ja die luidruchtige dronken gast had dat verteld, maar dat bleek achteraf een grapje te zijn over neuken ofzo.quote:
Yns is net weer wakkerquote:
Ja precies, tijd zat nu dus!quote:
ben dr idd mee bezigquote:
Je zag de PI, hè?quote:
yepquote:
Klein detail inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2012 18:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klein detail: het zat al vrij vol aan tafel toen wij beneden kwamen, dus we zaten bij die salontafel!
Dat zou lachen zijn!quote:Op zondag 16 september 2012 18:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoeveel kost een weekendje preston Palace eigenlijk?
quote:
niet dat ik weetquote:Op zondag 16 september 2012 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAS DAT NEERGESTOKEN MAISJAH VERHAAL EEN GRAPJE?
Camping met BBQ dan maar?quote:Op zondag 16 september 2012 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou lachen zijn!Gratis een heel weekend eten en drinken. Alleen jammer dat je daarvoor de hoofdprijs betaalt.
Je schijnt ook blokhutten te kunnen huren.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 16 september 2012 18:55 schreef Qwea het volgende:
Ooh LL? Speciaal voor jou : Haat aan IOS icm gmail![]()
![]()
![]()
![]()
Kut IOS.
Ik heb mijn gmail aan mijn iphone gekoppeld. Zodra ik mail krijg op mijn iphone, en ik wis die, issie ook uit mijn gmail. Dat wil ik helemaal niet. Ik ben dus verplicht 5000 mailtjes op mijn iphone te hebben, want als ik ze wis staan ze ook niet meer in mijn gmail inboxquote:
Beekse Bergennnnnn dat is bij mij om de hoek en in m'n geboortedurppp, ik ken de giraffes en olifanten nog van toen het in moederkoek gewikkelde pups waren.quote:Op zondag 16 september 2012 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
beeeeeekseeee beeergeeeen, en dan met de boot naar speelland(als dat nog bestaat
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |