Alleen word er niet zoveel meer gemaakt in de USA dus de import zal de export nog steeds overstijgen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
denk eens na
In goudklompjes is het inderdaad minder klompjes nu
maar ook de USA lonen zijn minder goudklompjes geworden
De USA producten worden goedkoper en aantrekkelijker voor Europa
nee het creëert NIET een nieuwe bubble de waarde is in materiaal kosten nog steeds okquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:54 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Alleen word er niet zoveel meer gemaakt in de USA dus de import zal de export nog steeds overstijgen.
Bovendien negeer je het feit dat er weer een nieuwe bubbel word gecreeerd.
Dat doet het dus wel, want de markt brand zijn vingers er niet aan dus gaat de bank de boel opkopen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee het creëert NIET een nieuwe bubble de waarde is in materiaal kosten nog steeds ok
De import zal duurder worden.
hoe dan ook
Jonge wat een kletspraat, de materialen ofwel de bouwkosten zijn nog steeds gelijk aan de waarde in dollars, denk eens naquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat doet het dus wel, want de markt brand zijn vingers er niet aan dus gaat de bank de boel opkopen.
ron paul is helemaal van het padje af, met zijn goudstandaard , de mafquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij steunt 98 procent van de Amerikaanse bevolking Ron Paul.
Heb je het filmpje wel bekeken? Het gaat niet om de bouwkosten want die huizen zijn al gebouwd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Jonge wat een kletspraat, de materialen ofwel de bouwkosten zijn nog steeds gelijk aan de waarde in dollars, denk eens na
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ron paul is helemaal van het padje af, met zijn goudstandaard , de maf
Alleen werkt de media hen tegen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij steunt 98 procent van de Amerikaanse bevolking Ron Paul.
bouwkosten dus herbouwwaarde, dat gaat dus meer dollars kosten , dus meer dollars per huis, ok?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel bekeken? Het gaat niet om de bouwkosten want die huizen zijn al gebouwd.
Het is gewoon stimulatie van een economie die al verrot is.
en terecht die man is volslagen gestoord en zijn zoon ookquote:
Terwijl de kosten eigenlijk niet zijn gestegen, dus noemen we dat inflatie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
bouwkosten dus herbouwwaarde, dat gaat dus meer dollars kosten , dus meer dollars per huis, ok?
Er zijn deuren gesignaleerd die beter bij zinnen zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en terecht die man is volslagen gestoord en zijn zoon ook
Je bent er zeker tegen een aan gelopen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zijn deuren gesignaleerd die beter bij zinnen zijn.
Maar hij voelt zich rijker en is tevreden, mooi tochquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef PKRChamp het volgende:
De gemiddelde Amerikaan kan minder waar voor zijn geld kopen en denkt met een in waarde stijgend huis dat hij wat verdient terwijl dat natuurlijk een ilusie is.
Nee dat is het niet, hij voelt zich rijker maar is het niet met als gevolg en dat noemt men een bubbel.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar hij voelt zich rijker en is tevreden, mooi toch
Iemand blij maken met een dode mus. Waarom verdedig je dat?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar hij voelt zich rijker en is tevreden, mooi toch
Nee, ik lees veel meer nieuws dan ik kijk.quote:
Hear Hearquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Charles.Darwin het volgende:
Eigenlijk kun je ook niet fatsoenlijk discussieren over de Amerikaanse politiek, want alles wat nu niet goed is onder de democratische president zal zeker niet beter worden onder een republikeinse. Mooie praatjes hebben ze allebij en wij proberen er in dit topic nog wat van te maken maar het is lood om oud ijzer.
Het enige dat ik en in mijn optiek elke Nederlander kan zeggen is dat we een voorkeur hebben voor Obama omdat hij geen rare religieuze freak is met ouderwetse sociale ideeën.
En kom nou niet met Ron Paul aan, hij is het amerikaanse equivalant van wat de piratenpartij op FOK was.
Is geen dode mus , het is een positieve outlook en beter handelspositie van de USquote:Op woensdag 19 september 2012 00:25 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Iemand blij maken met een dode mus. Waarom verdedig je dat?
Wat lees/kijk jij dan zoal qua objectieve nieuwsbronnen?quote:Op woensdag 19 september 2012 05:00 schreef Lyrebird het volgende:
USA today. Het gaat er blijkbaar in als zoete koek.
Ik ga er niet van uit dat ze objectief zijn (zie ook mijn fobo).quote:Op woensdag 19 september 2012 15:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat lees/kijk jij dan zoal qua objectieve nieuwsbronnen?
Harvard University's "Quarterly Journal of Economics" heeft er ooit eens onderzoek naar gedaan:quote:Op woensdag 19 september 2012 15:37 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ga er niet van uit dat ze objectief zijn (zie ook mijn fobo).
Eerder stonden de Saudi's nog aan de andere kant.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef SeLang het volgende:
Saoedi Arabië voert nu de olieproductie op om Obama te laten winnen. Gelopen race dus.
Maar obama had de verkiezingen toch al gekocht door de strategische reserves deels vrij te gevenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef SeLang het volgende:
Saoedi Arabië voert nu de olieproductie op om Obama te laten winnen. Gelopen race dus.
dat soort half complotdenken heb ik nooit zoveel mee.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze objectief zijn (zie ook mijn fobo).
Dat soort grappen gebeurt elke vier jaar. En SA moet natuurlijk wel iets terugdoen voor al die buitenlandse 'hulp' die ze vanuit de VS krijgen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef SeLang het volgende:
Een beetje tongzoenen als gelijken is niet hetzelfde als buigenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Eerder stonden de Saudi's nog aan de andere kant.
Als ik eerlijk moet zijn buig ik ook liever ipv dat ik half zit te tongzoenen met een prins.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een beetje tongzoenen als gelijken is niet hetzelfde als buigen
[ afbeelding ]
Met al dat gebuig in het midden oosten heeft hij trouwens bar weinig bereikt, behalve dat dan dat nu eventjes de oliekraan open gaat om zijn herverkiezing veilig te stellen. Dus het Amerikaanse volk is eigenlijk dubbel ge-pwned.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ron paul is helemaal van het padje af, met zijn goudstandaard , de maf
inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
. Geld wat je onbeperkt kunt bijdrukken en daar dan een monopolie van hebben, dat moet goed gaan.
quote:
Wow, die buiging is wel erg effectief geweest. Zo'n kleine moeite, zo'n groot voordeel. En de pikken van conservatieven zijn platgetrapt. Obama wint het 11-dimensionaal schaken.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:54 schreef SeLang het volgende:
Met al dat gebuig in het midden oosten (...) nu eventjes de oliekraan open gaat om zijn herverkiezing veilig te stellen.
In BNW wordt dit al een jaar of tien geroepen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Let maar op de komende tijd, de laatste fase van de dollar is aangebroken.
Dollarrbiljetten gaan als heel lang in de richting van hun intrinsieke waarde, en dat proces zal nog meer gaan versnellen (rapid currency devaluation / hyperinflatie). Als het zo'n goede valuta is, waarom moet je mensen dan verplichten om het te accepteren als betaling?![]()
![]()
Da's vrij laat eigenlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In BNW wordt dit al een jaar of tien geroepen.
Er wordt in ieder geval gezegd dat de dollar elk moment kan klappen. Tot dusver lijkt daar echter geen sprake van.quote:
Pardon? Het proces is al jaren bezig.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt in ieder geval gezegd dat de dollar elk moment kan klappen. Tot dusver lijkt daar echter geen sprake van.
De soep wordt meestal niet zo heet gegeten en doemscenario's worden meestal geen waarheid.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Pardon? Het proces is al jaren bezig.
The Rising Price Of the Falling Dollar En zo zijn er nog talloze artikelen te vinden.
Maar vreemd dat je het zelf niet gemerkt hebt.
Je wordt tegenwoordig journalist om de wereld te verbeteren. Niet om objectief nieuws te brengen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat soort half complotdenken heb ik nooit zoveel mee.
Inderdaad, complotten bestaat niet!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat soort half complotdenken heb ik nooit zoveel mee.
En de enige persoon die dit eindeloos bijdrukken van geld wilde aanpakken wordt hier weggelachen.quote:Op donderdag 20 september 2012 04:41 schreef Lyrebird het volgende:
Met die gekke Ben Bernanke aan het roer is het echt over en sluiten. Je kunt niet ongestraft dollars bij blijven drukken, zonder dat dit een weerslag heeft op de economie. Dit gaat tot megainflatie en massawerkloosheid leiden. Als we al geen megainflatie en massawerkloosheid hebben.
Je beseft dat je nu gewoon wat dom aan het lullen bent?quote:Op donderdag 20 september 2012 08:16 schreef 99.999 het volgende:
Je beseft dat zijn goudstandaard al helemaal onwerkbaar zal zijn?
Goudstandaard is onwerkbaar, maar je zou de dollar kunnen koppelen aan de prijzen van gas, olie, goud, zilver, koper, etc. Ook niet perfect trouwens.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:16 schreef 99.999 het volgende:
Je beseft dat zijn goudstandaard al helemaal onwerkbaar zal zijn?
Mee eens, een centrale bank moet zo min mogelijk met de politiek te maken hebben en andersom. Gewoon een technische club die zorgt voor monetaire stabiliteit.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:27 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het enige wat ze hoeven te doen, is de inflatie onder controle houden. Verder niets. Geen politieke poespas, niet helpen, slechts inflatie beheersen.
Of je nu direct of in etappes naar die goudstandaard (of een zilverstandaard oid) gaat maakt niet zo heel veel uit voor de onwerkbaarheid van het principequote:Op donderdag 20 september 2012 08:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je beseft dat je nu gewoon wat dom aan het lullen bent?
Hij wil namelijk helemaal niet direct terug naar een goudstandaard. Hij snapt ook wel dat je dat niet van de ene op de andere dag kunt switchen. Hij wil wel dat het geld door IETS gesteund wordt. Niet perce goud.
Hierin heb ik nooit anders gezeten hoor. Ik zit behoorlijk op de Duitse lijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:41 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn God, du_ke, heb je eindelijk het licht gezien?
Lyrebird is een Republikeinen. Oftewel een zwart/wit-denker.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hierin heb ik nooit anders gezeten hoor. Ik zit behoorlijk op de Duitse lijn.
Laat ik het zelf zo stellen: ik ben niet gesteld op het hellend vlak dat we grijs noemen.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lyrebird is een Republikeinen. Oftewel een zwart/wit-denker.
en dat is mooi voor theoretisch neuzelen. In de praktijk kom je daar echter niet mee weg. De realiteit bestaat uit meer dan enkel zwart of wit.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Laat ik het zelf zo stellen: ik ben niet gesteld op het hellend vlak dat we grijs noemen.
Ik sta met m'n voeten in de praktijk, en ondervind zelden problemen met het doen van zwart/wit keuzes. Het is wel belangrijk om te waken voor situaties waarbij je een zwart/wit keuze moet maken, terwijl de uitkomst van of zwart of wit niet goed zal zijn. Eenvoudig te voorkomen met goed plannen en vooruitzien.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
en dat is mooi voor theoretisch neuzelen. In de praktijk kom je daar echter niet mee weg. De realiteit bestaat uit meer dan enkel zwart of wit.
Het zit zo. Stel dat je links bent en je vindt het belangrijk dat de overheid bepaalde taken op zich neemt. Dan betekent dat nog niet dat je anti-kapitalistisch bent en de vrije markt verwerpt.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:09 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik sta met m'n voeten in de praktijk, en ondervind zelden problemen met het doen van zwart/wit keuzes. Het is wel belangrijk om te waken voor situaties waarbij je een zwart/wit keuze moet maken, terwijl de uitkomst van of zwart of wit niet goed zal zijn. Eenvoudig te voorkomen met goed plannen en vooruitzien.
Ik sta ook met mijn voeten in de praktijk en in mijn praktijk kom je zelden weg met zwart of wit. Zo eenvoudig is de wereld nu eenmaal niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:09 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik sta met m'n voeten in de praktijk, en ondervind zelden problemen met het doen van zwart/wit keuzes. Het is wel belangrijk om te waken voor situaties waarbij je een zwart/wit keuze moet maken, terwijl de uitkomst van of zwart of wit niet goed zal zijn. Eenvoudig te voorkomen met goed plannen en vooruitzien.
een hellend vlak kan 2 kanten op natuurlijk, omhoog of omlaag, als je er vanuit gaat dat het omlaag gaat kan ik me voorstellen dat liever niet doetquote:Op donderdag 20 september 2012 10:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Laat ik het zelf zo stellen: ik ben niet gesteld op het hellend vlak dat we grijs noemen.
Je zit niet meer op school?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik sta ook met mijn voeten in de praktijk en in mijn praktijk kom je zelden weg met zwart of wit. Zo eenvoudig is de wereld nu eenmaal niet.
Nou wie weet, kunnen we binnenkort nog wat verstandigs van je horen. Werk je bij een baas of voor de overheid?quote:
Duidelijk. Ik neem aan dat je wil dat de overheid die taken op zich neemt, omdat iemand zich over die taken moet ontfermen? Waarom zou de overheid de beste instantie zijn om die taak uit te voeren? Heeft de praktijk niet bewezen dat de overheid zo'n beetje iedere taak die ze heeft volledig uit de klauwen laat lopen? Ik denk aan onderwijs, zorg, veiligheid.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zit zo. Stel dat je links bent en je vindt het belangrijk dat de overheid bepaalde taken op zich neemt. Dan betekent dat nog niet dat je anti-kapitalistisch bent en de vrije markt verwerpt.
En dat bedoel ik dus met zwart/wit denken. Mijn vertrouwen in de overheid is bijvoorbeeld alles behalve onbegrensd, integendeel. Net zoals mijn vertrouwen in de markt dat ook niet is.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik neem aan dat je wil dat de overheid die taken op zich neemt, omdat iemand zich over die taken moet ontfermen? Waarom zou de overheid de beste instantie zijn om die taak uit te voeren? Heeft de praktijk niet bewezen dat de overheid zo'n beetje iedere taak die ze heeft volledig uit de klauwen laat lopen? Ik denk aan onderwijs, zorg, veiligheid.
Vooruitlopend op je antwoord, waar komt dan dat onbegrensde vertrouwen in de overheid vandaan? Is dat omdat wij met z'n allen eigenaar zijn van die overheid, en dat die daarom wel goed moet doen, omdat wij eigenlijk de overheid zijn?
Als je vertrouwen niet onbegrensd is, waarom zou je dan uitermate belangrijke taken als zorg, veiligheid en educatie aan de overheid overlaten?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus met zwart/wit denken. Mijn vertrouwen in de overheid is bijvoorbeeld alles behalve onbegrensd, integendeel. Net zoals mijn vertrouwen in de markt dat ook niet is.
Omdat het een keuze tussen twee kwaden betreft. Ik wantrouw de overheid, maar dat betekent niet dat ik het politie-apparaat (veiligheid) in handen wil geven van de markt.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:45 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als je vertrouwen niet onbegrensd is, waarom zou je dan uitermate belangrijke taken als zorg, veiligheid en educatie aan de overheid overlaten?
Prima - ik ook niet trouwens, maar er mag wat mij betreft best wel wat gesleuteld worden aan de manier waarop de overheid nu haar politietaak doet.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat het een keuze tussen twee kwaden betreft. Ik wantrouw de overheid, maar dat betekent niet dat ik het politie-apparaat (veiligheid) in handen wil geven van de markt.
Eens, en dat gebeurt nu ook. Allicht niet op de meest gewenste manier maar dat de overheid lang niet al haar taken goed uitvoert is iets waar iedereen wel achter staat volgens mij. Hoe het vervolgens beter kan en moet is een tweede, veel ingewikkelder, discussie.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Prima - ik ook niet trouwens, maar er mag wat mij betreft best wel wat gesleuteld worden aan de manier waarop de overheid nu haar politietaak doet.
BBC, Reuters, the Independent, Al Jazeera.... zijn prima bronnen. Maar RT is toch echt een slecht hoopje staatsgesponsorde rotzooi. Ik kijk er wel eens naar verder, ik heb het zelfs wel eens in een hotel gezien 2 jaar terug in Nederland/Duitsland... Rusland word met regelmaat opgehemeld, iets wat niet het geval is met bijv. de BBC en het VK en Al Jazeera met de Arabische wereld.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:11 schreef popolon het volgende:
BBC, Reuters, RT, the Independent, CSMonitor, Al-Jazeera zijn veel betere bronnen vind ik. Laat ik zeggen, bronnen die het ook van een ander kant bekijken en veel kritischer zijn t.o.v. Dem/Rep.
De dollar "klapt" ook niet. De dollar gaat procentje bij procentje achteruit, een heel langzame achteruitgang. En de Euro hobbelt mee trouwens, na 10 jaar Euro staat 1 Euro op $1.29 (per vandaag) en dat was ongeveer gelijk aan wat ie was in 2003.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
Er wordt in ieder geval gezegd dat de dollar elk moment kan klappen. Tot dusver lijkt daar echter geen sprake van.
Ik denk niet dat je hem dat hoort zeggen , het was de grootste smoes om de belastingverlagingen voor miljonairs er door te drukkenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:09 schreef beeer het volgende:
[..]
Tja, als het onder Obama gebeurt is Trickle Down economics opeens een goed iets.
Als je de dollar in euro waardeert en de euro in dollar, lijkt het net of ze allebei niet zakken, maar ze verliezen allebei structureel waarde door inflatie van de geldhoeveelheid.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:38 schreef maartena het volgende:
[..]
De dollar "klapt" ook niet. De dollar gaat procentje bij procentje achteruit, een heel langzame achteruitgang. En de Euro hobbelt mee trouwens, na 10 jaar Euro staat 1 Euro op $1.29 (per vandaag) en dat was ongeveer gelijk aan wat ie was in 2003.
ehm, je bedoelt dat filmpje?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef Monidique het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat Romney gaat winnen. Als de (s)linkse media zoveel moeite doen om je neer te halen, dan weet je dat de interne polls van het Obama-team niet goed zijn.
Hadden ze Ron Paul nou maar gekozen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:38 schreef PKRChamp het volgende:
Het begint toch echt pijnlijk duidelijk te worden dat het steunen van Romney toch echt de verkeerde keuze was.
De Messias!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hadden ze Ron Paul nou maar gekozen.
Wat een kansloze randdebiel is die gast zeg... Zo gek heb ik ze zelfs daar niet ontmoetquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:44 schreef PKRChamp het volgende:
Nog zo een frusti ik lach me kapot hier.
Dit is nog de een van de mindere, hij heeft er echt een paar pareltjes tussen staan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:45 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Wat een kansloze randdebiel is die gast zeg... Zo gek heb ik ze zelfs daar niet ontmoet
Obama already has the blackpeoples, the drugpeoples, the pervertvote and the deadpeoples votequote:Op vrijdag 21 september 2012 00:44 schreef PKRChamp het volgende:
Nog zo een frusti ik lach me kapot hier.
Noem het maar a retroactive gaffe.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:06 schreef Montov het volgende:
"I pay all the taxes that are legally required and not a dollar more. I don’t think you want someone as the candidate for president who pays more taxes than he owes"
An retroactive gaffe zou ik het noemen, nu duidelijk is dat Romney in 2011 bewust meer belastingen heeft betaald om zijn percentage op te schroeven van 12.2% naar boven de 14%.
En de "drunken slut vote"!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Obama already has the blackpeoples, the drugpeoples, the pervertvote and the deadpeoples vote![]()
You need the American christian votes
Ron Paul supporters stemmen niet op Romney. Velen stemmen zelfs op Obama omdat die tenminste gegarandeerd over 4 jaar weg is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hadden ze Ron Paul nou maar gekozen.
Ja die ookquote:
En dan wordt Ron Paul president. Kan ie lekker met z'n rollator en z'n seniele kop door het Witte Huis karren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:04 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ron Paul supporters stemmen niet op Romney. Velen stemmen zelfs op Obama omdat die tenminste gegarandeerd over 4 jaar weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |