Nee, ik denk heel de dag aan jou.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:45 schreef trovey het volgende:
Het is stil hier...iedereen aan het haarmasker.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, ik denk heel de dag aan jou.
Heb je het inmiddels al op je muur geplakt?quote:
Je doet ze in een glaasje dus je ziet er niets van...als je tenminste een gekleurd glas neemt dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
die lelijke dingen? brrrr al kreeg ik er geld bij
nee, ik moet het nog schilderen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je het inmiddels al op je muur geplakt?
Ik heb ze in een kastje staan waar geen echte kaarsjes in kunnen ivm brandgevaar. Je ziet er idd niks van (zolang ze goed branden). Oplader leek me wel handig, gepruts met die batterijen is altijd vervelendquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
die lelijke dingen? brrrr al kreeg ik er geld bij
Die heb ik, ik heb hem alleen al vorig jaar gekocht. Die kan dus niet ontploffen? Ik zie geen barcode. Er staat alleen op: 'model UX8-990105quote:
Geen idee.. zou het navragen bij de Action.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die heb ik, ik heb hem alleen al vorig jaar gekocht. Die kan dus niet ontploffen? Ik zie geen barcode. Er staat alleen op: 'model UX8-990105
Ja, o.a siliconenkit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:04 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze er kit? En zo ja, welke?
Siliconen en acryl wit. Volgens mij ook nog wat andere kleuren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:04 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze er kit? En zo ja, welke?
Mooi.quote:
Silicone gaat het worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Siliconen en acryl wit. Volgens mij ook nog wat andere kleuren.
Ze hebben volgens mij wel een gewone koptelefoon (dus geen in-ear), volgens mij ook met kekke kleurtjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:52 schreef ron1970 het volgende:
Goeiemiddag. kan iemand mij hier vertellen of ze nog koptelefoons bij de action hebben. maar dan met van die roze of paarse oorschelpen dus niet die dopjes die je in je oor stopt?
Ik heb een paar weken geleden een goedkope schuurmachine bij de Lidl gekocht en daar passen ze op. Maar volgens mij moeten ze wel op meer goedkope schuurmachines passen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand toevallig op welke schuurmachine die schuurdriehoekjes die je bij de action kan kopen, passen?
Een paar jaar geleden wel (niet dat ik ze nou echt nuttig vond) maar daar heb je nu niet veel meer aan.quote:
Ja die hebben wij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:22 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met een set voor je stopcontacten om in en uit te schakelen met afstandsbediening?
Ik heb bijv een stopcontact onder mijn bed, als je daar een ontvanger in zou stoppen en je zou op de afstandbediening knop drukken zou hij dan aan gaan?
ja maar wat heb je eraan? wat kan je ermee?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja die hebben wij.
En ja die werkt goed.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!
Lichten aan doen vanaf de bank.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar wat heb je eraan? wat kan je ermee?
ik heb er geen en ik kan niet zeggen dat ik het gevoel heb iets gemist te hebben, maar misschien is zo'n ding wel een verrijking in mijn leven
Maar het signaal gaat dus ook door dingen heen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja die hebben wij.
En ja die werkt goed.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!
Je plaatst een ontvanger tussen de stekker van bijv. een lamp/stekkerblok/ventilator en het stopcontact. En dan kan je dit aan zetten met de afstandsbediening. Ik heb thuis nogal wat kleine lampjes verstopt onder mijn meubels (sfeerlicht) en ik zet met 1 druk op de knop dus 5 lampen aan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar wat heb je eraan? wat kan je ermee?
ik heb er geen en ik kan niet zeggen dat ik het gevoel heb iets gemist te hebben, maar misschien is zo'n ding wel een verrijking in mijn leven
ah oke, dat heb ik allemaal niet, dus idd, ik heb niks gemistquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Je plaatst een ontvanger tussen de stekker van bijv. een lamp/stekkerblok/ventilator en het stopcontact. En dan kan je dit aan zetten met de afstandsbediening. Ik heb thuis nogal wat kleine lampjes verstopt onder mijn meubels (sfeerlicht) en ik zet met 1 druk op de knop dus 5 lampen aan.
Je kan ze toch ook afzonderlijk aanzetten ermee?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Je plaatst een ontvanger tussen de stekker van bijv. een lamp/stekkerblok/ventilator en het stopcontact. En dan kan je dit aan zetten met de afstandsbediening. Ik heb thuis nogal wat kleine lampjes verstopt onder mijn meubels (sfeerlicht) en ik zet met 1 druk op de knop dus 5 lampen aan.
Hier gaat ie dwars door het houten muurtje van het tuinhuis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar het signaal gaat dus ook door dingen heen?
Of moet je het echt richten?
Enig idee wat het setje kost? en uit hoeveel ontvangers het bestaat>
Ja je kan elke ontvanger toewijzen aan een letter. Maar je kan ook 5 ontvangers toewijzen aan 1 letter. Net wat je zelf fijn vindquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook afzonderlijk aanzetten ermee?
Gaat door dingen heen. 9,99 en er zitten 3 ontvangers bijquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar het signaal gaat dus ook door dingen heen?
Of moet je het echt richten?
Enig idee wat het setje kost? en uit hoeveel ontvangers het bestaat>
Hier ook, wij hebben bijvoorbeeld een lampje bij de schuur die we graag 's avonds ook aan hebben maar 's nachts zetten we hem weer uit. Hoef je niet helemaal naar de schuur te lopen om het licht uit te zetten. Je moet alleen een beetje 'die kant op' wijzenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:50 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hier gaat ie dwars door het houten muurtje van het tuinhuis.
Nice!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spul is geweldig en ruikt heerlijk!![]()
Heb die van Rituals wat maanden geleden gekocht, 7 Euro per fles!die van de Action zijn echt
een heel goed alternatief!
quote:Product Oplaadbare theelichten Merk TAKANELLA
Barcode 4047614000732
8711295918315 Datum 24 september 2012
Takanella BV waarschuwt dat door hen geleverde oplaadbare theelichten onveilig zijn. Bij het opladen kan de batterij van het theelichtje ontploffen. Takanella roept consumenten op om de theelichten niet meer te gebruiken en terug te brengen naar de winkel.
De terughaalactie betreeft oplaadbare theelichten met barcode 4047614000732 of 8711295918315. De theelichten zijn tussen 25 juli en 20 september verkocht bij onder andere Action en diverse tuincentra.
Als u deze producten gekocht heeft, controleer dan op de verpakking of bovengenoemde barcode heeft, met daarnaast de vermelding Takanella BV. Als dit het geval is, stop dan onmiddellijk met het gebruik van deze theelichten en breng ze terug naar de winkel waar u ze gekocht heeft. U krijgt het volledige aankoopbedrag retour.
Voor meer informatie over deze terughaalactie kunt u contact opnemen met Takanella BV via telefoonnummer 020 - 4940860 (bereikbaar via kantooruren).
Wachten tot januari/februari.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef tammepiet het volgende:
Kan iedereen in de gaten houden waar die kweekbakken / kassen nog verkocht worden? Thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |