Ja oke. Jij bent natuurlijk ook alleen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon zo'n anderhalf liter ding.
Ik was ongeveer één keer per week m'n reguliere kleding, één keer in de twee weken m'n ondergoed en handdoeken. En tijdens de 'warmere' maanden doe ik al mijn t-shirts op de handwas.
Kwestie van een grote voorraad kleding/ondergoed/handdoeken aanhouden. Kan je mooi opsparen en de trommel flink volproppen.
I'll let you know. Ga wel met een beste groep vrienden hoor. Maar er is nog niks overlegdquote:
Kan altijd nog zijn dat ik morgen ga trainen. We zien wel..quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
I'll let you know. Ga wel met een beste groep vrienden hoor. Maar er is nog niks overlegd
Ok. We appen wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kan altijd nog zijn dat ik morgen ga trainen. We zien wel..
Ik heb een website met volop advertentiemogelijkheden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
Jeff, heb je iets van een website of zo? Of hebben ze dat niet?
Ik zeg: DOEN!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:11 schreef Kreator het volgende:
Misschien wel leuk om ff bij de rally te kijken en wat kliekjes te maken.
Oh ja, je schoenensite. Laat eens zienquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb een website met volop advertentiemogelijkheden.
Kliekjes?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:11 schreef Kreator het volgende:
Misschien wel leuk om ff bij de rally te kijken en wat kliekjes te maken.
Is nog niet klaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, je schoenensite. Laat eens zien?
Can't.quote:
Oh. Ik ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is nog niet klaar.
[..]
Can't.Buitenschilder komt weer...
Was net ook even langs huis. Achterkant is klaar en is mooooooooooooooi.
Ik delete iets.quote:
Verwijderde.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik delete iets.
Dat moet trouwens verleden tijd zijn... Is het dan delete of deletete?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |