SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Ja dat magquote:Op donderdag 20 september 2012 00:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik wil het nieuwe topic titel doen, mag ik?
Mwah, niets mis met de TT, zit wel een kern van waarheid inquote:
Ja, zeer zeker. Was ook sarcastischquote:Op donderdag 20 september 2012 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, niets mis met de TT, zit wel een kern van waarheid in
Nog een ban?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
En niet alleen dat, maar men kan er ook nog eens vanuit gaan dat het allemaal op een achterbakse manier gebeurt, omdat geen van de verantwoordelijke moderators, noch administrators mans, danwel vrouws genoeg is om eerlijk toe te geven dat ze iets verkeerd begrepen/gelezen hebben. Waar zo met twee matren gemeten word dat het zelfs een doof en blind lid op moet vallen.
Hoe dan ook, kan er wel op schieten
Oh krijg ik nu weer een ban?
Ik heb geen zin om met mijn UI in Esses aftelkalender te komen, en denk dat Esses daar wel stilletjes heel blij om isquote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
@Sine wanneer ga je weer je gewone UI gebruiken? Als je geen UI hebt dan kom je met de Esses UI in de OP, en nu weet ik niet meer of je Remco of jij bent
Auw, zit je heel hoog hè?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
En niet alleen dat, maar men kan er ook nog eens vanuit gaan dat het allemaal op een achterbakse manier gebeurt, omdat geen van de verantwoordelijke moderators, noch administrators mans, danwel vrouws genoeg is om eerlijk toe te geven dat ze iets verkeerd begrepen/gelezen hebben. Waar zo met twee matren gemeten word dat het zelfs een doof en blind lid op moet vallen.
Denk het niet, er heeft nog niemand de spytool van ...... geactiveerdquote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Achja een paar dagen geleden nog, maar heeft ..... niet op gereageerdquote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Denk het niet, er heeft nog niemand de spytool van ...... geactiveerd
Oh je bedoeld nog niemand heeft om Yvonne geroepen, ook niet achter de schermen? Voor hen die achter de schermen mee kijken.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
En ik ga het ook niet doen ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee jij danquote:
Yvonne.quote:
Zeg jij alsjeblieft nu even niks anders krijg je weer voor niks en ban met de uitlul smoes crew bashingquote:
Ow, maar dan even voor alle duidelijkheid. Het was níet Yv. die Sine/-Amber- een ban gaf.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Een of andere FA met hypocriete trekjes, of gaat het daar niet over?
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Een of andere FA met hypocriete trekjes, of gaat het daar niet over?
O diequote:Op donderdag 20 september 2012 00:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zeg jij alsjeblieft nu even niks anders krijg je weer voor niks en ban met de uitlul smoes crew bashing
Weet ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, maar dan even voor alle duidelijkheid. Het was níet Yv. die Sine/-Amber- een ban gaf.
Oh dat er onterechte bans worden gegeven omdat er mensen niet kunnen lezen c.q. begrijpen dat in een vertaling ENG>NL het een en ander anders overkomt?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zeg jij alsjeblieft nu even niks anders krijg je weer voor niks en ban met de uitlul smoes crew bashing
Heb lang genoeg mijn bek gehouden, heb enkel even afgewacht tot ik de topic titel kon aanmaken. Zodat eenieder hier kan zien hoe ik over het klote zooitje denkquote:Op donderdag 20 september 2012 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga niet mee rellen.
Ik begrijp de gemoederen, en laat mij mij jullie achter de schermen maar moederen, maar vraag mij niet om mee te rellen
<insert steunbetuiging>quote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heb lang genoeg mijn bek gehouden, heb enkel even afgewacht tot ik de topic titel kon aanmaken. Zodat eenieder hier kan zien hoe ik over het klote zooitje denk
Denk je dat ze de ballen hebben om dat toe te geven?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
<insert steunbetuiging>
Wie de neuk heeft Sine wel gebanned dan? Doe maar via dm.
Niet enkel dat, ik had het niet eens tegen BredeBrada maar tegen MaryMouse, iemand waar ik dus goed mee kan opschieten. Shit alweer het woord schieten gebruiktquote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh dat er onterechte bans worden gegeven omdat er mensen niet kunnen lezen c.q. begrijpen dat in een vertaling ENG>NL het een en ander anders overkomt?
Oh zo.
Yvonne.
Zou wel zo stoer zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 00:24 schreef Royyy het volgende:
[..]
Denk je dat ze de ballen hebben om dat toe te geven?
Nou schiet mij dan maar lek. Blijf een vaag zaakje.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Niet enkel dat, ik had het niet eens tegen BredeBrada maar tegen MaryMouse, iemand waar ik dus goed mee kan opschieten. Shit alweer het woord schieten gebruikt
Hihi, grappigquote:Op donderdag 20 september 2012 00:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nou schiet mij dan maar lek. Blijf een vaag zaakje.
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Niet enkel dat, ik had het niet eens tegen BredeBrada maar tegen MaryMouse, iemand waar ik dus goed mee kan opschieten. Shit alweer het woord schieten gebruikt
Als zij het niet was.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
Nee heren, alsjeblieft![]()
Ik kan nu wel mijn samenvatting hier gaan posten van het hele gebeuren, maar weet toch al dat yv de gebeten hond is
Waarom een ban en geen edit?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat klopt, en het klopt dat het een opeenstapeling was van onbegrepen posts
Zie mijn reakties op jouw oorspronkelijke post. Ik (en het merendeel hier) begrepen donders goed wat je bedoelde.
Echter, C4 zit hier als mod, en begreep ook dat jouw post voor DEF-outsiders verkeerd begrepen kon worden.
Zal ik even de stouten schoenen aan doen. Is wel opvallend dat onze mod Cobra4 hier mij denkt op het maatje te moeten roepen, en er dan plotseling een ban volgt. Ook opvallend is dat Yvonne precies weet waar het omgaat, maar net doet alsof haar neus bloed.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
Nee heren, alsjeblieft![]()
Ik kan nu wel mijn samenvatting hier gaan posten van het hele gebeuren, maar weet toch al dat yv de gebeten hond is
''Ga maar verder met legerauto'tjes spelen'' of wat was hetquote:Op donderdag 20 september 2012 00:31 schreef Royyy het volgende:
En dan dat betuttelend gedrag van haar toen ze achteraf hier in de SC verscheen
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als zij het niet was.
En als toch onterechte bans worden gegeven is het wel zo eerlijk dat de persoon die de ban heeft gegeven even opstaat en zegt waarom.
En het gebrabbel dat het volgens de fok policy niet mag is bs want dan kunnen er in het GAME subforum wrs ook wel wat topic gesloten worden omdat er mensen het over 'schieten' hebben.
Vind het heel lief dat je voor C4 op de baricade springt. Maar als hij een beetje man was, had hij A. het een en ander wat anders aangepakt, en B. de moed gehad er open en eerlijk voor uit te komen en er achter te staan. Maar hij verstopt zich liever achter een Admin, en prijst zich door afwezendheid toen het na mijn en m.k's ban hier besproken werd. Slappe LUL!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat klopt, en het klopt dat het een opeenstapeling was van onbegrepen posts
Zie mijn reakties op jouw oorspronkelijke post. Ik (en het merendeel hier) begrepen donders goed wat je bedoelde.
Echter, C4 zit hier als mod, en begreep ook dat jouw post voor DEF-outsiders verkeerd begrepen kon worden.
Onder andere jaquote:Op donderdag 20 september 2012 00:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Ga maar verder met legerauto'tjes spelen'' of wat was het?
Bannermanquote:
Leg dan maar eens uit hoe het kan dat er op meerdere plaatsen op FOK! er over schieten, dood etc gesproken word door andere leden maar er dan geen ban volgt. HYPOCRIET!!!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik snap ook de fuck van de FOK! policy. De ban op m.k vanwege crewbash was m.i. meer onterecht datn de ban van Sine/Amber. Van de ban van Sine/Amber kan ik begrijpen dat het zeker van lurkers verkeerd begrepen kan worden.
Een opmerking maken over het 'spelen met legerautotjes', die schiet denk ik iedere def-er verkeerd in de keel (in ieder geval de mijne))
Vraag C4/Amber/Sine.... alleen die weten wat er aan dm's vooraf gegaan zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarom een ban en geen edit?
Als C4 de post edit en sine een berichtje stuur met: Hey sine, ik heb je bericht ge-edit omdat het heel misschien verkeerd opgevat kan worden door buitenstanders.
Mvg, C4.
Dan was het NOOIT zo'n rel geworden.
banners uit het film/trainings topiqquote:
Aahhquote:Op donderdag 20 september 2012 00:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
banners uit het film/trainings topiq
Laat het maar openbaar worden uitgepraat... Het is een vreemd zaakje en ik vermoed dat het beter voor de gemoederen binnen def is als het boven water komt.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vraag C4/Amber/Sine.... alleen die weten wat er aan dm's vooraf gegaan zijn.
Hoef je mij nog C4 te vragen want ik noch hij hebben in de voorloop tot ban DMs uitwisseld.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vraag C4/Amber/Sine.... alleen die weten wat er aan dm's vooraf gegaan zijn.
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Laat het maar openbaar worden uitgepraat... Het is een vreemd zaakje en ik vermoed dat het beter voor de gemoederen binnen def is als het boven water komt.
Ik denk dat je hier je antwoord hebtquote:Op donderdag 20 september 2012 00:37 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hoef je mij nog C4 te vragen want ik noch hij hebben in de voorloop tot ban DMs uitwisseld.
WTFquote:Op donderdag 20 september 2012 00:38 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar ik ga eens lekker eten
Tot over twee weken als mijn volgende ban er op zit, of anders nog veel plezier hier. Houdoe
Van c4 hoef je de komende 7 uur geen reactie te verwachten (slapende) en als er weer ben ban(anen) word gegooit dan is het om niks (Disclaimer: imho)quote:Op donderdag 20 september 2012 00:38 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar ik ga eens lekker eten
Tot over twee weken als mijn volgende ban er op zit, of anders nog veel plezier hier. Houdoe
hee, een modje leest meequote:
in b4 edit.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:44 schreef samthegreat5 het volgende:
Oja en kan iemand Mevrouw Y even doorgeven dat als ze hier weer eens binnenkomt met zo'n lekkere denigrerende ''ga maar met jullie legerauto'tjes'' spelen ze op kan tiefen?
Je weet hoe de DM functie werktquote:Op donderdag 20 september 2012 00:44 schreef samthegreat5 het volgende:
Oja en kan iemand Mevrouw Y even doorgeven dat als ze hier weer eens binnenkomt met zo'n lekkere denigrerende ''ga maar met jullie legerauto'tjes spelen'', ze dan op kan tiefen?
Ja, maar ik kan niet DM'en in m'n slaapquote:Op donderdag 20 september 2012 00:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je weet hoe de DM functie werkt
quote:
Zoutje is geen mod van DEF hèquote:
Weet ik, en nu?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoutje is geen mod van DEF hè
Banner als in de banners in de OP, niet BANnerquote:Op donderdag 20 september 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
banners uit het film/trainings topiq
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
Banner als in de banners in de OP, niet BANner
Was weer een traag vallend kwartjequote:
quote:
En niet vergeten je tanden te poetsen.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Trusten Bredebroertje, morgen/vandaag 0700 en je oefeningen doen en je kamer schoonmaken
quote:Op donderdag 20 september 2012 01:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
En niet vergeten je tanden te poetsen.
Ik heb niet eens de tijd gehad om lunchpauze te nemen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:52 schreef Thaboel het volgende:
Lijkt defensie wel... Sta Al een uur te niksen.
Middagquote:
Toch nog maar vier uurtjes en dan is het bij jou ook middagquote:Op donderdag 20 september 2012 14:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja ga jij maar ff lekker dwars liggen, hier is het nog een tijdje mogguh.![]()
Goedemiddag Royyyquote:
Applequote:Op donderdag 20 september 2012 14:53 schreef m.k het volgende:
![]()
http://nl.hardware.info/n(...)ctiekosten-iphone-5-$207
quote:
quote:
Hoi ERquote:
ga jij ff posten als ik in m'n neus aan het peuteren ben !!!!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja ga jij ff een beetje schreeuwen voordat ik aan me tiende bakkie pleur zit.
Hoi MM, jouw pakket gaat om 1700 de deur uitquote:
Ew ew TMIquote:Op donderdag 20 september 2012 15:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga jij ff posten als ik in m'n neus aan het peuteren ben !!!!
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoi MM, jouw pakket gaat om 1700 de deur uit
Ja zo kan ie wel weer.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of wegschieten naar een collega
Aquariaquote:
60x40x40.quote:
Vers voer voor mijn kattenquote:
Ohh, dan kun je er dus niet in duiken.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
60x40x40.
Ban ER!!! Hij zei schieten!
Ga jij anders even 20 minuten onder een waterplant zittenquote:
Pas maar op dat je niet schieten in combinatie met kogels en magazijn,en/of doorladen gebruikt.quote:
Doe het zelfquote:Op donderdag 20 september 2012 16:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga jij anders even 20 minuten onder een waterplant zitten
Op de schietbaan schoten wij altijd met doorgeladen wapensquote:Op donderdag 20 september 2012 16:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet schieten in combinatie met kogels en magazijn,en/of doorladen gebruikt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed, ik ga even wat pakketten inpakken nu, tot zo!!
Ja als je niet laad kan je ook niet schieten snurker.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op de schietbaan schoten wij altijd met doorgeladen wapens
-Amber- (zij die verbannen is) zit nog steeds op haar Libelle te wachten.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed, ik ga even wat pakketten inpakken nu, tot zo!!
Zo, done.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja als je niet laad kan je ook niet schieten snurker.
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
MM, jij krijgt zo een automatisch gegenereerde e-mail met een track & trace nummer. Pakket is voorgemeld.
goedemiddag jankaasquote:
quote:
Alles wel?quote:
Yep, straks overwerken en ik hoop dat alles goed gaat zodat het niet te laat wordtquote:
Thuis, morgen nog een daggie en dan weekend.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, straks overwerken en ik hoop dat alles goed gaat zodat het niet te laat wordt
En met u?
Ik ben ook thuis (aan het werk), en morgen maar een half dagje werken en dan weekendquote:Op donderdag 20 september 2012 16:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Thuis, morgen nog een daggie en dan weekend.
Haaaaaaaaai!quote:
quote:
Nederlands voor Noord-Afrikanen?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:48 schreef Lotusss het volgende:
En ik heb vandaag gehoord dat ik op alle onderdelen van mijn toets Nederlands "zeer sterk" heb gescoord en dat ik de beste was van de groep
Vanaf a.s. maandag op een nieuwe afdeling met 1 week training financiën en 2 weken training voor de e-mail.
Yeah baby!![]()
![]()
Super proficiatquote:Op donderdag 20 september 2012 17:48 schreef Lotusss het volgende:
En ik heb vandaag gehoord dat ik op alle onderdelen van mijn toets Nederlands "zeer sterk" heb gescoord en dat ik de beste was van de groep
Vanaf a.s. maandag op een nieuwe afdeling met 1 week training financiën en 2 weken training voor de e-mail.
Yeah baby!![]()
![]()
Nee. Er stond geen één referentie in naar bijvoorbeeld geweld, diefstal, dames van lichte zeden etc.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nederlands voor Noord-Afrikanen?
LOLquote:Op donderdag 20 september 2012 17:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Er stond geen één referentie in naar bijvoorbeeld geweld, diefstal, dames van lichte zeden etc.
?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
Wat was Roemer zich vanmiddag weer klem aan het lullen in de Tweede Kamer.
Verwacht je dat je moeder gaat koken ofzo?quote:
In het kort:quote:
Politiek niet iets voor je?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In het kort:
Hij sprak in de Kamer uit dat het niet mogelijk zou zijn om de verschillen die tussen de VVD en de PvdA bestaan in een coalitie weg te werken. Wel zag hij kansen als de SP en D66 mee zouden doen.
Op de vraag van Samsom of hij dan wel kans zag om de nog grotere bestaande verschillen tussen SP en D66 weg te werken gaf Roemer aan dat wel te kunnen. Samsom vervolgens: Dan moet dat met die kleinere verschillen tussen alleen VVD en PvdA ook wel lukken? Roemer: eeuhm...... Ja, maar, eeuhm..
Om vervolgens te gaan huilen over het feit dat ze niet gevraagd zijn om deel te nemen aan een coalitie.......
Betaald wel goed.quote:
Ik zou wel eens willen dat ik 's ochtends niet wakker hoefde te worden.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Lekker, ben vanmorgen wakker geworden, dus kan niet klagen.
Gewoon doorblijven slapen tot het middag isquote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen dat ik 's ochtends niet wakker hoefde te worden.
Dan gaan ze boos bellen waar ik blijf, enzo..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon doorblijven slapen tot het middag is
Jep. Kook af en toe ook wel zelf. Maar ma voelde zich alleen niet zo lekker (meestal onaangekondigd), dus maar wat besteld vandaag.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Verwacht je dat je moeder gaat koken ofzo?
De eerste photo is alweer wat ouder als ik me niet vergis, want denk in de buitenste twee vliegtuigen F-14 te herkennnenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:34 schreef jankaas020 het volgende:
Michiel Mans: Foto’s: Amerikaanse 6e Vloot
Volgens het bijschrift zou de foto op 10 juli 2012 gemaakt zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
De eerste photo is alweer wat ouder als ik me niet vergis, want denk in de buitenste twee vliegtuigen F-14 te herkennnen
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef BredeBradda het volgende:
Kut kermis, grijpautomaat werkt voor geen meter
K, nog eens gekeken en zie dat de buitenste twee EA-6B Prowlers zijn. Het bij de middelste om een E-2C Hawkeye handeld, en de rest F/A-18s zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens het bijschrift zou de foto op 10 juli 2012 gemaakt zijn.
Wie gaat er nu op de kermis grijpautomaten spelen? Zuipen mot je.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef BredeBradda het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef BredeBradda het volgende:
Waarom zou je je geld daaraan verspillenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef BredeBradda het volgende:
Ik had alleen de Hawkeye herkend. Van de rest ging ik uit dat het Hornets waren. Pas nadat jij het opmerkte zag ik dat de buitenste twee idd een ander siluet hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
K, nog eens gekeken en zie dat de buitenste twee EA-6B Prowlers zijn. Het bij de middelste om een E-2C Hawkeye handeld, en de rest F/A-18s zijn
Ja dat noemd men SAquote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had alleen de Hawkeye herkend. Van de rest ging ik uit dat het Hornets waren. Pas nadat jij het opmerkte zag ik dat de buitenste twee idd een ander siluet hebben.
Haha die geweren die ze daar hebben liggen hebben een afwijking van 2cm ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
@ Bredebroeder, als jij op de kermis bij een schiettent gaat schieten, dan denk jij ook de hoofdprijs te gaan winnen?
Je koopt al een Lama knuffel voor iets meer dan een tientje heb ik uit betrouwbare bron vernomenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Haha die geweren die ze daar hebben liggen hebben een afwijking van 2cm ofzo![]()
En die grijpautomaat verdomme, ik moest PERSEE die knuffel winnen10 euro verspilt
Wat voor afwijking een geweer ook heeft, deze blijf op (dezelfde afstand) gelijk. Dus ook met een geweer waar een afwijking in zit kan men in principe MOA mee schieten.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Haha die geweren die ze daar hebben liggen hebben een afwijking van 2cm ofzo![]()
En die grijpautomaat verdomme, ik moest PERSEE die knuffel winnen10 euro verspilt
MOA? Nee maar soms vloog die kogel er naar links afwijkend en soms rechtsquote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat voor afwijking een geweer ook heeft, deze blijf op (dezelfde afstand) gelijk. Dus ook met een geweer waar een afwijking in zit kan men in principe MOA mee schieten.
Het is ook best lastig om een Diemaco C7A1 stil te houden vanuit staande positie.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
MOA? Nee maar soms vloog die kogel er naar links afwijkend en soms rechts
En het is verdomd moeilijk om zo'n geweer doodstil te houden
Mietjesquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is ook best lastig om een Diemaco C7A1 stil te houden vanuit staande positie.
Dat ze naar rechts en links vliegen heeft niks met het geweer te maken maar alles met de houding, grip, ademhaling etc.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
MOA? Nee maar soms vloog die kogel er naar links afwijkend en soms rechts
En het is verdomd moeilijk om zo'n geweer doodstil te houden
Slapschwanz!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is ook best lastig om een Diemaco C7A1 stil te houden vanuit staande positie.
Houding idd, grip, stilleggen en de ademhaling.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat ze naar rechts en links vliegen heeft niks met het geweer te maken maar alles met de houding, grip, ademhaling etc.
Niks lastiger, gewoon trainingquote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jaja, een FAL stilhouden in staande positie is vast nog lastiger. There you go, nou blij.
Er was zo'n filmpje NL beste sportschutter en die raakte ze ook niet allemaal. Ademhaling is toch niet zon grote factorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Houding idd, grip, stilleggen en de ademhaling.
Plus je vinger juist aan de trekker houden.
En dat durf jij te zeggen?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Er was zo'n filmpje NL beste sportschutter en die raakte ze ook niet allemaal. Ademhaling is toch niet zon grote factor
Ademhaling is juist wel een grote factor, zeker als men over langere afstanden gaat schietenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Er was zo'n filmpje NL beste sportschutter en die raakte ze ook niet allemaal. Ademhaling is toch niet zon grote factor
Ja maar hoe zou die knul dat dan ook moeten weten. Kan je hier wel zeggen af houden bij wind, beweging, of zoals op de kermis als er een afwijking in zit. Maar hoe moet hij dat nu weten?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Bredebroeder, jij hebt nog héél veel te leren
Wil je meer horen? ^^quote:
Door het zelf te ervaren zonder eerst een bewering de lucht in te schieten die elke militair en ex-militair al gelijk neer kan schietenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar hoe zou die knul dat dan ook moeten weten. Kan je hier wel zeggen af houden bij wind, beweging, of zoals op de kermis als er een afwijking in zit. Maar hoe moet hij dat nu weten?
Ja, ik heb een keer door zo'n aimpoint gekeken bij opendag KL, maar die aimpoint beweegt ook de hele tijd en blijft nooit stil hangenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef ErwinRommel het volgende:
@ brede, stel jij doet de gevechtsbaan, je bent buiten adem, je hebt het geweer vast, door jouw ademhaling gaat het wapen welke je in je handen hebt op en neer, van boven naar beneden. Dan jun je zeker op de lange afstand niet juist richten.
Recuperatie is dan dus belangrijk om de ademhaling weer normaal te laten worden, en daar zijn methodes voor.
Daar zijn oefening en het aanleren van de juiste technieken door een bekwame schiet-instructeur dus voorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja, ik heb een keer door zo'n aimpoint gekeken bij opendag KL, maar die aimpoint beweegt ook de hele tijd en blijft nooit stil hangen![]()
Dan schiet je dus nooit raak
En dan doe jij dat nog vanuit de rust stand?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja, ik heb een keer door zo'n aimpoint gekeken bij opendag KL, maar die aimpoint beweegt ook de hele tijd en blijft nooit stil hangen![]()
Dan schiet je dus nooit raak
Wat voor vizier hebben jullie in godsnaam op jullie wapen, en hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wil je meer horen? ^^
Tijdens een contactdrill in de schietsimulator (en ja we hebben allemaal gehoord dat drills in schietsim gay zijn) heb ik het voor elkaar gekregen om me bij het laten vallen na het schreeuwen ''contact front'' de iron sight van het vizier in m'n lip te boren met bloedlip als gevolg.
Ik kan wel een foto laten zienquote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan doe jij dat nog vanuit de rust stand?
Nee, richten, adem inhouden, nogmaals richten, dan met je vingerkootje, vooral niet op de rand vingerkootje (want dan geef je wellicht het waten een kleine ruk naar rechts) de trekker overhalen.
Van boven naar beneden gaan.
Enige wat wij moesten dragen waren oordopjes en zo een soundbarrier op je oren.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat voor vizier hebben jullie in godsnaam op jullie wapen, en hoe krijg je het voor elkaar?
Mocht je daarna van het kader een (retard) veiligheids helmpje dragen?
[ afbeelding ]
Nou, post hier dan maarquote:Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto laten zien
Zie liever jouw UI bij jouw gegevens dan de mijne.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met mijn UI in Esses aftelkalender te komen, en denk dat Esses daar wel stilletjes heel blij om is
ff geduld eerst eten.quote:
Ik heb m'n AMO nog niet gedaanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat voor vizier hebben jullie in godsnaam op jullie wapen, en hoe krijg je het voor elkaar?
Mocht je daarna van het kader een (retard) veiligheids helmpje dragen?
[ afbeelding ]
Ik doe door de gehaktballen uitjes en sambal, etc. Sla vind ik maar gek hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ff geduld eerst eten.
Gehaktbal met sla
tactical nukequote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef Lotusss het volgende:
Gewoon een clusterbom erop en klaar is kees
Lotusss vreet haar soep, ik aardappels, gordon blue en spinazie!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik doe door de gehaktballen uitjes en sambal, etc. Sla vind ik maar gek hoor.
Cordon Bleu.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss vreet haar soep, ik aardappels, gordon blue en spinazie!
Mooiquote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef samthegreat5 het volgende:
ER, dat gevechtsrantsoen was best lekker!
Ik ben sinds de uitslag van mijn toets vandaag inderdaad officieel een spelling nazi!quote:
que ?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben sinds de uitslag van mijn toets vandaag inderdaad officieel een spelling nazi!
Nogmaals gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 september 2012 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben sinds de uitslag van mijn toets vandaag inderdaad officieel een spelling nazi!
Motoritiek ben je een beetje een retard dus?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:14 schreef samthegreat5 het volgende:
En deze iron sights:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe gekocht á ¤219quote:Op donderdag 20 september 2012 19:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ER en Lotuss, hoe is dat verhaal met de stofzuiger afgelopen
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Motoritiek ben je een beetje een retard dus?
Motoriek*quote:Op donderdag 20 september 2012 19:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Moest voor toelating tot het e-mailteam op mijn werk een toets doen mbt de Nederlandse taal. Zinsconstructies, spelling, grammatica en woordkennis.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moest voor toelating tot het e-mailteam op mijn werk een toets doen mbt de Nederlandse taal. Zinsconstructies, spelling, grammatica en woordkennis.
Beste van de groep met op alle onderdelen "zeer sterk".
*qua motoriek.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Motoriek*
En nee, ik was gewoon een stukje te enthousiast. Wou goede indruk achterlaten.
Dat is dus duidelijk niet gelukt. Indruk wel, maar enkel een slecht enn een in je lip.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Motoriek*
En nee, ik was gewoon een stukje te enthousiast. Wou goede indruk achterlaten.
Zeg, neem jij je foon wel op? Ik probeerde je net telefonetisch te bereiken.quote:
ze zit te fokkenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, neem jij je foon wel op? Ik probeerde je net telefonetisch te bereiken.
En WF te spelenquote:
Geen oproep binnen gekomen!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, neem jij je foon wel op? Ik probeerde je net telefonetisch te bereiken.
So you are blaming me for trying with zero experience/training?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat is dus duidelijk niet gelukt. Indruk wel, maar enkel een slecht enn een in je lip.
Ja. Want iets proberen zonder enige voorbereiding heeft een zeer grote kans te mislukken.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
So you are blaming me for trying with zero experience/training?
Dus ik had nee moeten antwoorden op het aanbod van m'n luitenant om mee te komen en te schieten? En al helemaal niet m'n best moeten doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja. Want iets proberen zonder enige voorbereiding heeft een zeer grote kans te mislukken.
Trek je lessen uit je eigen foutenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dus ik had nee moeten antwoorden op het aanbod van m'n luitenant om mee te komen en te schieten? En al helemaal niet m'n best moeten doen?
"Kunt u mij wat tips geven, meneer" lijkt me een beter antwoord.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dus ik had nee moeten antwoorden op het aanbod van m'n luitenant om mee te komen en te schieten? En al helemaal niet m'n best moeten doen?
Dat had toch duidelijk mogen zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
So you are blaming me for trying with zero experience/training?
U bedoelt de Almirante Riveros.quote:
Dus ik had nee tegen m'n luitenant moeten zeggen? En wat boeit mij die bloedende lip nou, ik vond het alleen maar mooi. Ik heb daarna vrolijk nog minstens 10 drills gedaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat had toch duidelijk mogen zijn.Hoe heet het op zijn Nederlands ook al weer, Hard lopers zijn doodlopers of zo iets. In jou geval was het dus uitslovers zijn lippenbloeders.
Ik had alles uitgelegd gekregen van de groepscommandant.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
"Kunt u mij wat tips geven, meneer" lijkt me een beter antwoord.
Hehe, mooie foto's.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef BredeBradda het volgende:
Fotooss
1 = faal, kijk schoudersteun.
[ afbeelding ]
beetje zware rugzak![]()
[ afbeelding ]
adem inhoudend en alles![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef BredeBradda het volgende:
Fotooss
[ afbeelding ]
beetje zware rugzak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^^quote:
En die LMB'er zat mij uit te lachen met die rugzakquote:
Tuurlijk, zou zelfs ik gedaan hebbenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
En die LMB'er zat mij uit te lachen met die rugzak
Pff, dat ding woog 40KG. Toen die 'm losliet viel ik bijna omquote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou zelfs ik gedaan hebben
Met in de schoolbanken zitten?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:08 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb afgelopen maandag de VeVa'tjes op Utrecht Centraal oprecht succes gewenst.
Ik doe het je ook niet na hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 20:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Pff, dat ding woog 40KG. Toen die 'm losliet viel ik bijna om![]()
Maar het zit wel veel lekkerder dan een normale eastpack ofzo. Gewicht zit vooral op de bovenrug
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou zelfs ik gedaan hebben
Zij kiezen al voor Defensie. Vind dat ze aangemoedigd moeten worden.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Met in de schoolbanken zitten?
Je staat daar niet op een schietplaats dus in het vervolg de vinger van de trekker nemen, en deze langs het wapen legen/plaatsen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef BredeBradda het volgende:
Fotooss
[ afbeelding ]
beetje zware rugzak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kon toch niet schietenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je staat daar niet op een schietplaats dus in het vervolg de vinger van de trekker nemen, en deze langs het wapen legen/plaatsen.Verder moet je aan je houding werken, en de kolf uitschuiven zodat hij teminsten eniger mate de juiste lengte heeft. En met de rugzak op zou het helpen als je de lengte insteld (indien mogelijk), de schouder banden juist afsteld, en de heupgordel omdoet. Dan word namelijk het gewicht beter over je lichaam verdeeld
Daar gaat het niet om, elk wapen moet je als geladen en "onveilig" beschouwen. Enkel als je een doel hebt word de vinger binnen de trekker beugel/aan de trekker gebrachtquote:
Voor per ongeluk schieten zeker,quote:Op donderdag 20 september 2012 20:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, elk wapen moet je als geladen en "onveilig" beschouwen. Enkel als je een doel hebt word de vinger binnen de trekker beugel/aan de trekker gebracht
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 20 september 2012 20:22 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Voor per ongeluk schieten zeker,
Sinds wanneer mag je wapens mee naar huis nemenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Genoeg gevallen bekend van militair die z'n Lee-Enfield meeneemt naar huis, denkt dat de loop leeg is, op iemand mikt en voor de lol/per ongeluk de trekker overhaalt (of om stoer te doen, weet ik veel) en dan: KNAL.
Sinds wanneer gebruiken ze ten heden dage Lee Enfields?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je wapens mee naar huis nemen
Is gewoon een veiligheids regel die je je moet aanleren. Net zo als dat je de loop naar beneden draagt. En ja heeft alles te doen met niet perongeluk (of beter gezegt uit domheid) iemand die niet getroffen behoeft te worden in zijn flikker te schieten.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:22 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Voor per ongeluk schieten zeker,
lolquote:Op donderdag 20 september 2012 20:28 schreef Thaboel het volgende:
Sinds wanneer halen kneuzen knieën en ellebogen open en slopen hun lip bij het tsjillen in een kkw sim?
Dat vind ik nou een leuke vraag.
Hey dushi. Nog niet gebanned?quote:
Waar komt die knieën vandaan?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:28 schreef Thaboel het volgende:
Sinds wanneer halen kneuzen knieën en ellebogen open en slopen hun lip bij het tsjillen in een kkw sim?
Dat vind ik nou een leuke vraag.
Photobucket account naam: slimplayaquote:
Zeer regelmatig.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je wapens mee naar huis nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |