http://www.nu.nl/buitenla(...)-anti-islamfilm.htmlquote:SANAA - Ongeveer 2000 betogers in de stad Sanaa in Jemen hebben vrijdag geprobeerd op te rukken naar de ambassade van de Verenigde Staten. Ook in Sudan wordt geprotesteerd en in Libanon is één persoon omgekomen bij onlusten.
Opnieuw protesten in verschillende landen Fotoserie
In Jemen vuurden veiligheidstroepen waarschuwingsschoten af. Zij zetten een waterkanon in om de menigte te verspreiden.
De betogers, woedend over de in de VS geproduceerde antimoslimfilm, schreeuwden dat de Amerikaanse ambassadeur het land moet worden uitgezet en verbrandden een Amerikaanse vlag.
Veiligheidstroepen blokkeerden alle wegen naar de ambassade. De politie schoot donderdag zeker vier demonstranten dood in de buurt van de Amerikaanse ambassade.
Sudan
In de Sudanese hoofdstad Khartoum proberen betogers de Britse en Duitse ambassades te bestormen, meldt een ooggetuige aan persbureau Reuters. De ruiten van de ambassade zouden zijn ingegooid en er zou geschoten zijn. Daarnaast zou er brand zijn gesticht bij de hoofdingang.
De Duitse minister van Buitenlandse Zaken, Guido Westerwelle, zei dat het personeel van de ambassade veilig is. De regering in Berlijn had volgens de Duitse publieke zender ARD de veiligheidsmaatregelen rond het gebouw al versterkt. Om wat voor maatregelen het gaat, is niet gezegd.
Sommige betogers trokken de Duitse vlag van het gebouw en vervingen hem door een zwarte islamitische vlag. Ook werden stenen naar het gebouw geworpen. Ook de nabijgelegen Britse ambassade was het doelwit van betogers. In totaal waren er naar schatting 5000 demonstranten op de been.
Libanon
In Libanon zou één persoon bij gewelddadige protesten om het leven zijn gekomen. Tenminste 25 personen zouden gewond zijn geraakt. Dat melden internationale persbureaus.
Honderden betogers hebben in de stad Tripoli, in het noorden van Libanon, een restaurant van fastfoodketen Kentucky Fried Chicken in brand gestoken. Zij schreeuwden leuzen tegen het bezoek van paus Benedictus XVI en tegen de Amerikanen.
Dat hebben getuigen gezegd. Zij zagen sommige mensen die riepen 'Wij willen de paus niet' en 'Niet meer beledigingen (tegen de islam)'.
De paus is vrijdagmiddag in de hoofdstad Beiroet aangekomen voor een bezoek van 3 dagen.
Pakistan
Ook in de Pakistaanse stad Islamabad werd vrijdag geprotesteerd, meldt het Franse persbureau AFP. Bij de Amerikaanse ambassade werden door honderden islamisten anti-Amerikaanse leuzen gescandeerd.
Het feit dat je dat een sneer vond zegt genoeg. Zo was het niet eens bedoeld... meer om te laten zien dat je zelf nog lollig communiceert in andere topics met mongolen die volkert een held vinden.quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee namen.
Met wie commuiniceer ik die Volkert een held vind? Vreemde sneer van jou. Compleet uit de lucht gegrepen. Namen of excuses..
Waar en wie?quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het feit dat je dat een sneer vond zegt genoeg. Zo was het niet eens bedoeld... meer om te laten zien dat je zelf nog lollig communiceert in andere topics met mongolen die volkert een held vinden.
Respect voor hebben.quote:
Google is ur friend, hopelijk worden die ook in de gaten gehouden. Net zo gevaarlijk als iemand die een extremist die een moskee in de fik steekt ook een held noemt.quote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar en wie?
Waar heb je het in godsnaam over?
Gewoon doorgaan ook.
Waarom?quote:
Volgens mij zit jij hier nu dingen te bedenken. Volgens mij probeerden ze het in de Arabische tweet zo voor te stellen dat de protesten bij de ambassade in Caïro spontaan waren, iets dat dus door die Egyptische minister tegen wordt gesproken. Maar oproepen? Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och zie de moslimbroederschap die in het engels zegt dat ze medeleven voelen met de familie van de ambassadeur en in het arabisch oproepen tot rellen bij die ambassade.
Dat kind kan er weinig aan doen, die ouders mogen ze wel eens kielhalenquote:
Nee Frustel.quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Google is ur friend, hopelijk worden die ook in de gaten gehouden. Net zo gevaarlijk als iemand die een extremist die een moskee in de fik steekt ook een held noemt.
Nee dat is ook triest. Heb ze meerdere malen debielen genoemd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De rechter nog wel? Apart dat een paar baarden gisteren anders zonder problemen massamoordenaars konden verheerlijken op het Museumplein. Moet tóch kunnen, Guidance?
Ik weet dat je dat vindt... en gelukkig maar. Maar je geeft aan niet met iemand te willen communiceren en dat hij zijn waffel moet houden omdat hij een andere mongool een held vindt. Maar doe dat dan ook met mensen die volkert een held vinden... maar goed.quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En dat ik Volkert gewoon een walgelijke moordenaar vind.
Dat maak jij d'r vanquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukkig kiest Frutsel ervoor jou te beschermen.
Indoctrinatie van onschuldige kinderen.quote:
Ik heb echt geen idee over wie je het hebt?quote:Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat vindt... en gelukkig maar. Maar je geeft aan niet met iemand te willen communiceren en dat hij zijn waffel moet houden omdat hij een andere mongool een held vindt. Maar doe dat dan ook met mensen die volkert een held vinden... maar goed.
Het is uit de lucht gegrepenWat jij wilt
Google is ur friendquote:Op maandag 17 september 2012 20:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee over wie je het hebt?
Ok! Jij ook, fijne avondquote:Het zal wel. Ik weet genoeg. Fijne avond Frustel. Had je beter ingeschat. Whatever.
Huh? Is dit sarcasme of is dit serieus?quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klopt. De cultuur is "een kus op de wang en een mes in de nek".
Eerlijkheid is een puur Westerse deugd.
Niet doorgaan met beschuldigingen nu. Daar moet je wel mee kappen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Google is ur friend
[..]
Ok! Jij ook, fijne avond
Dat is precies het verschil tussen een woestijnideologie en het Westen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
http://www.theonion.com/a(...)of-this-image,29553/
Een bloedserieuze typering van vooral de Arabische cultuur.quote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef moussie het volgende:
[..]
Huh? Is dit sarcasme of is dit serieus?
waar beschuldig ik je nu nog meer mee dan?quote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet doorgaan met beschuldigingen nu. Daar moet je wel mee kappen.
Ok, zal ik doen... al denkt hij daar heel anders over denk ikquote:Of hard maken, want jij hebt ook Google. Goed bescherm jij d_H maar.
Ik denk dat dat vooral een verschil in ervaring is. Ik vind juist dat in Europa er een hoop mensen liegen om hun eigen beter voor de dag te laten komen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een bloedserieuze typering van vooral de Arabische cultuur.
Dat eerlijkheid iets typisch Westers is, heb ik vooral ook hier in Latijns-Amerika gemerkt. Lang niet zo erg als in de moslimwereld of in Azie, maar men liegt hier voortdurend tegen elkaar. Iets wat in het Westen niet geaccepteerd wordt. De deugd "eerlijkheid" is echt typisch voor het Westen.
Je beschuldigt mij ervan dat ik breeduit lachen communiceer met mensen die Volkert een held vinden. En verwijst daarbij steeds naar Google.quote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar beschuldig ik je nu nog meer mee dan?![]()
[..]
Ok, zal ik doen... al denkt hij daar heel anders over denk ik
zuchtquote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef moussie het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij hier nu dingen te bedenken. Volgens mij probeerden ze het in de Arabische tweet zo voor te stellen dat de protesten bij de ambassade in Caïro spontaan waren, iets dat dus door die Egyptische minister tegen wordt gesproken. Maar oproepen? Waar haal je dat vandaan?
Als ze al ergens toe oproepen, dan is dat om geen geweld te gebruiken ..
Ikhwanweb@Ikhwanweb
We strongly condemn deadly attack on US Emb in Benghazi & tragic loss of lives. We urge restraint as ppl peacefully protest & express anger
Als jij weet dat het niet klopt, waarom maak je je dan zo druk?quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je beschuldigt mij ervan dat ik breeduit lachen communiceer met mensen die Volkert een held vinden. En verwijst daarbij steeds naar Google.
Dat moet je a) hard maken of b) ermee stoppen/terugnemen.
Aangezien ik je al dertig keer heb gevraagd het hard te maken en jij dat niet doet, lijkt het mij logisch dat b volgt.
Heb je ENIG idee van de politiek in andere beschavingen??quote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral een verschil in ervaring is. Ik vind juist dat in Europa er een hoop mensen liegen om hun eigen beter voor de dag te laten komen.
Ook in de politiek is het goed terug te zien dat er vreselijk word gelogen.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een bloedserieuze typering van vooral de Arabische cultuur.
Dat eerlijkheid iets typisch Westers is, heb ik vooral ook hier in Latijns-Amerika gemerkt. Lang niet zo erg als in de moslimwereld of in Azie, maar men liegt hier voortdurend tegen elkaar. Iets wat in het Westen niet geaccepteerd wordt. De deugd "eerlijkheid" is echt typisch voor het Westen.
ok, dan stop ik d'r hier meequote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je beschuldigt mij ervan dat ik breeduit lachen communiceer met mensen die Volkert een held vinden. En verwijst daarbij steeds naar Google.
Aangezien ik je al dertig keer heb gevraagd het hard te maken en jij dat niet doet, lijkt het mij logisch dat b volgt.
Omdat het moddergooien is en de zoveelste partijdigheid van mods, nadat gisteren HeatWave TR's openbaar ging maken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij weet dat het niet klopt, waarom maak je je dan zo druk?
Onze ex-admin in jullie clubje maakt er toch nooit zo'n geheim van blij te zijn met de moord op Prof Pim?quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De eerste eerlijke politicus moet ik nog tegenkomen, wat dat betreft komt Correa dan nog het dichste in de buurt qua eerlijkheid maar ook daar zal vast wel wat over te vinden zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je ENIG idee van de politiek in andere beschavingen??![]()
![]()
Moussie die een lid van de Moslimbroederschap op zijn mooie bruine ogen gelooft, is wel de grootste gotspe.
In Europa is eerlijkheid echt een van de meest belangrijke waarden. In de rest van de wereld (andere beschavingen) is dat echt niet zo.
Wat is deze?quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg, hou eens op met dat gekissebis.
We zijn hier om te kankeren op radicale moslims, niet op NWS mods.
Over het eerste zijn we het eens, niet over Correa.quote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De eerste eerlijke politicus moet ik nog tegenkomen, wat dat betreft komt Correa dan nog het dichste in de buurt qua eerlijkheid maar ook daar zal vast wel wat over te vinden zijn.
Mij ging het meer om de mensen op zich en list en bedrog hoort gewoon bij de mens dus om nu te zeggen dat alleen de westerse cultuur eerlijkheid hoog in het vaandel heeft staan is nogal arrogant.
Dit is #10 in NWS, als dit iets anders was dan hersenloos gekanker op moslims zaten we nog op #1.quote:
Oh, sorryquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg, hou eens op met dat gekissebis.
We zijn hier om te kankeren op radicale moslims, niet op NWS mods.
Dat Arabieren liegen is een feit, alleen vind ik dat je de westerse cultuur nogal op een voetstuk plaatst als het gaat om eerlijkheid.quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Over het eerste zijn we het eens, niet over Correa.
De mens is van nature geneigd te liegen om eigen bestwil. Het is dat in het Westen de cultuur/filosofie/historie heerst dat oneerlijkheid een veel grotere zonde is dan in andere beschavingen.
Arabieren liegen de hele dag tegen elkaar. Maar wel met een glimlach. Vandaar het "kus op de wang, mes in de nek verhaal". Dat is de beste typering van die cultuur.
Voetstuk weet ik niet? Dat is alleen omdat jij liegen blijkbaar slecht en eerlijkheid goed vindt. Dat is logisch; omdat jij uit die cultuur komt.quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat Arabieren liegen is een feit, alleen vind ik dat je de westerse cultuur nogal op een voetstuk plaatst als het gaat om eerlijkheid.
Liegen in het westen is alleen een schande als je betrapt word.
Het enige waar ik je gelijk in geef is dat Arabieren liegen, maar niet dat eerlijkheid hier hoog in het vaandel staat.quote:Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voetstuk weet ik niet? Dat is alleen omdat jij liegen blijkbaar slecht en eerlijkheid goed vindt. Dat is logisch; omdat jij uit die cultuur komt.
Je geeft me dus alleen maar meer gelijk met deze opmerking, dank je.
Dat valt wel mee, wij willen nog wel eens toegeven fout té zitten, dat is daar compleet anders.quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat Arabieren liegen is een feit, alleen vind ik dat je de westerse cultuur nogal op een voetstuk plaatst als het gaat om eerlijkheid.
Liegen in het westen is alleen een schande als je betrapt word.
Dat heb ik jou anders nog nooit zien doenquote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, wij willen nog wel eens toegeven fout té zitten, dat is daar compleet anders.
Exact.quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, wij willen nog wel eens toegeven fout té zitten, dat is daar compleet anders.
Men geeft het pas toe als er echt niets anders meer op zit. Kijk maar naar Bill Clinton en die affaire die hij had met Lewinsky.quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Juist, en wat was de -volkomen bekrompen- reactie van het Westen op zijn gedrag? Hij was fout, oneerlijk en (daardoor) onbetrouwbaar.quote:Op maandag 17 september 2012 20:58 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Men geeft het pas toe als er echt niets anders meer op zit. Kijk maar naar Bill Clinton en die affaire die hij had met Lewinsky.
En Clinton is inmiddels één van de populairste gasten daar volgens mij.quote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist, en wat was de -volkomen bekrompen- reactie van het Westen op zijn gedrag? Hij was fout, oneerlijk en (daardoor) onbetrouwbaar.
Daar zat ik dan ook fout mee.quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik jou anders nog nooit zien doen
Hij was zo fout oneerlijk en onbetrouwbaar dat hij nog steeds de meest geliefde president aller tijden is.quote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist, en wat was de -volkomen bekrompen- reactie van het Westen op zijn gedrag? Hij was fout, oneerlijk en (daardoor) onbetrouwbaar.
Moslims uit die landen zelf kennen dat niet. Dus niet alle moslims liegen of vinden eerlijkheid niet belangrijk; juist die in het Westen wel, maar dat weerhoudt niet dat het in de cultuur aldaar zit. Diep, heel diep.
Omdat men hem om dit soort dingen (die niet ter zake doen!) heeft vergeven. Ook een intrinsiek kenmerk van onze "christelijke" wortels; vergeving. Kom daar maar eens om bij idiote Pakistanen die hun dochter grillen omdat ze oogschaduw draagt.quote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En Clinton is inmiddels één van de populairste gasten daar volgens mij.
Ligt eraan, ademt de Amerikaanse ambassadeur en z'n personeel straks weer?quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben weer vriendjes met Frutsel, dacht zeg het even.![]()
Veel plezier verder hier. Hopelijk bereiken jullie iets positiefs.
Een ongelovige hond en een vies varken dat sowieso al niet in de erudiete, hoogbeschaafde, door ons verneukte moslimwereld thuishoort. Terecht dat ie dood is.quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan, ademt de Amerikaanse ambassadeur en z'n personeel straks weer?
Ach bekijk het positief, die man had net zoveel van doen met het studentenfilmpje uit de VS als dat ik heb met Bill Clinton die zich laat pijpen door Lewinski, dus ik zie de overduidelijke link wel die moslims leggen, aangezien ik me ook nog steeds zwaar beledigd voel door Bill.quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een ongelovige hond en een vies varken dat sowieso al niet in de erudiete, hoogbeschaafde, door ons verneukte moslimwereld thuishoort. Terecht dat ie dood is.
Aldus links Nederland.
Er is weinig over te discussiëren.quote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef Frutsel het volgende:
Laten we maar weer proberen om het over de protesten te hebben
probeer het maar anders kom ik ff bij jouw blauwe ambassade langsquote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is weinig over te discussiëren.
Gaarne.quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
probeer het maar anders kom ik ff bij jouw blauwe ambassade langs
generalisatie van een volk. ban!quote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
God wat zijn ze ook achterlijk eigenlijk dat volk.
Wees blij dat ik die rellende apen nog niet heb beledigd.quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
generalisatie van een volk. ban!
ze moeten zich fucking schamenquote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef Frutsel het volgende:
Laten we maar weer proberen om het over de protesten te hebben
vanaf hier verwijzen we naar die groep als triangel moslims.quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees blij dat ik die rellende apen nog niet heb beledigd.
Oeps.
Goed plan.quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vanaf hier verwijzen we naar die groep als triangel moslims.
Propaganda.quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
De moslimwereld staat in vuur en vlam. Welgeteld 0,0006 % van de mensen is het aan demonstreren.
Hier exclusieve beelden van moslimwoede!!
http://gawker.com/5943828
ze maken gebruik van hun vrijheid van meningsuiting. ironie alomquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ik mis een bult ME'ers die de boel schoonvegen.
Daarom, aangezien ik van ironie houd ben ik voor vrijheid van meningsuiting en de combinatie van ME.quote:Op maandag 17 september 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze maken gebruik van hun vrijheid van meningsuiting. ironie alom![]()
als de me ze met scherp doodschiet om wat ze zeggen dan zou het wel ultieme ironie zijn ja.quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, aangezien ik van ironie houd ben ik voor vrijheid van meningsuiting en de combinatie van ME.
Ik vind het niet bepaald humor dat het ambassadepersoneel van Westerse landen het nu in hun broek doet.quote:
Doodverwensingen mogen niet, dus ik hou 't wel bij knuppels.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als de me ze met scherp doodschiet om wat ze zeggen dan zou het wel ultieme ironie zijn ja.
first things first: ik vind het niet bepaald humor dat er ambassadepersoneel is doodgemaakt om een internetfilmpje.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het niet bepaald humor dat het ambassadepersoneel van Westerse landen het nu in hun broek doet.
het is geen verwensing, puur een situatieschets wat ultieme ironie zou zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doodverwensingen mogen niet, dus ik hou 't wel bij knuppels.
Grappig niet, wel terecht.quote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
first things first: ik vind het niet bepaald humor dat er ambassadepersoneel is doodgemaakt om een internetfilmpje.
wacht maar tot je voor mijn god moet verschijnenquote:Op maandag 17 september 2012 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grappig niet, wel terecht.
Zo, mijn leven is alvast weer veiliggesteld.
Kut.quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wacht maar tot je voor mijn god moet verschijnen
Boeiend, ze komen uit Iran dus binnenkort worden ze vanzelf boos met wat bommen op hun huis.quote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Iraanse meisjes zijn niet boos, net als 99,994% van de moslimwereld.
ik zie tieten. dat zijn geen vrome moslimmeisjesquote:Op maandag 17 september 2012 21:40 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Iraanse meisjes zijn niet boos, net als 99,994% van de moslimwereld.
En dat is geen probleem?quote:Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend, ze komen uit Iran dus binnenkort worden ze vanzelf boos met wat bommen op hun huis.
Neehoor, moeten ze maar geen kernbommen maken.quote:
Maar zeg 0.01% van de Duitsers anno 1944 deden mee aan de jodenvervolgingen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
De moslimwereld staat in vuur en vlam. Welgeteld 0,0006 % van de mensen is het aan demonstreren.
Hier exclusieve beelden van moslimwoede!!
http://gawker.com/5943828
je hebt wel een zeer mooi zwart wit beeld van ww2.quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar zeg 0.01% van de Duitsers anno 1944 deden mee aan de jodenvervolgingen.
Toch steunde zo'n 80% van de moffen die acties (al dan niet stilzwijgend).
Nee joh, het geheel is veel complexer.quote:Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt wel een zeer mooi zwart wit beeld van ww2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |