SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Jij wil ze niet. Ik wil ze.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
@Tukker, waarom zou ik advertenties willen?
Dat ziet er niet uitquote:Op donderdag 20 september 2012 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij wil ze niet. Ik wil ze.
Ik regel de hosting en de inrichting van jouw website in ruil voor advertentieruimte.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Het wordt geen 18+ paysite of zo.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Het wordt geen 18+ paysite of zo.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
100% Tukker topics
Je bedoelde dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smiley?
Ben je een Bolsjewiek of zo?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..].
Maar nee, ik wil geen advertenties.
Dat heet toh gewoon "Nederlander"?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je een Bolsjewiek of zo?Van alles willen maar betalen ho maar!
Wie heeft het over niet willen betalenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je een Bolsjewiek of zo?Van alles willen maar betalen ho maar!
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heet toh gewoon "Nederlander"?
Kom jij maar met wat leuks dan.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dit onderwerp saai zeg
Wat denk je dat ik per uur kost?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft het over niet willen betalen?
Joh. Ik ben niet helemaal achterlijk. Waar heb ik trouwens gezegd dat jij het voor me mag regelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik per uur kost?En de hostingboer moet ook brood op de plank krijgen!
Ik moet duidelijk nog werken aan m'n klantenwervingskills.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh. Ik ben niet helemaal achterlijk. Waar heb ik trouwens gezegd dat jij het voor me mag regelen.
Fire from sky.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dit onderwerp saai zeg
iddquote:Op donderdag 20 september 2012 14:36 schreef Samzz het volgende:
Let's talk about sex, baby. Let's talk about... Never mind, waarom praten over iets wat je niet hebt
.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Henrike nog behoefte aan een eigen paysite? www.hete-henrike.xxx of zo?
Scorched earth!quote:
You change your mind often...quote:
This hammer is heavy.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
You change your mind often...
Geheel niet herkenbaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, een mens wordt chagrijnig van weken geen seks. Bah..
Newbie. Kom maar terug als je net als ik al ruim een jaar geen seks hebt gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, een mens wordt chagrijnig van weken geen seks. Bah..
Tot over een jaar danquote:Op donderdag 20 september 2012 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Newbie. Kom maar terug als je net als ik al ruim een jaar geen seks hebt gehad
Ook zonder slavin hoor.quote:
Dan bel je me ff he?quote:
Rechterhand telt niet, maatquote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ook zonder slavin hoor.Mijn rechterhand, een doos tissues en een duitse bukkakefilm en ik vermaak me wel.
Mijn hand is snel gevuld.
Hey, een orgasme is een orgasme.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rechterhand telt niet, maat
Al een Godwin gemaakt?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben een beetje steenkolenduits aan het lul'n op het forum van Hannover '96
Zo kan ik het ookquote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ook zonder slavin hoor.Mijn rechterhand, een doos tissues en een duitse bukkakefilm en ik vermaak me wel.
Mijn hand is snel gevuld.
Ja ok, maar tis lekkerder om hem in een nat kutje te duwen en met tieten te spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hey, een orgasme is een orgasme.
Nein.quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ok, maar tis lekkerder om hem in een nat kutje te duwen en met tieten te spelen
Dat is wel heel erg steenkolenduits idd. Maar je mag in het Nederlands van ze.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben een beetje steenkolenduits aan het lul'n op het forum van Hannover '96
Dat hej snel gevondenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg steenkolenduits idd. Maar je mag in het Nederlands van ze..
Kom jij aan met je rechterhandquote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is waar.Bengelende tietjes boven je zwetende torso is vrij oké.
HIj wel ja... kom jij maar bovenop me zitten en bengel die tieten in m'n gezichtquote:Op donderdag 20 september 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom jij aan met je rechterhand.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HIj wel ja... kom jij maar bovenop me zitten en bengel die tieten in m'n gezicht
Ik zal proberen je niet te smoren.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HIj wel ja... kom jij maar bovenop me zitten en bengel die tieten in m'n gezicht
Is goed schat, zolang je maar lekker op en neer glijdt over m'n genotsstaafquote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal proberen je niet te smoren.
Doe je mee?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is goed schat, zolang je maar lekker op en neer glijdt over m'n genotsstaaf
Ik las DIEP!quote:
Ik word daar altijd behoorlijk wakker vanquote:Op donderdag 20 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer is diep slaapverwekkend
Vraag dat aan Marko, hij lijkt de enige te zijn die dat begrijptquote:Op donderdag 20 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer is diep slaapverwekkend
Als je dat net zo goed afgaat als plaatjes linken, dan vrees ik het ergstequote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Kreator het volgende:
Ik ga zo een dikke joint roken en dan een servermigratie doen. Kijken of het lukt.
Helemaal dolletjes, meid!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo eens naar de stad, een portfolio map kopen.
Jij bent UltraTukkerHooligan?quote:
Ik ben helemaal in m'n nopjesquote:Op donderdag 20 september 2012 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helemaal dolletjes, meid!
Joa.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij bent UltraTukkerHooligan?
Kiek 'emquote:
Volg 'em al jaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:00 schreef Kreator het volgende:
Mc BadMood
Goed topic. Wait for it...
Meid, relax even en neem een kopje rooibostheequote:
Frans! Frans?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meid, relax even en neem een kopje rooibosthee cup-a-soup
Eindelijk thuis. Nu bobsleeën.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meid, relax even en neem een kopje rooibosthee
Is al grote verkeerscontrole laatste parkeerplaats voor de grensquote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was vanmiddag dus weer hommeles in Enschede
Ik wil ook kunnenquote:
Nee, hoorquote:
Nuttig voor wie?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik ga zo m'n wenkbrauwen plukken. Veel nuttigere tijdsbesteding.
ik ook niet hoor.quote:
Je bent gelukkig anti-voetbalquote:Op donderdag 20 september 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik ga zo m'n wenkbrauwen plukken. Veel nuttigere tijdsbesteding.
Mijn geluk hangt idd niet af van de prestaties van een voetbalteamquote:
0909-SEXSEX.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin in een wijf
In gedachten zit ik naast je in vakpquote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin in een wijf
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In gedachten zit ik naast je in vakp
Ie hebt ook niks te zoek'n in de Veste, dus, d'r uut!quote:
Kom gaan we houwnquote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ie hebt ook niks te zoek'n in de Veste, dus, d'r uut!
PAK DIE KUTZEBRA!quote:
WHOOOAAAAAA COME ON LADS!quote:
DOAR GEET E! *wijst*quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef Daywalk3r het volgende:
I got a hannover ooohoooowooh, ive been drinkin to much for shuuuuure.
neequote:
Jawohl. Aber wir zultst nicht kapituliern! (ofzo)quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jawohl. Aber wir zultst nicht kapituliern! (ofzo)
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jawohl. Aber wir zultst nicht kapituliern! (ofzo)
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stelletje NSB'ers hier
HOLLAND
4000 uiteraard. Als er een software-update komt, komen er 3 Miele monteurs. 1 voor de software, 1 voor mijn nekmassage en 1 om het huis te poetsen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een Miele van 3000 euro mag ik hopen?
En ze komen met de Miele-Chinook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
4000 uiteraard. Als er een software-update komt, komen er 3 Miele monteurs. 1 voor de software, 1 voor mijn nekmassage en 1 om het huis te poetsen.
[ afbeelding ]samsung
.
Ja daarom. Prima ding en was 500 euro, dus dat valt nog wel mee. En het is een Eco Bubble. Dus ipv waterstraal krijgt ie veel zuurstof binnengespoten, waardoor je minder wastroep nodig hebt enzo. Schijnt wel revolutionair te zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En ze komen met de Miele-Chinook.
Prima machine toch? Voor die 1 a 2 keer per week...
Cool! Waar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanavond en morgen Rally! WHOAAAAAAAP!![]()
![]()
Hellendoorn, Rijsen, Daarle, Luttenberg, Nijverdalquote:
Nog redelijk in de buurt ook. Awesome.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hellendoorn, Rijsen, Daarle, Luttenberg, Nijverdal
Dat is goed te betalen. Eco Bubble boeit niet, ik doe een half jaar of zo met een fles wasmiddel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja daarom. Prima ding en was 500 euro, dus dat valt nog wel mee. En het is een Eco Bubble. Dus ipv waterstraal krijgt ie veel zuurstof binnengespoten, waardoor je minder wastroep nodig hebt enzo. Schijnt wel revolutionair te zijn.
Maar goed.
Motoren, tieten, neuken, bier.
Ga je erheen?? Ik heb morgen overdag niets en wil er opzich wel heen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hellendoorn, Rijsen, Daarle, Luttenberg, Nijverdal
Watquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is goed te betalen. Eco Bubble boeit niet, ik doe een half jaar of zo met een fles wasmiddel.
Ja. Nog geen idee hoelaat en waarheen. Maar ik ben er zeker!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ga je erheen?? Ik heb morgen overdag niets en wil er opzich wel heen..
Ik zou wel mee willen dan..quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Nog geen idee hoelaat en waarheen. Maar ik ben er zeker!
Gewoon zo'n anderhalf liter ding.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat! Heb jij een 50 liter fles wasmiddel of zo
?
Ja oke. Jij bent natuurlijk ook alleen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon zo'n anderhalf liter ding.
Ik was ongeveer één keer per week m'n reguliere kleding, één keer in de twee weken m'n ondergoed en handdoeken. En tijdens de 'warmere' maanden doe ik al mijn t-shirts op de handwas.
Kwestie van een grote voorraad kleding/ondergoed/handdoeken aanhouden. Kan je mooi opsparen en de trommel flink volproppen.
I'll let you know. Ga wel met een beste groep vrienden hoor. Maar er is nog niks overlegdquote:
Kan altijd nog zijn dat ik morgen ga trainen. We zien wel..quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
I'll let you know. Ga wel met een beste groep vrienden hoor. Maar er is nog niks overlegd
Ok. We appen wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kan altijd nog zijn dat ik morgen ga trainen. We zien wel..
Ik heb een website met volop advertentiemogelijkheden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
Jeff, heb je iets van een website of zo? Of hebben ze dat niet?
Ik zeg: DOEN!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:11 schreef Kreator het volgende:
Misschien wel leuk om ff bij de rally te kijken en wat kliekjes te maken.
Oh ja, je schoenensite. Laat eens zienquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb een website met volop advertentiemogelijkheden.
Kliekjes?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:11 schreef Kreator het volgende:
Misschien wel leuk om ff bij de rally te kijken en wat kliekjes te maken.
Is nog niet klaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, je schoenensite. Laat eens zien?
Can't.quote:
Oh. Ik ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is nog niet klaar.
[..]
Can't.Buitenschilder komt weer...
Was net ook even langs huis. Achterkant is klaar en is mooooooooooooooi.
Ik delete iets.quote:
Verwijderde.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik delete iets.
Dat moet trouwens verleden tijd zijn... Is het dan delete of deletete?
Klinkt lelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oud Hollandsch donkerblauw en oud Hollandsch roomwit.Hoogglans.
Tres chique...
Bewijs maar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is moooooooooooooooooooooooooooooooooooooi.
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil een foto waar Tukker zelf op staat
Tofjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wat moeilijk te zien, maar de voordeur is daardwerkelijk prachtig afgelakt in oud Hollandsch donkerblauw.
Ik zal trachten dit weekend een foto voor je te maken. Ik ben er iig heel blij mee.quote:
Ik bedoel je websitequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zal trachten dit weekend een foto voor je te maken. Ik ben er iig heel blij mee.Het schilderwerk was nogal in slechte staat, dus het netjes uitsmeren van poep over de kozijnen zou al een hele verbetering zijn.
Lees eens terugquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kon ik er niet uithalen. Maar ik ben dan ook retarded.
Kusje op je neusquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ben retarded.
Kwartje viel, ik faal wederom.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dit weekend denk ik weer lekker schilderen. Ik heb de smaak te pakken
.
Niet. Pleeg zelfmoord. Of doe alsof.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dank je.Dat vind ik lief.
Nog anderhalf uur.Hoe hou ik het uit.
Man man manquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
je moet de verf op de muur ofzo smeren niet opeten![]()
Het is zo lekkerquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
je moet de verf op de muur ofzo smeren niet opeten![]()
Ik sla over, want ik ben high on life en Jezus is m'n mattie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet. Pleeg zelfmoord. Of doe alsof.
dus je doet overal een likkie verf op?quote:
Gister verfde ze m'n pik nog geel, het is goddomme geen praatpaal!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dus je doet overal een likkie verf op?
Als ik mezelf vermoord dan heet dat zelfmoordquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik sla over, want ik ben high on life en Jezus is m'n mattie.![]()
Zelfmoord is trouwens erg 1980. Zelfdoding noemen ze dat tegenwoordig.
Miss Tuk heeft me dat geleerd en zij kan het beroepsmatig weten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik mezelf vermoord dan heet dat zelfmoord. Zelfdoding... Alsof jezelf bewust doodmaken per ongeluk kan gebeuren
.
Pfff. Hippiegedoe.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk heeft me dat geleerd en zij kan het beroepsmatig weten.Eigenlijk noem ik het zelf ook nog steeds zelfmoord hoor.
De term 'zelfmoordpoging' is al helemaal uit den boze.Dat heet dan 'suïcidepoging'. Schijnt.
Lekker smeer'n met vla?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister verfde ze m'n pik nog geel, het is goddomme geen praatpaal!
Goede vraag. Ik vind het zelf ook overdreven gedoe. Het zal wel beter bekken in die contreien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff. Hippiegedoe.
Vind het raar. Als ik iemand vermoord dan is het ook moord. Waarom is het dat niet als ik mezelf doodmaak.
Nee, met echte verf. Zag er niet uit, maar lékker dat ze het vond!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker smeer'n met vla?Mmmm, dat vind ik wel lekker hoor, dat gesop.
Zegquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, met echte verf. Zag er niet uit, maar lékker dat ze het vond!
lult ze er niet tegen dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister verfde ze m'n pik nog geel, het is goddomme geen praatpaal!
Naturlich. http://hellendoornrally.eu/quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
Jeff, heb je iets van een website of zo? Of hebben ze dat niet?
Ja, met m'n strap-on. Dan houden we lansgevechten en zo.quote:
Haha. Jij bent grappig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, met m'n strap-on. Dan houden we lansgevechten en zo.
Eerst vechten en daarna ram ik je poort inquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt mail, suicide-homo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik vind het zelf ook overdreven gedoe. Het zal wel beter bekken in die contreien.
Okéquote:
Jezus fuckquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst vechten en daarna ram ik je poort in
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst vechten en daarna ram ik je poort in
Nou, met die strap-on mag je wat mij betreft andere dingen doen hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jou ermee voor je bek slaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, met die strap-on mag je wat mij betreft andere dingen doen hoor.
Sorry meid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:04 schreef Arachnia het volgende:
[..]
ZegZo doe ik toch ook niet tegen jou?
Lekker fucken wttog.quote:
Euh... Ik had niet verwacht dat jij 'm graag in je poepert neemt, vandaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is dat het eerste wat er in je opkomt?
Jammer dat je me weer onderschat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik had niet verwacht dat jij 'm graag in je poepert neemt, vandaar.
Sorryquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer dat je me weer onderschat.
Doe je dat samen met andere mannen? Soort van rollenspel, de middeleeuwen naspelen of zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ritmisch steken. Dat is mijn hobby.
Omdat je het vroeg?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:11 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan je moet het verdienen?
Het was een vraag zonder vraagteken. Want je kent me niet. Dus je weet niet of ik al dan niet aardig ben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:19 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik vroeg niks. Ik deed een constatering.
Het was geen vraag zonder vraagteken. Naar aanleiding van je onaardige post constateerde ik dat ik jou niet erg aardig vind.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was een vraag zonder vraagteken. Want je kent me niet. Dus je weet niet of ik al dan niet aardig ben.
Heb je geen dagboek ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:21 schreef Arachnia het volgende:
Naar aanleiding van je onaardige post constateerde ik dat ik jou niet erg aardig vind.
Dat is ook niet erg aardig. Ik vind jouw broertje niet aardig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:24 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Nee, die heeft mijn broertje gejat en hij wil hem niet teruggeven.
Doorgaans alleen, maar ik sta voor veel open. Norich (stamgast hier) kan dat bevestigen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:18 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Doe je dat samen met andere mannen? Soort van rollenspel, de middeleeuwen naspelen of zo.
Dat is hij ook niet. Ik heb al eens geprobeerd hem te verkopen op Marktplaats. Was toen best een heisa over. Blijkbaar waarderen mensen dat niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg aardig. Ik vind jouw broertje niet aardig.
Norich is een man waarmee je samen steekspellen doet? Leuk, hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doorgaans alleen, maar ik sta voor veel open. Norich (stamgast hier) kan dat bevestigen.Dus met andere mannen of in een middeleeuwse setting behoort tot de mogelijkheden wat mij betreft.
Was dat voor of nadat je een feestje op facebook aankondigde?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:25 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Dat is hij ook niet. Ik heb al eens geprobeerd hem te verkopen op Marktplaats. Was toen best een heisa over. Blijkbaar waarderen mensen dat niet.
Ik heb geen Facebook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je een feestje op facebook aankondigde?
Huuuuuuuuuuuuuu.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je een feestje op facebook aankondigde?
Nee, Norich is een vrouw.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:26 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Norich is een man waarmee je samen steekspellen doet? Leuk, hoor. Heb je ook een harnas en zwaard en zo?
Oh. Norich is wel een mannennaam en hoe je het bracht leek het net alsof je met mannen speeltquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, Norich is een vrouw.Ik heb geen harnas aan, want ik word nooit gestoken. Omdat superpowers. Norich draagt altijd een harnas, zij heeft namelijk statistisch gezien de grootste kans gestoken te worden.
Omdat ze het dichts bij Redbaron staat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, Norich is een vrouw.Ik heb geen harnas aan, want ik word nooit gestoken. Omdat superpowers. Norich draagt altijd een harnas, zij heeft namelijk statistisch gezien de grootste kans gestoken te worden.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat ze het dichts bij Redbaron staat?
Dat is toch die jongen die alleen maar over zijn vrachtwagen praat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat ze het dichts bij Redbaron staat?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen die alleen maar over zijn vrachtwagen praat?
Klaagt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen die alleen maar over zijn vrachtwagen praat?
Jup ik bevestig dat, enzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doorgaans alleen, maar ik sta voor veel open. Norich (stamgast hier) kan dat bevestigen.Dus met andere mannen of in een middeleeuwse setting behoort tot de mogelijkheden wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |