Wat een mongool. Wat is daar grappig aan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:37 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)neer_in_publiek.html
Ik moest ook niet lachenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een mongool. Wat is daar grappig aan?
Dus dit wordt grappig gevonden in Twentequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:37 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)neer_in_publiek.html
Heulemaal nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dit wordt grappig gevonden in Twente
Frappant is het juiste woord.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dit wordt grappig gevonden in Twente
Ik had alleen maar Whey shake nog in de koelkast staanquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar Aquarius orange in de koelkast en ik heb niet eens gesport...
Ik heb het ff moeten googlenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had alleen maar Whey shake nog in de koelkast staan
Prima biertje man. Amstel is kankervies.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Maar Caland, waarom AH pilsener? Was Amstel niet 2 halen 1 betalen?
Ben ook geen Amstel fan, maar lijkt me altijd nog beter dan AHquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima biertje man. Amstel is kankervies.
Hoeveel meer vies is kankervies dan gewoon vies...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima biertje man. Amstel is kankervies.
AH Pilsener is echt prima pils hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben ook geen Amstel fan, maar lijkt me altijd nog beter dan AH. Maar dat kunnen ook de vooroordelen zijn
.
Van die goedkopere biertjes vind ik die AH pilsener nog wel te pruimen. Schultenbrau eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben ook geen Amstel fan, maar lijkt me altijd nog beter dan AH. Maar dat kunnen ook de vooroordelen zijn
.
Je hebt vies, en heeeel erg²² vies, en dat is kankervies.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeveel meer vies is kankervies dan gewoon vies...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |