Dat is wel heel erg steenkolenduits idd. Maar je mag in het Nederlands van ze.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben een beetje steenkolenduits aan het lul'n op het forum van Hannover '96
Dat hej snel gevondenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg steenkolenduits idd. Maar je mag in het Nederlands van ze..
Kom jij aan met je rechterhandquote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is waar.Bengelende tietjes boven je zwetende torso is vrij oké.
HIj wel ja... kom jij maar bovenop me zitten en bengel die tieten in m'n gezichtquote:Op donderdag 20 september 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom jij aan met je rechterhand.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HIj wel ja... kom jij maar bovenop me zitten en bengel die tieten in m'n gezicht
Ik zal proberen je niet te smoren.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HIj wel ja... kom jij maar bovenop me zitten en bengel die tieten in m'n gezicht
Is goed schat, zolang je maar lekker op en neer glijdt over m'n genotsstaafquote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal proberen je niet te smoren.
Doe je mee?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is goed schat, zolang je maar lekker op en neer glijdt over m'n genotsstaaf
Ik las DIEP!quote:
Ik word daar altijd behoorlijk wakker vanquote:Op donderdag 20 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer is diep slaapverwekkend
Vraag dat aan Marko, hij lijkt de enige te zijn die dat begrijptquote:Op donderdag 20 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer is diep slaapverwekkend
Als je dat net zo goed afgaat als plaatjes linken, dan vrees ik het ergstequote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Kreator het volgende:
Ik ga zo een dikke joint roken en dan een servermigratie doen. Kijken of het lukt.
Helemaal dolletjes, meid!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo eens naar de stad, een portfolio map kopen.
Jij bent UltraTukkerHooligan?quote:
Ik ben helemaal in m'n nopjesquote:Op donderdag 20 september 2012 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helemaal dolletjes, meid!
Joa.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij bent UltraTukkerHooligan?
Kiek 'emquote:
Volg 'em al jaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:00 schreef Kreator het volgende:
Mc BadMood
Goed topic. Wait for it...
Meid, relax even en neem een kopje rooibostheequote:
Frans! Frans?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meid, relax even en neem een kopje rooibosthee cup-a-soup
Eindelijk thuis. Nu bobsleeën.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meid, relax even en neem een kopje rooibosthee
Is al grote verkeerscontrole laatste parkeerplaats voor de grensquote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was vanmiddag dus weer hommeles in Enschede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |