Zijn vrij kleine beestjes idd. en ook erg schuw, maar pas op als je kippen in je achtertuin hebt scharrelenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef Inlognaam het volgende:
Nooit eerder heb ik ze zelf gezien en dan twee keer in een week![]()
Dacht eigenlijk dat ze groter waren, maar ze zijn gok ik maar 40cm hoog ofzo?
Lijkt me ook wel wat, ik ga mijn geluk in Den Haag maar eens uitproberen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:43 schreef Inlognaam het volgende:
Als ik geen kippen kan houden, misschien dan toch maar trouwen...
Heb je daar ook vossen in de wijk dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, ik ga mijn geluk in Den Haag maar eens uitproberen.
gewoon minder vaak op fok zitten en vaker naar buiten.en dan niet alleen naar je werk of naar fokkers hequote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, ik ga mijn geluk in Den Haag maar eens uitproberen.
Daar is Dolfi veel te verstandig voor.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon minder vaak op fok zitten en vaker naar buiten.en dan niet alleen naar je werk of naar fokkers he
en anders blijf ik jou wel iets voor dolfi vinden![]()
Whahahahaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon minder vaak op fok zitten en vaker naar buiten.en dan niet alleen naar je werk of naar fokkers he
en anders blijf ik jou wel iets voor dolfi vinden
hehe, maar ff serieus he. toen t net lente begon te worden had je t over opspelende hormonen. nu zitten we in de herfst en ben je nog geen meter verder.\\maar goed mss dat den haag je wat meer geluk zal brengen op dat gebiedquote:Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar is Dolfi veel te verstandig voor.
nee idd. die wil nooit trouwen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Whahahaha
Ik zie Dolfi wel kippen houden.. die hoeft niet te trouwen.
ah mooi,quote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef espri het volgende:
ja hoor, beetje moe maar lekker in mn velletje op het moment, en met jou?
hehe heb 2 poolse dames paar keer in de week voor t stofzuigen enzo hequote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef espri het volgende:
als je je toch verveelt, kan je misschien vast de piepers schoon maken?![]()
of een bosje rozen neer zetten
of de kamer stofzuigen... ik help wel hoor
2 polen nog wel poe poe, ben ik bijna zielig met maar 1 mevrouwquote:Op woensdag 19 september 2012 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe heb 2 poolse dames paar keer in de week voor t stofzuigen enzo he
rozen, ja ik ben een botte boer en neem bijna nooit bloemen mee. toen ze van vakantie terugkwam, tijdje terug, vroeg een vriendin of ik wel een bloemetje meenam. toen pas aan gedacht. maar ik had wel een bosje lelies mee
en eten is al geregeld
ah 1 of 2, als t maar gedaan wordt hequote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef espri het volgende:
[..]
2 polen nog wel poe poe, ben ik bijna zielig met maar 1 mevrouw![]()
gelukkig wel een bloemetje na een tip maar lelies zijn dan weer niet handig he?
die geven kleurstof af![]()
in mn gezinnen knip ik altijd meteen die stampertjes eruit, tis echt troep
laat mij erbuiten!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef gomi het volgende:
[..]
en anders blijf ik jou wel iets voor dolfi vinden![]()
ja, zodra ze open gaan, meteen knippen, krijg je toch wat poeder op je kleding, dan niet vegen maar met een plakbandje eraf halenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah 1 of 2, als t maar gedaan wordt he
lelies geven idd af, maar wilde origineler zijn dan rozen
hmm die stampers eruit knippen had ik toen moeten weten. goede tip
Heb jij ook wel eens gezinnen waar het echt een pestbende is? Dat je niet weet waar je moet beginnen om het huis een beetje netjes te krijgen? Vroeg het me ineens afquote:Op woensdag 19 september 2012 16:58 schreef espri het volgende:
[..]
2 polen nog wel poe poe, ben ik bijna zielig met maar 1 mevrouw![]()
gelukkig wel een bloemetje na een tip maar lelies zijn dan weer niet handig he?
die geven kleurstof af![]()
in mn gezinnen knip ik altijd meteen die stampertjes eruit, tis echt troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |