heb je mn nummer dan al?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef Rucky het volgende:
Ik mag me weer bezig houden met mijn minst geliefde bezigheid, geld overmaken.
Ik moet nog geld overhouden voor mijn housewarming feestje. Dus als je je nr. doorgeeft moet jeje eigen drinken meenemen.quote:
Oh, als je toch bezig bent... Mag je mij ook wel wat overmaken!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef Rucky het volgende:
Ik mag me weer bezig houden met mijn minst geliefde bezigheid, geld overmaken.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet nog geld overhouden voor mijn housewarming feestje. Dus als je je nr. doorgeeft moet jeje eigen drinken meenemen.
De postbode kreeg het niet door de brievenbus en komt morgen weer. Ik hoop maar dat ie voor 11u er is want anders heeft ie pech.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:19 schreef billie1985 het volgende:
Ben trouwens stiekem best benieuwd of het pakje bij Yska is aangekomen vandaag
Bijna goed.quote:
* dolfina-chica duimtquote:Op woensdag 19 september 2012 19:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De postbode kreeg het niet door de brievenbus en komt morgen weer. Ik hoop maar dat ie voor 11u er is want anders heeft ie pech.
quote:
quote:
das leuke film!!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaaaaaa alles doet het weer! Dus nu kan ik Say yes to the dress kijken! Jippie
Wat een amateur, hoe groot klein zijn jullie brievenbussen daar?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De postbode kreeg het niet door de brievenbus en komt morgen weer. Ik hoop maar dat ie voor 11u er is want anders heeft ie pech.
* billie1985 duimt mee, zal het helpen?quote:
Jaaa is helemaal klaar, mn spullen zitten er ook al inquote:Op woensdag 19 september 2012 21:49 schreef belle1608 het volgende:
@Ehhe is je kast al klaar?
@Rest hallo
Ik vind daar echt niks aanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef dolfina-chica het volgende:
lekker hoor zo'n tranentrekker van robert....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |