quote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Ik ben van het kaliber "Petertype"
gr.gr.
Dat weet ikquote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef MissBliss het volgende:
Ooh Linkje zou ik wel leuk vinden Greys!
Ik beloof plechtig het niet te delen enzo
Ja, want zo ben je!quote:Op zondag 16 september 2012 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, ik ga dan topics openen met foto's zo van Kijk! dit is ... en dit is .... SCHAAMACHTIG HE??? Ohhhh, zie je die schoenen. zoooooo 1998
Had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
die laatste kunnen we gewoon kidnappen!
kwartieren we hem in een willekeurig plaatselijke cafe waarvan de bestaande eigenaar op een mysterieuze wijze recent is verdwenen en dan noemen we dat "cafe Henk (hoe heet het ding ook weer?zonder buurvrouw"
en dat het niet mag van de politie geeft niet want wat willen ze eraan doen dan ... ongewapende politietrainers sturen?
Had die ene nog nooit gezienquote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Renesite het volgende:
Zo. Gelijk twee nieuwe onderdelen in mijn sign.
Dank je!quote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Cat wat ben je sjiiieiieeeeeekkkk!!
Sorry Renèquote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Renesite het volgende:
Hiiihihihiiiihhiihiquote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Renesite het volgende:
Hij is niet compleet! Er moeten nog vijf minuten aan waarop ze You and Me zingt. Zal ik vanavond proberen te regelen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
video van joan
mijn hart breekt... balen dat ik er niet bij was
Maar toch baal ikquote:Op zondag 16 september 2012 19:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is niet compleet! Er moeten nog vijf minuten aan waarop ze You and Me zingt. Zal ik vanavond proberen te regelen.
Jij zuipschuit!quote:Op zondag 16 september 2012 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Mijn moeder belde:
ik: Harrllo *insert diepe hese stem die ooit helder was*![]()
mam: Oooo, ben je ook verkouden?
Vast van dat restaurant waar we vrijdag waren en op de tocht zaten!Ik had het ook.
![]()
ik: Uhm... nee. Gisteren rolde ik om haf vier 's nachts de kroeg uit.![]()
mam: Oooo..... was het gezellig?![]()
Voor mijn doen wel ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |