SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Ja dat magquote:Op donderdag 20 september 2012 00:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik wil het nieuwe topic titel doen, mag ik?
Mwah, niets mis met de TT, zit wel een kern van waarheid inquote:
Ja, zeer zeker. Was ook sarcastischquote:Op donderdag 20 september 2012 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, niets mis met de TT, zit wel een kern van waarheid in
Nog een ban?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
En niet alleen dat, maar men kan er ook nog eens vanuit gaan dat het allemaal op een achterbakse manier gebeurt, omdat geen van de verantwoordelijke moderators, noch administrators mans, danwel vrouws genoeg is om eerlijk toe te geven dat ze iets verkeerd begrepen/gelezen hebben. Waar zo met twee matren gemeten word dat het zelfs een doof en blind lid op moet vallen.
Hoe dan ook, kan er wel op schieten
Oh krijg ik nu weer een ban?
Ik heb geen zin om met mijn UI in Esses aftelkalender te komen, en denk dat Esses daar wel stilletjes heel blij om isquote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
@Sine wanneer ga je weer je gewone UI gebruiken? Als je geen UI hebt dan kom je met de Esses UI in de OP, en nu weet ik niet meer of je Remco of jij bent
Auw, zit je heel hoog hè?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
En niet alleen dat, maar men kan er ook nog eens vanuit gaan dat het allemaal op een achterbakse manier gebeurt, omdat geen van de verantwoordelijke moderators, noch administrators mans, danwel vrouws genoeg is om eerlijk toe te geven dat ze iets verkeerd begrepen/gelezen hebben. Waar zo met twee matren gemeten word dat het zelfs een doof en blind lid op moet vallen.
Denk het niet, er heeft nog niemand de spytool van ...... geactiveerdquote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Achja een paar dagen geleden nog, maar heeft ..... niet op gereageerdquote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Denk het niet, er heeft nog niemand de spytool van ...... geactiveerd
Oh je bedoeld nog niemand heeft om Yvonne geroepen, ook niet achter de schermen? Voor hen die achter de schermen mee kijken.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
En ik ga het ook niet doen ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee jij danquote:
Yvonne.quote:
Zeg jij alsjeblieft nu even niks anders krijg je weer voor niks en ban met de uitlul smoes crew bashingquote:
Ow, maar dan even voor alle duidelijkheid. Het was níet Yv. die Sine/-Amber- een ban gaf.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Een of andere FA met hypocriete trekjes, of gaat het daar niet over?
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Een of andere FA met hypocriete trekjes, of gaat het daar niet over?
O diequote:Op donderdag 20 september 2012 00:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zeg jij alsjeblieft nu even niks anders krijg je weer voor niks en ban met de uitlul smoes crew bashing
Weet ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, maar dan even voor alle duidelijkheid. Het was níet Yv. die Sine/-Amber- een ban gaf.
Oh dat er onterechte bans worden gegeven omdat er mensen niet kunnen lezen c.q. begrijpen dat in een vertaling ENG>NL het een en ander anders overkomt?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zeg jij alsjeblieft nu even niks anders krijg je weer voor niks en ban met de uitlul smoes crew bashing
Heb lang genoeg mijn bek gehouden, heb enkel even afgewacht tot ik de topic titel kon aanmaken. Zodat eenieder hier kan zien hoe ik over het klote zooitje denkquote:Op donderdag 20 september 2012 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga niet mee rellen.
Ik begrijp de gemoederen, en laat mij mij jullie achter de schermen maar moederen, maar vraag mij niet om mee te rellen
<insert steunbetuiging>quote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heb lang genoeg mijn bek gehouden, heb enkel even afgewacht tot ik de topic titel kon aanmaken. Zodat eenieder hier kan zien hoe ik over het klote zooitje denk
Denk je dat ze de ballen hebben om dat toe te geven?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
<insert steunbetuiging>
Wie de neuk heeft Sine wel gebanned dan? Doe maar via dm.
Niet enkel dat, ik had het niet eens tegen BredeBrada maar tegen MaryMouse, iemand waar ik dus goed mee kan opschieten. Shit alweer het woord schieten gebruiktquote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh dat er onterechte bans worden gegeven omdat er mensen niet kunnen lezen c.q. begrijpen dat in een vertaling ENG>NL het een en ander anders overkomt?
Oh zo.
Yvonne.
Zou wel zo stoer zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 00:24 schreef Royyy het volgende:
[..]
Denk je dat ze de ballen hebben om dat toe te geven?
Nou schiet mij dan maar lek. Blijf een vaag zaakje.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Niet enkel dat, ik had het niet eens tegen BredeBrada maar tegen MaryMouse, iemand waar ik dus goed mee kan opschieten. Shit alweer het woord schieten gebruikt
Hihi, grappigquote:Op donderdag 20 september 2012 00:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nou schiet mij dan maar lek. Blijf een vaag zaakje.
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Niet enkel dat, ik had het niet eens tegen BredeBrada maar tegen MaryMouse, iemand waar ik dus goed mee kan opschieten. Shit alweer het woord schieten gebruikt
Als zij het niet was.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
Nee heren, alsjeblieft![]()
Ik kan nu wel mijn samenvatting hier gaan posten van het hele gebeuren, maar weet toch al dat yv de gebeten hond is
Waarom een ban en geen edit?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat klopt, en het klopt dat het een opeenstapeling was van onbegrepen posts
Zie mijn reakties op jouw oorspronkelijke post. Ik (en het merendeel hier) begrepen donders goed wat je bedoelde.
Echter, C4 zit hier als mod, en begreep ook dat jouw post voor DEF-outsiders verkeerd begrepen kon worden.
Zal ik even de stouten schoenen aan doen. Is wel opvallend dat onze mod Cobra4 hier mij denkt op het maatje te moeten roepen, en er dan plotseling een ban volgt. Ook opvallend is dat Yvonne precies weet waar het omgaat, maar net doet alsof haar neus bloed.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
Nee heren, alsjeblieft![]()
Ik kan nu wel mijn samenvatting hier gaan posten van het hele gebeuren, maar weet toch al dat yv de gebeten hond is
''Ga maar verder met legerauto'tjes spelen'' of wat was hetquote:Op donderdag 20 september 2012 00:31 schreef Royyy het volgende:
En dan dat betuttelend gedrag van haar toen ze achteraf hier in de SC verscheen
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als zij het niet was.
En als toch onterechte bans worden gegeven is het wel zo eerlijk dat de persoon die de ban heeft gegeven even opstaat en zegt waarom.
En het gebrabbel dat het volgens de fok policy niet mag is bs want dan kunnen er in het GAME subforum wrs ook wel wat topic gesloten worden omdat er mensen het over 'schieten' hebben.
Vind het heel lief dat je voor C4 op de baricade springt. Maar als hij een beetje man was, had hij A. het een en ander wat anders aangepakt, en B. de moed gehad er open en eerlijk voor uit te komen en er achter te staan. Maar hij verstopt zich liever achter een Admin, en prijst zich door afwezendheid toen het na mijn en m.k's ban hier besproken werd. Slappe LUL!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat klopt, en het klopt dat het een opeenstapeling was van onbegrepen posts
Zie mijn reakties op jouw oorspronkelijke post. Ik (en het merendeel hier) begrepen donders goed wat je bedoelde.
Echter, C4 zit hier als mod, en begreep ook dat jouw post voor DEF-outsiders verkeerd begrepen kon worden.
Onder andere jaquote:Op donderdag 20 september 2012 00:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Ga maar verder met legerauto'tjes spelen'' of wat was het?
Bannermanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |