Zal ik die taak dan maar even overnemen?quote:
Dan is ze vanavond overspannenquote:Op woensdag 19 september 2012 09:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zal ik die taak dan maar even overnemen?
Dat kan ik jou weer niet aandoen.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan is ze vanavond overspannen
Ah, leukquote:Op woensdag 19 september 2012 10:28 schreef DJMO het volgende:
oh en vanmiddag gaat hij nog een zaans huisje knutselen en oud hollandse spelletjes doen bij de Albert Heijn![]()
De cassiere vroeg of ik hem wilde brengen, ondat dat het een drukteschopper is, mogen ze hem daar wel
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:02 schreef DJMO het volgende:
*pffff
Jan is droog gebeleven vannachtzou hij van niks naar compleet nacht zindelijk zijn gegaan binnen één week?
![]()
hij is iig hyperactief omdat hij zo mag gaan spelen op de peuterspeelzaalen geert gaat hem vrolijk achterna in die bui
Da's gek wakker wordenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had gedroomd dat er bulten van 5cm doorsnee op mn benen zaten. Gelukkig is het niet zo!
Goedemorgen
Jij droomt over 1 grote bult op je buik?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Da's gek wakker worden. Ik droom al 2 weken dat ik zwanger ben
Hehe ja zoiets. Heel stom iig en word elke keer n beetje beduusd wakker ervan. Lekker slapen lijkt ook weer n utopiequote:Op woensdag 19 september 2012 10:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij droomt over 1 grote bult op je buik?
Ik werd vanmorgen wakker en dacht dat ik zwanger was, heb ik dan vast gedroomd!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als ik met die gedachte wakker wordt zou pas raar zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker en dacht dat ik zwanger was, heb ik dan vast gedroomd!
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik met die gedachte wakker wordt zou pas raar zijn.
al gezien wat ik vanavond eet?quote:
ik heb (voor de zekerheid) maar wel twee verschoningen meegegeven vandaag, ik zie wel of hij hij z'n reservekleding aanheeftquote:Op woensdag 19 september 2012 10:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]zindelijkheid kan ineens heel rap gaan. Als ze het trucje eenmaal doorhebben is het klaar
Da's alleen maar handigquote:Op woensdag 19 september 2012 10:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb (voor de zekerheid) maar wel twee verschoningen meegegeven vandaag, ik zie wel of hij hij z'n reservekleding aanheeft
Ziet er goed uit, maar ik eet hier op kantoor alvast. Ik heb geen idee hoe laat ik vanavond thuis ben, vandaarquote:Op woensdag 19 september 2012 10:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
al gezien wat ik vanavond eet?![]()
als ik wat moet bewaren voor je, NU zeggen, anders vind je de hond in de pot![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 september 2012 10:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |