quote:Op donderdag 20 september 2012 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Henrike nog behoefte aan een eigen paysite? www.hete-henrike.xxx of zo?
Scorched earth!quote:
You change your mind often...quote:
This hammer is heavy.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
You change your mind often...
Geheel niet herkenbaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, een mens wordt chagrijnig van weken geen seks. Bah..
Newbie. Kom maar terug als je net als ik al ruim een jaar geen seks hebt gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, een mens wordt chagrijnig van weken geen seks. Bah..
Tot over een jaar danquote:Op donderdag 20 september 2012 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Newbie. Kom maar terug als je net als ik al ruim een jaar geen seks hebt gehad
Ook zonder slavin hoor.quote:
Dan bel je me ff he?quote:
Rechterhand telt niet, maatquote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ook zonder slavin hoor.Mijn rechterhand, een doos tissues en een duitse bukkakefilm en ik vermaak me wel.
Mijn hand is snel gevuld.
Hey, een orgasme is een orgasme.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rechterhand telt niet, maat
Al een Godwin gemaakt?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben een beetje steenkolenduits aan het lul'n op het forum van Hannover '96
Zo kan ik het ookquote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ook zonder slavin hoor.Mijn rechterhand, een doos tissues en een duitse bukkakefilm en ik vermaak me wel.
Mijn hand is snel gevuld.
Ja ok, maar tis lekkerder om hem in een nat kutje te duwen en met tieten te spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hey, een orgasme is een orgasme.
Nein.quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ok, maar tis lekkerder om hem in een nat kutje te duwen en met tieten te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |