quote:
Ik denk een andere gast, waar Joan zich ook aan ging voorstellenquote:Op zondag 16 september 2012 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En we weten nog steeds niet wie dat was, volgens mij.
maar moeten we geen lijstjes bijhouden wie wel en niet betaald heeft en dat verrekenen met de vorige meet + lijstjes maken wie hetero is etc?quote:Op zondag 16 september 2012 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Wat een hysterie over die nieuwe meet nu alweer, laten we het onszelf vandaag niet zo moeilijk maken. Ja, leuk, we gaan weer meeten!De rest zien we wel.
Dat is juist leuk , ik hou van hysterie en chaosquote:Op zondag 16 september 2012 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Wat een hysterie over die nieuwe meet nu alweer, laten we het onszelf vandaag niet zo moeilijk maken. Ja, leuk, we gaan weer meeten!De rest zien we wel.
Organiseer jij het dan maar!quote:Op zondag 16 september 2012 18:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is juist leuk , ik hou van hysterie en chaos
Als de kat van huis is....quote:
Oehhhhh!quote:
Nou hier bij mij in het dorp, in de kroeg ieder weekend in November mogelijk , dus geen probleemquote:
Volgende keer hoop ik er zeker bij te zijnquote:Op zondag 16 september 2012 17:57 schreef indaha het volgende:
Maar er moeten ook nog PM 's naar Ingetje en Miss Bliss en anderen die er deze keer niet bij konden zijn maar misschien dan wel
Ik stem voor!quote:Op zondag 16 september 2012 18:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou hier bij mij in het dorp, in de kroeg ieder weekend in November mogelijk , dus geen probleem
dat wordt vast weer de stairway waar we niet binnen mogen blowen.quote:
De stad van Flipjequote:
Stevequote:
Je leeft nog!quote:
Ik ga zo even naar shabu, en daarna upload ik die paar van mij ook evenquote:Op zondag 16 september 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo degene die er van mij nog niet in staan uploaden
Nagenieten![]()
Jij!quote:Op zondag 16 september 2012 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ja was leuk, en liet er graag de tweede borrel van die avond voor schieten, want Joanen jullie
Ik schaar mezelf maar onder deze categoriequote:Op zondag 16 september 2012 18:21 schreef Greys het volgende:
Ik vond het zoooooooooo leuk
Dat Ll zo lang bleef![]()
Ynske die zo lekker uitbundig en giebelig en sprankelend was en zo tof al die pics maakte![]()
Nipje die d'r mooie jurk toch aan had gedaan![]()
Tombo die me hielp met het eetgeld![]()
Joan die kwam![]()
TMM met zijn tranen bij Joan![]()
De bloemen die ik vergat te geven![]()
Iedereen die zo gezellig en leuk was![]()
Henk die het weer zo super verzorgd had![]()
Ik ga de foto's de komende dagen echt zo vaak kijken
Slijmbalquote:Op zondag 16 september 2012 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ja was leuk, en liet er graag de tweede borrel van die avond voor schieten, want Joanen jullie
Ja, was lief van jequote:Op zondag 16 september 2012 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Vandaag niet?quote:Op zondag 16 september 2012 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik schaar mezelf maar onder deze categorie. Gisteravond dan.
Ja, jullie waren ook weer zo leuk samen.quote:
Hij maakte stomme opmerkingenquote:Op zondag 16 september 2012 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, jullie waren ook weer zo leuk samen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 18:21 schreef Greys het volgende:
Ik vond het zoooooooooo leuk
Dat Ll zo lang bleef![]()
Ynske die zo lekker uitbundig en giebelig en sprankelend was en zo tof al die pics maakte![]()
Nipje die d'r mooie jurk toch aan had gedaan![]()
Tombo die me hielp met het eetgeld![]()
Joan die kwam![]()
TMM met zijn tranen bij Joan![]()
De bloemen die ik vergat te geven![]()
Iedereen die zo gezellig en leuk was![]()
Henk die het weer zo super verzorgd had![]()
Ik ga de foto's de komende dagen echt zo vaak kijken
Hij is een man, wat verwacht je?quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 18:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar moeten we geen lijstjes bijhouden wie wel en niet betaald heeft en dat verrekenen met de vorige meet + lijstjes maken wie hetero is etc?
Dat was een grapje heaquote:Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet stom om je doos te vergeten.
Nah, voelde me niet zo tof vanochtend, dus gezellig samen ontbijten was moeilijk voor me.quote:
Samen ontbijten is met FOK!kers wel vaker lastigquote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nah, voelde me niet zo tof vanochtend, dus gezellig samen ontbijten was moeilijk voor me.Maar echt chagrijnig was ik niet hoor. En nu voel ik me gelukkig weer prima, alleen een beetje moe!
Ja, want cloaca!quote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
Het was echt briljant
Alles gewoon.
Die gesprekken aan het eind aan tafel "Is Pino eigenlijk een jongen of een meisje? Kan je Pino beffen?"![]()
Pino was eerst jongen en nu meisje, how about that!quote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
Het was echt briljant
Alles gewoon.
Die gesprekken aan het eind aan tafel "Is Pino eigenlijk een jongen of een meisje? Kan je Pino beffen?"![]()
Greys zat vanmorgen weer niet aan tafel.quote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samen ontbijten is met FOK!kers wel vaker lastig
quote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samen ontbijten is met FOK!kers wel vaker lastig
quote:Op zondag 16 september 2012 18:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys zat vanmorgen weer niet aan tafel.
I am confusedquote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Greys ging het deze keer goed af, mijn complimenten!
Me too.quote:
Hoeveel kost een weekendje preston Palace eigenlijk?quote:Op zondag 16 september 2012 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een kroeg ofzo wel het leukste, drankje erbij, beetje ouwehoeren. Plus zit je met de entree voor een park vaak ook alweer >20 euro, dus is voor sommigen de drempel alweer wat hoger?
Klein detail: het zat al vrij vol aan tafel toen wij beneden kwamen, dus we zaten bij die salontafel!quote:
Beetje kudo's mag wel, ik nog in opdracht van Yns meegelopen naar je auto, omdat Yns met allerlei horrorverhalen kwamquote:
Ja dáááááág.quote:Op zondag 16 september 2012 18:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoeveel kost een weekendje preston Palace eigenlijk?
Hahahahahaaaaquote:Op zondag 16 september 2012 18:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Ow dat was zeker liefquote:Op zondag 16 september 2012 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje kudo's mag wel, ik nog in opdracht van Yns meegelopen naar je auto, omdat Yns met allerlei horrorverhalen kwam![]()
Zal ik nog es doen
dat was een grapje hèquote:Op zondag 16 september 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik snap dat van dat neergestoken meisje bij de metro nog steeds niet
Want die ambulance reed een weggetje naast Henk in en dat was met een jongen met een zuurstofkapje op. Niet met een neergestoken maisje. En we hebben ook geen politie gezien oid?
Ik ook niet, ik had het ook niet meegekregen maar ik werd wel bang van het verhaalquote:Op zondag 16 september 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik snap dat van dat neergestoken meisje bij de metro nog steeds niet
Want die ambulance reed een weggetje naast Henk in en dat was met een jongen met een zuurstofkapje op. Niet met een neergestoken maisje. En we hebben ook geen politie gezien oid?
Oh oh oh oh, ik ben voorrrrrr!quote:
Ik heb heel dat verhaal gisteravond niet eens gehoord geloof ikquote:
Ja ynske zegt "moet er niet iemand meelopen" dus ik "nee joh, klein stukkie, doe ik altijd zelf" maar toen kwam ze met dat verhaalquote:Op zondag 16 september 2012 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb heel dat verhaal gisteravond niet eens gehoord geloof ik
Maar daarvoor moest Ll met Tombo naar de auto meelopen begreep ik
ja die luidruchtige dronken gast had dat verteld, maar dat bleek achteraf een grapje te zijn over neuken ofzo.quote:
Yns is net weer wakkerquote:
Ja precies, tijd zat nu dus!quote:
ben dr idd mee bezigquote:
Je zag de PI, hè?quote:
yepquote:
Klein detail inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2012 18:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klein detail: het zat al vrij vol aan tafel toen wij beneden kwamen, dus we zaten bij die salontafel!
Dat zou lachen zijn!quote:Op zondag 16 september 2012 18:32 schreef Peter het volgende:
[..]
quote:
niet dat ik weetquote:Op zondag 16 september 2012 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAS DAT NEERGESTOKEN MAISJAH VERHAAL EEN GRAPJE?
Camping met BBQ dan maar?quote:Op zondag 16 september 2012 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou lachen zijn!Gratis een heel weekend eten en drinken. Alleen jammer dat je daarvoor de hoofdprijs betaalt.
Je schijnt ook blokhutten te kunnen huren.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 16 september 2012 18:55 schreef Qwea het volgende:
Ooh LL? Speciaal voor jou : Haat aan IOS icm gmail![]()
![]()
![]()
![]()
Kut IOS.
Ik heb mijn gmail aan mijn iphone gekoppeld. Zodra ik mail krijg op mijn iphone, en ik wis die, issie ook uit mijn gmail. Dat wil ik helemaal niet. Ik ben dus verplicht 5000 mailtjes op mijn iphone te hebben, want als ik ze wis staan ze ook niet meer in mijn gmail inboxquote:
Beekse Bergennnnnn dat is bij mij om de hoek en in m'n geboortedurppp, ik ken de giraffes en olifanten nog van toen het in moederkoek gewikkelde pups waren.quote:Op zondag 16 september 2012 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
beeeeeekseeee beeergeeeen, en dan met de boot naar speelland(als dat nog bestaat
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |