Ik sla over, want ik ben high on life en Jezus is m'n mattie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet. Pleeg zelfmoord. Of doe alsof.
dus je doet overal een likkie verf op?quote:
Gister verfde ze m'n pik nog geel, het is goddomme geen praatpaal!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dus je doet overal een likkie verf op?
Als ik mezelf vermoord dan heet dat zelfmoordquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik sla over, want ik ben high on life en Jezus is m'n mattie.![]()
Zelfmoord is trouwens erg 1980. Zelfdoding noemen ze dat tegenwoordig.
Miss Tuk heeft me dat geleerd en zij kan het beroepsmatig weten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik mezelf vermoord dan heet dat zelfmoord. Zelfdoding... Alsof jezelf bewust doodmaken per ongeluk kan gebeuren
.
Pfff. Hippiegedoe.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk heeft me dat geleerd en zij kan het beroepsmatig weten.Eigenlijk noem ik het zelf ook nog steeds zelfmoord hoor.
De term 'zelfmoordpoging' is al helemaal uit den boze.Dat heet dan 'suïcidepoging'. Schijnt.
Lekker smeer'n met vla?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister verfde ze m'n pik nog geel, het is goddomme geen praatpaal!
Goede vraag. Ik vind het zelf ook overdreven gedoe. Het zal wel beter bekken in die contreien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff. Hippiegedoe.
Vind het raar. Als ik iemand vermoord dan is het ook moord. Waarom is het dat niet als ik mezelf doodmaak.
Nee, met echte verf. Zag er niet uit, maar lékker dat ze het vond!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker smeer'n met vla?Mmmm, dat vind ik wel lekker hoor, dat gesop.
Zegquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, met echte verf. Zag er niet uit, maar lékker dat ze het vond!
lult ze er niet tegen dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister verfde ze m'n pik nog geel, het is goddomme geen praatpaal!
Naturlich. http://hellendoornrally.eu/quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
Jeff, heb je iets van een website of zo? Of hebben ze dat niet?
Ja, met m'n strap-on. Dan houden we lansgevechten en zo.quote:
Haha. Jij bent grappig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, met m'n strap-on. Dan houden we lansgevechten en zo.
Eerst vechten en daarna ram ik je poort inquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt mail, suicide-homo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik vind het zelf ook overdreven gedoe. Het zal wel beter bekken in die contreien.
Okéquote:
Jezus fuckquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst vechten en daarna ram ik je poort in
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst vechten en daarna ram ik je poort in
Nou, met die strap-on mag je wat mij betreft andere dingen doen hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jou ermee voor je bek slaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, met die strap-on mag je wat mij betreft andere dingen doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |