abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116979945
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom mensen dat meteen met de hele wereld moeten delen. Het verlies van een baby is behoorlijk heftig. Het is in mijn ogen vragen om aandacht op een negatieve manier. Deel zoiets met je vrienden/familie, maar ga er geen show van maken.
Ze deelde het met familie en vrienden, TS deelt het met de rest van de wereld en DMt zelfs haar facebook site door aan volledig onbekende sensatiezoekers hier op Fok!.

Wie maakt er nou een show van?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_116979948
DM es een printscreen?

Is er dan niemand uit haar vriendenlijst die er iets van zegt? :')
pi_116980011
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ze deelde het met familie en vrienden, TS deelt het met de rest van de wereld en DMt zelfs haar facebook site door aan volledig onbekende sensatiezoekers hier op Fok!.

Ik doel ook op die Youtube filmpjes. Die zijn voor iedereen beschikbaar. En verder heb je wel gelijk dat TS er net zo goed aan meedoet. Zeer smakeloos.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 19 september 2012 @ 14:24:14 #54
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116980013
quote:
15s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:20 schreef Jivis het volgende:
Ik had net nog honger. Nu niet meer :r.
ik neem nog wat tomatensap :9~
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_116980049
Heb even gekeken op de FB pagina die TS mij gestuurd heeft, ziet er inderdaad een beetje naar uit zeg... :{
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_116980066
quote:

[..]

:')²
Facebook is inderdaad een geschikt medium om bepaalde zaken met een beperkt aantal mensen te delen..
pi_116980072
quote:

[..]

En jij bent in de veronderstelling dat niemand buiten die familie en vriendenkring op die pagina of op die posts kan kijken? Het is gewoon raar en eng. Klote voor die dame in kwestie maar dit zo verwerken is ziek.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_116980096
Dat kan toch niet op Facebook blijven staan? Rapporteer die shit ofzo, neem haar tegen zichzelf in bescherming.
Amen.
pi_116980221
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En jij bent in de veronderstelling dat niemand buiten die familie en vriendenkring op die pagina of op die posts kan kijken? Het is gewoon raar en eng. Klote voor die dame in kwestie maar dit zo verwerken is ziek.
Het is ziek om het zo te verwerken omdat er mensen zijn die het niet willen zien en er niet mee geconfronteerd willen worden, kennelijk. Prima, het zou mijn manier denk ik ook neit zijn, maar dan is het nog niet meteen ziek.

Ik vind het niet vreemd dat mensen het niet begrijpen, zelfs nog dat mensen het veroordelen,m aar ik vind de manier waarop vreselijk respectloos, zeker van TS. En het feit dat hij de site doorstuurt naar anderen, vind ik nog erger dan respectloos.
pi_116980313
Dm facebook pag pls?
pi_116980325
Wil je mij ook een dm sturen met de link, want ik geloof er geen zak van.
Zoiets doen mensen gewoon niet.
Twiddel
pi_116980326
Haar pagina heeft 260+ vrienden, dus echt een select gezelschap is het niet. En omdat ik Fok ken en ik anders voor troll word uitgemaakt heb ik hem aan twee mensen geDMt. Ezio en Mortaxx. Alle andere verzoeken die ik binnenkrijg ga ik verder niet op in. Inderdaad, MEGA SHOW! SBS kan me PM'en voor de serierechten.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_116980358
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:56 schreef leeell het volgende:
haha wat de fak :')

maar goed dat dat kind dood is, die lui horen geen ouders te zijn
Roken is lekker
pi_116980383
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is ziek om het zo te verwerken omdat er mensen zijn die het niet willen zien en er niet mee geconfronteerd willen worden, kennelijk. Prima, het zou mijn manier denk ik ook neit zijn, maar dan is het nog niet meteen ziek.

Ik vind het niet vreemd dat mensen het niet begrijpen, zelfs nog dat mensen het veroordelen,m aar ik vind de manier waarop vreselijk respectloos, zeker van TS. En het feit dat hij de site doorstuurt naar anderen, vind ik nog erger dan respectloos.
Nee een dode baby tentoonstellen getuigd van respect wil je zeggen. Een dode baby op een website zetten, voor de hele wereld. Dan is er iets niet helemaal goed. Ik denk dat TS voornamelijk bezorgd is om zijn nicht en het hier deelt.
pi_116980425
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:30 schreef Rebubbled het volgende:
Haar pagina heeft 260+ vrienden, dus echt een select gezelschap is het niet. En omdat ik Fok ken en ik anders voor troll word uitgemaakt heb ik hem aan twee mensen geDMt. Ezio en Mortaxx. Alle andere verzoeken die ik binnenkrijg ga ik verder niet op in. Inderdaad, MEGA SHOW! SBS kan me PM'en voor de serierechten.
niet dan
pi_116980455
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:30 schreef Rebubbled het volgende:
Dan geloof ik er dus geen zak van.
Anders was het wel elders ook bekend geworden.
Twiddel
pi_116980471
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee een dode baby tentoonstellen getuigd van respect wil je zeggen. Een dode baby op een website zetten, voor de hele wereld. Dan is er iets niet helemaal goed. Ik denk dat TS voornamelijk bezorgd is om zijn nicht en het hier deelt.
Nounou, wat een bezorgdheid om zijn nicht :')

Het is niet EEN dode baby, het is HAAR dode baby, dat is nogal een groot verschil. Mensen die geen kinderen willen of hebben zullen daar veel minder begrip voor kunnen opbrengen, denk ik.
Nogmaals, ik zou er zelf niet voor kiezen, maar vind het ook niet zo wereldschokkend belachelijk en vies ofzo, zoals anderen hier.
pi_116980481
quote:
15s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:25 schreef Jivis het volgende:
Dat kan toch niet op Facebook blijven staan? Rapporteer die shit ofzo, neem haar tegen zichzelf in bescherming.
Ik heb mijn andere nichtje net een bericht gestuurd. Zij had het nog niet gezien. Het hele gezin heeft zich schijnbaar afgesloten van de rest van de familie en zijn niet bereikbaar voor contact/hulp. :{ Echt heel verdrietig.
pi_116980532
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is niet EEN dode baby, het is HAAR dode baby, dat is nogal een groot verschil. Mensen die geen kinderen willen of hebben zullen daar veel minder begrip voor kunnen opbrengen, denk ik.
Nogmaals, ik zou er zelf niet voor kiezen, maar vind het ook niet zo wereldschokkend belachelijk en vies ofzo, zoals anderen hier.
Ik wel. Met een lijk van een dodebaby die nooit geleefd heeft (althans niet buiten de hulp van moeders om) gaan spelen om aangrijpende foto's te maken gaat mij veel te fur.
pi_116980545
DM link eens, ben ook wel nieuwsgierig geworden.
Roken is lekker
  woensdag 19 september 2012 @ 14:36:11 #71
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116980559
quote:
3s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
DM link eens, ben ook wel nieuwsgierig geworden.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_116980566
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Normaalste zaak van de wereld inderdaad, dat iemand niet inziet dat haar kind, welke ze geeneens een naam heeft kunnen geven, zelf met zijn eigen longen verse lucht in heeft geademd en de wereld niet heeft gezien, overleden is en derhalve niet meer bestaat. :') Er zijn ook geen gedachten aan dit kind, aangezien deze de gehele tijd in de buik heeft gezeten. Als er een montage zou kunnen komen van alle momenten dat ze met het kind heeft doorgebracht, zie je helemaal niks. De manier hoe deze vrouw omgaat met het verlies van het kind, is totaal onlogisch en ziekelijk.
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.
pi_116980604
'k Snap het wel, kan een soort verwerkingsproces zijn, die baby heeft 9 maand in je buik geleefd en dan sterft ie terwijl hij geboren wordt.

Sterkte aan de familieleden.
pi_116980608
Zoals gezegd, ik ga haar Facebook niet verder sturen. Een klaagbaakmod mag me er om vragen om te kijken of ik legitiem ben, maar verder dan dat niet, want wat dat betreft heeft miss_sly een punt. :)
pi_116980687
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:36 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Als er een montage zou kunnen komen van alle momenten dat ze met het kind heeft doorgebracht, zie je helemaal niks.
Zie je foto's van een blije, aanstaande moeder die haar buik aait, tegen haar baby praat en helemaal klaar is voor zijn of haar komst. ;)

Niet dat ik zo'n FB-pagina goedkeur, maar jij denkt er wel héél makkelijk over...
Je raekt an de dinge geweun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')