quote:Gordon wil tv-zoektocht naar nieuwe LA the Voices
Als het aan Gordon ligt, komt er een talentenjacht waarin wordt gezocht naar een nieuwe bezetting voor LA the Voices. De zanger ligt zoals bekend overhoop met de vorige vier groepsleden, daar zijn inmiddels allemaal advocaten aan het werk om de breuk af te handelen. Tot grote spijt van Gordon. “Ik had er slapeloze nachten van, maar nu heb ik er een dikke streep onder gezet. Ik heb een contract, alles staat op papier. Nu is het aan de rechter.” Wel wil hij dus door met het concept dat hem de laatste jaren zo veel succes bracht.
In het AD vertelt hij: “Het is alleen maar een idee, nog helemaal niet concreet. Ik moet toch wat? Ik ben gewoon goed in het samenstellen van groepen, zie mijn jurywerk. Ik heb ook wel zin om samen te werken met nieuwe mensen. Een tv-programma rond de zoektocht? Ja, dat heb ik al geopperd bij RTL, maar die hebben al zo veel talentenjachten.”
Ik denk dat sbs er wel brood in zal zien en kansloze figuren die denken dat dit hun doorbraak wordt heb je altijd welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:43 schreef Deckard het volgende:
Grappig, ik zat er zelf al aan te denken dat ie dat zou gaan doen.
Alleen mensen die fan zijn van Gordon of wanhopig zouden zich hiervoor aanmelden.
En dan 200,000 kijkers of zo, krijgt hij een volgende depressie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat sbs er wel brood in zal zien en kansloze figuren die denken dat dit hun doorbraak wordt heb je altijd wel
Er komt gegarandeerd heel veel vunzigheid naar boven, nou ja in ieder geval heel veel sex en drugs-verhalen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:20 schreef Injetta het volgende:
Tot nu toe hebbeb de heren eigenlijk zich nog heel netjes uitgelaten in de pers, maar ik ben nu wel benieuwd naar de ware drek die erachter zit.
Die jongens hebben het recht om zich slachtoffer te voelen.
quote:za 11 mei 2013, 09:58
Gordon: geen verzoening LA The Voices
"Ik stap er tussenuit, mijn advocaat gaat de zaak nu verder afwikkelen", vertelt Gordon in het AD. "Ik heb een contract, alles staat op papier. Het is nu aan de rechter."
Het idee om nieuwe leden te zoeken voor de zanggroep, speelt nog steeds door zijn hoofd. "Ik moet toch wat? Ik ben gewoon zo goed in het samenstellen van groepen, zie mijn jurywerk. Ik heb ook wel zin om samen te werken met nieuwe mensen."
In maart verliet de zanger de groep omdat hij het niet meer kon combineren met zijn andere werkzaamheden. Al snel ontstond er gekibbel over het voortbestaan van de zanggroep. Gordon zegt dat hij de vier de naam Los Angeles, The Voices in eerste instantie voor niets heeft aangeboden, maar vervolgens niks van hen hoorde. Zijn ex-groepsgenoten beweren dat ze door Gordons vertrek veel geld zijn misgelopen. Ze wilden de details van het voorstel bespreken voordat ze ja zouden zeggen.¨
Even een naam bedenkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:27 schreef Cynix ® het volgende:
Hier moet wel een gate uit te peuren zijn.
Je zal maar moeten samenwerken met Gordon en volkomen overgeleverd zijn aan zijn grillen en buien.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:43 schreef Deckard het volgende:
Grappig, ik zat er zelf al aan te denken dat ie dat zou gaan doen.
Alleen mensen die fan zijn van Gordon of wanhopig zouden zich hiervoor aanmelden.
En dus?quote:Ik ben gewoon zo goed in het samenstellen van groepen, zie mijn jurywerk.
Bingoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Cynix ® het volgende:
Maar wat had-ie dan gedacht?
Een groepje zangers bij elkaar brengen en een paar maandjes mee-toeren, dan wegens tijdgebrek kappen om weer lucratief solo te schnabbelen, maar wel blijven incasseren van de groep?
En vergeet de kijkcijfers van de talentenjacht niet hè.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Cynix ® het volgende:
Een groepje zangers bij elkaar brengen en een paar maandjes mee-toeren, dan wegens tijdgebrek kappen om weer lucratief solo te schnabbelen, maar wel blijven incasseren van de groep?
Je moet wel erg wanhopig zijn om met die hysterische homofiel te willen samenwerken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Cynix ® het volgende:
Voldoende wanhopige mensen in dit land die beroemd en zanger willen worden helaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:40 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Je moet wel erg wanhopig zijn om met die hysterische homofiel te willen samenwerken.
Dat kan helaas niet, staat in hun contract met Ome Goorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Er komt gegarandeerd heel veel vunzigheid naar boven, nou ja in ieder geval heel veel sex en drugs-verhalen.
Coke, jongenshoeren, orgietjes etc etc.
LA the Voices moet een pulpboek ( zoals Patricia) over Gordon schrijven, hebben ze in ieder geval een start-kapitaal of zo om opnieuw te beginnen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Cynix ® het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |