Niet meer dan normaal. De meeste mensen, samen met hun eigendommen, en tot op een zekere ook de gedachtengoed van een individu dien je te respecteren.quote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En.... met respect dit keer...... dit hoor ik toch wat te weinig uit de moslimhoek.
Ik ben blij dat jij er ook zo over denkt.
Mafiej Moeskie'lahquote:Op zondag 16 september 2012 16:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal. De meeste mensen, samen met hun eigendommen, en tot op een zekere ook de gedachtengoed van een individu dien je te respecteren.Just my two cents.
Bedankt. Geen probleem. Het wordt toch een latertje vandaag. Kom zowat om in de opdrachten.quote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Mafiej Moeskie'lah
Sorry dat ik je tussendoor heb gestoord
Irakees?quote:
Volbloed Nederlander, ik heb een Syrisch gezin in mijn kring die me af en toe Traditioneel Arabisch leertquote:
Kijk en zo moet het, nu hopen dat de media niet gaat openen met deze onzin en het weer helemaal gaan opblazen en mischien dan hoeven we ook niet elke keer weer in de stress te schieten wanneer Sharia4Belgium weer wilt komen protesteren.quote:Op zondag 16 september 2012 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
twitter:wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:44:32De sfeer is ontspannen hier op dit moment, ook weinig gedoe tussen demonstranten en journalisten #museumplein reageer retweet
twitter:wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:49:06Weer aangesproken door twee jonge moslims die zich afvragen waar deze demonstranten zich druk om maken. reageer retweet
twitter:wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:52:13Deze jongen loopt met vlag richting consulaat. Daar trekt politie grens. Rolt hem na wat discussie op. Gaat naar huis. http://t.co/Lo2EHcOM reageer retweet
Wel mooi hoe NL-politie hiermee omgaat.twitter:wol twitterde op zondag 16-09-2012 om 15:53:48Daar gaat hij. Mooi hoe @politieaa met bussen ME achter de hand dit soort dingen eerst met 2 fietsagenten oplost http://t.co/3QXzO0SW reageer retweet
Hoe bedoel je, spreek duidelijke taal.quote:Op zondag 16 september 2012 16:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En in het verlengde daarvan, is er dan niets geleerd van de situatie rondom wijlen Theo van Gogh?²
Nee dat is niet de hamvraag en dat wordt ook nodeloos een discussie binnengesleept door je... Heeft hier geen ene fuck mee te makenquote:Op zondag 16 september 2012 16:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hoezo het klopt toch?
Er is geen stuk gelogen in die film.
Maar waarom is de profeet een pedofiel die het met kleine kind deed, dat is de ham vraag van vandaag.
Dat is zo misdadig, snap niet dat jullie zo dol op Mo zijn, terwijl hij met zijn leuter een klein kind verkrachte.
Want zo is het wel natuurlijk!
Dat heeft er juist alles mee te makenquote:Op zondag 16 september 2012 17:10 schreef Re het volgende:
[..]
Nee dat is niet de hamvraag en dat wordt ook nodeloos een discussie binnengesleept door je... Heeft hier geen ene fuck mee te maken
Nee...quote:Op zondag 16 september 2012 17:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat heeft er juist alles mee te maken![]()
Vraagje tussendoor...waarom heb je de foto's van demonstraties in Australie niet in je OP gezet?quote:Op zondag 16 september 2012 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En jij denkt dat de rest in een soort geheim complot zit?
Er is een redelijk gebalanceerde keuze aan foto's. Ook foto's met geweld staan erin.quote:Op zondag 16 september 2012 17:29 schreef PeperKoekMan het volgende:
[..]
Vraagje tussendoor...waarom heb je de foto's van demonstraties in Australie niet in je OP gezet?
Deze dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar slaat dit nou weer op... altijd zo snel op je teentjes getrapt. Why?quote:Op zondag 16 september 2012 17:32 schreef De_Guidance het volgende:
Goed, gelukkig wilde je geen oprecht antwoord maar een smoes om die foto's te kunnen plaatsen.
Nou nou...wat een defensieve reactie.quote:Op zondag 16 september 2012 17:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is een redelijk gebalanceerde keuze aan foto's. Ook foto's met geweld staan erin.
We gaan natuurlijk niet elke foto van elke demo in de OP zetten.
Goed, gelukkig wilde je geen oprecht antwoord maar een smoes om die foto's te kunnen plaatsen.
Wil je geen afbeelding van mijn profeet plaatsen?quote:Op zondag 16 september 2012 17:40 schreef rakotto het volgende:
Dit is de man die het heeft gemaakt:
[ afbeelding ]
Samen met zn Realdoll zie ikquote:Op zondag 16 september 2012 17:40 schreef rakotto het volgende:
Dit is de man die het heeft gemaakt:
[ afbeelding ]
scheelt een hoop gezeik, kan de beste man geen ongelijk geven zolang die pop niet meer kost dan een 911 GT3quote:
Lekker objectief blogjequote:Op zondag 16 september 2012 16:30 schreef sonnyspek het volgende:
http://dutchreality.blogs(...)d&utm_medium=twitter
Huh?quote:Op zondag 16 september 2012 16:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom hield jij Breivik niet tegen? Of Marc Dutroux?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |