Nee, ik denk heel de dag aan jou.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:45 schreef trovey het volgende:
Het is stil hier...iedereen aan het haarmasker.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, ik denk heel de dag aan jou.
Heb je het inmiddels al op je muur geplakt?quote:
Je doet ze in een glaasje dus je ziet er niets van...als je tenminste een gekleurd glas neemt dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
die lelijke dingen? brrrr al kreeg ik er geld bij
nee, ik moet het nog schilderen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je het inmiddels al op je muur geplakt?
Ik heb ze in een kastje staan waar geen echte kaarsjes in kunnen ivm brandgevaar. Je ziet er idd niks van (zolang ze goed branden). Oplader leek me wel handig, gepruts met die batterijen is altijd vervelendquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
die lelijke dingen? brrrr al kreeg ik er geld bij
Die heb ik, ik heb hem alleen al vorig jaar gekocht. Die kan dus niet ontploffen? Ik zie geen barcode. Er staat alleen op: 'model UX8-990105quote:
Geen idee.. zou het navragen bij de Action.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die heb ik, ik heb hem alleen al vorig jaar gekocht. Die kan dus niet ontploffen? Ik zie geen barcode. Er staat alleen op: 'model UX8-990105
Ja, o.a siliconenkit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:04 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze er kit? En zo ja, welke?
Siliconen en acryl wit. Volgens mij ook nog wat andere kleuren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:04 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze er kit? En zo ja, welke?
Mooi.quote:
Silicone gaat het worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Siliconen en acryl wit. Volgens mij ook nog wat andere kleuren.
Ze hebben volgens mij wel een gewone koptelefoon (dus geen in-ear), volgens mij ook met kekke kleurtjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:52 schreef ron1970 het volgende:
Goeiemiddag. kan iemand mij hier vertellen of ze nog koptelefoons bij de action hebben. maar dan met van die roze of paarse oorschelpen dus niet die dopjes die je in je oor stopt?
Ik heb een paar weken geleden een goedkope schuurmachine bij de Lidl gekocht en daar passen ze op. Maar volgens mij moeten ze wel op meer goedkope schuurmachines passen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand toevallig op welke schuurmachine die schuurdriehoekjes die je bij de action kan kopen, passen?
Een paar jaar geleden wel (niet dat ik ze nou echt nuttig vond) maar daar heb je nu niet veel meer aan.quote:
Ja die hebben wij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:22 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met een set voor je stopcontacten om in en uit te schakelen met afstandsbediening?
Ik heb bijv een stopcontact onder mijn bed, als je daar een ontvanger in zou stoppen en je zou op de afstandbediening knop drukken zou hij dan aan gaan?
ja maar wat heb je eraan? wat kan je ermee?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja die hebben wij.
En ja die werkt goed.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!
Lichten aan doen vanaf de bank.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar wat heb je eraan? wat kan je ermee?
ik heb er geen en ik kan niet zeggen dat ik het gevoel heb iets gemist te hebben, maar misschien is zo'n ding wel een verrijking in mijn leven
Maar het signaal gaat dus ook door dingen heen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja die hebben wij.
En ja die werkt goed.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!
Je plaatst een ontvanger tussen de stekker van bijv. een lamp/stekkerblok/ventilator en het stopcontact. En dan kan je dit aan zetten met de afstandsbediening. Ik heb thuis nogal wat kleine lampjes verstopt onder mijn meubels (sfeerlicht) en ik zet met 1 druk op de knop dus 5 lampen aan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er geen en ik kan niet zeggen dat ik het gevoel heb iets gemist te hebben, maar misschien is zo'n ding wel een verrijking in mijn leven
ah oke, dat heb ik allemaal niet, dus idd, ik heb niks gemistquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Je plaatst een ontvanger tussen de stekker van bijv. een lamp/stekkerblok/ventilator en het stopcontact. En dan kan je dit aan zetten met de afstandsbediening. Ik heb thuis nogal wat kleine lampjes verstopt onder mijn meubels (sfeerlicht) en ik zet met 1 druk op de knop dus 5 lampen aan.
Je kan ze toch ook afzonderlijk aanzetten ermee?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Je plaatst een ontvanger tussen de stekker van bijv. een lamp/stekkerblok/ventilator en het stopcontact. En dan kan je dit aan zetten met de afstandsbediening. Ik heb thuis nogal wat kleine lampjes verstopt onder mijn meubels (sfeerlicht) en ik zet met 1 druk op de knop dus 5 lampen aan.
Hier gaat ie dwars door het houten muurtje van het tuinhuis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar het signaal gaat dus ook door dingen heen?
Of moet je het echt richten?
Enig idee wat het setje kost? en uit hoeveel ontvangers het bestaat>
Ja je kan elke ontvanger toewijzen aan een letter. Maar je kan ook 5 ontvangers toewijzen aan 1 letter. Net wat je zelf fijn vindquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook afzonderlijk aanzetten ermee?
Gaat door dingen heen. 9,99 en er zitten 3 ontvangers bijquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar het signaal gaat dus ook door dingen heen?
Of moet je het echt richten?
Enig idee wat het setje kost? en uit hoeveel ontvangers het bestaat>
Hier ook, wij hebben bijvoorbeeld een lampje bij de schuur die we graag 's avonds ook aan hebben maar 's nachts zetten we hem weer uit. Hoef je niet helemaal naar de schuur te lopen om het licht uit te zetten. Je moet alleen een beetje 'die kant op' wijzenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:50 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hier gaat ie dwars door het houten muurtje van het tuinhuis.
Nice!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spul is geweldig en ruikt heerlijk!![]()
Heb die van Rituals wat maanden geleden gekocht, 7 Euro per fles!die van de Action zijn echt
een heel goed alternatief!
quote:Product Oplaadbare theelichten Merk TAKANELLA
Barcode 4047614000732
8711295918315 Datum 24 september 2012
Takanella BV waarschuwt dat door hen geleverde oplaadbare theelichten onveilig zijn. Bij het opladen kan de batterij van het theelichtje ontploffen. Takanella roept consumenten op om de theelichten niet meer te gebruiken en terug te brengen naar de winkel.
De terughaalactie betreeft oplaadbare theelichten met barcode 4047614000732 of 8711295918315. De theelichten zijn tussen 25 juli en 20 september verkocht bij onder andere Action en diverse tuincentra.
Als u deze producten gekocht heeft, controleer dan op de verpakking of bovengenoemde barcode heeft, met daarnaast de vermelding Takanella BV. Als dit het geval is, stop dan onmiddellijk met het gebruik van deze theelichten en breng ze terug naar de winkel waar u ze gekocht heeft. U krijgt het volledige aankoopbedrag retour.
Voor meer informatie over deze terughaalactie kunt u contact opnemen met Takanella BV via telefoonnummer 020 - 4940860 (bereikbaar via kantooruren).
Wachten tot januari/februari.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef tammepiet het volgende:
Kan iedereen in de gaten houden waar die kweekbakken / kassen nog verkocht worden? Thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Nee, vroeger.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Thanks zeker tot in juli ergens in de verkoop?
Ik loop wel eens bij Rituals binnen en elke keer weer loop ik er snel weer uit...die prijzenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spul is geweldig en ruikt heerlijk!![]()
Heb die van Rituals wat maanden geleden gekocht, 7 Euro per fles!die van de Action zijn echt
een heel goed alternatief!
Nou ik heb persoonlijk geen zit om steeds over de bank te moeten hangen om het licht aan te moeten doen. De lamp staat ingeklemd tussen de bank en de muur. Het is een vloerlamp. En ik heb regelmatig een spiertje verrekt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Oeh, is dit een gadget of een handschoen voor de winter?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
Die handschoenen met touchscreen vingersIdeaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, is dit een gadget of een handschoen voor de winter?Gewoon handschoenen, maar bij de duim en wijsvinger speciale stukjes waar je touchscreen op reageert. Op stof namelijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft te maken met twee soorten glas en zo
![]()
Op m'n iPod reageert stof in elk geval niet, en omdat ik nu veel reis is dit dadelijk ideaal, hoef je met min vijf niet steeds je handschoenen uit te trekken. EN JA IK BEN EEN KOUKLEUM![]()
En deze week maar voor 85 cent, ik heb meteen 2 paar gehaald.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
Nog nooit gezien...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef onderjas het volgende:
Kan iemand bevestigen dat ze papierklemmen hebben bij de action?
[ afbeelding ]
Oeh dat klinkt handigquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon handschoenen, maar bij de duim en wijsvinger speciale stukjes waar je touchscreen op reageert. Op stof namelijk nietHeeft te maken met twee soorten glas en zo
![]()
Op m'n iPod reageert stof in elk geval niet, en omdat ik nu veel reis is dit dadelijk ideaal, hoef je met min vijf niet steeds je handschoenen uit te trekken. EN JA IK BEN EEN KOUKLEUM
Alleen hele kleintjes in die versie, gekleurd met streepjes, bloemetjes erop. Liggen bij de kantoorartikelen en een verpakking kost, geloof ik, 0,99.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef onderjas het volgende:
Kan iemand bevestigen dat ze papierklemmen hebben bij de action?
[ afbeelding ]
Heel normaal bij Action, zomerspullen eruit en Kerstspullen erin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meen je toch niet he..... Bij de 100 nieuwe dingen.
Werkt goed dus?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
Bummer, moet grotere hebben. Toch bedankt voor het antwoorden!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Alleen hele kleintjes in die versie, gekleurd met streepjes, bloemetjes erop. Liggen bij de kantoorartikelen en een verpakking kost, geloof ik, 0,99.
Jupquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Werkt goed dus?lijkt me ook wel handig
Kleine handjes?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
JupWel one size fits all en mij zitten ze als gegoten..
Bij onze winkel (restverkoop winkel) krijgen we morgen de kerstspullen binnen. Ze beginnen rustig met 5 palletsquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meen je toch niet he..... Bij de 100 nieuwe dingen.
Ach als er in Augustus al elders pepernoten te koop zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Heel normaal bij Action, zomerspullen eruit en Kerstspullen erin.
he dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
En oh wat stond ik te tutten met die matroesjka'sIk gebruik alleen geen lippenbalsem, dus laten liggen.
Ik heb er al op Piscquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach als er in Augustus al elders pepernoten te koop zijnnu is het iig geen hartje zomer en 25 graden.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:54 schreef onderjas het volgende:
[..]
Bummer, moet grotere hebben. Toch bedankt voor het antwoorden!
Je kent de pluis in de pluizenfilter van je wasmachine....dat zijn vermalen verloren geraakte sokken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:45 schreef PureEvil het volgende:
Hmz, winterspul.....We moeten nog nieuwe sokken![]()
Echt...waar dat die dingen toch blijven????
Die winter (ski) sokken lijken ook wel fijn voor de jongens (als ze die in jongenskleur hebben tenminste)
Dus tijd voor Kerstquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach als er in Augustus al elders pepernoten te koop zijnnu is het iig geen hartje zomer en 25 graden.
Ah dat verklaard hetquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kent de pluis in de pluizenfilter van je wasmachine....dat zijn vermalen verloren geraakte sokken.![]()
Je bedoelt droogtrommel? Een wasmachine heeft geen pluizenfilterquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kent de pluis in de pluizenfilter van je wasmachine....dat zijn vermalen verloren geraakte sokken.![]()
Die vrouwelijke sokjes die ik tot nu toe ken zijn zo klein en zo dun dat het me niet verbaasd dat het uiteindelijk gewoon oplost in het water...quote:
Die Chinezen zijn dit jaar blijkbaar groter geworden....tja, betere voeding en zo met een groeiende economie.quote:
Nee maar wel een trommel die sokken en onderbroeken vreetquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je bedoelt droogtrommel? Een wasmachine heeft geen pluizenfilter
Ey, ik heb normale sokken. Van de actionquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die vrouwelijke sokjes die ik tot nu toe ken zijn zo klein en zo dun dat het me niet verbaasd dat het uiteindelijk gewoon oplost in het water...
Zou ik toch eens goed kijken naar je wasmachine want elke wasmachine heeft een pluizenfilter.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je bedoelt droogtrommel? Een wasmachine heeft geen pluizenfilter
Potver, moet ik weer langsquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Die Chinezen zijn dit jaar blijkbaar groter geworden....tja, betere voeding en zo met een groeiende economie.Ze blijken mij ook perfect te passen maar ja zijn natuurlijk wel stretch
en 85 cent deze week in de aanbieding dus snel erbij zijn.
quote:
Ik denk dat ik weet waar je het over hebt, maar dat is geen pluizenfilter joh. Geen idee hoe het wel heet maar pluizenfilter is wat in een droogtrommel zit. Ff googlen leert me dat het een afvoerfilter heet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou ik toch eens goed kijken naar je wasmachine want elke wasmachine heeft een pluizenfilter.Zal wel lekker vol zijn als je niet weet dat de machine er eentje heeft.
Ik weet niet beter dat het een pluizenfilter is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar je het over hebt, maar dat is geen pluizenfilter joh. Geen idee hoe het wel heet maar pluizenfilter is wat in een droogtrommel zit. Ff googlen leert me dat het een afvoerfilter heet?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar je het over hebt, maar dat is geen pluizenfilter joh. Geen idee hoe het wel heet maar pluizenfilter is wat in een droogtrommel zit. Ff googlen leert me dat het een afvoerfilter heet?
Jaquote:
Hoax, fokkers met een vriendinquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef Kloonhommel het volgende:
2 jaar geleden klaagde ik dat vrouwenstrings funest is en vrouwen ze niet meer moeten dragen, want mijn wasmachine pompte het water niet weg, wat bleek, zat de string van mijn toenmalige vriendin in de afvoerpomp.
Ik viel wel erg snel door de mand hè? Ik doe ook altijd alsof er ook echte vrouwen op FOK! zijn maar ik weet heus wel beter...quote:
Jupquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:25 schreef rene90 het volgende:
Hebben de meeste actions balpompen in hun assortiment? Kon niets op de site vinden (alhoewel ik de site nooit fijn gevonden heb).
Volgens mij niet, moet je toch echt bij aktiesport en dergelijke zijn. (zo een 10 euro dacht ik)quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:25 schreef rene90 het volgende:
Hebben de meeste actions balpompen in hun assortiment? Kon niets op de site vinden (alhoewel ik de site nooit fijn gevonden heb).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |