tuurlijk wel. eigenlijk is het gewoon een kleine digitale terroristquote:Op zondag 16 september 2012 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het ook, maar goed, dat maakt opzich niet uit.
Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat we elkaar onnodig blijven kwetsen. Ik vind het ook niet kunnen als er smakeloze grappen over de genocide op de Joden en andere soorten gedurende 40-45 worden gemaakt.quote:Op zondag 16 september 2012 19:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tuurlijk wel. eigenlijk is het gewoon een kleine digitale terrorist
kwets ik je daar mee? sorry manquote:Op zondag 16 september 2012 19:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat we elkaar onnodig blijven kwetsen. Ik vind het ook niet kunnen als er smakeloze grappen over de genocide op de Joden en andere soorten gedurende 40-45 worden gemaakt.
M.a.w.: maak gebruik van de vrijheid van meningsuiting op een verstandige manier.²
Dit was meer algemeen bedoeld. Maar ik waardeer je flexibiliteit.quote:Op zondag 16 september 2012 19:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kwets ik je daar mee? sorry manmisschien moet je je anders gaan gedragen dan ga ik mijn mening heroverwegen ok?
yw²quote:Op zondag 16 september 2012 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit was meer algemeen bedoeld. Maar ik waardeer je flexibiliteit.²
Maar dat is subjectief en daarom moet je er ook geen grenzen voor bepalen, wil je het niet zien of horen, kijk en luister dan niet.quote:Op zondag 16 september 2012 19:22 schreef BansheeBoy het volgende:
M.a.w.: maak gebruik van de vrijheid van meningsuiting op een verstandige manier.²
Hun echte aard hè...quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moeten wij niet willen met zijn allen.
idd. tijd voor beter onderwijs!quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moeten wij niet willen met zijn allen.
Ga je deze nou nog uitleggen of was het een klein scheef schaatsje?quote:Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En in het verlengde daarvan, is er dan niets geleerd van de situatie rondom wijlen Theo van Gogh?²
Dat is gewoon een doodsbedreiging.quote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga je deze nou nog uitleggen of was het een klein scheef schaatsje?
Hier komt het wel op neer.quote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is gewoon een doodsbedreiging.
"Denk aan wat er met van Gogh gebeurde"
ik vind dat ook jammer. het leidt imo enorm af van de eigenlijke boodschapquote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef waht het volgende:
Waarom telkens die verdomde schrijffouten op de posters?!
Plebs.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toch begrijp ik niet dat we dit toestaan, dat moordenaars verheerlijkt worden. Wat de facto gewoon een doodsbedreiging is. Ben er klaar mee, de volgende demo van hun ga ik met wat vrienden verstoren.
Ligt er maar net aan hoe je het leest.quote:
Om maar even te laten zien dat wij dit niet pikken.quote:Op zondag 16 september 2012 19:59 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zou je in godsnaam met een paar vrienden de confrontatie willen zoeken met lui waar je het niet mee eens bent. De uitkomst word een knokpartij van 10 seconden en dan de knuppel van de ME en een nachtje cel. Dat schiet toch niet op?
Als je ze echt zo haat moet je ze juist laten gaan.quote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Om maar even te laten zien dat wij dit niet pikken.
Wie is wij? Je wilt dus eigen rechter spelen in een rechtstaat dat is wat je bereikt met dat soort acties. En geloof mij nou, je krijgt gewoon een knuppel in je nek van je eigen landgenoten.quote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
En dan ga je je tot dat simpele niveau verlagen?quote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
wat niet?quote:Op zondag 16 september 2012 20:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
het is alleen niet goedquote:Op zondag 16 september 2012 20:04 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ga dat niet doen, ik zeg alleen waarom hij dat zou doen en dat dat wel goed is.
Mwah, "nederland" duidelijk maken dan "we" allemaal moordenaar zijn (als moslim dus he) vind ik meer dan een mening.quote:Op zondag 16 september 2012 20:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat niet?
moslims met een mening?
gewoon een tegendemonstratie houden en ga je goddelijke gangetje maar daar naar toe gaan om de boel te verstoren vind ik een stuk erger dan een paar handen vol malloten die een idiote mening staan te spuien
juist ... dat is gewoon het beste ... of neem een filmpje op en noem het " varkentjes op de dam" of zoquote:Op zondag 16 september 2012 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je ze echt zo haat moet je ze juist laten gaan.
Die mening is niet serieus te nemen en dat doet de moslim bevolking hier ook niet. Anders waren er wel wat meer mensen op die demonstratie afgekomen.quote:Op zondag 16 september 2012 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, "nederland" duidelijk maken dan "we" allemaal moordenaar zijn (als moslim dus he) vind ik meer dan een mening.
je vind het een feit?quote:Op zondag 16 september 2012 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, "nederland" duidelijk maken dan "we" allemaal moordenaar zijn (als moslim dus he) vind ik meer dan een mening.
Ze doen wel alsof ze voor alle moslims spreken, dat lijkt me niet gezond voor het totaalbeeld. Het gaat allemaal al niet zo soepel. Hou het op betogen tegen het afbeelden van je profeet, ga niet dreigen met moorden.quote:Op zondag 16 september 2012 20:08 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Die mening is niet serieus te nemen en dat doet de moslim bevolking hier ook niet. Anders waren er wel wat meer mensen op die demonstratie afgekomen.
Net als OWS haken de mensen op een gegeven moment wel af en dat moet ook wel met zulk soort belachelijke standpunten wat die mensen er op na houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |