Dit. Kan iemand die jankzak niet stoppen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef Injetta het volgende:
Je hoopt dat zo langzamerhand niemand meer met die man in zee gaat?
Wordt zelfmoordpoging, zou hij niet tegen kunnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit. Kan iemand die jankzak niet stoppen?
LA, The Gatequote:
Door de familie van Frank Sinatra.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
The Voices, is die naam al bezet? Zo nee; jongens gewoon verder onder die naam, opgelost slotje
quote:Weekend-hoofdredacteur vindt Gordon ‘zielig’
Bart Ettekhoven, samen met Mark van der Linden hoofdredacteur van weekblad Weekend, vindt Gordon zielig en ook nog een grote een grote aandachtstrekker. “Wie geen week buiten publiciteit lijkt te kunnen, is Gordon. Wie de woorden Gordon en ruzie in Google intikt moet volgens mij duizenden hits krijgen. Zijn er nog mensen die geen ruzie hebben gehad met deze man?“
Bovendien is Gordon ook nog eens hypocriet, schrijft Ettekhoven. “Nooit ligt het aan hém. Het wordt een steeds zieliger vertoning en ik hoop dat er vrienden zijn die hem op het rechte pad kunnen krijgen.”
Dan: “Wat moet het een energie kosten, altijd maar ruzie met alles en iedereen! Neem eens een voorbeeld aan Frans Bauer. Altijd aardig en nooit verwikkeld in een ruzie met collega’s.”
quote:Gordon haalt uit naar Weekend
Gordon heeft geen goed woord over voor Weekend. Het blad zou een stuk hebben willen schrijven waarin de “minder leuke kanten” van de zanger uit de doeken gedaan zouden worden. Daartoe belde Weekend onder andere ex-vrienden van Gordon. Die lichten hem in, waarop hij op zijn Facebookpagina in woede ontstak. Hij besluit zijn betoog met de uitnodiging richting Weekend om eens langs te komen: “dan vechten we het een keer echt goed uit!”.
De tekst werd op zaterdagmiddag rond de klok van vijf uur geplaatst, maar een uur later weer verwijderd.
Gordon schreef: “weer een dieptepunt van de media om mij onderuit te halen. dit keer grafblad weekend met aan het roer Bart Ettekoven en mr Obesitas Marc van der Linden mannen die ik uit mijn leven heb verbannen na een smerige streek die ze mij leverden.
Gullit is denk ik een maatje te groot voor Goor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Gullit was nu roch de beste maat van Goor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |