in gedachten toen ik dat tikte.quote:
Ik had jou nou ook in gedachten toen ik dat tikte.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had jou ook in gedachten toen ik dat tikte.
Het is goed en goedkoop. En aangezien de Hyundai nu ook olie verbruikt komt dat goed uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had jou ook in gedachten toen ik dat tikte.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik had jou nou ook in gedachten toen ik dat tikte.
Voor mijn part drink je het zelf....maakt mij niet uit hoor hoeveel je koopt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:44 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Het is goed en goedkoop. En aangezien de Hyundai nu ook olie verbruikt komt dat goed uit.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:47 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Levert dat nou wat op die auto-onderhoudsbeurten uitvoeren voor de hele wijk?
Oh ja, belastingen....sorry.quote:
Voor mijn part drink je het zelf....maakt mij niet uit hoor hoeveel je koopt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Voor mijn part drink je het zelf....maakt mij niet uit hoor hoeveel je koopt.![]()
Levert dat nou wat op die auto-onderhoudsbeurten uitvoeren voor de hele wijk?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Voor mijn part drink je het zelf....maakt mij niet uit hoor hoeveel je koopt.![]()
Levert dat nou wat op die haar-masker/wasbeurten uitvoeren voor de hele wijk?
(oke oke, nu is het wel genoeg geweest voor mij,voor jou en ik ga maar tv kijken en daarna slapen)
Ik sliep al.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Levert dat nou wat op die haar-masker/wasbeurten uitvoeren voor de hele wijk?
(oke oke, nu is het wel genoeg geweest voor mij,voor jou en ik ga maar tv kijken en daarna slapen)
In Breda wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:08 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of ze nog van die kattensnackstickdingen in het assortiment hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
In Breda wel.
Is er hier iemand die de wringmop van de Action heeft? Ik heb 'm gister gekocht en ben 'm nu voor 't eerst aan het gebruiken en ben al verliefd.Dweilen is opeens geen straf meer.
wanneer kom je bij mij dweilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel helpen met soppen hoor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:44 schreef Mirjam het volgende:
Ik kan ook wel een dweilbeurt gebruiken in huis
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
In Breda wel.
Is er hier iemand die de wringmop van de Action heeft? Ik heb 'm gister gekocht en ben 'm nu voor 't eerst aan het gebruiken en ben al verliefd.Dweilen is opeens geen straf meer.
Kan ik je inhuren voor een klein bedragje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Net weer terug van o.a. boodschappen doen en raad ben weer even langs de Action geweest...stripers kijken.Geloof het of niet maar ze hadden ze eindelijk allemaal....nu heb ik ook de glitter(zilver en koper) en zwarte striper en de roze, bruine en blauwe stripers.
Verder nog lippenbalsem pearl shine blikje, die nep kindermelkchocoladereepjes![]()
en een kilo fijne soda....tja schoonmaken en zo.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan ik je inhuren voor een klein bedragje?![]()
![]()
Net weer terug van o.a. boodschappen doen en raad ben weer even langs de Action geweest...stripers kijken.Geloof het of niet maar ze hadden ze eindelijk allemaal....nu heb ik ook de glitter(zilver en koper) en zwarte striper en de roze, bruine en blauwe stripers.
Verder nog lippenbalsem pearl shine blikje, die nep kindermelkchocoladereepjes![]()
en een kilo fijne soda....tja schoonmaken en zo.
Ja, die.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]![]()
Stripers? Als in nail-art-stripers?![]()
![]()
Hier duurde het ook even voordat ze er allemaal waren (en nog steeds maar bij één filiaal)...ik heb ze nu wel allemaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:39 schreef maartjeh het volgende:
Ohhhh die heb ik hier nog nooit gezien. Wel de nailartstickers, die heb ik dan ook echt allemaal.
Goed dat je dit vraagt, dan hoef ik niet te vragen wat stripers zijn en kom ik weer over als een domme man die niets van vrouwenprullendingen af weet...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]![]()
Stripers? Als in nail-art-stripers?![]()
![]()
Ja, als het goed is zo'n kleine met van die vormpjes voor je brood.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:00 schreef eenleukenaam het volgende:
Weet iemand hier of ze bij Action ook tosti-ijzers verkopen, en zo ja hoe duur ze zijn (en of ze niet van goedkoopheid uit elkaar flikkeren)?
Je weet niets af van vrouwenprullendingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Goed dat je dit vraagt, dan hoef ik niet te vragen wat stripers zijn en kom ik weer over als een domme man die niets van vrouwenprullendingen af weet...
@Iedereen: Ik was net bij de action en ik heb de touchhandschoenen gevonden. Het werkt idd, mijn toestel reageert alleen op de duim en wijsvinger. Helaas was elke zwarte of grijze handschoenen beschadigt. Toch maar niks gekocht.
Zo een grote is idd handiger, ik heb 1tje van tefal maar princess zag er ook goed uit vond ik. Was ook niet zo duur.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, als het goed is zo'n kleine met van die vormpjes voor je brood.Maar misschien dat iemand dat anders beter weet en ook eentje heeft. Ik heb zo'n grote grill-plaat, ik hekel die vormpjes, brood past toch nooit
Gewoon zo'n dubbelzijdige gril kopen, werkt ideaal, snel en multifunctioneel. Ik heb die gesloten exemplaren die alleen voor tosties waren meerdere keren gehad(van allerlei merken dus niet die van de Action) maar wat een waardeloze dingenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, als het goed is zo'n kleine met van die vormpjes voor je brood.Maar misschien dat iemand dat anders beter weet en ook eentje heeft. Ik heb zo'n grote grill-plaat, ik hekel die vormpjes, brood past toch nooit
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:27 schreef Miniem het volgende:
Wat ik meest nodig had hadden ze nietremmenreiniger
![]()
Bietje duur he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kun jij niet een bus voor mij halen?
Tomaat komt uit het Zuiden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |