Ah, wij zijn allen Bouyeri.... de Remlofs kunnen weer tevreden zijn met deze culturele verrijking.quote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
leg me dit dan eens uit: even je huiswerk opzij
[ afbeelding ]
Ik zal je alvast een tip geven, de man op de foto is niet bepaald een hippie.
Knap staaltje shoot the messenger.quote:
quote:
Dat durf je toch helemaal niet man?quote:Op zondag 16 september 2012 18:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toch begrijp ik niet dat we dit toestaan, dat moordenaars verheerlijkt worden. Wat de facto gewoon een doodsbedreiging is. Ben er klaar mee, de volgende demo van hun ga ik met wat vrienden verstoren.
Let maar op.quote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat durf je toch helemaal niet man?²
ach wees daar maar niet zo zeker van ...quote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ga knikkeren knul met je virtuele vriendjes op fokquote:Op zondag 16 september 2012 18:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toch begrijp ik niet dat we dit toestaan, dat moordenaars verheerlijkt worden. Wat de facto gewoon een doodsbedreiging is. Ben er klaar mee, de volgende demo van hun ga ik met wat vrienden verstoren.
dat uit de mond van eentje van de kampsjaken onder de allochtonen?quote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk, dit is natuurlijk ook gewoon een verstopte doodsbedreiging.quote:Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En in het verlengde daarvan, is er dan niets geleerd van de situatie rondom wijlen Theo van Gogh?²
Ik ben er van overtuigd dat je dit niet zal doen. Het is ook niet verstandig. Zeker als je dezelfde onzin als hier op het forum in hun gelaat dropt. Dat is gevaarlijk voor je.quote:
Denken dat BSB allochtoon isquote:Op zondag 16 september 2012 18:54 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
dat uit de mond van eentje van de kampsjaken onder de allochtonen?![]()
het moet niet veel hypocrieter worden dan dat hoor...
Hoezo denken? Dat moet je weten.quote:Op zondag 16 september 2012 18:55 schreef PeperKoekMan het volgende:
[..]
Denken dat BSB allochtoon is
Random woord: trolololquote:Op zondag 16 september 2012 18:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo denken? Dat moet je weten.²
Het ging er eigenlijk om dat "het andere kamp" in dat opzicht zonder duidelijke numerieke meerderheid net zo schuchter is.quote:Op zondag 16 september 2012 18:55 schreef PeperKoekMan het volgende:
[..]
Denken dat BSB allochtoon is
Ja, serieus. Ik ben allochtoon. Ik heb wel een Nederlands paspoort. Maar dat is eigenlijk niet relevant.quote:
Onzin, alles moet bespreekbaar en bespotbaar kunnen zijn. Als het je niet aanstaat kijk je die film op Youtube gewoon niet, klaar.quote:Op zondag 16 september 2012 16:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe dat met je eigen dingen. Maar laat ons geloof buiten beschouwing. Ik vraag het vriendelijk.²
Ik respecteer je mening. Maar aanvaard de gevolgen dan ook.quote:Op zondag 16 september 2012 19:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Onzin, alles moet bespreekbaar en bespotbaar kunnen zijn. Als het je niet aanstaat kijk je die film op Youtube gewoon niet, klaar.
In syrie? Doen we. In nederland, onder geen beding. Nu niet, nooit niet.quote:Op zondag 16 september 2012 19:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening. Maar aanvaard de gevolgen dan ook.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |