4000 uiteraard. Als er een software-update komt, komen er 3 Miele monteurs. 1 voor de software, 1 voor mijn nekmassage en 1 om het huis te poetsen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een Miele van 3000 euro mag ik hopen?
En ze komen met de Miele-Chinook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
4000 uiteraard. Als er een software-update komt, komen er 3 Miele monteurs. 1 voor de software, 1 voor mijn nekmassage en 1 om het huis te poetsen.
[ afbeelding ]samsung
.
Ja daarom. Prima ding en was 500 euro, dus dat valt nog wel mee. En het is een Eco Bubble. Dus ipv waterstraal krijgt ie veel zuurstof binnengespoten, waardoor je minder wastroep nodig hebt enzo. Schijnt wel revolutionair te zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En ze komen met de Miele-Chinook.
Prima machine toch? Voor die 1 a 2 keer per week...
Cool! Waar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanavond en morgen Rally! WHOAAAAAAAP!![]()
![]()
Hellendoorn, Rijsen, Daarle, Luttenberg, Nijverdalquote:
Nog redelijk in de buurt ook. Awesome.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hellendoorn, Rijsen, Daarle, Luttenberg, Nijverdal
Dat is goed te betalen. Eco Bubble boeit niet, ik doe een half jaar of zo met een fles wasmiddel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja daarom. Prima ding en was 500 euro, dus dat valt nog wel mee. En het is een Eco Bubble. Dus ipv waterstraal krijgt ie veel zuurstof binnengespoten, waardoor je minder wastroep nodig hebt enzo. Schijnt wel revolutionair te zijn.
Maar goed.
Motoren, tieten, neuken, bier.
Ga je erheen?? Ik heb morgen overdag niets en wil er opzich wel heen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hellendoorn, Rijsen, Daarle, Luttenberg, Nijverdal
Watquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is goed te betalen. Eco Bubble boeit niet, ik doe een half jaar of zo met een fles wasmiddel.
Ja. Nog geen idee hoelaat en waarheen. Maar ik ben er zeker!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ga je erheen?? Ik heb morgen overdag niets en wil er opzich wel heen..
Ik zou wel mee willen dan..quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Nog geen idee hoelaat en waarheen. Maar ik ben er zeker!
Gewoon zo'n anderhalf liter ding.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat! Heb jij een 50 liter fles wasmiddel of zo
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |