quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Wat kwam je eigenlijk doen? Mij weer een beetje etteren, je bent nog nooit in het Ajaxtopic geweestquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je mist het punt totaal omdat je zo graag bijdehand wil zijn. Prima. Blijf lekker lullen als een kip zonder kop.
Nee ik kwam hier niet voor jou. Vlei jezelf in vredesnaam niet zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat kwam je eigenlijk doen? Mij weer een beetje etteren, je bent nog nooit in het Ajaxtopic geweest.
Wie heeft Suk dit aangeleerd?quote:Maaskant en Rutten hebben slaande spelers pas in november terug
Het zit Robert Maaskant niet mee bij FC Groningen. De resultaten vallen vies tegen in de eerste weken van het nieuwe seizoen en de geplaagde coach kan voorlopig ook geen beroep doen op Hyun-Jun Suk. De Zuid-Koreaanse aanvaller moet de aankomende zes wedstrijden van het eerste van Groningen missen wegens een schorsing, zo meldt zijn werkgever op de website van de club.
Suk kreeg maandagavond een rode kaart in de uitwedstrijd van Jong FC Groningen bij de beloften van PEC Zwolle. De aanvaller werd van het veld gestuurd wegens een slaande beweging en de aanklager betaald voetbal deed hem een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden onvoorwaardelijk. Groningen is akkoord gegaan met de schikking en daarmee de schorsing.
Suk mag de komende vier duels van de beloften niet in actie komen, maar in de tussentijd mag hij ook niet voor het eerste elftal spelen. Groningen speelt tot het einde van de schorsing van Suk zes wedstrijden: vijf in de competitie en één in de beker. Pas op zondag 4 november, in de thuiswedstrijd tegen NEC in Euroborg, mag Suk weer deel uitmaken van de wedstrijdselectie. Een dag later, op maandag 5 november, mag hij weer spelen bij Jong Groningen.
Ook Fred Rutten moet voorlopig een slaande speler missen. Giorgi Chanturia kreeg maandag ook rood bij de beloften en evenals Suk is hij voor vier wedstrijden onvoorwaardelijk geschorst. Dit betekent dat Chanturia pas 3 november, als Vitesse het opneemt tegen Ajax, weer beschikbaar is voor Rutten.
Hoe is dit relevant voor het Ajaxtopic Stijn?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft Suk dit aangeleerd?
Martin Jol?
Verwacht je toch niet van een Zuid-Koreaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft Suk dit aangeleerd?
Martin Jol?
Enkeltje Siberie!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verwacht je toch niet van een Zuid-Koreaan
Suk is ex Ajax, chanturia is er niet bij tegen Ajax.. meer nodig?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant voor het Ajaxtopic Stijn?
Hyun-Jun Suk >>> Oud-Ajacied >>> Cultheld >>> Heeft als Oud-Ajacied vorig seizoen nuttig werk geleverd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
is er 3 november bij hoor?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Suk is ex Ajax, chanturia is er niet bij tegen Ajax.. meer nodig?.
Suk! Suk!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Suk is ex Ajax, chanturia is er niet bij tegen Ajax.. meer nodig?.
Zou je mij gewoon even in alle rust willen laten Fokken, naargeestige queryschrijver?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[NOS @ CL] Borussia Dortmund - Ajax #1 Met Babel in de basis
Hier, gaat over de wedstrijd.
Even op jouw eigen toontje "maar jij begonquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Zou je mij gewoon even in alle rust willen laten Fokken, naargeestige queryschrijver?
Oh ja, sorry, maar Ajax werd genoemdquote:
Ik struikelde per toeval over je post. Jij voelt je gestalkt. Ik kan er echt niks aan doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even op jouw eigen toontje "maar jij begon"
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even op jouw eigen toontje "maar jij begon"
Mannen, hou het ff ontopicquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik struikelde per toeval over je post. Jij voelt je gestalkt. Ik kan er echt niks aan doen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom heb je die F'noorder als UI?
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef Marsenal het volgende:
Je zou bijna vergeten dat er vanavond Champions League is.
Ik vind hem ook echt lelijk, maar niemand klaagde eroverquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
Wat is dit nou weer voor TT man.
Zo kijk ik ook, die poule is zo ongelofelijk zwaar. Ik hoop op wat leuke wedstrijden en veel geluk voor Ajax.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ben niet echt zenuwachtig, acht ons redelijk kansloos. Ga gewoon ontspannen zitten kijken, alles meer dan een dik pak op de broek is winst.
En als het een keer loopt dat we niet weer keihard genaaid worden door eenn blinde turkquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook, die poule is zo ongelofelijk zwaar. Ik hoop op wat leuke wedstrijden en veel geluk voor Ajax.
Daarom is dit de wedstrijd die ze moeten winnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook, die poule is zo ongelofelijk zwaar. Ik hoop op wat leuke wedstrijden en veel geluk voor Ajax.
Kijk! That`s the spirit!quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:33 schreef Blauwebaret het volgende:
We gaan die cup met de grote oren gewoon winnen
Troost je, het kan nog erger:quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kijk! That`s the spirit!
Tja, het blijven kleuters..quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:41 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt bij meerdere fonteinen het geval te zijn. Lekker bezig!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:41 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan geen toeval zijn, Ajax gaat winnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zojuist, regenboog boven de Arena.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zojuist, regenboog boven de Arena.
[ afbeelding ]
Ja idd. De troostprijs van de CL voor de club met het allerslechte resultaat in de groupsfase.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:33 schreef Blauwebaret het volgende:
We gaan die cup met de grote oren gewoon winnen
Tief toch eens op uit dit topic. Bloedzuigertjequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja idd. De troostprijs van de CL voor de club met het allerslechte resultaat in de groupsfase.
Die krijgt een mini mini Cl beker van 1 cm hoog.
Die gaat Ajax wel winnen ja
Rustig. Laat gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tief toch eens op uit dit topic. Bloedzuigertje
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:44 schreef JanCees het volgende:
Als ze lekker ballen zoals tegen United dan komt het wel goed.
Was qua basis en voorhoede veel meer een voetballend elftal als wat er nu gaat staan. Vooral Babel in de spits en de Jong op het middenveld verlamd het voetbal imo.quote:Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Koppers (46. Klaassen), De Jong, Anita, Eriksen (61. Serero), Özbiliz, Lodeiro (81. Blind), Sulejmani.
Tja, de Boer verwacht dat Dortmund zelf wil voetballen dus gokt hij op de counter. Toch vreemd dat hij daarvoor dan loopt te roepen dat hij wil dat Ajax het spel gaat maken, als hij dat daarwerkelijk wil dan stelt hij wel gewoon de Jong in de spits, Babel linksbuiten en een Serero / Schöne op het middenveld op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef tammepiet het volgende:
[..]
[..]
Was qua basis en voorhoede veel meer een voetballend elftal als wat er nu gaat staan. Vooral Babel in de spits en de Jong op het middenveld verlamd het voetbal imo.
We gaan het zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 19:26:43Zo meteen de enige echte topper in groep D checken!! #boraja reageer retweet
Je moet je beste spelers opstellen, niet wie zn contract afloopt op de bank laten. Lijkt me ook duidelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Mickey zit voornamelijk op de bank. Dacht dat wel duidelijk was.
Daarom speelt Sulejmani dus niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet je beste spelers opstellen, niet wie zn contract afloopt op de bank laten. Lijkt me ook duidelijk.
Liet in die 5 min dat hij speelde al meer zien dan Boerrigter in 45 minquote:
Hij zag er voor de verandering inderdaad fit en fris uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liet in die 5 min dat hij speelde al meer zien dan Boerrigter in 45 min
Incident.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liet in die 5 min dat hij speelde al meer zien dan Boerrigter in 45 min
Kan duidelijk het niveau wat hoger is dan de eredivisie niet aanquote:
Liever Boerrigter er uit en Sana op linksquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:36 schreef BobW het volgende:
Sana wisselen.
De Jong mwah op middenveld.
Aankoop van het jaarquote:
daar ben ik ook wel blij mee. had het zwaarder verwacht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef Burrito het volgende:
Dortmund is wel minder dan ik had verwachtt. Leuke pot
quote:
Man of the match!quote:
die zit er doorheenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:09 schreef Monolith het volgende:
Poulsen nou toch al twee keer slecht met bijna gevolgen.
Babel speelt top, Sana kan geen bal aannemenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:14 schreef Guidetti het volgende:
Babel doet het goed! Sana valt weer eens door de mand.
Hij staat op rechtsbuiten, de wedstrijden dat hij links stond waren goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:14 schreef Guidetti het volgende:
Babel doet het goed! Sana valt weer eens door de mand.
Is Sulejmani geblesseerd? Die vind ik een stuk beter dan Sana.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij staat op rechtsbuiten, de wedstrijden dat hij links stond waren goed
Hij had Sana, Boerrigter en Eriksen wel mogen wisselen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:34 schreef TheArt het volgende:
Ik verwijt Frank hier echt wel wat vanavond. Heeft zo lang gewacht met wisselen. En waarom hij Eriksen altijd maar laat staan, is ook een goede vraag. Die gast kan nog zo'n slechte wedstrijd spelen, hij blijft toch wel staan.
leuk meevoetballen maar geen kracht in de aanval hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef Enchanter het volgende:
Jammer , maar Nederlandse clubs hebben niet veel te zoeken in de CL
Onzin. Ajax was zeker niet kansloosquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef Enchanter het volgende:
In elke andere poule hadden we een grote kans gehad om door te gaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef Enchanter het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:34 schreef TheArt het volgende:
Ik verwijt Frank hier echt wel wat vanavond. Heeft zo lang gewacht met wisselen. En waarom hij Eriksen altijd maar laat staan, is ook een goede vraag. Die gast kan nog zo'n slechte wedstrijd spelen, hij blijft toch wel staan.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef Enchanter het volgende:
Natuurlijk, was echt een kansloze wedstrijd ditquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef Enchanter het volgende:
Anderlecht is een stuk minder dan Ajax.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk, was echt een kansloze wedstrijd ditDaarnaast zit je in de sterkste poule die mogelijk is. Anderlecht is echt niet beter dan Ajax en die spelen gewoon 0-0 bij een rete zwak AC Milan. Die hebben er vast duidelijk wel wat te zoeken
Lul niet zo dom.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef Enchanter het volgende:
Speelt ook op zijn verkeerde positie, moet constant naar zijn goede been zoeken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sana kan wel weer eens een potje rusten die zat er vandaag helemaal doorheen.
Ging allemaal iets te snel voor hem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sana kan wel weer eens een potje rusten die zat er vandaag helemaal doorheen.
Zal even bellen zoquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef nappel2 het volgende:
Niemand die twijfelt aan buitenspel?
Ik wil 't dadelijk nog wel ff terug zien..
Was geen buitenspelquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef nappel2 het volgende:
Niemand die twijfelt aan buitenspel?
Ik wil 't dadelijk nog wel ff terug zien..
Wat was Boerrigter slecht zeg, jezus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Opbouwen was onmogelijk, ik weet niet of het in opdracht was maar waarom stond Poulsen 9 van de 10 keer op 1 lijn met de verdedigers? Eriksen en de Jong konden niks, zaten steeds de bal op te halen en konden de bal alleen maar achteruit weer kwijt.
De Boer heeft gewoon op de counter gegokt en dat is helaas niet gelukt.
Eriksen en de Jong staan ook steeds met hun gezicht naar hun eigen doel. Als er een bal komt kijken ze dus terug of opzij. Opendraaien en vooruit denken heb ik ze niet zien doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Opbouwen was onmogelijk, ik weet niet of het in opdracht was maar waarom stond Poulsen 9 van de 10 keer op 1 lijn met de verdedigers? Eriksen en de Jong konden niks, zaten steeds de bal op te halen en konden de bal alleen maar achteruit weer kwijt.
De Boer heeft gewoon op de counter gegokt en dat is helaas niet gelukt.
Aan de bal was het niks en gaat het ook nooit worden, in de omschakeling was hij vorig seizoen echt ijzersterk. Dat is helaas nu ook niks meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat was Boerrigter slecht zeg, jezus.
Joh, dat gaat niet zo makkelijk als je gelijk achterna wordt gezeten en dan nog moet je eerst 20 meter lopen voordat je een medespeler kan aanspelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eriksen en de Jong staan ook steeds met hun gezicht naar hun eigen doel. Als er een bal komt kijken ze dus terug of opzij. Opendraaien en vooruit denken heb ik ze niet zien doen.
Zijn blessure speelt hem parten. Ik vrees dat Ziggy ook niet meer zijn niveau gaat halen. Al weten we eigenlijk niet wat zijn niveau echt isquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aan de bal was het niks en gaat het ook nooit worden, in de omschakeling was hij vorig seizoen echt ijzersterk. Dat is helaas nu ook niks meer.
Hij liep vaak niet eens, en hij was een stuk langzamer. Het zag er niet uit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aan de bal was het niks en gaat het ook nooit worden, in de omschakeling was hij vorig seizoen echt ijzersterk. Dat is helaas nu ook niks meer.
Hij is technisch wel goed, hij moet nog heel erg wennen aan het niveau en zijn nieuwe positie. Heeft de afgelopen 3 jaar in Zweden alleen maar op links gespeeld.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef 16meter het volgende:
Sana is klein en zwak, dat merk je misschien niet tegen NAC en NEC, wel tegen Dortmund. Verder technisch misschien niet zo begaafd als de eerste indruk deed geloven.
Dat gaat prima, als je maar wat anders gaat staan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Joh, dat gaat niet zo makkelijk als je gelijk achterna wordt gezeten en dan nog moet je eerst 20 meter lopen voordat je een medespeler kan aanspelen.
Die jongen moet duidelijk wennen aan het niveau. Die komt net uit de zweedse houthakkerscompetitie. Dit is wel even andere koek.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef 16meter het volgende:
Sana is klein en zwak, dat merk je misschien niet tegen NAC en NEC, wel tegen Dortmund. Verder technisch misschien niet zo begaafd als de eerste indruk deed geloven.
Zijn balaanname is kut en hij liep een paar keer te slapen waar hij zich had moeten aanbieden, hij mag ook wel fysiek wat sterker worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is technisch wel goed, hij moet nog heel erg wennen aan het niveau en zijn nieuwe positie. Heeft de afgelopen 3 jaar in Zweden alleen maar op links gespeeld.
Moisander ben je vergeten. Die vond ik misschien nog wel de beste. Wat stond die sterk te verdedigen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef HeatWave het volgende:
duitsers met een beetje hulp van italie tegen joden
.
Blind, Alderweireld, Babel, Poulsen, Vermeer prima de rest volkomen kut.
Zo zuur weer.... op zijn duits...
leuk meespelen , meer zit er niet voor ze inquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef HeatWave het volgende:
duitsers met een beetje hulp van italie tegen joden
.
Blind, Alderweireld, Babel, Poulsen, Vermeer prima de rest volkomen kut.
Zo zuur weer.... op zijn duits...
Die was ook wel ok ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moisander ben je vergeten. Die vond ik misschien nog wel de beste. Wat stond die sterk te verdedigen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Die verdediging van Ajax
Zeker laatste kwartier(mss zelfs veel langer) werden die gewoon vernederend gemakkelijk voorbij gelopen. Alleen afronding liep erg slecht bij Dortmund. Ajax heeft met 1-0 niets te klagen.
En dat terwijl Ajax volgens veel een topdag had en Dortmund zonder twijfel erg matige dag.
Zo zondequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was ook wel ok ja.
Die kansen van Ajaxhad je er echte voetballers sta je gewoon voor.....
Van Rhijn was de 2e helft ook nog wel prima. Eerste helft was matig, maar dat kwam ook omdat Sana compleet werd overlopen door die Schmelzer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was ook wel ok ja.
Die kansen van Ajaxhad je er echte voetballers sta je gewoon voor.....
Wat zou de oorzaak zijn, sherlock?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Die verdediging van Ajax
Zeker laatste kwartier(mss zelfs veel langer) werden die gewoon vernederend gemakkelijk voorbij gelopen. Alleen afronding liep erg slecht bij Dortmund. Ajax heeft met 1-0 niets te klagen.
En dat terwijl Ajax volgens veel een topdag had en Dortmund zonder twijfel erg matige dag.
kwaliteit...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef Class het volgende:
Met een beetje geluk stond je met de rust 2-0 voor
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar daarin was van Rhijn inderdaad goed bezigquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Rhijn was de 2e helft ook nog wel prima. Eerste helft was matig, maar dat kwam ook omdat Sana compleet werd overlopen door die Schmelzer.
Boerrigter is niet goed... die gaat zijn plaats verliezen aan Babel lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij liep vaak niet eens, en hij was een stuk langzamer. Het zag er niet uit.
Nou ja, het blijft jammer als je al zover bent gekomen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef wolferl het volgende:
Ingecalculeerd, Ajax moet lekker thuis de punten pakken. Uit hebben we niet heel veel te vertellen. En dan hopen op een 3e plaats voor EL.
En zo niet, kunnen we met opgeheven hoofd weer kampioen worden.
Omdat Ajax een verdediging heeft met het niveau van de gemiddelde JL club? (overdreven gezegd)quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou de oorzaak zijn, sherlock?
Zo triest weer he zo'n reactie....quote:
Zoveel middenvelder hebben we en ik vind er geeneen echt goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:50 schreef HeatWave het volgende:
Sana is gewoon nog veels te licht, deed zijn best maar kwam er niet aan te pas.
Bite me, maar Eriksen liep weer zo moederneukend arrogant met foute passjes buitenkant voet te strooien...... doodziek word je ervan..
SEREROquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef Burrito het volgende:
[..]
Zoveel middenvelder hebben we en ik vind er geeneen echt goed
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat Ajax een verdediging heeft met het niveau van de gemiddelde JL club? (overdreven gezegd)
Sure. Als Ajax goed speelt heeft de tegenstander een offday of een B-elftal opstaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dortmund kan veel beter dan dit hoor
Ik ga mezelf in slaap huilen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga een overdosis drugs nemen om het verdriet te werken
Denk je nou echt dat Dortmund niet beter kan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:52 schreef fokking.fokker het volgende:
Sure. Als Ajax goed speelt heeft de tegenstander een offday of een B-elftal opstaan.
Fantastische wedstrijd, onnodig verloren maar ik heb genoten!
Dortmund speelde idd op 50%quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Dortmund niet beter kan?
Of denk je dat Ajax kampioen in Duitsland zou worden als het een Duitse club was?
Ik had niet bepaald het idee dat Dortmund op 50% speelde nee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of denk je dat Ajax kampioen in Duitsland zou worden als het een Duitse club was?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:52 schreef HeatWave het volgende:
Laat die kneus toch man, die heeft verder niets in zijn leven behalve hopen op verlies van Ajax...
Nee hoor, ik vind dat Ajax het goed gedaan heeftquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo triest weer he zo'n reactie....
Inhoudelijk 0,0. Of beetje verdrietig?
Dortmund won verdient, daar viel niets op af te dingen.
Ik ga er niet van uit dat een team op halve kracht aan de CL begint, ere wie ere toekomt in deze. Ajax is een poos minimaal gelijkwaardig geweest.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vleugelspelers waren ook aids.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar goed, je kan je gaan afvragen waar de Ajax filosofie was waar Ajax volgens de Boer gewoon zo zou gaan spelen. Opbouwend was het niks vandaag, Poulsen steeds op 1 lijn met de verdediging
Ajax heeft gegokt op de omschakeling en verloren.
Natuurlijk, Dortmund gaat even op halve kracht spelen in een wedstrijd die ze moeten winnen en nog voor eigen publiek ook en het dan aan laten komen op de laatste 5 minutenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax een duitse clubquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze doen hun uiterste best ofcourse.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:55 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dortmund speelt lekker in de Cl voor eigen publiek op 50%.
Heb al mensen toegesprokenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Sluit dit topic Raja, voordat ik word gebanned
De Boer ook. Schone? Sulejmani?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Derk is totaal de weg kwijt, Sana is gewoon te jong. De Jong was ook dramatisch...
Derk bakt er echt helemaal niets van. Sana was ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Derk is totaal de weg kwijt, Sana is gewoon te jong. De Jong was ook dramatisch...
Ze speelden niet op 50%, het ging deze keer allemaal alleen niet zo goed, je weet wel dat we het over een club hebben die vorig jaar 3 keer Bayern pakkie heeft gegeven hebben?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:55 schreef M.rak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dat Ajax het goed gedaan heeft. Ze kunnen met opgeheven hoofd terug naar Amsterdam. En dat Dortmund op 50% speelt is onzin, die weten ook dat ze deze wedstrijd (thuis tegen de op papier zwakste tegenstander) móeten winnen. Dan ga je echt niet op 50% spelen
Voor sana was dit volgens mij ook de eerste wedstrijd op topniveau.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Sana is 23 jaar, het niveau verschil is gigantisch groot en Ajax wil hem omturnen naar rechtsbuiten. Hij speelde in Zweden altijd op links in een 4-4-2 systeem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze doen hun uiterste best ofcourse.
Maar je maakt me niet wijs dat dit 100% van het kunnen van Dortmund was.
Echt hooguit eens 50% van hun kunnen. Het liep niet vanavond.
Want als dit 100% zou zijn word je geen Duits kampioen
Geef de trolls nou geen voer..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef BrokenArrow het volgende:
PSV en Feyenoord hadden dit Dortmund natuurlijk makkelijk weggetikt
Sulejmaniquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef fokking.fokker het volgende:
Ik had veel liever Sana op links en Lukoki op rechts aan de start gezien.
Eriksen had wel een paar briljante balletjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen vond ik het ergste, voornamelijk omdat hij erbij liep alsof hij geweldig bezig was, arrogant de bal verspelen, naar de tegenpartij schieten. Geen inzet, wel sterallures...
daarvan kan je niet vreten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Eriksen had wel een paar briljante balletjes
In z'n broek misschien. Wat een drama vandaag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ebecilioquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef fokking.fokker het volgende:
Ik had veel liever Sana op links en Lukoki op rechts aan de start gezien.
Pec zwolle ook wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef BrokenArrow het volgende:
PSV en Feyenoord hadden dit Dortmund natuurlijk makkelijk weggetikt
2 leuke balletjes, meer niet. En heel veel nochalante passjes nar een mofquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Hij was echt super wisselvallig von ik... soms heel traag en afwachtend, soms draaide hij super weg of gaf hij een sterke pass.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef Krediax het volgende:
Ik denk het niet.
Ik denk dat Dortmund wel 100% speelde, alleen is met de manier van spelen (technisch sterk) niet gewend in Duitsland, daar word het meer fysiek gespeeld.
Ajax heeft het gewoon goed gedaan, tegen een topploeg zo lang 0-0 staan.
En maakte weer ontiegelijk veel meters maar goed Eriksen doet het altijd mooi en ook veel risicovolle passes en dus blijven al die momenten bij iedereen bij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Poulsen en de Jong hebben ook tering veel ballen ingeleverd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 leuke balletjes, meer niet. En heel veel nochalante passjes nar een mof.
Kansloos ventje.
Had meer slechte dingen dan goede dingen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En maakte weer ontiegelijk veel meters maar goed Eriksen doet het altijd mooi en ook veel risicovolle passes en dus blijven al die momenten bij iedereen bij.
Zijn snelle voortzetting in de weinige momenten dat Ajax er goed uitkwam vergeten ze dan weer.
Dat zijn ook de eigen woorden van de coach van Dortmund.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax technisch sterk![]()
Laat me niet lachen zeg.... In Duitsland gaat het mss niet om techniek maar daar is het nog altijd 100 keer beter dan in Nederland tegenwoordig.
En dat terwijl alle Ajacieden hem altijd de hemel inprijzenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:00 schreef HeatWave het volgende:
2 leuke balletjes, meer niet. En heel veel nochalante passjes nar een mof.
Kansloos ventje.
Wanneer speelt Eriksen nou wel goed dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen vond ik het ergste, voornamelijk omdat hij erbij liep alsof hij geweldig bezig was, arrogant de bal verspelen, naar de tegenpartij schieten. Geen inzet, wel sterallures...
Boerrigter, de Jong en Sana ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had meer slechte dingen dan goede dingen.
De jong idd, Poulsen een paar, maar veel meer goed dan slecht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Poulsen en de Jong hebben ook tering veel ballen ingeleverd.
Waarom kijk je Ajax eigenlijk nog? Serieuze vraag, ik ga ook niet voor de lol een wedstrijd van PSV bekijken, daar vind ik nu eenmaal geen zak aan. Waarom zou jij dat nog doen bij Ajax?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dat terwijl alle Ajacieden hem altijd de hemel inprijzen
[..]
Wanneer speelt Eriksen nou wel goed dan?
Ik hoor al 2/3 jaar dat hij de wereldtop bestormt, zo goed speelt telkens.
Nou ik zie(spijtig genoeg want het is slaapverwekkend) erg veel wedstrijden van Ajax maar heb Eriksen nog nooit echt goed zien spelen.
1 op de 10 wedstrijden van hem nog wel eens leuk. Maar de rest vd wedstrijden is het gewoon een lui ventje die niets doet.
Die heb ik al genoemd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boerrigter, de Jong en Sana ook.
Ben het met je eens qua Eriksen, maar een goede techniek heeft hij zeker.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Nou ik zie(spijtig genoeg want het is slaapverwekkend) erg veel wedstrijden van Ajax maar heb Eriksen nog nooit echt goed zien spelen.
1 op de 10 wedstrijden van hem nog wel eens leuk. Maar de rest vd wedstrijden is het gewoon een lui ventje die niets doet.
Maar ja, wat wil jij eigenlijk zien? Poulsen die de hele tijd op 1 lijn met de verdediging stond waardoor of de Jong of Eriksen helemaal moesten inzakken of dat de bal gelijk naar de back ging vond je niet erg? Zo kun je niet opbouwen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De jong idd, Poulsen een paar, maar veel meer goed dan slecht.
Omdat jij nog op zn posts reageert...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:03 schreef M.rak het volgende:
[..]
Waarom kijk je Ajax eigenlijk nog? Serieuze vraag, ik ga ook niet voor de lol een wedstrijd van PSV bekijken, daar vind ik nu eenmaal geen zak aan. Waarom zou jij dat nog doen bij Ajax?
wat voor drugs?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga een overdosis drugs nemen om het verdriet te werken
Gast leer lezen. Alle ajacieden prijzen hem de hemel in?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
NEe.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar ja, wat wil jij eigenlijk zien? Poulsen die de hele tijd op 1 lijn met de verdediging stond waardoor of de Jong of Eriksen helemaal moesten inzakken of dat de bal gelijk naar de back ging vond je niet erg?
Dat betwist ook bijna niemand. Feit blijft dat ondanks zijn goede acties al dat onnodige balverlies toch echt uit zijn spel moet. Zeker als hij nog een volgende stapwil zetten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En maakte weer ontiegelijk veel meters maar goed Eriksen doet het altijd mooi en ook veel risicovolle passes en dus blijven al die momenten bij iedereen bij.
Zijn snelle voortzetting in de weinige momenten dat Ajax er goed uitkwam vergeten ze dan weer.
Dat Eriksen eens lekker op de bank komt te zitten, dat wil ik... .quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar ja, wat wil jij eigenlijk zien? Poulsen die de hele tijd op 1 lijn met de verdediging stond waardoor of de Jong of Eriksen helemaal moesten inzakken of dat de bal gelijk naar de back ging vond je niet erg? Zo kun je niet opbouwen.
Eriksen had veel balverlies zeker, ik vond alleen het balverlies van Poulsen gevaarlijker, die paasde de bal vaak naar een dortmund speler,quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De jong idd, Poulsen een paar, maar veel meer goed dan slecht.
Hebben wij naar dezelfde wedstrijd gekeken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Gewoon maar altijd lange ballen spelen dus?
Dat weet ik allang maar dat vroeg ik niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat Eriksen eens lekker op de bank komt te zitten, dat wil ik... .
Ja die zat er gewoon doorheen in fee tweede helft.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef Krediax het volgende:
[..]
Eriksen had veel balverlies zeker, ik vond alleen het balverlies van Poulsen gevaarlijker, die paasde de bal vaak naar een dortmund speler,
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hebben wij naar dezelfde wedstrijd gekeken?
Ja, geef argumenten dat wat ik zei niet waar was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Wat valt er voor argumentatie te geven dan?
Om te tonen dat Ajax technisch niet sterk is?
Nah ja simpelweg: Kijk wedstrijden van Ajax! Dan zie je hoe onthutsend zwak.
Das enige manier hoe je het kunt zien.
[..]
Potentie heeft hij wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:03 schreef DonRaja het volgende:
Ben het met je eens qua Eriksen, maar een goede techniek heeft hij zeker.
Op zijn Duits zijnde laat gescoord.quote:
Op het middenveld heb ik nooit gezegd, ik vond anita gewoon niets en te klein als linksback, en dus was ik nogal scpetisch ja. Wat speelde die slecht zeg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Jij vond Anita toch ook een hele tijd niks speciaals op het middenveld of was dat iemand anders?
Staat er om bekend ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:07 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ja, geef argumenten dat wat ik zei niet waar was.
De trainer van dortmund zei het zelf ook, ajax staat er om bekent, Nederland staat er om bekent.
En ik kijk alle wedstrijden van Ajax. Technisch zit het goed. Fysiek worden ze vaak overlopen (vooral eriksen he heatwave)
Schuld van de Boer, hij zet de matige presterende Boerrigter op de plek van Sana en Sana moet maar rechtsbuiten gaan spelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Die Sana was wel lachwekkend zeg
Dat is echt grote onzin...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Staat er om bekend ja.
Maar dat betekend niet dat het nog zo is!
Het enige argument wat daar tegen te zeggen is is:
Kijk een wedstrijd van Ajax. Dan zie je hoe techniek-loos. Of de eredivisie in algemeen.
Neuh, de rest is alleen nog maar beter. Dit had lekker 0-0 moeten blijven, zeker na de schijtpenalty. De hond waarschuwt eerst DRIE keer dat ie zich niet zo makkelijk moet laten vallen DRIE KEER!!! en daarna geeft ie hemquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:08 schreef DonRaja het volgende:
Nou ja, uit tegen Dortmund verloren kan gebeuren. De manier waarop biedt enige hoop voor de komende wedstrijden.
Heb je 1 fatsoenlijke opbouw vandaag gezien dan? Ik niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op het middenveld heb ik nooit gezegd, ik vond anita gewoon niets en te klein als linksback, en dus was ik nogal scpetisch ja. Wat speelde die slecht zeg.
De reden is:quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:09 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dat is echt grote onzin...
Als iemand of iets ergens om bekent staat dan heeft dat een reden.
en zoals ik al zei ik kijk alle wedstrijden, ik vind ze technisch sterk.
Is je platenspeler stuk, je blijft hangen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De reden is:
Dat Nederland dat inderdaad altijd HAD!
Alleen spijtig genoeg is de eredivisie zeer ver afgezakt. Had ook dolgraag een fantastisch Ajax gezien dat leuk voetbal speelt om naar te kijken. Maar dat voetbal van Ajax en heel eredivisie is niet om aan te gluren.
Al die techniek is opeens weg?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De reden is:
Alleen spijtig genoeg is de eredivisie zeer ver afgezakt. Had ook dolgraag een fantastisch Ajax gezien dat leuk voetbal speelt om naar te kijken. Maar dat voetbal van Ajax en heel eredivisie is niet om aan te gluren.
Dan is alles buiten de top 4 in de PL, Serie A, League une, top 2/3 duitsland en top 5 spanje ook niets.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De reden is:
Ajax heeft zich aangepast aan de tegenstander man, speelde op de counter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De reden is:
Hij had ook weinig mogelijkheden voorin. Boerrigter liep nooit vrij, Babel stond vast en Sana was ook niet veel. Zijn college middenvelders stonden vaak achter hem dus het was vrij lastig. Ik vond het nog wel redelijk af en toe in de combinatie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef TheArt het volgende:
Eriksen heeft echt geen enkele echt hele geslaagde actie gehad. Telkens ontbrak er wel wat aan. Of hij draaide goed weg, maar vervolgens was de pass veel te slordig/achteloos gegeven, of hij speelde goed in maar bood zich daarna helemaal niet aan, of hij dacht weer ergens te simpel over. Dat heb ik sowieso bij hem wel, allemaal net niet. Ziet er wel leuk uit, maar effectief is het vaak niet (let wel vaak, af en toe doet hij wel alles goed en dat is het ook altijd gevaarlijk ook).
Vergelijk de budgetten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef HeatWave het volgende:
Vergelijk de budgetten even voor de lol.
Die teneergang bij bv Ajax is al erg lang bezig hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef Krediax het volgende:
Al die techniek is opeens weg?
Ajax scout op techniek kijk naar Eriksen, Fischer technisch heel sterk.
Als jij beweerd dat Ajax technisch niks voor stelt dan vind ik dat je met een anti bril op naar ajax kijkt.
Nou Ajax staat nog wel even lager dan de top 4 in die landen(op de Franse league na want das ook niet bijster veel buiten PSG).quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Dan is alles buiten de top 4 in de PL, Serie A, League une, top 2/3 duitsland en top 5 spanje ook niets.
De jong is technisch niet sterk imo, dat zei ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vergelijk de budgetten?
Zeg ik dan dat Ajax en eredivisie daar tegen op zou moeten kunnen?
Het gaat er puur om dat het niveau van de eredivisie en Ajax super erg gedaald is.
Hoe dat komt maakt op dit punt dan helemaal niet uit.
[..]
Die teneergang bij bv Ajax is al erg lang bezig hoor.
Als Ajax het tegenwoordig al moet hebben van een Eriksen, een de Jong en dergelijke.
Dan is het erg triest gesteld.
Dit dus, logisch dat Eriksen en de Jong het heel lastig hadden. Poulsen zakte zo ver in dat het combineren onmogelijk was en je dus niet uit de duels bleef. Dat is nou juist het (nog) zwakke aan Eriksen en ook de Jong had daarmee moeite.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:13 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij had ook weinig mogelijkheden voorin. Boerrigter liep nooit vrij, Babel stond vast en Sana was ook niet veel. Zijn college middenvelders stonden vaak achter hem dus het was vrij lastig. Ik vond het nog wel redelijk af en toe in de combinatie.
In de Serie A echt nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou Ajax staat nog wel even lager dan de top 4 in die landen(op de Franse league na want das ook niet bijster veel buiten PSG).
Die kunnen meer dan welke ploeg uit Eredivisie ook hoor.
Toch gaan de talenten nog steeds voor veel geld weg. Doen ze toch ergens iets goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vergelijk de budgetten?
Het gaat er puur om dat het niveau van de eredivisie en Ajax super erg gedaald is.
[..]
Als Ajax het tegenwoordig al moet hebben van een Eriksen, een de Jong en dergelijke.
ohw en kijk hier eens:quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vergelijk de budgetten?
[..]
Je bewering klopt alleen voor geen zak, want de laatste Europese seizoenen hebben de Nederlandse clubs het veel beter gedaan dan de jaren daarvoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vergelijk de budgetten?
[..]
en vermeerquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef MaxC het volgende:
Voor deze ene keer ben ik het met Heatwave eens, Eriksen![]()
![]()
![]()
Verder Babel, Alderweireld, Blind, Poulsen(eerste uur)![]()
Deed Anita ook altijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:24 schreef TheDutchguy het volgende:
Dat poulsen tussen de verdedigers speelde is juist de ajax filosofie. De backs schuiven door en je speelt 3-4-3.
Precies, en nu zit iedereen te zeuren dat je dan niet kan voetballen. Het probleem was dat poulsen slecht vooruitspeelde, niet over de grond tenminste.quote:
Backs kregen alleen nooit de bal als ze met 3 achterin stondenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Precies, en nu zit iedereen te zeuren dat je dan niet kan voetballen. Het probleem was dat poulsen slecht vooruitspeelde, niet over de grond tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |