hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
nee jij mag de kousenband vangen he. mannen vangen de kousenband, vrouwen vangen t boeket
nee moet niet, maar mss wil hij nog niet trouwen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha
En waarom moet Merlijn mij tegenhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Merlijn wil alleen maar trouwen zodra hij de toverspreuk voor een glazen koets heeft gevonden. En de pausmobiel is (nog) geen optie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nee moet niet, maar mss wil hij nog niet trouwen.
of mss schuift hij jou nog wel eerder naar voren dan yska kan he.
ligt er maar net aan hoe snel hij wil trouwen
Zou je het aandurven om mijn rijinstruckteur te zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
Ben er weer met een reactie!
(ben er ook niet 24/7)
Op dinsdag 18 september 2012 15:30 schreef Inlognaam een hele lap met tekst.
Ik kan nu wel op elke opmerking van je ingaan, maar dan krijgen we een ja en nee spelletje.
Heeft niet echt veel zin denk ik.
Ik zal dus even kort reageren.
Als jij iemand inhuurt en uitgaat van zijn expertise, moet je ook er vanuit gaan dat hij weet waar hij het over heeft. Ga je daarna alleen maar lopen zeuren dat je het beter weet, mag je van mij ophoepelen.
De Bovag (heb ik meer vertrouwen in dan de ANWB) zegt al jaren dat meer dan 40 uur rijles standaard is.
Geen idee wat nu de standaard is. Maar ELKE leerling vind dat ie beter is, sneller leert en beter is dan de rest.
Maar ik zeg het nog één keer tegen je. Voor je 'ontheffing' als instructeur mag je 3 praktijk en 12 theorie-examens doen. (en om de 5 jaar op herhaling komen). En dan ga jij als "nitwit" wel even zeggen dat iemand zijn werk niet goed doet.
Ervaring doe je blijkbaar helemaal niets.
Het enige wat je loopt te bleren is dat ze bezig zijn je centen uit je zak te halen.
Nogmaals, ik heb nog steeds niet gehoord wat jouw werk is/was.
Daar ga je niet op in. Laat mij daar eens commentaar op geven.
hij gaf btw geen commentaar op t werk van instructeur, maar op t werk van die ene.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
(ben er ook niet 24/7)
Ik kan nu wel op elke opmerking van je ingaan, maar dan krijgen we een ja en nee spelletje.
Als jij iemand inhuurt en uitgaat van zijn expertise, moet je ook er vanuit gaan dat hij weet waar hij het over heeft. Ga je daarna alleen maar lopen zeuren dat je het beter weet, mag je van mij ophoepelen.
De Bovag (heb ik meer vertrouwen in dan de ANWB) zegt al jaren dat meer dan 40 uur rijles standaard is.
Geen idee wat nu de standaard is. Maar ELKE leerling vind dat ie beter is, sneller leert en beter is dan de rest.
Maar ik zeg het nog één keer tegen je. Voor je 'ontheffing' als instructeur mag je 3 praktijk en 12 theorie-examens doen. (en om de 5 jaar op herhaling komen). En dan ga jij als "nitwit" wel even zeggen dat iemand zijn werk niet goed doet.
Het enige wat je loopt te bleren is dat ze bezig zijn je centen uit je zak te halen.
Niet ik, maar jij spreekt over 'ZE'. MIsschien moet je dat even teruglezen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
(ben er ook niet 24/7)
Als ik zo lees hoe Pulver is, zou ik met geld erbij nog niet bij 'm willen lessen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou je het aandurven om mijn rijinstruckteur te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Werkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:08 schreef billie1985 het volgende:
Yska, moet je werken / school / whatever morgen?
Ah. Wel meteen laten weten als het morgen is aangekomen he?!quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, en vannelle is een waardeloze instructeur. Want die heeft zn wagen de vangrail en sloot in gereden. Terwijl ie instructeur was.Jij vindt iedereen een waardeloze instructeur en ik vind het knap dat je de mening van Pulver weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou hij wel zeggen terwijl hij nu naast me zit.
Jij JUIST!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou je het aandurven om mijn rijinstruckteur te zijn.
dat heeft hij dus nergens gezegd imo hoor. hij had t over die ene waar hij les bij had.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen een waardeloze instructeur en ik vind het knap dat je de mening van Pulver weet.
Dat zeg ik, omdat ie mij kwalijk neemt dat ik met een lesmotor op mn bek ben gegaan. Tot twee keer toe... Kun je nagaan wat voor een waardeloze instructeur jij dan bent als jij als instructeur met je eigen auto, zelf achter het stuur in de vangrail beland...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen een waardeloze instructeur en ik vind het knap dat je de mening van Pulver weet.
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ah. Wel meteen laten weten als het morgen is aangekomen he?!
Ik vraag me af waar jij dat op baseert. Slaat namelijk nergens op en komt uit je eigen (of Pulvers) grote duim.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet gezegdquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, nooit meegemaakt. Is ook niet normaal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef Inlognaam het volgende:
Trouwens...
Ooit weleens een motorrijinstructeur meegemaakt die met een leerling achterop, al rijdende op de snelweg !!!!, keihard een dreun uitdeelt op de ruit van een automobilist die niet oplette? Om 'm op zn fout te wijzen?
Ik ook niet. Maar hij deed het. Godzijdank niet bij mij, maar als dat met mij achterop gebeurd zou zijn...
En dan heb ik zeker je laatste lesuur en mag ik je zeker afzetten bij de stripbar?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jij JUIST!
Want jij ben iemand die gewoon luistert.
Als ik tegen jou zeg: Het zijn jouw 45 euro en je kan er twee dingen mee doen.
Of gewoon luisteren en aannemen wat ik je vertel, OF je gaat elke les in discussie, weet ik wel waar jij voor kiest.
Maar dat snapt niet iedereen
Waar haal jij vandaan dat ik iedere les in discussie ging?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jij JUIST!
Want jij ben iemand die gewoon luistert.
Als ik tegen jou zeg: Het zijn jouw 45 euro en je kan er twee dingen mee doen.
Of gewoon luisteren en aannemen wat ik je vertel, OF je gaat elke les in discussie, weet ik wel waar jij voor kiest.
Maar dat snapt niet iedereen
Welnu, diezelfde instructeur heeft dat dus gedaan. En vind dat kennelijk normaal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, nooit meegemaakt. Is ook niet normaal.
precies, dus mss was die instructeur die hij had wel niet zo heel erg goed?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, nooit meegemaakt. Is ook niet normaal.
Daar twijfel ik niet aan. Rijden kan ie als de beste en dat overbrengen ook wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, dus mss was die instructeur die hij had wel niet zo heel erg goed?
hehe wilde net al vragen of je niet zou slapenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef Ehhe het volgende:
Ohja ik lig lekker in bed met mn mobiel. Heb heel geen zin om te slapen
Maar idd, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat zeg ik, omdat ie mij kwalijk neemt dat ik met een lesmotor op mn bek ben gegaan. Tot twee keer toe... Kun je nagaan wat voor een waardeloze instructeur jij dan bent als jij als instructeur met je eigen auto, zelf achter het stuur in de vangrail beland...
Dit is dus geen aanval op jou he, mocht je dat denken. Ik wil meer zeggen: ongeluk zit in een klein hoekje en kan iedereen gebeuren. Alleen niet in de redenatie van Pulver, zo lijkt het.
Mar wie kan dat beter beoordelen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, dus mss was die instructeur die hij had wel niet zo heel erg goed?
maar dat heb je toch in elke beroepsgroep? dat niet iedereen even goed is. heb ik in mijn professie ook en ik voel me niet echt geroepen om een ieder in mijn beroep te verdedigen zonder dat ik uberhaupt iets weet over die persoonquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Rijden kan ie als de beste.
Alleen heeft ie een heel groot ego, waar je dus niet tegenin moet gaan. Alleen ja en amen zeggen.
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef Ehhe het volgende:
Ohja ik lig lekker in bed met mn mobiel. Heb heel geen zin om te slapen
als die instructeur niet goed is, hij dus ook ook niet. want in zijn ogen was hij wss wel goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Mar wie kan dat beter beoordelen?
Een smurf zonder rijbewijs en zonder rij ervaring, of een ervaren instructeur?
moet ik helpen kontje vegen?quote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef espri het volgende:
ik ga mn mandje opzoeken zonder mobieltje maar met lieve man![]()
slaap lekker allemaal
Ik huur hem in als rijinstructeur, om mij dingen te leren die noodzakelijk zijn om veilig door het verkeer te kunnen. Maakt niet uit hoe je het noemt. Of je het inhuren noemt, of rijles nemen noemt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar idd, kan gebeuren.
De vraag van wie leert nou wie wat blijft bestaan.
Je huurt niemand in, je betaalt iemand om jou iets te leren wat jij niet kunt.
Als je daar geld aan uitgeeft kun je beter ook luisteren anders heeft die hulp niet echt veel nut.
trusten espriquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef espri het volgende:
slaap lekker allemaal
Dat bedoelde ik helemaal niet! Maar et mag welquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
moet ik helpen kontje vegen?
Aso blijkbaar.....quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Welnu, diezelfde instructeur heeft dat dus gedaan. En vind dat kennelijk normaal.
Om even aan te geven over wat voor een instructeur we het hebben en hoe zijn eigen gedrag is.
Klopt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Rijden kan ie als de beste en dat overbrengen ook wel.
Alleen heeft ie een heel groot ego, waar je dus niet tegenin moet gaan. Alleen ja en amen zeggen, dat is maar het beste wat je kan doen.
De auditu.. van horen zeggen. Slagingspercentages, eigen waarneming. Gedrevenheid... extra niet verplichte cursussen waarvan de certificaten aan de muur hingen: VRO'tjes onder andere...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik bedoel juist te zeggen dat je les neemt om iets te leren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik huur hem in als rijinstructeur, om mij dingen te leren die noodzakelijk zijn om veilig door het verkeer te kunnen. Maakt niet uit hoe je het noemt. Of je het inhuren noemt, of rijles nemen noemt.
Je snapt wat ik bedoel
maar t gaat ook nergens over nu niemand gaat gelijk halen. compleet zinloos ditquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jezus mina wat snappen jullie niet aan klaaar. Ik word moe van dat eeuwige NEGATIEVE gediscusieer. Ook al is dit een discussie forum.
Omdat de instructeurs die motorrijles geven in de regel weten waar ze over praten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
als die instructeur niet goed is, hij dus ook ook niet. want in zijn ogen was hij wss wel goed.
maar waarom verdedig jij die instructeur zonder dat je eigenlijk iets van hem weet?
Een instructeur mag zijn papiertje wel hebben maar kennis kunnen over brengen is wat anders.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
simpel genoeg, om hieruit op te maken, dat je naar mijn idee, niet wilt snappen wat inlog bedoelt of wat hij tikt...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Klopt!
Zo heeft mijn instructeur (motor en auto) dat ook later vertelt.
Op de motor kan je niet ingrijpen, dus moet je gewoon doen wat je instructeur zegt.
In de auto is het allemaal wat relaxter.
Klaar uit.
Jij doet dat niet en gaat op je plaat.
Hoe simpel wil je het hebben?
maar in de regel. en altijd zijn 2 verschillende dingen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Omdat de instructeurs die motorrijles geven in de regel weten waar ze over praten.
Leerlingen niet. Die weten alleen dat ze rijden als de brandweer.
ik vind dat als je vraagt om extra oefening... in bepaalde dingen.. dat je die als instructeur hoort te doen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Omdat de instructeurs die motorrijles geven in de regel weten waar ze over praten.
Leerlingen niet. Die weten alleen dat ze rijden als de brandweer.
De mijne snurktquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef espri het volgende:
slaap lekker allemaal
Ik neem aan dat je weet dat een motorrijinstructeur op zn motor ook twee spiegels heeft, waar ie in moet/kan kijken. En dat als je onderuit gaat, dat het dan niet een uur of langer moet/mag duren voor ie eindelijk eens op komt dagen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Klopt!
Zo heeft mijn instructeur (motor en auto) dat ook later vertelt.
Op de motor kan je niet ingrijpen, dus moet je gewoon doen wat je instructeur zegt.
In de auto is het allemaal wat relaxter.
Klaar uit.
Jij doet dat niet en gaat op je plaat.
Hoe simpel wil je het hebben?
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jezus mina wat snappen jullie niet aan klaaar. Ik word moe van dat eeuwige NEGATIEVE gediscusieer. Ook al is dit een discussie forum.
Nah, vind dat jammer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen: groot ego en grote muil was niets bijzonders.
Hoe kom je erbij dat ik dat niet heb gedaan? Aanname... en een verkeerde.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik bedoel juist te zeggen dat je les neemt om iets te leren.
Neem dan ook dingen aan, sla het op. Doe er wat mee.
Heb zat verhalen over eigenwijze types en die hebben nog steeds geen rijbewijs.
niet in de regel vind ik dan tbh. als je eraan toe bent wel. en als iemand al opgaat voor zijn rijbewijs ga ik ervan uit dat hij dus volgend de instructeur ook toe is aan t examen en dus eigenlijk al goed genoeg is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vind dat als je vraagt om extra oefening... in bepaalde dingen.. dat je die als instructeur hoort te doen!
want ik BETAAL je ervoor!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vind dat als je vraagt om extra oefening... in bepaalde dingen.. dat je die als instructeur hoort te doen!
Als jij met MIJN materiaal werkt en je weigert om te luisteren, ben ik heel snel klaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en dat is dus eigenlijk alles wat inlognaam heeft gezegd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nah, vind dat jammer.
Echt jammer dat je geen betere instructeur had. Ze zijn niet allemaal perfect.
Ik ook niet, Pulver ook niet maar het kan beter dan dit!
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als jij met MIJN materiaal werkt en je weigert om te luisteren, ben ik heel snel klaar.
Ik ben verdomme geen hoer, die je gewoon inhuurt.
als jij dichtbij je examen komt... en jij bent onzeker over iets...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:39 schreef gomi het volgende:
[..]
niet in de regel vind ik dan tbh. als je eraan toe bent wel. en als iemand al opgaat voor zijn rijbewijs ga ik ervan uit dat hij dus volgend de instructeur ook toe is aan t examen en dus eigenlijk al goed genoeg is.
in dat geval vraagt de leerling om extra les in een bepaald onderdeel en dan zou je idd wel extra aandacht mogen geven aan dat deel.
ook en vooral voor zijn eigen gevoel er zelfverzekerder door te beginnen aan t examen.
Geen last en tig keer wakker?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
De mijne snurkt. Heb er niet altijd heel veel last van, maar soms ben ik echt tig keer per nacht wakker er van
dat is dus wat ik ook schreef he dolfiquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als jij dichtbij je examen komt... en jij bent onzeker over iets...
dan mag jij dat aankaarten en vind ik dat je gehoord moet worden...
want ik betaal.. en als ik daardoor extra lessen nodig heb, prima, maar ik vind dat iemand wel moet luisteren naar wat ik te zeggen heb, want ik betaal mijn lessen niet voor janlul
Het gaat me er meer om dat er iets volledig verkeerd begrepen word en dat er maar over door gegaan word. Al een aantal dagen. En daar betrek je de volledige sc in. De sfeer is dan toch beter met prietpraat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Laten we het hebben over KLAAAR en kontje vegen en meer van dat soort prietpraat.
Zal ik de koffie en thee met koekjes voor morgen klaarzetten?
Niet altijd, soms wel. L-E-Z-E-N Ruckyquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen last en tig keer wakker?![]()
Leg me dat morgen maar uit.
nou luister jij dus niet!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als jij met MIJN materiaal werkt en je weigert om te luisteren, ben ik heel snel klaar.
Ik ben verdomme geen hoer, die je gewoon inhuurt.
i know, maar sommige hebben moeite met lezenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is dus wat ik ook schreef he dolfi
Okee, Yska...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat er iets volledig verkeerd begrepen word en dat er maar over door gegaan word. Al een aantal dagen. En daar betrek je de volledige sc in. De sfeer is dan toch beter met prietpraat.
L-E-Z-E-N? Wat snap je niet aan morgen uitleggen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Niet altijd, soms wel. L-E-Z-E-N Rucky
jaja en dan krijgen we zo zeker een glas cola hequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
Okee, Yska...
Iemand koffie of thee en en koekje?
Zo discussie gesloten, klaar uit.
Je had het gewoon morgen pas moeten lezenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N? Wat snap je niet aan morgen uitleggen?
Als er geen wkiskey verschijnt met een goeie sigaar dan ga ik ook naar bed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja en dan krijgen we zo zeker een glas cola he
Maar nu ook geen gezeik meer over miskramen of verkeerd begrepen hosmo's.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
K ga voor een kussen en een deken. Maar een lekker kopje thee in bed s wel fijn.
Sorrie, mijn fout. Plaats het de volgende keer even in een spoiler.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Je had het gewoon morgen pas moeten lezen
Gezeik??quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar nu ook geen gezeik meer over miskramen of verkeerd begrepen hosmo's.
Want dat vind ik totaal oninteressant.
Koffie thee en koekjes....
ik vind jou een botte boerenlul.. zonder maar dan ook een greintje verstand met het verwoorden van je postsquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Whahaha, maar ik ben het eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vind jou een botte boerenlul.. zonder maar dan ook een greintje verstand met het verwoorden van je posts
correctie... sommige posts
Ik ga niet in een kringetje zitten met een kopje koffie en een koekje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Blijft het feit dat een discussie blijkbaar niet mag.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:02 schreef Inlognaam het volgende:
Nouja, goed idee om inderdaad onderwerp af te sluiten. Ik doe het met de volgende conclusie;
Pulver is perfect voor een biertje in de kroeg, maar niet als mijn rijinstructeurDaarvoor zou de voorkeur naar Vannelle gaan. Gelukkig beide niet meer actief als, dus problem solved!
net zo goed dat jij dat ook wel eens roept?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:05 schreef vannelle het volgende:
Goh, wat goed van je!
Waarom beslis jij wanneer een discussie klaar is?
Dat beslis ik niet, maar ik ga er verder niet meer op inquote:Op woensdag 19 september 2012 00:05 schreef vannelle het volgende:
Goh, wat goed van je!
Waarom beslis jij wanneer een discussie klaar is?
komt bekend voor?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
net zo goed dat jij dat ook wel eens roept?
sgoe, houden we er over op, geen probleem.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat beslis ik niet, maar ik ga er verder niet meer op inOok ik vind het wel mooi geweest namelijk, anders kan dit nog wel 10 topics doorgaan met ja, nee en amen zeggen.
Yep... gelukkig mag iemand hier een mening hebben. Dat is toch wel een vrijheid waar ik blij mee ben dat ik dat heb. Onderdrukking:quote:
Mening is goed, wordt alleen niet altijd gewaardeerd.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Yep... gelukkig mag iemand hier een mening hebben. Dat is toch wel een vrijheid waar ik blij mee ben dat ik dat heb. Onderdrukking:
Waar het om gaat is dat er een discussie was over rijlessen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ga niet in een kringetje zitten met een kopje koffie en een koekje.En het is echt niet erg om berichten over te slaan die je niet interressant vindt.
Ja, maar dat is jouw probleem. En mijn probleem, en Dolfi's probleem en de Kerstmans probleem.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mening is goed, wordt alleen niet altijd gewaardeerd.
Je punt was aardig duidelijk dat het je vak was... het punt was ook, dat er een scenario werd voor gedaan, waaraan jij aan voorbij bent gegaan...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat er een discussie was over rijlessen.
En Yska (geheel onterecht) zei dat het 'al dagen duurde'.
Het is mijn vakgebied, dus ik mag aannemen dat ik daar wat over mag zeggen.
Als dat afgekapt word met de opmerking dat het niet interessant is, mag ik op mijn beurt zeggen dat ik miskramen niet interessant vind. Of gelul over kinderen met opvoedproblemen. Of mensen met geldproblemen. Kan je dat niet niet hebben, ben ik hier snel klaar.
Wie bepaald eigenlijk waar het over mag gaan?
Zij die aan het discussieren zijn. Die wending komt vanzelf weer en dan is er een ander onderwerp van discussie.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als dat afgekapt word met de opmerking dat het niet interessant is, mag ik op mijn beurt zeggen dat ik miskramen niet interessant vind. Of gelul over kinderen met opvoedproblemen. Of mensen met geldproblemen. Kan je dat niet niet hebben, ben ik hier snel klaar.
En dat is dan ook precies de reden dat je een mening niet op moet dringen maar uitleggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, maar dat is jouw probleem. En mijn probleem, en Dolfi's probleem en de Kerstmans probleem.
Iedereens probleem; zoveel mensen, zoveel meningen.
Is maar goed ook, anders deelt iedereen maar kusjes en kroeltjes aan elkaar uit en kun je niet eens boodschappen doen zonder eerst een uur te knuffelen.
Het gelazer begon afgelopen weekend. Dan is dat toch al dagen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Mja, zou haast willen zeggen wees blij dat je niet met iedereen vriendjes bent/hoeft te zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dat is dan ook precies de reden dat je een mening niet op moet dringen maar uitleggen.
Hopende op begrip en wetende dat je dat van sommigen nooit zal krijgen.
Was een discussie van gister.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Het gelazer begon afgelopen weekend. Dan is dat toch al dagen.
En als je toch niet met elkaar op 1 lijn gaat komen omdat de woorden die gezegd worden totaaal anders geinterpreteerd worden dan kan het beter klaar zijn.
Echt gast.
Mensen kunnen gemeen zijn, ik weet dat.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mja, zou haast willen zeggen wees blij dat je niet met iedereen vriendjes bent/hoeft te zijn.
Kom op, als dat het geval is gaan ze weer zeiken dat je met Pietje een biertje bent wezen drinken in plaats met Jantje die zich nu zielig vind omdat ie genegeerd is door een vriend die even voor een ander heeft gekozen dit keer.
en dat was omdat er een scenario lag..quote:Op woensdag 19 september 2012 00:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Was een discussie van gister.
Discussie omdat de meningen uiteen liepen. Geen discussie zonder uitzicht, discussie is pas kansloos als iemand er uit stapt omdat hij/zij geen gelijk kreeg.
lees maar terugquote:
Ja, ik ben gekquote:
Dat is nog saaier dan een potje dammen kijken.quote:
kinderen die vragen.....quote:Op woensdag 19 september 2012 00:35 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ja, ik ben gek
Ik ga horizontaal, tot morgen!
Krijg ik nog een knuffel van jou en Yska?
Slaap lekker Billie.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:35 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ja, ik ben gek
Ik ga horizontaal, tot morgen!
Krijg ik nog een knuffel van jou en Yska?
Welk scenario?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en dat was omdat er een scenario lag..
waardoor er gevoel van onbegrip bij inlog lag?
zo zie ik het iig
Maar dammen is wel leuk.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is nog saaier dan een potje dammen kijken.
Vertel maar waar het afgelopen weekend begon.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Het gelazer begon afgelopen weekend. Dan is dat toch al dagen.
En als je toch niet met elkaar op 1 lijn gaat komen omdat de woorden die gezegd worden totaaal anders geinterpreteerd worden dan kan het beter klaar zijn.
Echt gast.
worden over geslagenquote:
Ja, sorry. Ik zie ook geen scenario?quote:
Ik ik heb er nog steeds niet om gevraagd.quote:
nee, jij hint...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ik heb er nog steeds niet om gevraagd.![]()
Oeps volgens mij moet ik nu voorzichtig zijn met wat ik zeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, jij hint...
met een hint, kijk uit waar u aan begint
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:48 schreef Inlognaam het volgende:
Maar ik ga afsluiten. Even wat prutsen met draadjes en een soldeerbout en dan een nachtelijk ritje dwars door de polder naar Delft.
Hoax, je kunt geen 8tjes.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:47 schreef Inlognaam het volgende:
Ik had een pakket van 14 lesse incl. examen gekocht destijds. 10 extra lessen toen die op waren en nog steeds knudde in bijz. verrichtingen.
Detail: mn eerste les, bij andere rijschool. Inlognaam maakte achtjes, rondjes, whaetver. No proleme, alleen was dat zonder pilonnetjes. En kon ik even mn eigen ding doen. Koppeling aanvoelen. Praktisch zonder instructies.
Mja, die er-5-jes zijn wat makkelijker dan CB500'jes. Denk ik.
Was ik maar nooit overgestapt van rijschool. Dan stond er hier een Harley vrsca voor mn deur denk ik. Imported from England voor weinig en te koop voor de hoofdprijs
Of was ik maar nooit geboren. Lijkt me ook heerlijk. Nergens zorgen over.
Op de fiets Rucky. Je moet niet denken dat ik een autodief benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Inlognaam op 19-09-2012 00:56:21 ]Ook hoi !
Zet me nu op een lesfietsje, niet zijnde een Suzuki gn250 kleuterchopperquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Op de fiets Rucky. Je moet niet denken dat ik een autodief ben
Ik heb mn eigen M5 inmiddels die me brengt waar ik moet zijnIk moet toch zo'n ligfiets eens proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Laat ik me maar eerst met verhuizen bezig zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:03 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb er 5 momenteel, dus je kunt een keertje langskomen om er eentje te proberen
Ligfiets vervoeren per racefiets gaat prima, maar ligfiets vervoeren per ligfiets is me nog niet gelukt
Van de week even foto's maken en dan kunnen er ene paar het web op voor de verkoop. Drie moeten er weg eigenlijk. Of mogen... nee moeten... nouja, gaan de verkoop in.
De optima baron en de M5 shockproof blijven. De rest mag/moet plaats maken
Je komt me wel angstwekkend dichtbijquote:Op woensdag 19 september 2012 01:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laat ik me maar eerst met verhuizen bezig zijn.
Oh en slapen.![]()
Prima kerel, ga ik een biertje drinken met Pulver.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:06 schreef Inlognaam het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel weer mooi geweest nu. Truste!
Ik zal aan mijn kant van het bed blijven.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je komt me wel angstwekkend dichtbij
Zal ik die taak dan maar even overnemen?quote:
Dan is ze vanavond overspannenquote:Op woensdag 19 september 2012 09:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zal ik die taak dan maar even overnemen?
Dat kan ik jou weer niet aandoen.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan is ze vanavond overspannen
Ah, leukquote:Op woensdag 19 september 2012 10:28 schreef DJMO het volgende:
oh en vanmiddag gaat hij nog een zaans huisje knutselen en oud hollandse spelletjes doen bij de Albert Heijn![]()
De cassiere vroeg of ik hem wilde brengen, ondat dat het een drukteschopper is, mogen ze hem daar wel
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:02 schreef DJMO het volgende:
*pffff
Jan is droog gebeleven vannachtzou hij van niks naar compleet nacht zindelijk zijn gegaan binnen één week?
![]()
hij is iig hyperactief omdat hij zo mag gaan spelen op de peuterspeelzaalen geert gaat hem vrolijk achterna in die bui
Da's gek wakker wordenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had gedroomd dat er bulten van 5cm doorsnee op mn benen zaten. Gelukkig is het niet zo!
Goedemorgen
Jij droomt over 1 grote bult op je buik?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Da's gek wakker worden. Ik droom al 2 weken dat ik zwanger ben
Hehe ja zoiets. Heel stom iig en word elke keer n beetje beduusd wakker ervan. Lekker slapen lijkt ook weer n utopiequote:Op woensdag 19 september 2012 10:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij droomt over 1 grote bult op je buik?
Ik werd vanmorgen wakker en dacht dat ik zwanger was, heb ik dan vast gedroomd!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als ik met die gedachte wakker wordt zou pas raar zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker en dacht dat ik zwanger was, heb ik dan vast gedroomd!
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik met die gedachte wakker wordt zou pas raar zijn.
al gezien wat ik vanavond eet?quote:
ik heb (voor de zekerheid) maar wel twee verschoningen meegegeven vandaag, ik zie wel of hij hij z'n reservekleding aanheeftquote:Op woensdag 19 september 2012 10:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]zindelijkheid kan ineens heel rap gaan. Als ze het trucje eenmaal doorhebben is het klaar
Da's alleen maar handigquote:Op woensdag 19 september 2012 10:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb (voor de zekerheid) maar wel twee verschoningen meegegeven vandaag, ik zie wel of hij hij z'n reservekleding aanheeft
Ziet er goed uit, maar ik eet hier op kantoor alvast. Ik heb geen idee hoe laat ik vanavond thuis ben, vandaarquote:Op woensdag 19 september 2012 10:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
al gezien wat ik vanavond eet?![]()
als ik wat moet bewaren voor je, NU zeggen, anders vind je de hond in de pot![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 september 2012 10:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha da's jammer dat het een droom was!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:24 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh!
ik droomde dat ik ging pinnen... en dat die klep open ging en een heel dik pak met geld gaf... Maar echt een dik pak.. Bovenste briefje was 50 en het onderste briefje 500.. ik stopte het gelijk in mijn tas.. en daarna zou ik zien wat ik ging doen...
toen ging de wekker...
ja, behoorlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 11:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha da's jammer dat het een droom was!
Ach, dat is toch alleen maar gunstig. Dan is alles weer netjes op orde straksquote:Op woensdag 19 september 2012 11:54 schreef Ehhe het volgende:
Yay, ik krijg zo een kledingkast! Van m'n schoonoudersDie hebben 1 over. Alleen het nadeel is dat ik nu orde moet scheppen in de chaos, want ze komen over 1,5 uur al brengen
![]()
Ja ben er echt heel blij mee! En mijn schoonvader wil hem graag ter plekke in elkaar zetten, maar dat wordt m echt niet vandaag. In de slaapkamer is een bom ontploftquote:Op woensdag 19 september 2012 12:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ach, dat is toch alleen maar gunstig. Dan is alles weer netjes op orde straks![]()
Lief van je schoonouders
Dat is maar weer mazzel hebben.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja ben er echt heel blij mee! En mijn schoonvader wil hem graag ter plekke in elkaar zetten, maar dat wordt m echt niet vandaag. In de slaapkamer is een bom ontploft.
Het zijn hele lieve mensen. Laatst van mn schoon(stief)moeder 2 pipstudio-mokjes gekregen, gewoon zomaar. Omdat ik het zo mooi vind en zij er toevallig tegenaan liep.
Mijn schoonvader heeft laatst onze eettafel en -stoelen helemaal geverfd, omdat wij graag een andere kleur wilden. Zo tof
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 12:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is maar weer mazzel hebben.![]()
Het zal mij benieuwen wat ik straks nog nodig heb aan spullen.
De goede dozen heb ik nog bewaart.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het getroffen met die mensen
Vooral verhuisdozen heb je nodig, lijkt me?
Lief aangeboden, maar dan heb ik liever dat je iemand anders er blij mee maakt. Wat ik nodig heb daar kan ik zelf wel aankomen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:39 schreef Ehhe het volgende:
Ohh op die manier. Wij hebben nog wel een bestekset voor je, geloof ik. Zal vanavond ff met lief overleggen
Akkoordquote:Op woensdag 19 september 2012 12:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lief aangeboden, maar dan heb ik liever dat je iemand anders er blij mee maakt. Wat ik nodig heb daar kan ik zelf wel aankomen.
Ik heb er in iedergeval meer zin in dan bij mijn vorige verhuizing en ik zie het ook steeds meer zitten.quote:
Hehe zou ook niet best zijn als je er geen zin in hebtquote:Op woensdag 19 september 2012 13:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er in iedergeval meer zin in dan bij mijn vorige verhuizing en ik zie het ook steeds meer zitten.
Dat weet ik nog niet, dat ligt ook aan de hulp die ik kan krijgen.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hehe zou ook niet best zijn als je er geen zin in hebt. Wanneer ga je over?
Achso. Als je nou in de buurt woonde had ik je wel willen helpen inpakken en zulks. Maarja naar zuid-holland is echt niet te doen vanaf hierquote:Op woensdag 19 september 2012 13:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, dat ligt ook aan de hulp die ik kan krijgen.
Hier heeft het volgens mij helemaal niet geonweerdquote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef belle1608 het volgende:
Heeft niemand last gehad van de onweer vannacht? * belle1608 slecht geslapen heeft en zich samen met Merlijn verslapen heeft..
Vanmiddag heb ik teamuitje, moeten 1.5 uur buiten een stadswandeling lopen, maar het is hier koud (heb verwarming maar aangezet) en heel erg nat, dus dat wordt warme jas maar aan!
Ben er doorheen gefietstquote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef belle1608 het volgende:
Heeft niemand last gehad van de onweer vannacht? * belle1608 slecht geslapen heeft en zich samen met Merlijn verslapen heeft..
Vanmiddag heb ik teamuitje, moeten 1.5 uur buiten een stadswandeling lopen, maar het is hier koud (heb verwarming maar aangezet) en heel erg nat, dus dat wordt warme jas maar aan!
Dingen die weg moeten doe ik eigenlijk gelijk wel weg, maar kan het nu heerlijk weer opruimen idd. We hadden ook chronisch kast tekortquote:Op woensdag 19 september 2012 15:17 schreef belle1608 het volgende:
Gaaf inlog!! En ehhe heerlijk zo'n opruimingnu moet je wel inderdaad haha alles weer netjes opvouwen uitzoeken of er nog dingen wegkunnen enzo
Zijn vrij kleine beestjes idd. en ook erg schuw, maar pas op als je kippen in je achtertuin hebt scharrelenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef Inlognaam het volgende:
Nooit eerder heb ik ze zelf gezien en dan twee keer in een week![]()
Dacht eigenlijk dat ze groter waren, maar ze zijn gok ik maar 40cm hoog ofzo?
Lijkt me ook wel wat, ik ga mijn geluk in Den Haag maar eens uitproberen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:43 schreef Inlognaam het volgende:
Als ik geen kippen kan houden, misschien dan toch maar trouwen...
Heb je daar ook vossen in de wijk dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, ik ga mijn geluk in Den Haag maar eens uitproberen.
gewoon minder vaak op fok zitten en vaker naar buiten.en dan niet alleen naar je werk of naar fokkers hequote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, ik ga mijn geluk in Den Haag maar eens uitproberen.
Daar is Dolfi veel te verstandig voor.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon minder vaak op fok zitten en vaker naar buiten.en dan niet alleen naar je werk of naar fokkers he
en anders blijf ik jou wel iets voor dolfi vinden![]()
Whahahahaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon minder vaak op fok zitten en vaker naar buiten.en dan niet alleen naar je werk of naar fokkers he
en anders blijf ik jou wel iets voor dolfi vinden
hehe, maar ff serieus he. toen t net lente begon te worden had je t over opspelende hormonen. nu zitten we in de herfst en ben je nog geen meter verder.\\maar goed mss dat den haag je wat meer geluk zal brengen op dat gebiedquote:Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar is Dolfi veel te verstandig voor.
nee idd. die wil nooit trouwen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Whahahaha
Ik zie Dolfi wel kippen houden.. die hoeft niet te trouwen.
ah mooi,quote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef espri het volgende:
ja hoor, beetje moe maar lekker in mn velletje op het moment, en met jou?
hehe heb 2 poolse dames paar keer in de week voor t stofzuigen enzo hequote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef espri het volgende:
als je je toch verveelt, kan je misschien vast de piepers schoon maken?![]()
of een bosje rozen neer zetten
of de kamer stofzuigen... ik help wel hoor
2 polen nog wel poe poe, ben ik bijna zielig met maar 1 mevrouwquote:Op woensdag 19 september 2012 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe heb 2 poolse dames paar keer in de week voor t stofzuigen enzo he
rozen, ja ik ben een botte boer en neem bijna nooit bloemen mee. toen ze van vakantie terugkwam, tijdje terug, vroeg een vriendin of ik wel een bloemetje meenam. toen pas aan gedacht. maar ik had wel een bosje lelies mee
en eten is al geregeld
ah 1 of 2, als t maar gedaan wordt hequote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef espri het volgende:
[..]
2 polen nog wel poe poe, ben ik bijna zielig met maar 1 mevrouw![]()
gelukkig wel een bloemetje na een tip maar lelies zijn dan weer niet handig he?
die geven kleurstof af![]()
in mn gezinnen knip ik altijd meteen die stampertjes eruit, tis echt troep
laat mij erbuiten!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef gomi het volgende:
[..]
en anders blijf ik jou wel iets voor dolfi vinden![]()
ja, zodra ze open gaan, meteen knippen, krijg je toch wat poeder op je kleding, dan niet vegen maar met een plakbandje eraf halenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah 1 of 2, als t maar gedaan wordt he
lelies geven idd af, maar wilde origineler zijn dan rozen
hmm die stampers eruit knippen had ik toen moeten weten. goede tip
Heb jij ook wel eens gezinnen waar het echt een pestbende is? Dat je niet weet waar je moet beginnen om het huis een beetje netjes te krijgen? Vroeg het me ineens afquote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef espri het volgende:
[..]
2 polen nog wel poe poe, ben ik bijna zielig met maar 1 mevrouw![]()
gelukkig wel een bloemetje na een tip maar lelies zijn dan weer niet handig he?
die geven kleurstof af![]()
in mn gezinnen knip ik altijd meteen die stampertjes eruit, tis echt troep
zijn ook van die lange stampers he.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef espri het volgende:
[..]
ja, zodra ze open gaan, meteen knippen, krijg je toch wat poeder op je kleding, dan niet vegen maar met een plakbandje eraf halen
jazeker, maar ik ben dan niet de poetsmevrouw maar de kraamverzorgster die voor moeder en kind gaat zorgen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens gezinnen waar het echt een pestbende is? Dat je niet weet waar je moet beginnen om het huis een beetje netjes te krijgen? Vroeg het me ineens af
Oh myquote:Op woensdag 19 september 2012 17:06 schreef espri het volgende:
[..]
jazeker, maar ik ben dan niet de poetsmevrouw maar de kraamverzorgster die voor moeder en kind gaat zorgen.
ik let er wel op dat de aanrecht dan een beetje schoon is want ik sta daar dan ook he? zal het bed en de kraamkamer extra aandacht geven maar ga dan zeker geen achterstallig onderhoud doen.
een eerste dag neem ik sowieso mn eigen boterhammetjes mee, soms wil je niet eens mee eten of een bordje uit de kast pakken
de basis is gewoon moeder/kindzorg, tuurlijk hoort daar het sanitair bij maar dat vind ik niet erg, ik zit zelf ook graag daar op een schone wc....quote:Op woensdag 19 september 2012 17:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh myKan me voorstellen dat je je eigen brood pakt dan
. En idd, ik weet dat je geen poetsmevrouw bent maar het hoort er wel bij natuurlijk
. Verwachten mensen dan wel van jou dat je achterstallig onderhoud gaat doen?
Nee idd! Dat lijkt me wel echt het vervelendst van al, vieze huizen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef espri het volgende:
[..]
de basis is gewoon moeder/kindzorg, tuurlijk hoort daar het sanitair bij maar dat vind ik niet erg, ik zit zelf ook graag daar op een schone wc....
maar mensen die stof van 3cm op de kast hebben liggen, zijn zelf niet zo helder en denken dan dat doet de kraamverzorgster wel, dat weiger ik dus, je hebt het zelf maanden laten liggen, dan is het niet mijn taak en leg ze dat ook uit de slaapkamer bijhouden en bed verschonen hoort er ook bij maar ga niet 30 dingen onder het bed uit halen omdat jij het daar laat verstoffen.
logisch lijkt me ja, maar kom je dan ook echt mensen tegen die dat dan wel van je verwachten?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef espri het volgende:
[..]
de basis is gewoon moeder/kindzorg, tuurlijk hoort daar het sanitair bij maar dat vind ik niet erg, ik zit zelf ook graag daar op een schone wc....
maar mensen die stof van 3cm op de kast hebben liggen, zijn zelf niet zo helder en denken dan dat doet de kraamverzorgster wel, dat weiger ik dus, je hebt het zelf maanden laten liggen, dan is het niet mijn taak en leg ze dat ook uit de slaapkamer bijhouden en bed verschonen hoort er ook bij maar ga niet 30 dingen onder het bed uit halen omdat jij het daar laat verstoffen.
ja dat is het ook maar over het algemeen valt het wel mee hoor, en ik ben ook best wel wat gewend en geef niet snel op en doe mijn taken.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee idd! Dat lijkt me wel echt het vervelendst van al, vieze huizen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef gomi het volgende:
[..]
logisch lijkt me ja, maar kom je dan ook echt mensen tegen die dat dan wel van je verwachten?
Parrrrrrrrrdon? Houd de opvoedpraatjes maar voor je?? Pfffquote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef espri het volgende:
[..]
ja dat is het ook maar over het algemeen valt het wel mee hoor, en ik ben ook best wel wat gewend en geef niet snel op en doe mijn taken.
maar er zijn wel eens gezinnen die dan zeggen, hou de opvoedpraatjes maar voor je en kan je de ramen zemen???????
nou wat denk je zelf?
ja echt,quote:Op woensdag 19 september 2012 17:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Parrrrrrrrrdon? Houd de opvoedpraatjes maar voor je?? Pfff
maar ontbijt maken hoort toch niet bij jouw takenpakket?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:21 schreef espri het volgende:
[..]
ja echt,
kijk als je smorgens binnen komt, begin je met de vragen hoe de nacht is gegaan en hoe de baby heeft gedronken/geplast en gepoept, dat is gewoon belangrijk en moet je weten om je planning te maken.
maar dan hebben ze liever dat je ontbijt maakt en de boel aan kant doet, doe ik ook allemaal want ik ben de beroerdste niet maar wil toch eerst weten hoe mama en baby het heeft gedaan in de uren dat ik er niet was....
klopt gomi maar ik hou er van om mensen te verwennen en een extraatje te doen zodat papa ook kan rusten, mij maakt het echt niet uit, zo gaat de tijd voor mij ook lekker snel en ben ik bezig maar je moet gewoon geen misbruik van me maken want dan doe ik alleen wat ik MOET doenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:23 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ontbijt maken hoort toch niet bij jouw takenpakket?
mag pa toch zelf doen neem ik aan
ah k, maar dat is idd omdat jij dat wel wil enzo, niet omdat zij dat kunnen eisen of verwachten van jou. is gewoon een extraatjequote:Op woensdag 19 september 2012 17:25 schreef espri het volgende:
[..]
klopt gomi maar ik hou er van om mensen te verwennen en een extraatje te doen zodat papa ook kan rusten, mij maakt het echt niet uit, zo gaat de tijd voor mij ook lekker snel en ben ik bezig maar je moet gewoon geen misbruik van me maken want dan doe ik alleen wat ik MOET doen
als kraamverzorgster heb je alles in het oog maar toch ben je op de achtergrond, dan doe je het goedquote:Op woensdag 19 september 2012 17:23 schreef Ehhe het volgende:
Ja dat is toch ook wat belangrijk is
Mijn zusje is geboren toen ik 14 was. Toen ik binnenkwam om haar te bewonderen stond de kraamverzorgster te strijken en ik stoof haar zo voorbij haha. En toen viel ik mn moeder huilend in de armen. Een bijzondere tijd was dat wel
nee, wat ze kunnen verwachten is een professioneel persoontje die de gezondheid van moeder/kind in de gaten houd en erop let dat alles loopt zoals het moet lopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, maar dat is idd omdat jij dat wel wil enzo, niet omdat zij dat kunnen eisen of verwachten van jou. is gewoon een extraatje
Ik had in mn hoofd 'ik moet naar mama!', dacht ook dat mn zusje bij haar in het kraambed zou liggen maar ze lag in de wandelwagenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef espri het volgende:
[..]
als kraamverzorgster heb je alles in het oog maar toch ben je op de achtergrond, dan doe je het goed
en ze heeft je de rest van de week er lekker bij betrokken?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik had in mn hoofd 'ik moet naar mama!', dacht ook dat mn zusje bij haar in het kraambed zou liggen maar ze lag in de wandelwagen. Dus ik had de kraam ook niet eens echt opgemerkt ghehe
Ik heb net het huurkontrakt getekend en vrijdag krijg ik de sleutels.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:44 schreef gomi het volgende:
wanneer ben ga je eigenlijk verhuizen rucky?
redelijk snel al? of heb je nog ff de tijd om op je gemak te pakken enzo?
precies, dat is dus ook wat ik zo ongeveer wel in gedachten had.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef espri het volgende:
[..]
nee, wat ze kunnen verwachten is een professioneel persoontje die de gezondheid van moeder/kind in de gaten houd en erop let dat alles loopt zoals het moet lopen.
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 17:30 schreef espri het volgende:
[..]
en ze heeft je de rest van de week er lekker bij betrokken?
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb net het huurkontrakt getekend en vrijdag krijg ik de sleutels.![]()
En dan moet ik maar even kijken wanneer ik verhuis. Dat ligt natuurlijk ook aan degene die komen helpen.
wow das wel lekker snel zeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb net het huurkontrakt getekend en vrijdag krijg ik de sleutels.![]()
En dan moet ik maar even kijken wanneer ik verhuis. Dat ligt natuurlijk ook aan degene die komen helpen.
ja het ligt er ook aan hoeveel uren de gezinnen krijgen en willen, ik krijg meestal de grotere zorgen omdat de kantoren weten dat ik graag tussen de 6 a 10 dagen aaneen wil werken en ook de zorgen zelf af maak, ik laat me niet aflossen na 5 dagen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde toen nog kraamverzorgster worden en ze liet me dingen zien die bijgehouden moeten worden. Maar meestal was ze al weg als ik uit school kwam geloof ik.
en uiteindelijk ben je toch met kinderen gaan werken he?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde toen nog kraamverzorgster worden en ze liet me dingen zien die bijgehouden moeten worden. Maar meestal was ze al weg als ik uit school kwam geloof ik.
Klopt jaquote:Op woensdag 19 september 2012 17:34 schreef gomi het volgende:
[..]
en uiteindelijk ben je toch met kinderen gaan werken he?
en wat doe je dan precies ehhe?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Klopt ja. Het lijkt me ook erg leuk om met 'probleem'jongeren te werken.
deel van mn fam werkt in die sector. lijkt mij dus echt niets. ben ik wss veel te ongeduldig voorquote:Op woensdag 19 september 2012 17:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Klopt ja. Het lijkt me ook erg leuk om met 'probleem'jongeren te werken.
Bedankt alvast en Gomi ook, ik moet nog even bekijken hoe en wanneer ik ga verhuizen. En aan een openhuisfeestje zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef espri het volgende:
[..]gefeliciteerd
en mocht je hulp nodig hebben en ik kan.....
en anders kom ik wel op je openhuisfeestje
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bedankt alvast en Gomi ook, ik moet nog even bekijken hoe en wanneer ik ga verhuizen. En aan een openhuisfeestje zat ik ook al aan te denken.
eet zequote:Op woensdag 19 september 2012 17:43 schreef espri het volgende:
[..]![]()
en nu ga ik even eten, laterssssss
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:43 schreef espri het volgende:
[..]![]()
en nu ga ik even eten, laterssssss
quote:
Ik werk nu in de kinderopvang. Zowel kinderdagverblijf als buitenschoolse opvang.quote:
hoi hoi!!!quote:
ooowwwquote:
Dolfi!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoi hoi!!!
laatste stukje film gekeken en even boodschapjes gehaald..
Vandaar late reactie
quote:
Geen track en trace nummer gekregen van de post?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:19 schreef billie1985 het volgende:
Ben trouwens stiekem best benieuwd of het pakje bij Yska is aangekomen vandaag
Door hoef je geen gezin voor te hebben hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens gezinnen waar het echt een pestbende is? Dat je niet weet waar je moet beginnen om het huis een beetje netjes te krijgen? Vroeg het me ineens af
Nee maar als je als kraamverzorgende ergens bent is het wel een gezinquote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Door hoef je geen gezin voor te hebben hoor.
Boeken ontvangen trouwens?
Hmm, dan moeten die morgen komen. Zijn gisteren op de bus gegaan en de lichting was nog niet geweest. Wel al bij de Bruna, dus ben ik naar de brievenbus doorgefietst.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee maar als je als kraamverzorgende ergens bent is het wel een gezin
Boeken nog niet gehad
Ja, soms is het wel de volgende dag maar vaker duurt het 2 dagen of mss nog wel langer.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hmm, dan moeten die morgen komen. Zijn gisteren op de bus gegaan en de lichting was nog niet geweest. Wel al bij de Bruna, dus ben ik naar de brievenbus doorgefietst.
Krijg toch het idee dat TNTpost een grotere bende aan het worden is tegenwoordig en dat het niet uitzonderlijk is dat post er tegenwoordig 2 dagen over doet.
pssst soms is het een alleenstaande mamaquote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee maar als je als kraamverzorgende ergens bent is het wel een gezin
Boeken nog niet gehad
Ojaquote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef espri het volgende:
[..]
pssst soms is het een alleenstaande mama
Haha dan moet ik alsnog dokken?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef Inlognaam het volgende:
Dr zit wel 0.10 euro te weinig port op trouwens
heb je mn nummer dan al?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef Rucky het volgende:
Ik mag me weer bezig houden met mijn minst geliefde bezigheid, geld overmaken.
Ik moet nog geld overhouden voor mijn housewarming feestje. Dus als je je nr. doorgeeft moet jeje eigen drinken meenemen.quote:
Oh, als je toch bezig bent... Mag je mij ook wel wat overmaken!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef Rucky het volgende:
Ik mag me weer bezig houden met mijn minst geliefde bezigheid, geld overmaken.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet nog geld overhouden voor mijn housewarming feestje. Dus als je je nr. doorgeeft moet jeje eigen drinken meenemen.
De postbode kreeg het niet door de brievenbus en komt morgen weer. Ik hoop maar dat ie voor 11u er is want anders heeft ie pech.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:19 schreef billie1985 het volgende:
Ben trouwens stiekem best benieuwd of het pakje bij Yska is aangekomen vandaag
Bijna goed.quote:
* dolfina-chica duimtquote:Op woensdag 19 september 2012 19:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De postbode kreeg het niet door de brievenbus en komt morgen weer. Ik hoop maar dat ie voor 11u er is want anders heeft ie pech.
quote:
quote:
das leuke film!!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaaaaaa alles doet het weer! Dus nu kan ik Say yes to the dress kijken! Jippie
Wat een amateur, hoe groot klein zijn jullie brievenbussen daar?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De postbode kreeg het niet door de brievenbus en komt morgen weer. Ik hoop maar dat ie voor 11u er is want anders heeft ie pech.
* billie1985 duimt mee, zal het helpen?quote:
Jaaa is helemaal klaar, mn spullen zitten er ook al inquote:Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef belle1608 het volgende:
@Ehhe is je kast al klaar?
@Rest hallo
Ik vind daar echt niks aanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef dolfina-chica het volgende:
lekker hoor zo'n tranentrekker van robert....
zal er niet om thuis blijven, maar vind het idee erachter heerlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind daar echt niks aan. En dat voor een tv-junkie als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |