Dat klinkt wel logisch inderdaad. Gelukkig ben jij er om de nederlaag te relativerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Ajax nog goed weggekomen zie ik. Penalty gemist.
Derhalve geen club TT, dus gelieve deze terug te plaatsen, anders moet ik mij genoodzaakt voelen jouw te rapporteren aan je meerderen.quote:
Ga je gang. Heb ik ook eens over jou gedaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef E.H. het volgende:
[..]
Derhalve geen club TT, dus gelieve deze terug te plaatsen, anders moet ik mij genoodzaakt voelen jouw te rapporteren aan je meerderen.
Kijk dan Sport1quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
Jan Van Halst, gadverdamme. Waarom wordt die eikel nog steeds gevraagd.
Hij doet aan kale hoofden sex met Jack.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
Jan Van Halst, gadverdamme. Waarom wordt die eikel nog steeds gevraagd.
Veendam?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef Ro-ald het volgende:
Hopelijk wint mijn club nou een keer vrijdag.
[stylo]quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef Ro-ald het volgende:
Hopelijk wint mijn club nou een keer vrijdag.
Ga je dan weer je account als dood verklaren en een nieuwe maken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef E.H. het volgende:
[..]
Derhalve geen club TT, dus gelieve deze terug te plaatsen, anders moet ik mij genoodzaakt voelen jouw te rapporteren aan je meerderen.
graag een soa van je moeder voor jouquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef bianconeri het volgende:
Gelukkig maar dat Dortmund wint!
Hopelijk spannend tussen de 3 ploegen voor de 1e 3 ploegen.
Ajax deed vantevoren al voor spek en bonen mee. Zorgde toch al niet voor het mooie spel.
Dus laat de bovenste 3 het maar lekker uitvechten.
Ik probeer de beelden die nu bij me opkomen heel erg te verdringen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij doet aan kale hoofden sex met Jack.
De lange leegte en hun sexy lingerie shirt sponser. Ik zou het wel begrijpen.quote:
Zonde maar het is nooit te laat.quote:
Hoezo zonde?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De lange leegte en hun sexy lingerie shirt sponser. Ik zou het wel begrijpen.
[..]
Zonde maar het is nooit te laat.
Vooral diequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In dat geval is happel een nare vent
Goeie Geo3, E.H. zal nu wel even zwijgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je dan weer je account als dood verklaren en een nieuwe maken?
Bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vooral dieterwijl jij je natuurlijk zwaar kut voelt al. Je had gewoon kunnen winnen, maar Ajax heeft niet gewonnen. Moet je nog naar realmadrid enzo .. ook al niet makkelijk.
Dus het eigenlijk al bijna afgelopen na 1 wedstrijd.. en dan een beetje lullig diegaan posten.
Door het gebrek aan ambitie bij die topklasseclubs kan je toch nooit degraderen toch.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Door het gebrek aan ambitie bij die topklasseclubs kan je toch nooit degraderen toch.
Sssttquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goeie Geo3, E.H. zal nu wel even zwijgen
Nou en?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In dat geval is happel een nare vent
Net zoals die twintig accounts van jou?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je dan weer je account als dood verklaren en een nieuwe maken?
Tegen zo'n tegenstander zou ik dat nog wel eens willen zien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schaken die laat zijn man in ieder geval niet zo vaak lopen
Twintigquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef E.H. het volgende:
[..]
Net zoals die twintig accounts van jou?
Dortmund hebben we al gehad. Hoeven we niet meer naar om te kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen zo'n tegenstander zou ik dat nog wel eens willen zien.
Maar ja, dat zal wel nooit gebeuren.
Die back van Dortmund rende alleen maar hard naar voren toe, weinig laten zien verder en die vind ik verdedigend ook vrij matig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Been there, done thatquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even Brands een brief sturen dat hij Manolev daar moet aanbieden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die back van Dortmund rende alleen maar hard naar voren toe, weinig laten zien verder en die vind ik verdedigend vrij matig.
En het ging mij meer om het feit dat die Sana zo verschrikkelijk naar opgehemeld is door 2 leuke potjes tegen NEC en NAC.
Valt wel mee hoor. Maar dat wordt al snel gezegd door mensen van een andere club.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En het ging mij meer om het feit dat die Sana zo verschrikkelijk naar opgehemeld is door 2 leuke potjes tegen NEC en NAC.
Opgehemeld in de zin, 3 doelpunten 2 assists voor 3 ton. Of ben jij zo'n PSV´er die sarcasme niet kan lezen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die back van Dortmund rende alleen maar hard naar voren toe, weinig laten zien verder en die vind ik verdedigend vrij matig.
Ben je hier toen überhaupt wel geweest of was je toen op vakantie ofzo? O.a. Stinho kreeg direct een stijf pikkie als het over die gozert ging hierquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Maar dat wordt al snel gezegd door mensen van een andere club.
Kutserie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef E.H. het volgende:
Begonnen met Entourage trouwens. Twee en een halve seizoen er door heen gejaagd in twee dagen tijd. Goede serie.
Ah, je hebt het over de posts van iemand van 14.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben je hier toen überhaupt wel geweest of was je toen op vakantie ofzo? O.a. Stinho kreeg direct een stijf pikkie als het over die gozert ging hier
Goede keuze.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef E.H. het volgende:
Begonnen met Entourage trouwens. Twee en een halve seizoen er door heen gejaagd in twee dagen tijd. Goede serie.
Dikke bazenserie manquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef E.H. het volgende:
De Jong en Eriksen vond ik ook niet goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Zeg wat je wilt maar Ajax gaat gewoon veel geld verdienen aan die Sana, voor 350.00.. daar kan een club als Ajax geen verlies op maken. Ja hij was vandaag wat minder, maar hele voorhoede op Babel na was ondermaats vandaag.
Lees eens even goed, ik zeg 'o.a.', ik gaf Stinho gewoon als voorbeeld.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je hebt het over de posts van iemand van 14.
Ja, daar zijn alle ajacieden verantwoordelijk voor idd.
Ja die rekende ik erbijquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Jong en Eriksen vond ik ook niet goed.
Wel leuk om af en toe te kijken. Maar elke aflevering is hetzelfde.quote:
Slecht voorbeeld.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lees eens even goed, ik zeg 'o.a.', ik gaf Stinho gewoon als voorbeeld.
Eriksen is wel een van de weinigen die zijn conditie op peil heeft.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Jong en Eriksen vond ik ook niet goed.
Nee joh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel leuk om af en toe te kijken. Maar elke aflevering is hetzelfde.
Vind ik ook, best een leuke sfeer waardoor elke aflevering wel het uitkijken waard is maar ik heb, van wat ik ervan heb gezien iig. Nooit het gevoel gehad 'Hoe gaat dit aflopen' o.i.d.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
haha pvda zetels weggeven en zulks, sukkelsquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Weten jullie wat lijstverbinding inhoudt?
Gaat ook meer om vibe eromheen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Babel heeft ook heel wat kilometers afgelegd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eriksen is wel een van de weinigen die zijn conditie op peil heeft.
Ook hij jaquote:
Tsja, zit niet echt een verhaal in imo. Hij krijgt wel of niet een rol, één van die vriendjes moet iets regelen, Ari heeft een rol, ze gaan naar een feest en hij neukt een wijf.quote:
Restzetel weggeven aan een andere partij toch? Iets met samenvoegen ofzo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou je me dat uit willen leggen
Google jong http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijstverbindingquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als politieke partijen een lijstverbinding aangaan dan worden stemmen op die partijen bij elkaar geteld bij de verdeling van restzetels.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
dankuquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als politieke partijen een lijstverbinding aangaan dan worden stemmen op die partijen bij elkaar geteld bij de verdeling van restzetels.
Maar liep na 35 minuten al rond alsof hij kapot was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Babel heeft ook heel wat kilometers afgelegd.
Tribunequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelde die Van der Wiel eigenlijk?
Je ademt nu niet automatischquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu naar bed toe en mijn verdriet verwerken/
Wel een mooie actie trouwens toen hij 2 man uitschakelde aan de zijkant. Babel viel me sowieso heel erg mee. Denk als hij topfit is, we nog veel gaan zien van de man.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar liep na 35 minuten al rond alsof hij kapot was.
Sowieso wel een heupschotje of 2.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel een mooie actie trouwens toen hij 2 man uitschakelde aan de zijkant. Babel viel me sowieso heel erg mee. Denk als hij topfit is, we nog veel gaan zien van de man.
Tribuneklant.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij veel comedyseries zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, zit niet echt een verhaal in imo.
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
Klopt. Daarom zal ik van dat soort series ook nooit een paar seizoenen in 2 dagen oid weg kunnen werken.quote:
Jammer dat die actie niet een beetje mooi herhaald werd. Ik vond hem ook prima.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel een mooie actie trouwens toen hij 2 man uitschakelde aan de zijkant. Babel viel me sowieso heel erg mee. Denk als hij topfit is, we nog veel gaan zien van de man.
Een zetel staat gelijk aan een aantal stemmen. Bijvoorbeeld 1 zetel is 100 stemmen, als je dan 230 stemmen hebt dan heb je 2 zetels en 30 reststemmen. Bij een lijstverbinding worden deze reststemmen bij elkaar opgeteld en als dat tot een zetel komt dan krijgt 1 van de partijen die onderdeel uitmaken van de lijstverbinding deze zetel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Entourage is geweldig manquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zal ik van dat soort series ook nooit een paar seizoenen in 2 dagen oid weg kunnen werken.
Ja, leuk om af en toe een keer wat afleveringen te kijken.quote:
Speelt niet dacht ik.quote:
Jawel dat heb je wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, leuk om af en toe een keer wat afleveringen te kijken.
Maar ik heb er nooit zo'n 'IK MOET DE VOLGENDE ZIEN' gevoel bij.
Dat heb ik bij weinig serieus gehad. Alleen bij HIMYM en Chuck gehad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh had ik wel bij entourage, was grappig en zat wel een overkoepelend verhaal itt andere comedies.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel kauwgum zal die Fergusson in een jaar gebruiken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef Smoofie het volgende:
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-naaaaaaaaaaaaaaaited!
Ik bij The Sopranos en SoA. Beetje bij breaking bad en homeland.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heb ik bij weinig serieus gehad. Alleen bij HIMYM en Chuck gehad.
3 per wedstrijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoeveel kauwgum zal die Fergusson in een jaar gebruiken?
Zo gierig als hij is: 1quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoeveel kauwgum zal die Fergusson in een jaar gebruiken?
Alle 4 nog niet gezien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bij The Sopranos en SoA. Beetje bij breaking bad en homeland.
Op een gegeven moment is iedereen al een keer verkracht, ontvoerd of vermoord inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
SoA gaat een beetje downhill denk ik.
Ja heb te lange lijst.quote:
Wat doe je dan de hele dag op fok? ZO te zien kan je je tijd wel nuttiger besteden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb te lange lijst.
Fringe (alles al gedownload)
The Wire
Homeland
GoT
Breaking Bad
Dexter (tot seizoen 4 gezien)
etc.
FOK! sterft uit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele dag op fok? ZO te zien kan je je tijd wel nuttiger besteden?
Moet ik nog steeds aan beginnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb te lange lijst.
Fringe (alles al gedownload)
The Wire
Homeland
GoT
Breaking Bad
Dexter (tot seizoen 4 gezien)
etc.
Ik werk 9 a 10 uurtjes per dag, dus ik laad mijn batterij hier weer op. Ik kan geen serie per aflevering kijken. Ik wil gelijk alles achter elkaar zien, dus moet altijd zin maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele dag op fok? ZO te zien kan je je tijd wel nuttiger besteden?
Ik zie die van jou niet...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat er voor het gemak maar even van uit dat ik niet mee mag doen?
Kijk, deze was wel grappigquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:35 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga. Trusten mensen (en GGMM).
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:35 schreef mrstylo het volgende:
Laterquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:35 schreef mrstylo het volgende:
Die dildo ook zeker.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Die koude halve liter in de koelkast riep me toch iets te hard.
Roosvicee?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Ben & Jerry'squote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:37 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)neer_in_publiek.html
Wat een mongool. Wat is daar grappig aan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:37 schreef TwenteFC het volgende:
Ik moest ook niet lachenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een mongool. Wat is daar grappig aan?
Dus dit wordt grappig gevonden in Twentequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:37 schreef TwenteFC het volgende:
Heulemaal nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dit wordt grappig gevonden in Twente
Frappant is het juiste woord.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dit wordt grappig gevonden in Twente
Ik had alleen maar Whey shake nog in de koelkast staanquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar Aquarius orange in de koelkast en ik heb niet eens gesport...
Ik heb het ff moeten googlenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had alleen maar Whey shake nog in de koelkast staan
Prima biertje man. Amstel is kankervies.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Maar Caland, waarom AH pilsener? Was Amstel niet 2 halen 1 betalen?
Ben ook geen Amstel fan, maar lijkt me altijd nog beter dan AHquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima biertje man. Amstel is kankervies.
Hoeveel meer vies is kankervies dan gewoon vies...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima biertje man. Amstel is kankervies.
AH Pilsener is echt prima pils hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben ook geen Amstel fan, maar lijkt me altijd nog beter dan AH. Maar dat kunnen ook de vooroordelen zijn
.
Van die goedkopere biertjes vind ik die AH pilsener nog wel te pruimen. Schultenbrau eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben ook geen Amstel fan, maar lijkt me altijd nog beter dan AH. Maar dat kunnen ook de vooroordelen zijn
.
Je hebt vies, en heeeel erg²² vies, en dat is kankervies.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeveel meer vies is kankervies dan gewoon vies...
Eerst flauwvallen op mij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:46 schreef GGMM het volgende:
Die outfit van ThiemeKan dat wijf niet doodvallen?
Ok, dus vies is Erica Terpstra neuken en bij kankervies heeft ze ook nog een Ajaxshirt aan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt vies, en heeeel erg²² vies, en dat is kankervies.
Jij vindt Erica Terpstra naakt minder vies dan met een shirt aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dus vies is Erica Terpstra neuken en bij kankervies heeft ze ook nog een Ajaxshirt aan?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dus vies is Erica Terpstra neuken en bij kankervies heeft ze ook nog een Ajaxshirt aan?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt Erica Terpstra naakt minder vies dan met een shirt aan.
Alsof er een shirt is in haar maat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een jodenshirt aan is ze nog viezer jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof er een shirt is in haar maat.
bodypaintquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat noemen ze een tent.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
ze is toch voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met een jodenshirt aan is ze nog viezer ja
Ik zou haar zwaffelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Zonder jodenshirt zou ik die Erica gewoon geven trouwens
Wie niet? Is gewoon een lekker dingquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Zonder jodenshirt zou ik die Erica gewoon geven trouwens
WWII connecties heh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
Scheidsrechter was trouwens voor die moffen, dat zie je gelijk.
[ afbeelding ]
Niet voor PSVquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze is voor iedereen, maar dan ook echt iedereen
Dat staat ook direct op een feijenoord-websitequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
snavels-scheidsrechter-olympischegroetquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
snavels-scheidsrechter-olympischegroet
Louwie had toen ook geen platte neus, kwam zeker nadat erica op hem viel in bed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En op 17 seconden zie je haar shirt al klaar liggen
Nu je het zegt, wat is er met zijn neus gebeurd?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Louwie had toen ook geen platte neus, kwam zeker nadat erica op hem viel in bed.
neusschotje eruit gesnoven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu je het zegt, wat is er met zijn neus gebeurd?
Tikken van Edson Braafheid gehadquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu je het zegt, wat is er met zijn neus gebeurd?
Hij had daarvoor al een platte neus gekregen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tikken van Edson Braafheid gehad
Deur van de trein wou niet goed dicht toen, trapte een grote mof met zo'n lange zwarte jas de deur dicht alleen zat zijn neus er tussen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij had daarvoor al een platte neus gekregen.
Hij is nu niet meer blond, hoort bij de VVD en draagt een bril, dan ben je intellectueelquote:Op woensdag 19 september 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
Gordon vindt dat er grenzen zijn aan wat je kunt roepen en zeggen.Wat.
Wat heeft iedereen toch met dat Qlimax? Lopen alleen maar vervelende, glimmende mooiboys rond man. Zijn zoveel betere feestjesquote:
Wordt met de jaar minder, maar wel vetquote:
Bij Defqon en Decibel ook. Care.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met dat Qlimax? Lopen alleen maar vervelende, glimmende mooiboys rond man. Zijn zoveel betere feestjes
Mwah. Keer of 4 geweest ofzo. Werd elke keer minder.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wordt met de jaar minder, maar wel vet
[..]
Bij Defqon en Decibel ook. Care.
Waarschijnlijk omschrijf je Smoof...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met dat Qlimax? Lopen alleen maar vervelende, glimmende mooiboys rond man. Zijn zoveel betere feestjes
Nee man. Ben niet zo'n mode mooiboy.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omschrijf je Smoof...
Geen v-hals tot je navel en een rozenkrans?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man. Ben niet zo'n mode mooiboy.
Klopt, veel k duitsers ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Keer of 4 geweest ofzo. Werd elke keer minder.
Sowieso zijn die grote feesten steeds kutter. Steeds meer volk dat er naartoe gaat om er een keer geweest te zijn in plaats van om het feest.
Weetje, als er een goede line up is boeit het me niet wie er zijn, ik ga toch met vrienden.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Gewoon naar de minder bekende feesten gaan, komt veel toffer volk op af vind ik.
Ik voel een foto van Ostlund aankomenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen v-hals tot je navel en een rozenkrans?
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen v-hals tot je navel en een rozenkrans?
Ja. Al zijn grotere festivals ook nog wel te doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Gewoon naar de minder bekende feesten gaan, komt veel toffer volk op af vind ik.
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voel een foto van Ostlund aankomen
Darkraver is echt baasquote:Op woensdag 19 september 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Al zijn grotere festivals ook nog wel te doen.
Heb sowieso weinig meer met binnenfeestjes. Al was darkraver afgelopen zaterdag wel echt kankertjegeil.
Waar was die negert danquote:Op woensdag 19 september 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Al zijn grotere festivals ook nog wel te doen.
Heb sowieso weinig meer met binnenfeestjes. Al was darkraver afgelopen zaterdag wel echt kankertjegeil.
Drink een paar biertjesquote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef Jojoortje het volgende:
Kan niet slapen![]()
Kan ook niet, want heb afgelopen nacht 17 uur geslapen
Wordt dan ook op tijd wakker, mutsquote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef Jojoortje het volgende:
Kan niet slapen![]()
Neem 9 pijnstillers ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef Jojoortje het volgende:
Kan niet slapen![]()
http://partyflock.nl/party/227350:The_Darkravers_B_Day_Bash.htmlquote:
Waar zit jij dat je nachten van 17 uur hebtquote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef Jojoortje het volgende:
Kan niet slapen![]()
Hou niet van bierquote:
Had de wekker niet gezet joh.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wordt dan ook op tijd wakker, muts
Bedankt voor de tip.quote:
Ik zit niet. Ik lig dan in bedquote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar zit jij dat je nachten van 17 uur hebt
2x bij Darkraver geweest, beide topfeestenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/227350:The_Darkravers_B_Day_Bash.html
Lang geleden dat ik me zo vermaakt had. Maar was ook wel goed van het pad.
Damn, niks mis mee.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil ook nachten die 17 uur durenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zit niet. Ik lig dan in bed
Toch geen speed hehquote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Damn, niks mis mee.
Wat had je genomen dan?
Van zolang slapen word je moe.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil ook nachten die 17 uur duren
Dat zuigt man. Ik werd vandaag rond etenstijd wakkerquote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil ook nachten die 17 uur duren
Ik zou een zwangerschap/SOA test doen als ik jou was.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zuigt man. Ik werd vandaag rond etenstijd wakkerEn wist even niet waar ik was.
Veeeeul alcohol en sos. Maar was gewoon relaxed. Veel toffe mensen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Damn, niks mis mee.
Wat had je genomen dan?
Ja klopt. Zat de hele tijd te gapen vanavond, maar nu ik naar bed wil verdwijnt mijn moeheid.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Van zolang slapen word je moe.
sos is eigenlijk het geld niet waard als je niet al te veel geld hebt.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Veeeeul alcohol en sos. Maar was gewoon relaxed. Veel toffe mensen.
Neuh, heb dat wel vaker. Ik kan gewoon erg lang slapen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou een zwangerschap/SOA test doen als ik jou was.
Als je geen knaken hebt kun je beter gewoon x nemenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
sos is eigenlijk het geld niet waard als je niet al te veel geld hebt.
Heb je vakantie dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zuigt man. Ik werd vandaag rond etenstijd wakkerEn wist even niet waar ik was.
Geld speelt geen rol, jwz.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
sos is eigenlijk het geld niet waard als je niet al te veel geld hebt.
Ik kan niet meer tegen die shit man. Standaard kotsen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je geen knaken hebt kun je beter gewoon x nemen
Die catwoman lijkt op Bridget Maaslandquote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat voor schoolvakantie is dat dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja tot volgende week dinsdag nog.
Whut. Nooit last van gehad, maar ik moet niet teveel nemen want dan ga ik nooit echt chill.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan niet meer tegen die shit man. Standaard kotsen.
Ken het, probleem is dat het wel 3 uur kan duren voordat je dan eindelijk weer een keer slaapt. Ondertussen word je de hele tijd wakker, en op een gegeven moment beslis je maar om de nacht door te trekken.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja klopt. Zat de hele tijd te gapen vanavond, maar nu ik naar bed wil verdwijnt mijn moeheid.
Bij mij had het de laatste keer nauwelijks effect.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Whut. Nooit last van gehad, maar ik moet niet teveel nemen want dan ga ik nooit echt chill.
Ze werkt op een basisschool.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat voor schoolvakantie is dat dan?
Ja, is fucked up. Ik kan niks meer als ik x op heb. Zelfs niet water drinken of roken. Lijkt alsof mijn maag er allergisch voor is geworden ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Whut. Nooit last van gehad, maar ik moet niet teveel nemen want dan ga ik nooit echt chill.
Mijn contract gaat pas volgende week in. Onze school is al 2 weken begonnen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat voor schoolvakantie is dat dan?
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die catwoman lijkt op Bridget Maasland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |