Sorry meid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:04 schreef Arachnia het volgende:
[..]
ZegZo doe ik toch ook niet tegen jou?
Lekker fucken wttog.quote:
Euh... Ik had niet verwacht dat jij 'm graag in je poepert neemt, vandaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is dat het eerste wat er in je opkomt?
Jammer dat je me weer onderschat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik had niet verwacht dat jij 'm graag in je poepert neemt, vandaar.
Sorryquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer dat je me weer onderschat.
Doe je dat samen met andere mannen? Soort van rollenspel, de middeleeuwen naspelen of zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ritmisch steken. Dat is mijn hobby.
Omdat je het vroeg?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:11 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan je moet het verdienen?
Het was een vraag zonder vraagteken. Want je kent me niet. Dus je weet niet of ik al dan niet aardig ben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:19 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik vroeg niks. Ik deed een constatering.
Het was geen vraag zonder vraagteken. Naar aanleiding van je onaardige post constateerde ik dat ik jou niet erg aardig vind.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was een vraag zonder vraagteken. Want je kent me niet. Dus je weet niet of ik al dan niet aardig ben.
Heb je geen dagboek ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:21 schreef Arachnia het volgende:
Naar aanleiding van je onaardige post constateerde ik dat ik jou niet erg aardig vind.
Dat is ook niet erg aardig. Ik vind jouw broertje niet aardig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:24 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Nee, die heeft mijn broertje gejat en hij wil hem niet teruggeven.
Doorgaans alleen, maar ik sta voor veel open. Norich (stamgast hier) kan dat bevestigen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:18 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Doe je dat samen met andere mannen? Soort van rollenspel, de middeleeuwen naspelen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |