Ga je dan weer je account als dood verklaren en een nieuwe maken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef E.H. het volgende:
[..]
Derhalve geen club TT, dus gelieve deze terug te plaatsen, anders moet ik mij genoodzaakt voelen jouw te rapporteren aan je meerderen.
graag een soa van je moeder voor jouquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef bianconeri het volgende:
Gelukkig maar dat Dortmund wint!
Hopelijk spannend tussen de 3 ploegen voor de 1e 3 ploegen.
Ajax deed vantevoren al voor spek en bonen mee. Zorgde toch al niet voor het mooie spel.
Dus laat de bovenste 3 het maar lekker uitvechten.
Ik probeer de beelden die nu bij me opkomen heel erg te verdringen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij doet aan kale hoofden sex met Jack.
De lange leegte en hun sexy lingerie shirt sponser. Ik zou het wel begrijpen.quote:
Zonde maar het is nooit te laat.quote:
Hoezo zonde?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De lange leegte en hun sexy lingerie shirt sponser. Ik zou het wel begrijpen.
[..]
Zonde maar het is nooit te laat.
Vooral diequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In dat geval is happel een nare vent
Goeie Geo3, E.H. zal nu wel even zwijgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je dan weer je account als dood verklaren en een nieuwe maken?
Bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vooral dieterwijl jij je natuurlijk zwaar kut voelt al. Je had gewoon kunnen winnen, maar Ajax heeft niet gewonnen. Moet je nog naar realmadrid enzo .. ook al niet makkelijk.
Dus het eigenlijk al bijna afgelopen na 1 wedstrijd.. en dan een beetje lullig diegaan posten.
Door het gebrek aan ambitie bij die topklasseclubs kan je toch nooit degraderen toch.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Door het gebrek aan ambitie bij die topklasseclubs kan je toch nooit degraderen toch.
Sssttquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goeie Geo3, E.H. zal nu wel even zwijgen
Nou en?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In dat geval is happel een nare vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |