SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Ja dat magquote:Op donderdag 20 september 2012 00:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik wil het nieuwe topic titel doen, mag ik?
Mwah, niets mis met de TT, zit wel een kern van waarheid inquote:
Ja, zeer zeker. Was ook sarcastischquote:Op donderdag 20 september 2012 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, niets mis met de TT, zit wel een kern van waarheid in
Nog een ban?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
En niet alleen dat, maar men kan er ook nog eens vanuit gaan dat het allemaal op een achterbakse manier gebeurt, omdat geen van de verantwoordelijke moderators, noch administrators mans, danwel vrouws genoeg is om eerlijk toe te geven dat ze iets verkeerd begrepen/gelezen hebben. Waar zo met twee matren gemeten word dat het zelfs een doof en blind lid op moet vallen.
Hoe dan ook, kan er wel op schieten
Oh krijg ik nu weer een ban?
Ik heb geen zin om met mijn UI in Esses aftelkalender te komen, en denk dat Esses daar wel stilletjes heel blij om isquote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
@Sine wanneer ga je weer je gewone UI gebruiken? Als je geen UI hebt dan kom je met de Esses UI in de OP, en nu weet ik niet meer of je Remco of jij bent
Auw, zit je heel hoog hè?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
En niet alleen dat, maar men kan er ook nog eens vanuit gaan dat het allemaal op een achterbakse manier gebeurt, omdat geen van de verantwoordelijke moderators, noch administrators mans, danwel vrouws genoeg is om eerlijk toe te geven dat ze iets verkeerd begrepen/gelezen hebben. Waar zo met twee matren gemeten word dat het zelfs een doof en blind lid op moet vallen.
Denk het niet, er heeft nog niemand de spytool van ...... geactiveerdquote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Achja een paar dagen geleden nog, maar heeft ..... niet op gereageerdquote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Denk het niet, er heeft nog niemand de spytool van ...... geactiveerd
Oh je bedoeld nog niemand heeft om Yvonne geroepen, ook niet achter de schermen? Voor hen die achter de schermen mee kijken.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
En ik ga het ook niet doen ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee jij danquote:
Yvonne.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |