Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Door het gebrek aan ambitie bij die topklasseclubs kan je toch nooit degraderen toch.
Sssttquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goeie Geo3, E.H. zal nu wel even zwijgen
Nou en?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In dat geval is happel een nare vent
Net zoals die twintig accounts van jou?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je dan weer je account als dood verklaren en een nieuwe maken?
Tegen zo'n tegenstander zou ik dat nog wel eens willen zien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schaken die laat zijn man in ieder geval niet zo vaak lopen
Twintigquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef E.H. het volgende:
[..]
Net zoals die twintig accounts van jou?
Dortmund hebben we al gehad. Hoeven we niet meer naar om te kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen zo'n tegenstander zou ik dat nog wel eens willen zien.
Maar ja, dat zal wel nooit gebeuren.
Die back van Dortmund rende alleen maar hard naar voren toe, weinig laten zien verder en die vind ik verdedigend ook vrij matig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Been there, done thatquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even Brands een brief sturen dat hij Manolev daar moet aanbieden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die back van Dortmund rende alleen maar hard naar voren toe, weinig laten zien verder en die vind ik verdedigend vrij matig.
En het ging mij meer om het feit dat die Sana zo verschrikkelijk naar opgehemeld is door 2 leuke potjes tegen NEC en NAC.
Valt wel mee hoor. Maar dat wordt al snel gezegd door mensen van een andere club.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En het ging mij meer om het feit dat die Sana zo verschrikkelijk naar opgehemeld is door 2 leuke potjes tegen NEC en NAC.
Opgehemeld in de zin, 3 doelpunten 2 assists voor 3 ton. Of ben jij zo'n PSV´er die sarcasme niet kan lezen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die back van Dortmund rende alleen maar hard naar voren toe, weinig laten zien verder en die vind ik verdedigend vrij matig.
Ben je hier toen überhaupt wel geweest of was je toen op vakantie ofzo? O.a. Stinho kreeg direct een stijf pikkie als het over die gozert ging hierquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Maar dat wordt al snel gezegd door mensen van een andere club.
Kutserie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef E.H. het volgende:
Begonnen met Entourage trouwens. Twee en een halve seizoen er door heen gejaagd in twee dagen tijd. Goede serie.
Ah, je hebt het over de posts van iemand van 14.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben je hier toen überhaupt wel geweest of was je toen op vakantie ofzo? O.a. Stinho kreeg direct een stijf pikkie als het over die gozert ging hier
Goede keuze.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef E.H. het volgende:
Begonnen met Entourage trouwens. Twee en een halve seizoen er door heen gejaagd in twee dagen tijd. Goede serie.
Dikke bazenserie manquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef E.H. het volgende:
De Jong en Eriksen vond ik ook niet goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Zeg wat je wilt maar Ajax gaat gewoon veel geld verdienen aan die Sana, voor 350.00.. daar kan een club als Ajax geen verlies op maken. Ja hij was vandaag wat minder, maar hele voorhoede op Babel na was ondermaats vandaag.
Lees eens even goed, ik zeg 'o.a.', ik gaf Stinho gewoon als voorbeeld.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je hebt het over de posts van iemand van 14.
Ja, daar zijn alle ajacieden verantwoordelijk voor idd.
Ja die rekende ik erbijquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Jong en Eriksen vond ik ook niet goed.
Wel leuk om af en toe te kijken. Maar elke aflevering is hetzelfde.quote:
Slecht voorbeeld.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lees eens even goed, ik zeg 'o.a.', ik gaf Stinho gewoon als voorbeeld.
Eriksen is wel een van de weinigen die zijn conditie op peil heeft.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Jong en Eriksen vond ik ook niet goed.
Nee joh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel leuk om af en toe te kijken. Maar elke aflevering is hetzelfde.
Vind ik ook, best een leuke sfeer waardoor elke aflevering wel het uitkijken waard is maar ik heb, van wat ik ervan heb gezien iig. Nooit het gevoel gehad 'Hoe gaat dit aflopen' o.i.d.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel leuk om af en toe te kijken. Maar elke aflevering is hetzelfde.
haha pvda zetels weggeven en zulks, sukkelsquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Weten jullie wat lijstverbinding inhoudt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |