Ik zou het ook vreemd vinden, ik zou het hier ook misschien melden. Echter had ik er nooit bij gezegd dat het familie van me was.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS valt daar iig niet onder, zijn manier van helpen is er een topic over openen...
En toch vind ik dat je geen respect hebt. Hoe je over haar een topic opent en hoe je het omschrijft. Ze heeft een kindje verloren en jij ergert je eraan omdat ze dat deelt. Snap ik, maar ik vind dit nog veel erger.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:13 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Een dode baby is toch gewoon een dode baby. Altijd dat gezeik om dingen mooier te omschrijven dan dat het is, alsof het dan ineens minder erg wordt. Neger = neger, gehandicapte = gehandicapte, dode baby = dode baby. Daarbij komt ze uit het buitenland en kan ik niet even met haar praten. En fok is er nu eenmaal om verwonderingen te delen en klaagbaak voor klachten. Klacht is duidelijk, lijkt mij.
Necropedofielenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:32 schreef Pizzalucht het volgende:
Maar zijn er dan ook mensen die de foto's liken?
quote:
Mag ik het ook zien?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf.. ze lacht terwijl ze met der dode kind op de foto staat en mensen liken die foto
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je geen respect hebt. Hoe je over haar een topic opent en hoe je het omschrijft. Ze heeft een kindje verloren en jij ergert je eraan omdat ze dat deelt. Snap ik, maar ik vind dit nog veel erger.
Schaam je.
Ik snap dat het aanstootgevend is. Maar hoe jij erover praat is dat ook. Het is je eigen familie.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:40 schreef Rebubbled het volgende:
[..]Ja, want je hele Facebook volplempen met een blauw aangelopen, overduidelijk dode baby is inderdaad 'gewoon' een vorm van delen. Bitch please. Het is foto's van een lijk opdringen aan mensen die daar niet om gevraagd hebben. Zeker als je zeer bewust op share klikt en daarmee 260+ mensen hun wall bombadeert met diverse foto's.
Ik schaam me helemaal nergens voor, ik voel me zelfs aanzienlijk beter nu ik zie dat ik niet de enige ben die dit zeer aanstootgevend vind. Ik ben blij dat ik het heb gedeeld.
Ben ik totaal niet met je eens. Maar goed, dat kon je wel raden natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik snap dat het aanstootgevend is. Maar hoe jij erover praat is dat ook. Het is je eigen familie.
Nou huillie, vertel mij eens waar ik aanstootgevend erover praat dan. Want ik heb het eens teruggelezen en er staat niets anders dan een omschrijving van de situatie, dat ik geshockeerd ben en dat ik denk dat ze het zich nog niet realiseert en dat ik het heel zielig vind.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik snap dat het aanstootgevend is. Maar hoe jij erover praat is dat ook. Het is je eigen familie.
Dat zou wel héél toevallig zijn allemaalquote:Op woensdag 19 september 2012 15:47 schreef Luxuria het volgende:
TS er zijn dus meer dan 260 mensen die dat facebookprofiel van haar hebben gezien.
Daar zit er misschien wel eentje tussen die ook op Fok! zit en dit topic leest.
Je hebt gezegd dat het je nicht is dus ze kunnen er best achterkomen wie jij bent.
Haha ja maar je weet maar nooitquote:Op woensdag 19 september 2012 15:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat zou wel héél toevallig zijn allemaal
260+ vrienden maar wij mogen het niet weten discriminatiequote:Op woensdag 19 september 2012 14:37 schreef Rebubbled het volgende:
Zoals gezegd, ik ga haar Facebook niet verder sturen. Een klaagbaakmod mag me er om vragen om te kijken of ik legitiem ben, maar verder dan dat niet, want wat dat betreft heeft miss_sly een punt.
Ik kan een week niet etenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:48 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nou huillie, vertel mij eens waar ik aanstootgevend erover praat dan. Want ik heb het eens teruggelezen en er staat niets anders dan een omschrijving van de situatie, dat ik geshockeerd ben en dat ik denk dat ze het zich nog niet realiseert en dat ik het heel zielig vind.
Ah een mod met de waarheid in pacht meldt zich.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan een week niet eten.
Nou ok, half uurtje dan.
Hoe je eigenlijk in bijna elk berichtje erover praat. Kotspoppetjes. Het schelden erbij.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:48 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nou huillie, vertel mij eens waar ik aanstootgevend erover praat dan. Want ik heb het eens teruggelezen en er staat niets anders dan een omschrijving van de situatie, dat ik geshockeerd ben en dat ik denk dat ze het zich nog niet realiseert en dat ik het heel zielig vind.
En daar ben je de enige in. dus jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hoe je eigenlijk in bijna elk berichtje erover praat. Kotspoppetjes. Het schelden erbij.
Bovendien haar pagina doorsturen aan andere FOK!ers. (!)
Ja wat ze doet gaat erg ver (ik zou dat nooit doen) maar je nichtje is zeker niet de enige die dit doet. Maar zo is deze tijd nou eenmaal met social media. De meeste mensen plakken geen fotoalbums meer in.
Maar goed het gaat me vooral op de manier waarop jij alleen maar oog hebt voor de 'fokking creepy' foto's terwijl je nichtje door een achtbaan van emoties gaat en heel veel liefde voelt voor een kindje dat helaas niet meer in leven is.
Ik vind facebook niet de plek om zoiets te verwerken, en ik vind FOK! ook zeker niet de plek om een dergelijk topic over te openen over nota bene je eigen nichtje.
Op FOK! jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar ben je de enige in. dus ja.
En waar zitten we?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Op FOK! jaEn de meningen hier zijn vaak wel 'iets anders' als normale mensen hebben.
Okequote:Op woensdag 19 september 2012 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waar zitten we?
Thank you very much.
Toch wel jammer dat ik je enkel via FOK! kenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
OkeIk heb in ieder geval gezegd wat ik er van vind.
Ik vind het een beetje raar dat je zegt dat dit nou eenmaal de tijd is van Social Media, en daarna zegt dat je het raar vindt dat TS het zomaar deelt, het is tenslotte de tijd van Social(!) Media. Dat TS de link kan delen komt doordat het profiel van diegene op openbaar staat. Lijkt me dus ook een beetje eigen schuld. Als mijn nichtje zoiets zou posten zou ik waarschijnlijk:quote:Op woensdag 19 september 2012 16:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
OkeIk heb in ieder geval gezegd wat ik er van vind.
Nou het is natuurlijk wel een beetje dubbel. Hij vind dat je dat niet hoort te delen, maar zelf doet hij het ook. Alleen doet hij dat vol walging.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat je zegt dat dit nou eenmaal de tijd is van Social Media, en daarna zegt dat je het raar vindt dat TS het zomaar deelt. Dat TS de link kan delen komt doordat het profiel van diegene op openbaar staat. Als mijn nichtje zoiets zou posten zou ik waarschijnlijk:
- Vragen of ze wel helemaal goed bij haar hoofd is(of haar verwijderen van FB)
- Het posten in KLB
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hoe je eigenlijk in bijna elk berichtje erover praat. Kotspoppetjes. Het schelden erbij.
Bovendien haar pagina doorsturen aan andere FOK!ers. (!)
Ja wat ze doet gaat erg ver (ik zou dat nooit doen) maar je nichtje is zeker niet de enige die dit doet. Maar zo is deze tijd nou eenmaal met social media. De meeste mensen plakken geen fotoalbums meer in.
Maar goed het gaat me vooral op de manier waarop jij alleen maar oog hebt voor de 'fokking creepy' foto's terwijl je nichtje door een achtbaan van emoties gaat en heel veel liefde voelt voor een kindje dat helaas niet meer in leven is.
Ik vind facebook niet de plek om zoiets te verwerken, en ik vind FOK! ook zeker niet de plek om een dergelijk topic over te openen over nota bene je eigen nichtje.
Nee, daarvoor sta ik niet dichtbij genoeg bij haar, daarbij vind ik dit ook haar eigen zaak. Ik heb net een nichtje gemaild dat dichterbij haar staat en die gaf aan het nog niet gezien te hebben en mijn nichtje en haar directe familie zich hebben afgezonderd van de rest van de familie. Dus mijn mogelijkheden houden hierbij op.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:23 schreef Buitendam het volgende:
Maar kun je dan niet beter contact met je nichtje opnemen dan het op Fok! te zetten?
Of gewoon een beetje attentiehoereren, kan ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zij vinden het namelijk geen lelijke,vieze of enge foto's. Zij houden van dat kindje en zijn ook trots/verdrietig/blij met de geboorte.
Zoals ik zei, een achtbaan van emoties.
En als je helemaal vol emoties zit neem je niet altijd de beste beslissingen.
Jup met dooie babies. Good thinking bro.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of gewoon een beetje attentiehoereren, kan ook.
Nee dat is het niet. Ik denk meer dat ze zich niet realiseert dat het kindje er niet meer is. Op de begrafenis zij ze ook telkens dat het lag te slapen en nu na een aantal maanden dit. Ik vind het verkeerd dat haar naaste familie en vrienden dit toestaan. Iemand moet toch op een bepaald punt ingrijpen voordat het echt mis met haar gaat.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of gewoon een beetje attentiehoereren, kan ook.
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:01 schreef Rebubbled het volgende:
Er staat ook een close up foto waarbij ze de blauwe vingertjes om haar wijsvinger heeft gevouwen, alsof de baby hem zelf heeft vastgepakt. Behalve dat de vingertjes dus echt blauwblauw zijn en focking creepy. De cover foto is een gezichtsfoto, waarbij de lippen blauwpaars zijn en het gezicht lijkwit, met een kek mutsje op. Er staat zelfs een filmpje op VAN EEN FUCKING DODE BABY. WTF. En ze heeft gepost 'I HAVE a daughter, not HAD a daughter!!!!'. Euhh.. Volgens mij moet de realisatie nog een beetje komen..
Ik vind het echt heel zielig voor d'r.
Oké. Maar toch vind ik dat ook jij op deze manier "misbruik" maakte van de gestorven baby. Je nicht wil waarschijnlijk aandacht en sterkteverwensingen werven door het op Facebook te zetten, maar jij wil bevestiging hoe walgelijk het is door middel van het sturen van DM's met een link naar de pagina aan compleet onbekenden op het internet.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:24 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nee, daarvoor sta ik niet dichtbij genoeg bij haar, daarbij vind ik dit ook haar eigen zaak. Ik heb net een nichtje gemaild dat dichterbij haar staat en die gaf aan het nog niet gezien te hebben en mijn nichtje en haar directe familie zich hebben afgezonderd van de rest van de familie. Dus mijn mogelijkheden houden hierbij op.
Je kunt ook op een andere manier aandacht vragen. Ik had ook een vrouw in mijn FB die een miskraam heeft gehad, die zet er niet eens iets opquote:Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oké. Maar toch vind ik dat ook jij op deze manier "misbruik" maakte van de gestorven baby. Je nicht wil waarschijnlijk aandacht en sterkteverwensingen werven door het op Facebook te zetten, maar jij wil bevestiging hoe walgelijk het is door middel van het sturen van DM's met een link naar de pagina aan compleet onbekenden op het internet.
Wat je nichtje doet is in mijn ogen behoorlijk luguber, maar wat jij doet vind ik ook redelijk zwak.
Misbruik?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oké. Maar toch vind ik dat ook jij op deze manier "misbruik" maakte van de gestorven baby. Je nicht wil waarschijnlijk aandacht en sterkteverwensingen werven door het op Facebook te zetten, maar jij wil bevestiging hoe walgelijk het is door middel van het sturen van DM's met een link naar de pagina aan compleet onbekenden op het internet.
Wat je nichtje doet is in mijn ogen behoorlijk luguber, maar wat jij doet vind ik ook redelijk zwak.
Ik zeg ook niet dat ik het goedkeur. Ik vind het plaatsen van een foto van je lunch op Facebook al vreemd.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:30 schreef Volgut het volgende:
[..]
Je kunt ook op een andere manier aandacht vragen. Ik had ook een vrouw in mijn FB die een miskraam heeft gehad, die zet er niet eens iets op, heel af en toe zie je voorbij komen: hoe gaat 't nu en blabla en toen 't gebeurde sterkte enzovoort. Dit is gewoon te ziek. En eigenlijk ook gewoon walgelijk dat je zoiets publiceert met foto's. Maar iedereen heeft hier een andere kijk op.
![]()
Als ik een topic niet geloof druk ik op het kruisje, ik ga compleet vreemden toch niet overtuigen dat ik hun niet geloof? Ik begrijp alleen niet waarom jij het tonen van babyfoto's aan je Facebookvrienden vreselijk en walgelijk vind, maar diezelfde foto's wel aan vreemden toont om je gelijk te halen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Misbruik?Sinds wanneer is klagen over iets 'misbruik' maken? Misbruik waarvoor? En als ik niet twee mensen via een privébericht 'bewijs' had geleverd, was ik nu een troll en bla en was jij daar net zo hard over aan het meeschreeuwen en dan was het 'zwak' dat ik geen bewijs leverde. Maar dat is fok en dat weet ik na al die jaren ook.
Dus /care.
Ik ben geshockeerd, ik klaag en ik overtuig mensen van mijn klacht. Wow nee, echt heel vreemd. Wie doet dat? 100 mensen per dag in klaagbaak.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het goedkeur. Ik vind het plaatsen van een foto van je lunch op Facebook al vreemd.
Dat nichtje gebruikt die foto's en filmpjes voor steunbetuigingen en condoleances, zo lijkt het. Misschien zodat het kind voor altijd blijft "leven" en nooit vergeten wordt. Maar TS gebruikt diezelfde pagina met foto's om totale vreemden op het internet te overtuigen hoe walgelijk het is. Dat vind ik ook een vreemde actie.
Die mensen die een link kregen hebben erom gevraagd. Volgens mij gaat het TS er meer om dat ze patsboem foto's van een babylijkje in haar face krijgt.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik een topic niet geloof druk ik op het kruisje, ik ga compleet vreemden toch niet overtuigen dat ik hun niet geloof? Ik begrijp alleen niet waarom jij het tonen van babyfoto's aan je Facebookvrienden vreselijk en walgelijk vind, maar diezelfde foto's wel aan vreemden toont om je gelijk te halen.
Jesus loves you not hmkay?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik ben geshockeerd, ik klaag en ik overtuig mensen van mijn klacht. Wow nee, echt heel vreemd. Wie doet dat? 100 mensen per dag in klaagbaak.
Om die mensen er van te overtuigen dat het vreselijk en walgelijk is en mijn topic geloofwaardigheid te geven? Het is geen rocket science liefje. Jij zou een andere keus maken, good for you.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik een topic niet geloof druk ik op het kruisje, ik ga compleet vreemden toch niet overtuigen dat ik hun niet geloof? Ik begrijp alleen niet waarom jij het tonen van babyfoto's aan je Facebookvrienden vreselijk en walgelijk vind, maar diezelfde foto's wel aan vreemden toont om je gelijk te halen.
Het is wat je er zelf van maakt, hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:38 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Om die mensen er van te overtuigen dat het vreselijk en walgelijk is en mijn topic geloofwaardigheid te geven? Het is geen rocket science liefje. Jij zou een andere keus maken, good for you.
Een link naar de foto's van je dode achterneefje of nichtje rondsturen om je topic geloofwaardig te houden. Nee, stel je voor dat iemand het niet gelooft. Dat zou pas écht kut zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:38 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Om die mensen er van te overtuigen dat het vreselijk en walgelijk is en mijn topic geloofwaardigheid te geven? Het is geen rocket science liefje. Jij zou een andere keus maken, good for you.
En mij hoeven jullie dus ook niet te DMen, stelletje schurkenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:37 schreef Rebubbled het volgende:
Zoals gezegd, ik ga haar Facebook niet verder sturen. Een klaagbaakmod mag me er om vragen om te kijken of ik legitiem ben, maar verder dan dat niet, want wat dat betreft heeft miss_sly een punt.
Komt wel goed liefje.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een link naar de foto's van je dode achterneefje of nichtje rondsturen om je topic geloofwaardig te houden. Nee, stel je voor dat iemand het niet gelooft. Dat zou pas écht kut zijn.
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:46 schreef Loppe het volgende:
[..]
Terwijl jouw nichtje het doet om het met anderen te delen doe jij het uit sensatie.
En jij komt trollen uit frustratie.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:46 schreef Loppe het volgende:
[..]
Terwijl jouw nichtje het doet om het met anderen te delen doe jij het uit sensatie.
Dus er zit een bepaalde filosofie of reden achter dat je de link naar een pagina met dode foto's/video's van je achternichtje/neefje met complete vreemden wil delen?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nee.Klaagbaak niet begrijpen.
Jup.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus er zit een bepaalde filosofie of reden achter dat je de link naar een pagina met dode foto's/video's van je achternichtje/neefje naar complete vreemden wil delen?
Dit topic gaf mij nou niet echt een gevoel dat het geschreven was voor de sensatie. En als je geen bewijs levert word je op Fok! nooit geloofd natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus er zit een bepaalde filosofie of reden achter dat je de link naar een pagina met dode foto's/video's van je achternichtje/neefje met complete vreemden wil delen?
Geloofwaardig willen zijn is schijnbaar verschrikkelijk!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit topic gaf mij nou niet echt een gevoel dat het geschreven was voor de sensatie. En als je geen bewijs levert word je op Fok! nooit geloofd natuurlijk.
Nee, ik snap de klacht wel dat het luguber is om ineens geconfronteerd te worden met een blauwaangelopen lijkje van een baby, maar om dan te zorgen dat dat kind via DM het internet over kan gaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit topic gaf mij nou niet echt een gevoel dat het geschreven was voor de sensatie. En als je geen bewijs levert word je op Fok! nooit geloofd natuurlijk.
Nee, de leukste KLB topics bevat foto's of video's. Ik twijfel alleen of ik dat ook vind als het gaat om foto's van een dode baby.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:52 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Geloofwaardig willen zijn is schijnbaar verschrikkelijk!
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik snap de klacht wel dat het luguber is om ineens geconfronteerd te worden met een blauwaangelopen lijkje van een baby, maar om dan te zorgen dat dat kind via DM het internet over kan gaan.
Ik vind het nogal een zwakke actie. Daar waar de moeder overmand kan zijn door emotie en verdriet en daardoor acties uithaalt wat niet helemaal strookt met wat juist is kan ik inkomen, maar om dan zelf de link rond te gaan bazuinen op het internet, vanwege de reden dat je topic anders niet wordt geloofd?
Nou, dan vind je dat niet. En nu?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, de leukste KLB topics bevat foto's of video's. Ik twijfel alleen of ik dat ook vind als het gaat om foto's van een dode baby.
Dus jij bent ziek en walgelijk enzo?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nee.Klaagbaak niet begrijpen.
dit dusquote:Op woensdag 19 september 2012 13:55 schreef BasvB het volgende:
Als er echt smerige fotos op staan kun je het rapporteren
Meerdere, er zijn immers maar twee of drie mensen die het oneens zijn met me en een stuk of 50 die dat niet zijn. En on that note is het vijf uur en ga ik naar huis.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Is er al een internet white knight voor TS opgekomen?.
En dan zo'n kekke Anne Geddes plantenbaby ervan makenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:55 schreef Beach het volgende:
Kan je nichtje niet het kind opzetten en dan prominent in de woonkamer plaatsen?
Of zo'n pop die door het raam gluurt.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
En dan zo'n kekke Anne Geddes plantenbaby ervan maken
Of een tafelaansteker.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Of zo'n pop die door het raam gluurt.
Dit dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die mensen die een link kregen hebben erom gevraagd. Volgens mij gaat het TS er meer om dat ze patsboem foto's van een babylijkje in haar face krijgt.
Verder zie ik het probleem met delen van de FB niet, hij staat toch gewoon op openbaar?
Zo te lezen jouw ouders ook niet. Foutje kan blijkbaar gebeuren.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:56 schreef leeell het volgende:
haha wat de fak
maar goed dat dat kind dood is, die lui horen geen ouders te zijn
Idemquote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef kedge het volgende:
[..]
Zo te lezen jouw ouders ook niet. Foutje kan blijkbaar gebeuren.
quote:
Je weet dat er mogelijkheden zijn om je FB af te schermen van mensen die je niet kent, en dat als het dus niet de bedoeling was geweest dat iedereen de boel kon zien ze dus die functie zou kunnen gebruiken?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik snap de klacht wel dat het luguber is om ineens geconfronteerd te worden met een blauwaangelopen lijkje van een baby, maar om dan te zorgen dat dat kind via DM het internet over kan gaan.
Ik vind het nogal een zwakke actie. Daar waar de moeder overmand kan zijn door emotie en verdriet en daardoor acties uithaalt wat niet helemaal strookt met wat juist is kan ik inkomen, maar om dan zelf de link rond te gaan bazuinen op het internet, vanwege de reden dat je topic anders niet wordt geloofd?
Dit dus, ik denkbdat niemand zo mongolisch isquote:Op woensdag 19 september 2012 14:02 schreef GobSmacked- het volgende:
Ik geloof hier echt niks van.. dit kan toch niet waar zijn?
quote:
Ik heb het gezien, het is dus wel echtquote:Op woensdag 19 september 2012 22:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dit dus, ik denkbdat niemand zo mongolisch is
Ik ook, lugubere zooiquote:Op woensdag 19 september 2012 22:18 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, het is dus wel echt
Na de foto gezien te hebben kan ik me ook moeilijk voorstellen dat die ouders daar vaak/graag naar willen kijken. Het is vrij duidelijk een dood kindje, dat lijkt me niet prettig.quote:
Ewwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 19 september 2012 22:17 schreef Justinn het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom zou je zoiets nou eigenlijk op Youtube zetten?
Nou ja, ik denk ook niet dat de moeder er helemaal goed uit is gekomen, opzich begrijpelijk, maar dit is gewoon niet gezond.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Na de foto gezien te hebben kan ik me ook moeilijk voorstellen dat die ouders daar vaak/graag naar willen kijken. Het is vrij duidelijk een dood kindje, dat lijkt me niet prettig.
Het zal op een gegeven moment ook wel veranderd worden. Op een gegeven moment moet je toch een beetje verder, en als je facebook dan elke keer het gezicht van je dode kind laat zien lijkt me dat niet echt behulpzaam.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk ook niet dat de moeder er helemaal goed uit is gekomen, opzich begrijpelijk, maar dit is gewoon niet gezond.
Soms zijn het niet ééns de moeders. Een zus die inééns die dag erg somber is omdat zus twee jaar geleden een miskraam heeft gehad. Sneue aandacht trekkersquote:Op woensdag 19 september 2012 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk ook niet dat de moeder er helemaal goed uit is gekomen, opzich begrijpelijk, maar dit is gewoon niet gezond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |