Eriksen is wel een van de weinigen die zijn conditie op peil heeft.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Jong en Eriksen vond ik ook niet goed.
Nee joh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel leuk om af en toe te kijken. Maar elke aflevering is hetzelfde.
Vind ik ook, best een leuke sfeer waardoor elke aflevering wel het uitkijken waard is maar ik heb, van wat ik ervan heb gezien iig. Nooit het gevoel gehad 'Hoe gaat dit aflopen' o.i.d.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
haha pvda zetels weggeven en zulks, sukkelsquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Weten jullie wat lijstverbinding inhoudt?
Gaat ook meer om vibe eromheen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Babel heeft ook heel wat kilometers afgelegd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eriksen is wel een van de weinigen die zijn conditie op peil heeft.
Ook hij jaquote:
Tsja, zit niet echt een verhaal in imo. Hij krijgt wel of niet een rol, één van die vriendjes moet iets regelen, Ari heeft een rol, ze gaan naar een feest en hij neukt een wijf.quote:
Restzetel weggeven aan een andere partij toch? Iets met samenvoegen ofzo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou je me dat uit willen leggen
Google jong http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijstverbindingquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als politieke partijen een lijstverbinding aangaan dan worden stemmen op die partijen bij elkaar geteld bij de verdeling van restzetels.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
dankuquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als politieke partijen een lijstverbinding aangaan dan worden stemmen op die partijen bij elkaar geteld bij de verdeling van restzetels.
Maar liep na 35 minuten al rond alsof hij kapot was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Babel heeft ook heel wat kilometers afgelegd.
Tribunequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelde die Van der Wiel eigenlijk?
Je ademt nu niet automatischquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu naar bed toe en mijn verdriet verwerken/
Wel een mooie actie trouwens toen hij 2 man uitschakelde aan de zijkant. Babel viel me sowieso heel erg mee. Denk als hij topfit is, we nog veel gaan zien van de man.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar liep na 35 minuten al rond alsof hij kapot was.
Sowieso wel een heupschotje of 2.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel een mooie actie trouwens toen hij 2 man uitschakelde aan de zijkant. Babel viel me sowieso heel erg mee. Denk als hij topfit is, we nog veel gaan zien van de man.
Tribuneklant.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij veel comedyseries zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, zit niet echt een verhaal in imo.
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
Klopt. Daarom zal ik van dat soort series ook nooit een paar seizoenen in 2 dagen oid weg kunnen werken.quote:
Jammer dat die actie niet een beetje mooi herhaald werd. Ik vond hem ook prima.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel een mooie actie trouwens toen hij 2 man uitschakelde aan de zijkant. Babel viel me sowieso heel erg mee. Denk als hij topfit is, we nog veel gaan zien van de man.
Een zetel staat gelijk aan een aantal stemmen. Bijvoorbeeld 1 zetel is 100 stemmen, als je dan 230 stemmen hebt dan heb je 2 zetels en 30 reststemmen. Bij een lijstverbinding worden deze reststemmen bij elkaar opgeteld en als dat tot een zetel komt dan krijgt 1 van de partijen die onderdeel uitmaken van de lijstverbinding deze zetel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Entourage is geweldig manquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zal ik van dat soort series ook nooit een paar seizoenen in 2 dagen oid weg kunnen werken.
Ja, leuk om af en toe een keer wat afleveringen te kijken.quote:
Speelt niet dacht ik.quote:
Jawel dat heb je wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, leuk om af en toe een keer wat afleveringen te kijken.
Maar ik heb er nooit zo'n 'IK MOET DE VOLGENDE ZIEN' gevoel bij.
Dat heb ik bij weinig serieus gehad. Alleen bij HIMYM en Chuck gehad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh had ik wel bij entourage, was grappig en zat wel een overkoepelend verhaal itt andere comedies.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel kauwgum zal die Fergusson in een jaar gebruiken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef Smoofie het volgende:
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-naaaaaaaaaaaaaaaited!
Ik bij The Sopranos en SoA. Beetje bij breaking bad en homeland.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heb ik bij weinig serieus gehad. Alleen bij HIMYM en Chuck gehad.
3 per wedstrijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoeveel kauwgum zal die Fergusson in een jaar gebruiken?
Zo gierig als hij is: 1quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoeveel kauwgum zal die Fergusson in een jaar gebruiken?
Alle 4 nog niet gezien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bij The Sopranos en SoA. Beetje bij breaking bad en homeland.
Op een gegeven moment is iedereen al een keer verkracht, ontvoerd of vermoord inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
SoA gaat een beetje downhill denk ik.
Ja heb te lange lijst.quote:
Wat doe je dan de hele dag op fok? ZO te zien kan je je tijd wel nuttiger besteden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb te lange lijst.
Fringe (alles al gedownload)
The Wire
Homeland
GoT
Breaking Bad
Dexter (tot seizoen 4 gezien)
etc.
FOK! sterft uit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele dag op fok? ZO te zien kan je je tijd wel nuttiger besteden?
Moet ik nog steeds aan beginnenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb te lange lijst.
Fringe (alles al gedownload)
The Wire
Homeland
GoT
Breaking Bad
Dexter (tot seizoen 4 gezien)
etc.
Ik werk 9 a 10 uurtjes per dag, dus ik laad mijn batterij hier weer op. Ik kan geen serie per aflevering kijken. Ik wil gelijk alles achter elkaar zien, dus moet altijd zin maken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele dag op fok? ZO te zien kan je je tijd wel nuttiger besteden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |