quote:
Ik denk een andere gast, waar Joan zich ook aan ging voorstellenquote:Op zondag 16 september 2012 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En we weten nog steeds niet wie dat was, volgens mij.
maar moeten we geen lijstjes bijhouden wie wel en niet betaald heeft en dat verrekenen met de vorige meet + lijstjes maken wie hetero is etc?quote:Op zondag 16 september 2012 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Wat een hysterie over die nieuwe meet nu alweer, laten we het onszelf vandaag niet zo moeilijk maken. Ja, leuk, we gaan weer meeten!De rest zien we wel.
Dat is juist leuk , ik hou van hysterie en chaosquote:Op zondag 16 september 2012 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Wat een hysterie over die nieuwe meet nu alweer, laten we het onszelf vandaag niet zo moeilijk maken. Ja, leuk, we gaan weer meeten!De rest zien we wel.
Organiseer jij het dan maar!quote:Op zondag 16 september 2012 18:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is juist leuk , ik hou van hysterie en chaos
Als de kat van huis is....quote:
Oehhhhh!quote:
Nou hier bij mij in het dorp, in de kroeg ieder weekend in November mogelijk , dus geen probleemquote:
Volgende keer hoop ik er zeker bij te zijnquote:Op zondag 16 september 2012 17:57 schreef indaha het volgende:
Maar er moeten ook nog PM 's naar Ingetje en Miss Bliss en anderen die er deze keer niet bij konden zijn maar misschien dan wel
Ik stem voor!quote:Op zondag 16 september 2012 18:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou hier bij mij in het dorp, in de kroeg ieder weekend in November mogelijk , dus geen probleem
dat wordt vast weer de stairway waar we niet binnen mogen blowen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |