quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Wat kwam je eigenlijk doen? Mij weer een beetje etteren, je bent nog nooit in het Ajaxtopic geweestquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je mist het punt totaal omdat je zo graag bijdehand wil zijn. Prima. Blijf lekker lullen als een kip zonder kop.
Nee ik kwam hier niet voor jou. Vlei jezelf in vredesnaam niet zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat kwam je eigenlijk doen? Mij weer een beetje etteren, je bent nog nooit in het Ajaxtopic geweest.
Wie heeft Suk dit aangeleerd?quote:Maaskant en Rutten hebben slaande spelers pas in november terug
Het zit Robert Maaskant niet mee bij FC Groningen. De resultaten vallen vies tegen in de eerste weken van het nieuwe seizoen en de geplaagde coach kan voorlopig ook geen beroep doen op Hyun-Jun Suk. De Zuid-Koreaanse aanvaller moet de aankomende zes wedstrijden van het eerste van Groningen missen wegens een schorsing, zo meldt zijn werkgever op de website van de club.
Suk kreeg maandagavond een rode kaart in de uitwedstrijd van Jong FC Groningen bij de beloften van PEC Zwolle. De aanvaller werd van het veld gestuurd wegens een slaande beweging en de aanklager betaald voetbal deed hem een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden onvoorwaardelijk. Groningen is akkoord gegaan met de schikking en daarmee de schorsing.
Suk mag de komende vier duels van de beloften niet in actie komen, maar in de tussentijd mag hij ook niet voor het eerste elftal spelen. Groningen speelt tot het einde van de schorsing van Suk zes wedstrijden: vijf in de competitie en één in de beker. Pas op zondag 4 november, in de thuiswedstrijd tegen NEC in Euroborg, mag Suk weer deel uitmaken van de wedstrijdselectie. Een dag later, op maandag 5 november, mag hij weer spelen bij Jong Groningen.
Ook Fred Rutten moet voorlopig een slaande speler missen. Giorgi Chanturia kreeg maandag ook rood bij de beloften en evenals Suk is hij voor vier wedstrijden onvoorwaardelijk geschorst. Dit betekent dat Chanturia pas 3 november, als Vitesse het opneemt tegen Ajax, weer beschikbaar is voor Rutten.
Hoe is dit relevant voor het Ajaxtopic Stijn?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft Suk dit aangeleerd?
Martin Jol?
Verwacht je toch niet van een Zuid-Koreaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft Suk dit aangeleerd?
Martin Jol?
Enkeltje Siberie!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verwacht je toch niet van een Zuid-Koreaan
Suk is ex Ajax, chanturia is er niet bij tegen Ajax.. meer nodig?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant voor het Ajaxtopic Stijn?
Hyun-Jun Suk >>> Oud-Ajacied >>> Cultheld >>> Heeft als Oud-Ajacied vorig seizoen nuttig werk geleverd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
is er 3 november bij hoor?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Suk is ex Ajax, chanturia is er niet bij tegen Ajax.. meer nodig?.
Suk! Suk!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Suk is ex Ajax, chanturia is er niet bij tegen Ajax.. meer nodig?.
Zou je mij gewoon even in alle rust willen laten Fokken, naargeestige queryschrijver?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[NOS @ CL] Borussia Dortmund - Ajax #1 Met Babel in de basis
Hier, gaat over de wedstrijd.
Even op jouw eigen toontje "maar jij begonquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Zou je mij gewoon even in alle rust willen laten Fokken, naargeestige queryschrijver?
Oh ja, sorry, maar Ajax werd genoemdquote:
Ik struikelde per toeval over je post. Jij voelt je gestalkt. Ik kan er echt niks aan doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even op jouw eigen toontje "maar jij begon"
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even op jouw eigen toontje "maar jij begon"
Mannen, hou het ff ontopicquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik struikelde per toeval over je post. Jij voelt je gestalkt. Ik kan er echt niks aan doen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom heb je die F'noorder als UI?
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:03 schreef Marsenal het volgende:
Je zou bijna vergeten dat er vanavond Champions League is.
Ik vind hem ook echt lelijk, maar niemand klaagde eroverquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
Wat is dit nou weer voor TT man.
Zo kijk ik ook, die poule is zo ongelofelijk zwaar. Ik hoop op wat leuke wedstrijden en veel geluk voor Ajax.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ben niet echt zenuwachtig, acht ons redelijk kansloos. Ga gewoon ontspannen zitten kijken, alles meer dan een dik pak op de broek is winst.
En als het een keer loopt dat we niet weer keihard genaaid worden door eenn blinde turkquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook, die poule is zo ongelofelijk zwaar. Ik hoop op wat leuke wedstrijden en veel geluk voor Ajax.
Daarom is dit de wedstrijd die ze moeten winnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook, die poule is zo ongelofelijk zwaar. Ik hoop op wat leuke wedstrijden en veel geluk voor Ajax.
Kijk! That`s the spirit!quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:33 schreef Blauwebaret het volgende:
We gaan die cup met de grote oren gewoon winnen
Troost je, het kan nog erger:quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kijk! That`s the spirit!
Tja, het blijven kleuters..quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:41 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt bij meerdere fonteinen het geval te zijn. Lekker bezig!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:41 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan geen toeval zijn, Ajax gaat winnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zojuist, regenboog boven de Arena.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zojuist, regenboog boven de Arena.
[ afbeelding ]
Ja idd. De troostprijs van de CL voor de club met het allerslechte resultaat in de groupsfase.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:33 schreef Blauwebaret het volgende:
We gaan die cup met de grote oren gewoon winnen
Tief toch eens op uit dit topic. Bloedzuigertjequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja idd. De troostprijs van de CL voor de club met het allerslechte resultaat in de groupsfase.
Die krijgt een mini mini Cl beker van 1 cm hoog.
Die gaat Ajax wel winnen ja
Rustig. Laat gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tief toch eens op uit dit topic. Bloedzuigertje
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:44 schreef JanCees het volgende:
Als ze lekker ballen zoals tegen United dan komt het wel goed.
Was qua basis en voorhoede veel meer een voetballend elftal als wat er nu gaat staan. Vooral Babel in de spits en de Jong op het middenveld verlamd het voetbal imo.quote:Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Koppers (46. Klaassen), De Jong, Anita, Eriksen (61. Serero), Özbiliz, Lodeiro (81. Blind), Sulejmani.
Tja, de Boer verwacht dat Dortmund zelf wil voetballen dus gokt hij op de counter. Toch vreemd dat hij daarvoor dan loopt te roepen dat hij wil dat Ajax het spel gaat maken, als hij dat daarwerkelijk wil dan stelt hij wel gewoon de Jong in de spits, Babel linksbuiten en een Serero / Schöne op het middenveld op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:46 schreef tammepiet het volgende:
[..]
[..]
Was qua basis en voorhoede veel meer een voetballend elftal als wat er nu gaat staan. Vooral Babel in de spits en de Jong op het middenveld verlamd het voetbal imo.
We gaan het zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 19:26:43Zo meteen de enige echte topper in groep D checken!! #boraja reageer retweet
Je moet je beste spelers opstellen, niet wie zn contract afloopt op de bank laten. Lijkt me ook duidelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Mickey zit voornamelijk op de bank. Dacht dat wel duidelijk was.
Daarom speelt Sulejmani dus niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet je beste spelers opstellen, niet wie zn contract afloopt op de bank laten. Lijkt me ook duidelijk.
Liet in die 5 min dat hij speelde al meer zien dan Boerrigter in 45 minquote:
Hij zag er voor de verandering inderdaad fit en fris uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liet in die 5 min dat hij speelde al meer zien dan Boerrigter in 45 min
Incident.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liet in die 5 min dat hij speelde al meer zien dan Boerrigter in 45 min
Kan duidelijk het niveau wat hoger is dan de eredivisie niet aanquote:
Liever Boerrigter er uit en Sana op linksquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:36 schreef BobW het volgende:
Sana wisselen.
De Jong mwah op middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |