Ja, want cloaca!quote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
Het was echt briljant
Alles gewoon.
Die gesprekken aan het eind aan tafel "Is Pino eigenlijk een jongen of een meisje? Kan je Pino beffen?"![]()
Pino was eerst jongen en nu meisje, how about that!quote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
Het was echt briljant
Alles gewoon.
Die gesprekken aan het eind aan tafel "Is Pino eigenlijk een jongen of een meisje? Kan je Pino beffen?"![]()
Greys zat vanmorgen weer niet aan tafel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samen ontbijten is met FOK!kers wel vaker lastig
quote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samen ontbijten is met FOK!kers wel vaker lastig
quote:Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys zat vanmorgen weer niet aan tafel.
I am confusedquote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Greys ging het deze keer goed af, mijn complimenten!
Me too.quote:
Hoeveel kost een weekendje preston Palace eigenlijk?quote:Op zondag 16 september 2012 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een kroeg ofzo wel het leukste, drankje erbij, beetje ouwehoeren. Plus zit je met de entree voor een park vaak ook alweer >20 euro, dus is voor sommigen de drempel alweer wat hoger?
Klein detail: het zat al vrij vol aan tafel toen wij beneden kwamen, dus we zaten bij die salontafel!quote:
Beetje kudo's mag wel, ik nog in opdracht van Yns meegelopen naar je auto, omdat Yns met allerlei horrorverhalen kwamquote:
Ja dáááááág.quote:Op zondag 16 september 2012 18:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoeveel kost een weekendje preston Palace eigenlijk?
Hahahahahaaaaquote:Op zondag 16 september 2012 18:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Ow dat was zeker liefquote:Op zondag 16 september 2012 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje kudo's mag wel, ik nog in opdracht van Yns meegelopen naar je auto, omdat Yns met allerlei horrorverhalen kwam![]()
Zal ik nog es doen
dat was een grapje hèquote:Op zondag 16 september 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik snap dat van dat neergestoken meisje bij de metro nog steeds niet
Want die ambulance reed een weggetje naast Henk in en dat was met een jongen met een zuurstofkapje op. Niet met een neergestoken maisje. En we hebben ook geen politie gezien oid?
Ik ook niet, ik had het ook niet meegekregen maar ik werd wel bang van het verhaalquote:Op zondag 16 september 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik snap dat van dat neergestoken meisje bij de metro nog steeds niet
Want die ambulance reed een weggetje naast Henk in en dat was met een jongen met een zuurstofkapje op. Niet met een neergestoken maisje. En we hebben ook geen politie gezien oid?
Oh oh oh oh, ik ben voorrrrrr!quote:
Ik heb heel dat verhaal gisteravond niet eens gehoord geloof ikquote:
Ja ynske zegt "moet er niet iemand meelopen" dus ik "nee joh, klein stukkie, doe ik altijd zelf" maar toen kwam ze met dat verhaalquote:Op zondag 16 september 2012 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb heel dat verhaal gisteravond niet eens gehoord geloof ik
Maar daarvoor moest Ll met Tombo naar de auto meelopen begreep ik
ja die luidruchtige dronken gast had dat verteld, maar dat bleek achteraf een grapje te zijn over neuken ofzo.quote:
Yns is net weer wakkerquote:
Ja precies, tijd zat nu dus!quote:
ben dr idd mee bezigquote:
Je zag de PI, hè?quote:
yepquote:
Klein detail inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2012 18:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klein detail: het zat al vrij vol aan tafel toen wij beneden kwamen, dus we zaten bij die salontafel!
Dat zou lachen zijn!quote:Op zondag 16 september 2012 18:32 schreef Peter het volgende:
[..]
quote:
niet dat ik weetquote:Op zondag 16 september 2012 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAS DAT NEERGESTOKEN MAISJAH VERHAAL EEN GRAPJE?
Camping met BBQ dan maar?quote:Op zondag 16 september 2012 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou lachen zijn!Gratis een heel weekend eten en drinken. Alleen jammer dat je daarvoor de hoofdprijs betaalt.
Je schijnt ook blokhutten te kunnen huren.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 16 september 2012 18:55 schreef Qwea het volgende:
Ooh LL? Speciaal voor jou : Haat aan IOS icm gmail![]()
![]()
![]()
![]()
Kut IOS.
Ik heb mijn gmail aan mijn iphone gekoppeld. Zodra ik mail krijg op mijn iphone, en ik wis die, issie ook uit mijn gmail. Dat wil ik helemaal niet. Ik ben dus verplicht 5000 mailtjes op mijn iphone te hebben, want als ik ze wis staan ze ook niet meer in mijn gmail inboxquote:
Beekse Bergennnnnn dat is bij mij om de hoek en in m'n geboortedurppp, ik ken de giraffes en olifanten nog van toen het in moederkoek gewikkelde pups waren.quote:Op zondag 16 september 2012 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
beeeeeekseeee beeergeeeen, en dan met de boot naar speelland(als dat nog bestaat
)
quote:Op zondag 16 september 2012 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb er nog 46 snapshotjes bij gekwakt
Het is niets vergeleken bij de pics van Yns, maar ik heb gewoon alles wat ik had in de emmert gezet
Ik zit serieus al ruim een uur te zoeken, heb het veranderd naar pop en al en ik krijg het NIET voor elkaar. Elke x als ik iets van mijn iphone delete gaat het ook uit gmail zelf.quote:Op zondag 16 september 2012 19:08 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mij kan je dat veranderen bij instellingen.
Je iPhone slaat maar 200 mailtjes op he en die kun je verminderen naar bijv. 50. Je hoeft er dus niet 5000 op je iPhone te hebben, sterker nog dat kan niet eens.quote:Op zondag 16 september 2012 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb mijn gmail aan mijn iphone gekoppeld. Zodra ik mail krijg op mijn iphone, en ik wis die, issie ook uit mijn gmail. Dat wil ik helemaal niet. Ik ben dus verplicht 5000 mailtjes op mijn iphone te hebben, want als ik ze wis staan ze ook niet meer in mijn gmail inboxdas toch godsamme kut!
Oh, vast heul elegantquote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef Ynske het volgende:
ik heb een nagelbijtende (gewoon lucky moment) Greys zit op Joan te wachten foto
![]()
Leuk!quote:Op zondag 16 september 2012 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb er nog 46 snapshotjes bij gekwakt
Het is niets vergeleken bij de pics van Yns, maar ik heb gewoon alles wat ik had in de emmert gezet
Ja, toon laatste 50 mails" maar als ik in IOS mail naar bv benee scrol, dan staat er "toon overige 430 mail"quote:Op zondag 16 september 2012 19:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je iPhone slaat maar 200 mailtjes op he en die kun je verminderen naar bijv. 50. Je hoeft er dus niet 5000 op je iPhone te hebben, sterker nog dat kan niet eens.
Blowenquote:Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat wordt vast weer de stairway waar we niet binnen mogen blowen.
Bij een beetje normaal OS kan je bij je POP instellingen kiezen dat mail op de server moet blijven staan als het lokaal verwijderd wordt.quote:Op zondag 16 september 2012 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, toon laatste 50 mails" maar als ik in IOS mail naar bv benee scrol, dan staat er "toon overige 430 mail"
Ik wil ook gewoon dat het doet wat ik wilIphone schoon, gmail vol.
Hoe is het met Dog22!?quote:Op zondag 16 september 2012 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Beekse Bergennnnnn dat is bij mij om de hoek en in m'n geboortedurppp, ik ken de giraffes en olifanten nog van toen het in moederkoek gewikkelde pups waren.Maar ik moet de rest van het topic nog doorspitten, misschien is het inmiddels alweer een afgeketste zaak. En speelland slaat nergens meer op nu.
De moeheid slaat toe, ik merk het.
fröbelenquote:Op zondag 16 september 2012 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je al aan t uploaden of nog aan t frobelen ermee?
quote:En je was leukkkk
Oh heeeeeeeeeeeeeerlijkquote:
das goe johquote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh heeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
![]()
Als de foto's er staan pik ik er een paar uit, vraag ik toestemming aan een aantal FOK!kers (Steve zei bv dat het mocht, maar ik vraag het nogmaals) en maak ik een verslagje in een apart topic in ESF van het bezoek van Joan aan de ESF meetMet jouw naam bij de pics uiteraard. Goed?
Niet zo neerbuigend. Men kan daar soms enorm afhankelijk van zijn.quote:
Had Cat er op gekwijld?quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Klaar voor een inner & outer cleansing.
[ afbeelding ]
Was vorige keer ook man..quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Greys het volgende:
Bij Rotterdamse Henk ben je ook een stuk minder kwijt voor je drankjes gok ik
Vanmorgen iedereen in het hotel "Mijn bon viel zooooooo mee"
16 euroquote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Greys het volgende:
Van mij mogen jullie ook in de bucket en MissBliss ook als ze wil.quote:
Aaaaah! Spa treatment.quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Klaar voor een inner & outer cleansing.
[ afbeelding ]
Laten we wel wezen...quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie ook in de bucket en MissBliss ook als ze wil.
Iemand daar enorm bezwaar tegen?Want ze waren er de vorige keer bij en wilden deze keer ook graag en konden door goede redenen niet. En ze weten dat er niets online komt zonder toestemming.
Iemand bezwaar? Lijkt me niet, toch?
Verder geen mensen die er niet bij waren, alleen Pat, René, Bliss en Re. Omdat ze er de vorige keer gewoon wel waren.
Hihi.. René was er niet hooorquote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand daar enorm bezwaar tegen?Want ze waren er de vorige keer bij en wilden deze keer ook graag en konden door goede redenen niet. En ze weten dat er niets online komt zonder toestemming.
Verder geen mensen die er niet bij waren, alleen Pat, Rene, Bliss en Re. Omdat ze er de vorige keer gewoon wel waren.
Nee joh, ik vind het prima! Begrijp de nieuwsgierigheid wel!quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Verder geen mensen die er niet bij waren, alleen Pat, Rene, Bliss en Re. Omdat ze er de vorige keer gewoon wel waren.
Cat heeft Dog22 met liefde verzorgd, ik ben alleen niet zo zeker van de vuige perikelen die de anderen, ik noem geen namen, Steeeeeeve, met Dog22 hebben uitgevoerd. Dog22 is een proper ding.quote:Op zondag 16 september 2012 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Had Cat er op gekwijld?
Wat zag je er enorm cute uit trouwens
Ik ga er van uit dat degenen die er waren het oke vinden en zo niet, mogen ze boos op mij worden per PMquote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind het prima! Begrijp de nieuwsgierigheid wel!
Klopt helemaal, maar als ik mijn benzinekosten erbij optel is een tent in Eindhoven voor mij (persoonlijk) vast goedkoper.quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Greys het volgende:
Ja! Zeg het ze!quote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Cat heeft Dog22 met liefde verzorgd, ik ben alleen niet zo zeker van de vuige perikelen die de anderen, ik noem geen namen, Steeeeeeve, met Dog22 hebben uitgevoerd. Dog22 is een proper ding.![]()
Je zag er verrie kjoet uit.quote:En dank je, ik heb m'n best gedaan.Jullie leggen de lat ook zo hoog stelletje sexy beesten.
Ik zeg maar zo. ik zeg maar niets.quote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar als ik mijn benzinekosten erbij optel is een tent in Eindhoven voor mij (persoonlijk) vast goedkoper.Om effe aan te geven dat prijs in de kroeg niet alles is, als je er verder vandaan woont.
Wat ook weer niet wil zeggen dat ik per se in Eindhoven wil meeten, en ik wil ook zeker terug naar Henk maar een keer een locatie die niet anderhalf uur rijden is zou ik wel fijn vinden.
Fijn dat je er zo over denkt.quote:Op zondag 16 september 2012 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, die Groningers bekijken het maar. Die rijden maar gewoon 6 uur he
Het ging nu puur om de vergelijking Utrechtse Henk en Rotterdamse Henk qua drankjesquote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar als ik mijn benzinekosten erbij optel is een tent in Eindhoven voor mij (persoonlijk) vast goedkoper.Om effe aan te geven dat prijs in de kroeg niet alles is, als je er verder vandaan woont.
Wat ook weer niet wil zeggen dat ik per se in Eindhoven wil meeten, en ik wil ook zeker terug naar Henk maar een keer een locatie die niet anderhalf uur rijden is zou ik wel fijn vinden.
KKKSSSHHHHHHTTTTTTTTTTquote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat je er zo over denkt.![]()
![]()
Dat is dus geregeld.
Oké, reis van vandaag dan: 2 uur een een kwartier. Dat brengt je in ieder geval in Brabant.quote:Op zondag 16 september 2012 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo. ik zeg maar niets.
Ik kom niet verder dan Amersfoort/Apeldoorn met dit gegeven.
We kunnen ook Schiermonnikoog opkopen en daar een speciaal ESF eiland beginnen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, die Groningers bekijken het maar. Die rijden maar gewoon 6 uur he
HENKquote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind alleen de tent van Henk gewoon prettig qua sfeer, gratis parkeren, Henk zelf en goedkoop.
Jaaa! ESF meet moet bij Henk!quote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging nu puur om de vergelijking Utrechtse Henk en Rotterdamse Henk qua drankjes
Boeit mij het nou of ik een andere keer verder moet rijden, doe het hoor
Ik vind alleen de tent van Henk gewoon prettig qua sfeer, gratis parkeren, Henk zelf en goedkoop.
Maar het kan tussendoor prima een keer elders. Ik zou alleen de echte ESF meet met het songfestival best wel weer bij Henk willen
Definieer ESF meet.quote:Op zondag 16 september 2012 19:45 schreef Muis006 het volgende:
ESFmeets zijn van Henk, punt. Maar andere meets kunnen siewosie altijd ergens anders wmb
quote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
We kunnen ook Schiermonnikoog opkopen en daar een speciaal ESF eiland beginnen.
Voordeel 1: in de buurt van Groningen
Voordeel 2: uiteindelijk wordt het een aparte staat en komen we in aanmerking om een eigen ESF inzending te sturen
Voordeel 3: iedere dag een meet
Nadeel 1: hoog burgeroorlog-potentieel
Nadeel 2: geen Henk
Ik hou van jouquote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Voordeel 2: uiteindelijk wordt het een aparte staat en komen we in aanmerking om een eigen ESF inzending te sturen
Dit project verdient op zijn mindst nadere bestudering en uitwerking.quote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind iedereen fijn. Ik zou het ook fijn vinden om om de hoek te meeten. Is ook niet haalbaar. Want ook Haarlem is een uur rijden voor mequote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kras*quote:
*stil*quote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit project verdient op zijn mindst nadere bestudering en uitwerking.![]()
Ik vind jou echt zo hilarisch, hèquote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Nouuuuuuu ik geef je nét de voordeel van de twijfel...quote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, reis van vandaag dan: 2 uur een een kwartier. Dat brengt je in ieder geval in Brabant.
Dit. Ik vind henk gewoon baasquote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef Greys het volgende:
Maar het kan tussendoor prima een keer elders. Ik zou alleen de echte ESF meet met het songfestival best wel weer bij Henk willen
Oja joh? Ik dacht dat jij meer een Petertypje was!quote:
Je krijgt het nooit voor iedereen op de hoek. Behalve als we allemaal op een schiereiland gaan wonen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind iedereen fijn. Ik zou het ook fijn vinden om om de hoek te meeten. Is ook niet haalbaar. Want ook Haarlem is een uur rijden voor me
Neee, ik hou van stoer met tattoo's..quote:Op zondag 16 september 2012 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oja joh? Ik dacht dat jij meer een Petertypje was!
Zo gemeen ben je wel.quote:Op zondag 16 september 2012 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, ik ga dan topics openen met foto's zo van Kijk! dit is ... en dit is .... SCHAAMACHTIG HE??? Ohhhh, zie je die schoenen. zoooooo 1998
die laatste kunnen we gewoon kidnappen!quote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Brakquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik noem ze gewoon Heter.
Dat klopt ook nog
quote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik noem ze gewoon Heter.
Dat klopt ook nog
epicquote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Ik ben van het kaliber "Petertype"
gr.gr.
Dat weet ikquote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef MissBliss het volgende:
Ooh Linkje zou ik wel leuk vinden Greys!
Ik beloof plechtig het niet te delen enzo
Ja, want zo ben je!quote:Op zondag 16 september 2012 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, ik ga dan topics openen met foto's zo van Kijk! dit is ... en dit is .... SCHAAMACHTIG HE??? Ohhhh, zie je die schoenen. zoooooo 1998
Had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
die laatste kunnen we gewoon kidnappen!
kwartieren we hem in een willekeurig plaatselijke cafe waarvan de bestaande eigenaar op een mysterieuze wijze recent is verdwenen en dan noemen we dat "cafe Henk (hoe heet het ding ook weer?zonder buurvrouw"
en dat het niet mag van de politie geeft niet want wat willen ze eraan doen dan ... ongewapende politietrainers sturen?
Had die ene nog nooit gezienquote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Renesite het volgende:
Zo. Gelijk twee nieuwe onderdelen in mijn sign.
Dank je!quote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Cat wat ben je sjiiieiieeeeeekkkk!!
Sorry Renèquote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Renesite het volgende:
Hiiihihihiiiihhiihiquote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Renesite het volgende:
Hij is niet compleet! Er moeten nog vijf minuten aan waarop ze You and Me zingt. Zal ik vanavond proberen te regelen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
video van joan
mijn hart breekt... balen dat ik er niet bij was
Maar toch baal ikquote:Op zondag 16 september 2012 19:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is niet compleet! Er moeten nog vijf minuten aan waarop ze You and Me zingt. Zal ik vanavond proberen te regelen.
Jij zuipschuit!quote:Op zondag 16 september 2012 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Mijn moeder belde:
ik: Harrllo *insert diepe hese stem die ooit helder was*![]()
mam: Oooo, ben je ook verkouden?
Vast van dat restaurant waar we vrijdag waren en op de tocht zaten!Ik had het ook.
![]()
ik: Uhm... nee. Gisteren rolde ik om haf vier 's nachts de kroeg uit.![]()
mam: Oooo..... was het gezellig?![]()
Voor mijn doen wel ja!quote:
Ja.quote:Op zondag 16 september 2012 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Je leeft nog!![]()
En, de wedstrijden uitgespeeld?
Dankequote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik
Zie dm. Maar houd vooral de aparte map van Yns in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |